Tää meni jotenkin niin että vuosi sitte puhuttiin ja hehkutin kuinka viimeinkin on päätetty että nää pillerit ja sitte loppuu ja silloin hää sit kertoin ekasta raskaudesta... ja sit tää toinen perään, mä tiedän hänen haaveet suuresta perheestä ja mä toivon vaan yhtä!! Ei oo tainnu olla puhetta tästä vuosipäivästä, mutta mä haluun olla ystävä jolle voi puhua myös lapsiasioista mä en halua tuntea näin mä en halua nyt olla yksin kotona ja itkeä sitä kuinka mussa tai meissä on jotain vikaa...
Sama täällä...yksin kotona ja tekis mieli vetää perseet mut tänään ei pysty kuin yks kaks lasia...

ei tästä tiiä mitään koska aina loppukierrosta tummenee nää.. Eipä tullu postissa testit, huomenna teen vikan sofin rtestin ja ehkä ostan kaupasta pc...
Onnittelin ja yritin näyttää iloiselta, mutta hitto että tuntuu pahalta. En vain pysty olemaan oikeasti onnellinen muiden puolesta, kun oma tilanne on mikä on, olenpa ihan mulk*u ystäväksi 

mä kyllä vetäisin sillon purkin näitä, lopputulos sama tyhjä testi niin kun aina:bag: