Raskaaksi 2019

Tää meni jotenkin niin että vuosi sitte puhuttiin ja hehkutin kuinka viimeinkin on päätetty että nää pillerit ja sitte loppuu ja silloin hää sit kertoin ekasta raskaudesta... ja sit tää toinen perään, mä tiedän hänen haaveet suuresta perheestä ja mä toivon vaan yhtä!! Ei oo tainnu olla puhetta tästä vuosipäivästä, mutta mä haluun olla ystävä jolle voi puhua myös lapsiasioista mä en halua tuntea näin mä en halua nyt olla yksin kotona ja itkeä sitä kuinka mussa tai meissä on jotain vikaa...

Sama täällä...yksin kotona ja tekis mieli vetää perseet mut tänään ei pysty kuin yks kaks lasia...

Sama täällä...yksin kotona ja tekis mieli vetää perseet mut tänään ei pysty kuin yks kaks lasia...
Joo tänään ei pysty kun huomenna töihin
Mä.yritän ajatella niin että mulla on myös jotain mitä hällä ei oo mulla on vanhemmat elossa, mulla on veli me ollaan tosi läheisiä ja muutenkin erittäin sukukeskeisiä hällä on siis vähän erillainen tilanne. Mä meen myös huomenna juhlimaan kummipojan 3 vee synttäreitä ihminen jonka mies oli saannu kurjat paperit, ei koskaan biologista lasta (perinteisesti tehtynä ilmeisesti) ja kuinkas kävikään...

Mä olen BarbaMaman tavoin pitänyt täällä aikalailla hiljaiseloa. Onnittelut Evelyn ja pahoittelut Watti menetyksestä. Anna surulle riittävästi aikaa ja tilaa. :Heartred

Mulla ei ole kiertopäivistä tietoa, mutta ovis taitaa lähestyä himotuksesta ja oikean puolen muniksen nipistelystä päätellen. Työt pitkän sairausloman jälkeen ovat sujuneet hyvin, paljon olen rajannut työntekoa ja vaalin vapaa-aikaani tehden asioita, joita oikeasti haluan tehdä. Ja ovathan noi työt ja uuden opettelu pitäneet mielen sen verta kiireisenä, ettei vauvahaaveita ehdi paljoa miettiä. Sen tiedän, että aiemmasta epäilystä olen päässyt eroon ja todennut, että vauvan todella haluan. En vain viitsi stressata asiasta, kun en voi itse raskautumiseen sen kummemmin vaikuttaa.

Kivaa viikonloppua kaikille! :greet025

Tiinu, mä oon raahannut joulukuun ensimmäisenä päivänä joulukuusen sisälle ja koristellut. Ensviikolla ajattelin tehdä kunnon joulusiivouksen ja ostaa jotain joulusälää.. Pakko touhuta kaikkea ja yrittää pitää ajatukset muualla. Miehen sukulaisia tulee meille aattona syömään, jotenkin kaihoisa olo kun muistan miten viime jouluna haaveilin tästä joulusta mahdollisen vauvan tai masun kanssa. Joulukin saisi ihan uuden merkityksen, kun olisi se oma pieni perhe.. No, turha se on surkutella tai miettiä tommosia.

Epätoivoissani tein ovistestin illalla :hilarious: ei tästä tiiä mitään koska aina loppukierrosta tummenee nää.. Eipä tullu postissa testit, huomenna teen vikan sofin rtestin ja ehkä ostan kaupasta pc...

Liitteet

• 20191213_185651.jpg
    20191213_185651.jpg
    14.9 KB · Katsottu: 180
Sattuisko Evelynillä olee vielä ovistestejä, jaksatko tehä yhen?

Arvaa kuka testaa niill o testeil et voiko niihin luottaa, nii digi hymyili iloisesti. Ei oo todellista. Aion niin lopettaa ton ja meen gynelle. Oon tehny aina samaan aikaan noi testit ja se jo haalistu edellisestä plussasta, tää ja eilinen päivä melkoista vihlontaa ja vv runsahko muttei mikään eggwhite eikä siihen suuntaan kyl oo muuttunut, enemmän just oviksen jälkeistä tahmeaa. Ei oo muita ovisoireita ku siis vatsan vihlonta ja sitte rinnat on minusta turpeemmat, mut niin ne oli kipeet ku viime hymy tuli ja oli yöhikoilu ja oksetus olo ja univaikeudet mitä mulla ollu sillon ku ovis ja kovat kovat himot. Nyt ei himota yhtään, tuntuu et jos seksii niin sattuisi vaan niin miks hitossa noi vaan hymyilee. Paiskaan kaikki testit nyt roskiin ja oon vaan. Toki toi proge pitäisi järkevästi ajoittaa jos sen aikoo ottaa, mut tämän kuun skippaan suosiolla. Tulee jos on tullakseen. Enemmän nämä kivut nyt on oudot ja se et hymy taas. Taitaa olla ihan joku muu mihin reagoi ku ei mulla oo ovista vaikka kiertopäivien perusteella nyt tulossa oleva ovis olis järkeen käypä toisin kuin se heti menkkojen jälkeen mut sillo taas oli oireet, jne jne. Olis pitänyt ottaa se proge niin olis joku järki jossaki. Ehkä mulla tulee menkat ehkä ei.. Ehkä ovis onki tulossa ja sekoitan sen nyt sen aiemman hymyn takii. Onneks ens viikolla gyne.

Epätoivoissani tein ovistestin illalla :hilarious: ei tästä tiiä mitään koska aina loppukierrosta tummenee nää.. Eipä tullu postissa testit, huomenna teen vikan sofin rtestin ja ehkä ostan kaupasta pc...
Aikas tumma mun mielestä mitä sul on aiemmin ku oot laittanu musta toi on tummin. En tiedä johtuuko valosta vai mun hatarasta päästä

Laitan tähän sen mun eka digi hymyn josta seukki päivänä oli hullut himot ja muut noi oireet. Ja sit laitan kuvan siit tämän päivän.. Musta toi auempi viivoilla on tummempi vaikkei sillä kai sinällään ole merkitystä. Varmaan mun keho on vaan ihan sekasin ja touhuaa mitä sattuu. Ja ekan hymyn jälkeen se viiva haalistui ihan selkeästi tuskin nähtäväksi mikä oli hyvä merkki minusta. Syy miksi testaannut nyt joka päivä on se et halusin tietää tuleeko taas hymy yhtäkkiä ja minusta tuo aiempi on tummempi viivojen kannalta mut kp kannalta nyt olis otollinen mut oireet ei vaan oo ovista. Ehken todellakaan tunne omaa kehoa vaan se touhuaa mitä sattuu nyt. Vissiin on pcos pahentunut. On huono mieli kyllä.

Edit. Katsottiin noita viivoja siks ku haluttiin tietää onko jokin merkitys, no toi ylin kuva on sillee et se testi yhtä vahva jos ei hitusen tummempi ku kontrolli. Alempi joka tänään niin on luonnossa reilusti hailumpi, samaa luokkaa ku mitä oli sillon ku digi hymyili mulle ekaa kertaa ikinä ja nyt ne hymyilee koko ajan

Liitteet

• IMG_20191207_164241.jpg
    IMG_20191207_164241.jpg
    28.1 KB · Katsottu: 192
  • IMG_20191213_182255.jpg
    IMG_20191213_182255.jpg
    19.8 KB · Katsottu: 198
Täällä myös juuri kaveri ilmoitti olevansa raskaana :sad010 Onnittelin ja yritin näyttää iloiselta, mutta hitto että tuntuu pahalta. En vain pysty olemaan oikeasti onnellinen muiden puolesta, kun oma tilanne on mikä on, olenpa ihan mulk*u ystäväksi :angry7

Pelkään kokoajan milloin jomman kumman sisarukset lähtevät lisääntymään, olisi ihan kamalaa nähdä jatkuvasti ympärillä pieniä lapsia ja raskausvatsoja :sad001

Tuntuu että ympärillä kaikki pamahtavat tuosta vain raskaiksi ja itse en millään :sad001

Tänään kp 1 ja yk 5, aiemminkin kyllä oltu pitkään ilman ehkäisyä, mutta tämän 5 kiertoa olen nyt tikuttanut ovulaatiota ja yrittänyt tosissaan. :'(

Aloitin pari viikkoa sitten vehnänalkioöljy syömisen, ja ainakin nyt kuukautiset alkoivat suoraan tiputtelematta, liekö vaikutusta vai sattumaa? Aion ottaa myös greippimehun käyttöön.

Mä en ymmärrä omaa kehoa enää. Tuskin viikko hymystä ku tulee uus ja ei pysy perässä. Niin toivoin et ei olis tullu uutta. Nyt on vaan sekava olo ku vihloo ja viiltelee ja sitte dippasin r-testi eikä edes viivanpaikkaa mikä tuli viimeks ku oli hymy, et uskon et se reagoi jotenkin sen kanssa yhtä aikaa.. Nyt ei tullu. Tuskin kiinnittyminen näin aikasin olis? Muutenki ihana gynel päästä ku en ymmärrä enää yhtään mitä tapahtuu.

Energinen olo on oviksen aikana mut nyt ei todellakaan. On väsy ja kipee olo. Oisko se antibiootti siirtänyt ovista vaik viikko sitten yritti ja tapahtuukin nyt?

Nyt on maha ummel ja vihloo ja turvonnut pallo tuo maha, jopa collegehousut painaa. Ja toi maha on kiintee pallo, ihan kuin alkuraskauden aikana oli. Outoa. Ei se kuitenkaan vielä näkyisi..

Teen huomenna aamulla ja laitan sitten kuvaa.

Tämä oli muuten eka gelee royale- kierto :love017
Ihana kun tuli plussa <3

Onneksi itse saa pian tietää myös mitä mun keho toilailee.. Vähän kyllä jännittää ku ne menkat oli niin oudot ja heti ovis ja viikon päästä taas hymy Huoh.. Onneks joku meistä tekas joulun iloksi plussan.. Pientä toivon kipinää oli et olisin voinu plus testin antaa ukolle sen synttäreille mut juu. Ihana ku sä plussasit, jotenki sen arvasi ja kohta muut rymisten perässä <3

Täälläkin ystävät sikävät minkä kerkiävät. Pari vauvaa pitäisi tulla tähän kuukauden sisään ja muitakin raskausmahoja ja yrittäjiä on liikkeellä. Mutta minkä teet kun ei mee nallekarkit tasan. Niinkään en tunne toisten raskauksia tai vauvoja itselleni mörköinä. Jotenkin ne ei tunnu paljon miltään. Sen sijaan pettymys omaa kehoa kohtaan tuntuu välillä melkeen fyysisenä kipuna. Mutta se ei liity muiden raskauksiin.

Huomenna pikkujoulut, rairai. Sais nyt iskeä tässä sen kp1 nyt kunnolla päälle ennen sitä. Saleen huomenna sit jossain baarissa ja varmaan unohdan vielä suojatkin kotiin:bag:

Mäki tulin raskaaks mun ekasta gelee kierrosta :grin pitäisköhän taas tilailla..

Tilaa ihmeessä:happy: mä kyllä vetäisin sillon purkin näitä, lopputulos sama tyhjä testi niin kun aina:bag::hilarious: alkaa jo vähän naurattamaan näin jälkeen päin, mitä kaikkea sitä onkaan kokeillut:hilarious:

Ei mulla suututa ne muiden plus testit, harmittaa kun itse en onnistu ja keho sekasin. Enemmänkin turhauttaa ja lannistaa. Ja olin vähän äimänä ku kaveri ilmoitti olevansa raskaana vahingossa kun ei tajunnut et ekasta kerrasta voi tulla. Nyt hän on jo rv18. Toinen kaveri teki vauvan ja heti lähti oottaan toista. Sit yks kaveri tekemällä teki ekaa ja nyt oli kierukan läpi tullut luomuvauva. Iloinen oon heidän puolestaan, ainut mikä ärsytti jotenkin oli yks tuttava joka plussasi ja sit (tiesi mun yrityksestä ja noista vioista) mulle avautui kuinka ei vauvaa halua ja tekee abortin ja viikoilla 14 sen teki. Sai luvan. Jotenki se kirpasi kovaa kun muut on hienovaraisia eikä mulle tarvi hienostella et anteeksi kun nyt teen vauvan tyylillä mut silleen et ovat kertoneet ja tienneet ja oon iloinen ollut. En katkera heille vaan kuten Nipanderi sanoi, enemmän tämä oma keho suututtaa ja pettää mut.

Tilaa ihmeessä:happy: mä kyllä vetäisin sillon purkin näitä, lopputulos sama tyhjä testi niin kun aina:bag::hilarious: alkaa jo vähän naurattamaan näin jälkeen päin, mitä kaikkea sitä onkaan kokeillut:hilarious:

Vähän jäi paha maku suuhun kun se meni sit kesken. Mut nyt ois taas valmis kokeilee mitä vaan..
Kaivoin sen tunnin vanhan ovistikun roskista ja oli vähän viel tummunu :hilarious::hilarious: toivoa se pienikin toivo on. Täällä yks sekopää pissasilla käsillä roskisdyykkayksen jälkeen :wacky:

Takaisin