Raskaaksi 2019

Just eilen kun surkuttelin tänne miten spontaani seksi on hiipunut ja menty vain ovis päivät mielessä, niin eilen kesken unien yöllä saatiin joku ihme kohtaus ja päästeltiin menemään:grin

Voi jösses että on ollut ikävä tollasta, oon ollut kireä kuin viulun kieli ja kalenteri kädessä tyyliin vaan paasannut miehelle. Vaikka nytkin tiedän että ovis luultavasti viikonloppuna, niin en ota paineita tai stressiä osuuko tallettelut. Ihmeen vapatunut olo, en nyt tiedä miksi tän tänne kirjoitin mutta meni jo
Mun tää kierto on yhtä höpöä, en tiedä omia mielipiteitä enkä oloja. Ja oli spontaania seksii, yleensä pakko töiden mukaan mennä.. Mut niin. Jos tästä kierrosta tulis plussa nii en tiedä miten, kuitenkin tyyliin hymypäivänä ja pari päivää sen jälkeen myös
 
Kiitos ovistesti-infosta. :) Ehkä niiden kanssa pelaamista vois kokeilla ellei näistä kierroista ala saada selvää. Viime kierrossa taisin tosin aika hyvin paikantaa oviksen ja kiertokin oli normaalimman mittanen. Jospa se ois nyt tasoittunut eikä tulisi niitä pitkiä enää. :smiley-angelic001

Olisipa ihana, jos saataisi vielä kaikki joululahjaksi plussa nyt meneillä olevista kierroista. On kyllä ihan toiveajattelua, ei tuu tapahtuun. Mut jos ees joku. Ei ole tainnut nyt tulla sen aallon jälkeen hetkeen plussia.
 
Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi
// ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

NewMoon // 31 // ya 12/2010 // 1.IVF/ICSI

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

jannn // 33 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 27

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 35 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

Karoliiina // 23 // toinen haaveissa // ya 1/2019 // kierto 29-36pv

Alcyone // 43 // toinen haaveissa // ya 4/2019, kkm 8/2019 // kierto pitkä ja epäsäännöllinen

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto epäsäännöllinen (~40)

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

tiino_O // 30 // kolmas // ya 5/2019 // kkm 10/2019 // kierto 27-29 päivää

BarbaMama81 // 38 // toinen // ya 5/2019 // kkm 10/2019 // kierto 24-29

persimon2//29//toinen(kolmas)//y 5.2019//kku 3.19 ja kkm10.19// kierto 24-27pv

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 6/2019// kierto epäsäännöllinen

Nyytti // 39 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 26-29pv

Evelyn8 // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 6/2019 // kkm 9/2019 // kierto 29-35pv

Cara* // 37 // 2. haaveissa // ya 6/2019 // kierto 25-28


Ida_Maria_ // 22/ esikoinen// ya 07/2019// kierto 27-28 pv

Taittaralla // 27 // esikoinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto ??

turotus // 21 // toinen haaveissa // tjot 7/2019

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

Mirkki // 27 // toinen toiveissa // ya 8/2019 // kierto 23-30pvä

Charmy24 // 24 // toinen haaveissa // ya 8/2019 // km 11/2019 // kierto 29-31pvä

Sofia2016m // 25 // toinen haaveissa // ya 8/2019 // kierto epäsäännöllinen 25-35pvä

Lilja- // 29 // ensimmäinen // ya 8/2019 // kierto 28-30 pv

Jesbe // 29 // esikoinen toiveissa //ya 8/2019 tjot ei hoidot // kierto 28-40 pv

Vausa // 29 // ensimmäinen // ya 9/2019 // kierto 30–31 pv

Alexie // 27 // ensimmäinen // ya 10/2019 // kierto 27-30pv

Armielise // 37 // ya10/2019 // 28




Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa
Zumba2019 // 31 // LA 4/2020 // ensimmäinen
Amalfi // 36v // LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
Fantsu // 32 // LA 5/2020 // esikoinen
Ginger // 26 // LA 5/2020 // toinen tulossa
Pipana//26//LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
jeilei // 30 // LA 5/2020 // toinen
twisted // 31 // La 6/2020 // neljäs
AZ // 29// LA6/2020 // kolmas
Silk // 32 // LA 7/2020 // kolmas
Suklaapehmis // 28 // LA 7/2020 // toinen
Mamimam //24//LA 7//2020 // toinen
Mathilda // 37 // LA 7/2020 // ensimmäinen
mangustimamma // 38 // LA 7/2020 // kolmas
Sammie // 31 // LA 7/2020 // esikoinen
Ida_Maria_//22//LA 7/2020//ensimmäinen
Azzeliini//36//LA 7/2020// toinen
Edz//31//LA 8/2020//toinen
 
Mies tulee tänään viikon työmatkalta kotiin. Onkin jo ollut ikävä :Heartred Kyllä vaan tekee hyvää pieni ero välillä.

Jännästi kyllä lapsella ei tällä kertaa ole ollut ikävä. Tai ei ainakaan ole mitenkään asiaa ilmaissut. Tänään oli ainoa hetki kun tuntui edes huomaavan isin puuttuvan, kerroin että huomenna kun heräät isi on kotona, ja lapsi meni eteiseen tuijottamaan ulko-ovea.

Kp jotain kympin luokkaa. Jos ovis on tullakseen, tulee varmaankin välipäivinä tai uutena vuotena. Ei siis edes teoreettisia mahdollisuuksia saada plussaa enää tänä vuonna. Onneksi se aika gynepolille nyt on kuitenkin tulossa. Olen kyllä ladannut siihen ihan hurjat odotukset, kirjoittanut jo kilometrin pituisen listankin siitä mitä kaikkea pitää muistaa kysyä. Toivottavasti eivät ammu mua siellä ihan maanrakoon.
 
Mulla taas joku outo vaihe, ovistestit hailui ei enää mitään mut outo vv ovismainen jopa. Mut halut hukassa. Jotaki vihloo. Ihan sama blääh. Mut joo, varmaan kystia nyt et raskaus on pois laskuista. Ja ton hampaan takia ja antibiootit sun muut
 
Mies tulee tänään viikon työmatkalta kotiin. Onkin jo ollut ikävä :Heartred Kyllä vaan tekee hyvää pieni ero välillä.

Jännästi kyllä lapsella ei tällä kertaa ole ollut ikävä. Tai ei ainakaan ole mitenkään asiaa ilmaissut. Tänään oli ainoa hetki kun tuntui edes huomaavan isin puuttuvan, kerroin että huomenna kun heräät isi on kotona, ja lapsi meni eteiseen tuijottamaan ulko-ovea.

Kp jotain kympin luokkaa. Jos ovis on tullakseen, tulee varmaankin välipäivinä tai uutena vuotena. Ei siis edes teoreettisia mahdollisuuksia saada plussaa enää tänä vuonna. Onneksi se aika gynepolille nyt on kuitenkin tulossa. Olen kyllä ladannut siihen ihan hurjat odotukset, kirjoittanut jo kilometrin pituisen listankin siitä mitä kaikkea pitää muistaa kysyä. Toivottavasti eivät ammu mua siellä ihan maanrakoon.

Tuskin ampuvat, eiköhän teidänkin tapaus ole ihan perusteltu. Ei tännekään enää plussia tälle vuoteen, kp1 on ihan juuri täällä, antoi jo eilen viitteitä itsestään.
 
Mä sain PC:llä aamulla haamun. Hyvin haalean toisen viivan. Oon vieläki ihan pois tolaltani. Mä niin toivon et viiva vahvistuu ja tää hailura viiva tulis syliin asti. Toivottavasti vahvistuu:Heartred
 
Osaako joku sanoa et miksi Flo meni ”harmaaksi” eli menin muuttamaan tuolta kierron pituutta ja kävi näin??:hungover:
 

Liitteet

  • F21C9799-712A-49E6-B882-838DEC139098.png
    F21C9799-712A-49E6-B882-838DEC139098.png
    57.8 KB · Katsottu: 134
Mä sain PC:llä aamulla haamun. Hyvin haalean toisen viivan. Oon vieläki ihan pois tolaltani. Mä niin toivon et viiva vahvistuu ja tää hailura viiva tulis syliin asti. Toivottavasti vahvistuu:Heartred

Mä sanoin et sä oot se raskaana oleva! Onnea toiv vahvistuu! Mulla ihan negaa jälleen.
 
En tiedä muistaako kukaan, kun kesällä kerroin meidän greippipuun taimesta. Se voi hyvin lokakuuhun asti, sit se alkoi kuivua ja kuolla, tiputti lehdet ja jäi vaan kuiva keppi pystyyn, nyt katsoin, nii oli juuretkin kuollut. Eli ei jäänyt ees greippipuuta tästä vuodesta. Ostin syksyllä sille kasvivalonkin ja kaikkea tietoa opiskelin, että olis jaksanut talven yli. Harmittaa vähän, esikoinenkin tykkäs siitä kasvatushommasta hirveesti. Ei auta kuin yrittää uudestaan ensi keväänä.



Ja mulla on vuoto nyt loppunut. Vähän alamaha on aran oloinen ja juiliva, ei pahasti. Yöllä tunsin vasemmalla kuin olis puukolla lyöty munasarjaan. En tiedä mikä oli. Ovis olis voinut olla jos ois voinut olla, mutta eipä näillä leffaviivoilla vielä sellasia voi olla :grin
 
En tiedä muistaako kukaan, kun kesällä kerroin meidän greippipuun taimesta. Se voi hyvin lokakuuhun asti, sit se alkoi kuivua ja kuolla, tiputti lehdet ja jäi vaan kuiva keppi pystyyn, nyt katsoin, nii oli juuretkin kuollut. Eli ei jäänyt ees greippipuuta tästä vuodesta. Ostin syksyllä sille kasvivalonkin ja kaikkea tietoa opiskelin, että olis jaksanut talven yli. Harmittaa vähän, esikoinenkin tykkäs siitä kasvatushommasta hirveesti. Ei auta kuin yrittää uudestaan ensi keväänä.



Ja mulla on vuoto nyt loppunut. Vähän alamaha on aran oloinen ja juiliva, ei pahasti. Yöllä tunsin vasemmalla kuin olis puukolla lyöty munasarjaan. En tiedä mikä oli. Ovis olis voinut olla jos ois voinut olla, mutta eipä näillä leffaviivoilla vielä sellasia voi olla :grin

Oliko sulla joku kontrolli vielä? Vähän vois kuulostaa siltä, ettei kohtu ole tyhjentynyt ehkä kunnolla?

Noita hedelmäpuita on muuten pikkuisen vaikea kasvattaa. Nimimerkillä kokemusta on:hilarious: kaikilla sama kohtalo.
 
Moi taas. En oo pystyny mitään kommentoimaan tai etes kunnolla lukee kaikkien juttuja,kun menin kesken 6+3 :sad010 sinänsä ei kovin pitkälle ehtiny mutta kun tuntu niin pahalta kun olin jo käyny ekassa ultrassa ja nähny sykkeet ja kaikki ja sitten parinpäivän päästä sattu ja kaikki hyvä loppui siihen:sad010 olin ja olen niin pahoillani että nyt vasta alkaa olla semmonen olo että pystyn mitään kertoa muille kun miehelleni. Nyt on kierto vielä niin sekasin että tunsin oviskipuja ja limoja ja kaikkee kuvitteluja jo viikko sitten mutta maanantaina olikin semmonen kipu että oksat pois. Toivon että oisin tullu uuestaan raskaaks mutta mietin onko se ees mahollista näin pian. Kävin eilen verikokeissa tarkistuttaa hcgn ja se oli 4,4 eli onko etes mahollista että vois tulla raskaaks jos on keskenmenon jälkeen vielä tollanen luku.
Anteeksi sekava ja pitkä teksti mutta toivottavasti joku tajuaa mitä puhun :sad001
 
Evelyn8: Wau! :blob7Hurjasti onnea ja tarrasukkia!!!:Heartpink

Watti::sad010 Voi, ei! Etähali ja kovasti voimia sinulle!:Heartbigred

Mullekaan ei voi enää tulla plussaa tämän vuoden puolella. Ovis osuu johonkin aavistus ennen joulua. Seuraava (epätodennäköinen) mahdollinen plussa menee siis tammikuun alkuun.

Meidän varmaan kannattaa koota tuo lista uudelleen siinä vuoden vaihtuessa. Aika sellainen luonteva hetki tarkistaa ketkä aikovat jäädä tätä ketjua seuraamaan.

Minua välillä huvittaa ja välillä ärsyttää kun tänne ketjuun tullessa osuu joka kerta silmiin se kiinnitetty ohje: "Plussa testissä? Mitä seuraavaksi" ja huomaan mielessäni vastaavani aina jotain "Ei todellakaan".:meh: Ennen en kiinnittänyt siihen mitään huomiota ja nyt joka ikinen kerta. :hilarious:
 
Oliko sulla joku kontrolli vielä? Vähän vois kuulostaa siltä, ettei kohtu ole tyhjentynyt ehkä kunnolla?

Noita hedelmäpuita on muuten pikkuisen vaikea kasvattaa. Nimimerkillä kokemusta on:hilarious: kaikilla sama kohtalo.

On vielä hcg kontrolli välipäivinä. Kohtu oli aika hyvin jo tyhjentynyt viime ultrassa, joten en usko että sielä kauheasti enää mitään vois olla kun tuli senkin jälkeen hyytymiä ja vuotoa monta päivää o_O eilen illalla vielä limaista verta. Ilmeisesti aika yleistä keskenmenon loppupuolella, ainaki mitä keskusteluja lukenut.

Oma eka keskenmeno oli kaikella tapaa nii erilainen kun tää. Tosin nyt oli isommat viikot ja sitö kohdunulkoista. Tosin sen ei pitäs enää vaivata.
 
Takaisin
Top