Raskaaksi 2019

Minä en aio kokeilla enää mitään vippasia, jätin mun rakkaan greippimehun hyllylle ja otan noi vitskut mitä mulla on ja sillä hyvä. Silti vaik tekis mieli niin annan olla koska ei se mun oloa paranna suuntaan tai toiseen ku tulos on sama. Nyt tosiaan heitin testit kaappiin ja ootan gynee. Sit selviää miks kuplii mahas ja vihloo ja miks se on tommonen outo pallo. Ikään kuin ilmakupla mahassa iltaisin. Muulla sanalla en osaa kuvata.

Vähän jäi paha maku suuhun kun se meni sit kesken. Mut nyt ois taas valmis kokeilee mitä vaan..
Kaivoin sen tunnin vanhan ovistikun roskista ja oli vähän viel tummunu :hilarious::hilarious: toivoa se pienikin toivo on. Täällä yks sekopää pissasilla käsillä roskisdyykkayksen jälkeen :wacky:
Musta tuntuu et mä oon sekopäisin meistä noiden mun testieni kanssa. Toisaalta, antaapa osviittaa gynelle et mitä heleä on meneillään

Watti pahoittelut:sad001

Ja Evelynille viivan vahvistumista!

Mä en kokeillu oikeastaan mitään poppaskonsteja. Ainoastaan D-vitamiinia ja foolia otan ja jään seksin jälkeen sänkyyn joksikin aikaa makoilemaan, jos sellasta nyt voi poppaskontiksi kutsua :hilarious: Tiedän et monet vannovat erilaisten tuotteiden nimeen ja plussiakin niiden aikana joillekin tulee mutta ei, mun "tiedeaivot" ei pysty oikeasti uskomaan niiden tehoon ainakaan siten että ratkaisisi esim meidän lapsettomuuden, ja mietityttää myös se onko ne kaikki varmasti turvallisia etenkin yhdessä käytettynä. No tietty joku greippimehu nyt tuskin kovin vaarallinen on:hilarious: Enkä tarkoita etteikö ne vois toimia vaikken itse pystykään uskomaan eli en mitenkään pahalla tarkoita :happy: Ja antaahan ne silti sen tunteen että tekee jotain ja pystyy vaikuttamaan, mikä on aika tärkeää tässä "projektissa" kuin vain olla tekemättä mitään.

Mullakin huomenna ne pikkujoulut ja pitäs tehä testi aamulla varmistukseksi. Vaikka aikaset päiväthän huomenna vielä on, dpo10.

Paitsi ainoat luontaistuotteet/ilsät mitä voisin kokeilla mistä on kai jonkinlaista ok tutkimusnäyttöä, joskin ei vahvinta, on DHEA ja ubikinoni. Ja näitä varmaan käytänkin sitten jos ivf:t ei näytä onnistuvat tai munasoluja ei saada paljoa jne. Myös yksityiset klinikat joskus suosittelevat noita.

Paitsi ainoat luontaistuotteet/ilsät mitä voisin kokeilla mistä on kai jonkinlaista ok tutkimusnäyttöä, joskin ei vahvinta, on DHEA ja ubikinoni. Ja näitä varmaan käytänkin sitten jos ivf:t ei näytä onnistuvat tai munasoluja ei saada paljoa jne. Myös yksityiset klinikat joskus suosittelevat noita.

Mullakaan ei enää tätä nykyä ole kun mammavitamiint, rauta, d ja ubikinoli. Turha kuluttaa muuhun, eiköhän tämä projekti vie muutenkin riittävästi rahaa:bag: etenkin mitä pidemmälle tässä projektissa joutuu menemään.

Ite oon samoilla linjoilla, onagra eli iltaprimoöljy on mulla ollu pitkään lähinnä ku se auttaa ihoon ja hiuksiin ja niveliin.. Naiset täällä käyttää millon mihin ja myös kierron tasaamiseen, kuin myös teetä erästä sekoitetta jota joskus nautin kun se myös rentouttaa. E-vitamiinia sillon aikoinaan sanottiin et ottaa ja A.Volgerin se iso kirja vannoo e-vitamiiniin nimeen eli oikeastaan vehnänalkioöljy... Mistä mulla on nyt sit semmonen tullut et ne olisi sama? Liekö joskus käynyt hakee pullon ja E troppi mukana. Mut sillon ku otin nii limis oli aina hyvä, kiinnittymiseen hyvä jo kp10 en tiedä onko yhteyttä. Ja sit tosiaan B-complex koska mulla on ollut niin kauan esim berocca ja yksittäisiä b vitamiineja ni tos on kaikki. Ainut mitä lekuri suositteli kuumeiluun yms oli kurkumatabletit mitä mulla ei vielä oo mut aattelin ostaa, ei kai niistä haittaa oo ku inkivääritee ja kurkumatee maistuu..

Tulipa pitkä teksti mutta siis myös oman sen kolesteroli arvon takia oon miettinyt tuota mis on omegat kaikki.. Se voisi olla ihan hyvä.

Sit ukko vilkaisee kaappiin ja toteaa et ehei ei ei nyt meni pitkälle vaikka yhtään noista en oo raskautumisen kannalta ottanut. Haluan nyt tämän oman kierron tasaantuu ja siihen on noi ns luomujutut sitte. Saa nähdä rullaako kierto ilman proge lisää

Tänään kp21. Ovis luultavasti oli maanantaina kun tuntu pikkasen nippailuja munasarjois, en oo nyt muutamaan kuukauteen jaksanu tikuttaa. Mies lähti maanantai aamuna työreissulle joten sunnuntaina talleteltiin ja eilen sit ku palas reissultaan. Tänään tuntu tos n.tunti sit kipua vasemmal puolel munasarjoi mut tuskin se mitään oli, eli tuskin tulee plussaa enää tälle vuotta:bag:

Näyttäisi että meidän hoitojen jatko siirtyy vaan siirtymistään, kun miehellä on täyttynyt jo alkuvuosikin työreissuista, turhauttaa :angry4

Evelyn plussista kuvia! :smiley-angelic003

Tuossa ovistesti, ei kyllä ihan plussa. Ja sitten Onestepin puikkotesti. Edelleen haalea, mutta plussa se on:love7
Tänään dpo11.

Liitteet

• 20191214_100314.jpg
    20191214_100314.jpg
    36.4 KB · Katsottu: 267
Muokattu viimeksi:
Kiitos ihanat :Heartred :sad010ottaa aikansa toipua tästä.

Onnea kaikille plussanneille ja semmoset tarrasukat kaikille että :happy:

Mulla kesti km vuoto vaan kolme päivää niin mietin siis onko mitenkään mahdollista että oisinkin tullu heti uuelleen raskaaks ja se torstain 4,4 hcg arvo ois ollu jo uutta raskautta :rolleyes: oikeesti varmaan vaan oon vähän pöljä ja keksin mahdottomia lohuttaakseni itteäni :sorry: en uskalla tehä testiä, menkat pitäs alkaa tiistaina. :bag:

Ääh :banghead::arghh:
Pysyikö sulla nyt vuoto yhtään aisoissa?

Tulee vähän huono mieli, kun oon vaan puhunut meidän hoidosta kun toiset ei pääse edes sinne asti vielä :sorry:
Mut ehkä te muutkin pidemmän matkan kulkeneet ymmärrätte.

Hoitaja katteli eilen mun reseptejä sano ihmetelleensä ku ne on jo yli vuoden vanhoja. No kai ne on ku ei olla päästy aloittaa :bookworm:

Ja Newmoon mun mielestä sulla ei todellakaan tarvi olla huono mieli! Ootte aika paljon pidempään odottaneet kuin muut täällä.

Perässä tullaan ensi viikolla.

Samoin.

NewMoon ei tarvi olla paha mieli :)

Luin eilen sitä Projekti vauva kirjaa... Ja siinä sanottiin et eka yleensä inssit, niinku tiesin, mutta että niiden jälkeen on kaikkien taas odotettava uudessa jonossa 6kk et pääsee ivf??? Tässähän menee ikuisuus ennenku mahdollisesti vauva syliin jos inssit ei auta :arghh: niihinkään en välttämättä pääse ennen syksyä jos paljon jonoa?! Toivotaan et luomuihme ennen sitä....

Ääh :banghead::arghh:
Pysyikö sulla nyt vuoto yhtään aisoissa?

Tulee vähän huono mieli, kun oon vaan puhunut meidän hoidosta kun toiset ei pääse edes sinne asti vielä :sorry:
Mut ehkä te muutkin pidemmän matkan kulkeneet ymmärrätte.

Hoitaja katteli eilen mun reseptejä sano ihmetelleensä ku ne on jo yli vuoden vanhoja. No kai ne on ku ei olla päästy aloittaa :bookworm:

Samaa mieltä smoothie kanssa.

Aloin joskus dpo5-6 saada vastetta 3x200mg lugesteron/pv. Silloin enää mun limakalvo on tuskin ollut kauheen "kaunis". Jos nyt ihan realisteja ollaan, niin tuskin tässä hirveitä luomutsäänssejä on. Mut onneks kohta alkaa hoidot.

Samoin.

NewMoon ei tarvi olla paha mieli :)

Luin eilen sitä Projekti vauva kirjaa... Ja siinä sanottiin et eka yleensä inssit, niinku tiesin, mutta että niiden jälkeen on kaikkien taas odotettava uudessa jonossa 6kk et pääsee ivf??? Tässähän menee ikuisuus ennenku mahdollisesti vauva syliin jos inssit ei auta :arghh: niihinkään en välttämättä pääse ennen syksyä jos paljon jonoa?! Toivotaan et luomuihme ennen sitä....

Joo onhan tos jonotettavaa ja se on iha paskaa mutta insseillä voi onnistua, ja luomustikin mahdollista kun se on kerran jo tapahtunut. Niin ja oon edelleen optimisti teidän puolesta:happy:

Takaisin