Raskaaksi 2019

Onko sulla aina ennen menkkoja?

Toivottavasti enteilisi mieluummin raskautta!

Dpo 7, viime kierrossa tuli pientä tuhrua dpo8 et se varmaan huomenna odotettavissa sitä samaa.
Ei, mulla on tosi runsas vv yleensä oikein kosteusvoidemainen ennen menkkoja eli ei kyl oo. Tein tyylipuhtaan negan tai no, se testi ei eka näyttänyt mitään niin join vettä ja pissasin uudestaan siihe niin sit tuli taas sellainen viivanpaikka tosin ei vahvempi.
Päätä särkee, heräsin aikaisin kun yleensä nukun ku tukki sunnuntait ja sit tuli kipee pala kurkkuun. Seksiä oli aamulla ja sen jälkeen tuli ihan ku treenikipua alavatsaan eli outoa ja käy kipeetä...

Kyl mulla oireita on ja näin mut pessimisti oon vaiks kovin saarnaan et pitää olla positiivinen ajattelu yms..

Ehkäpä on vielä liian aikaista testata väärä kp25, ja kp14 aloitin terolutit. Jos vanhat merkit ovat nyt niin menkat tulis tänään myöhemmin päivällä . Mut oikeaa munista edelleen juilii ja nippailee ja on jotenki outo olo ihan ku ei olis oma keho, en osaa selittää
 
Jesbe: samaa mietin kuin NewMoon että ehkäpä enteilisi raskautta? Pidetään peukut pystyssä ja toivotaan ettei menkat ala :)
Toivottavasti ei tulis... Jotenki toi kokonaisuudessaan olis oireet raskaudesta mut sit oon itse sitä mieltä että malttaa. Normisti menkat tulee mulla terolutin jälkeen 2-4 pv, aloitin kp14 ja nyt kp26 eli tänään pitäis myöhemmin tulla
 
Toivottavasto jää Jesbe ne menkat nyt tulematta!
Kiitos ku tsemppsaatte!
Luin tossa raskautuneiden ketjua ja siellä on moni maininnut just kylkikivun ja mulla säteilee toi oikea puoli kylkeen asti ja puolireiteen.. Sit rupesin itkeen. Iho on tulikuuma, lämmöt vain 36.7 (normisti 35.8-36). Arpoa voi mut jotenki nyt toivon että kuulun niihin joilla ei hormoni erity niin nopeeta virtsaan.
 
Tsemppiä, Jesbe :)

Me ollaan nyt mummolassa ja pienimmät pääsi vaarin kanssa laavuretkelle. Esikoinen jäi mummolaan. Ite lepään ja neulon flunssaisena.

Tulipa mieleeni eräs hauska juttu. Kun kevätlukukausi alkoi, laittoi kollega viestin, että hänen luokkansa oppilaat miettivät, kuka ope lähtisi leirikouluun heidän kanssaan. Yksi tyttö oli sanonut, etten minä voi lähteä, kun jään kohta äitiyslomalle :wideyed: Meinasin tukehtua kahviin, kun tämän kuulin. Huhun alkuperästä ei ole mitään tietoa enkä ole kellekään töissä kertonut, että on vauvahaaveita. Olin ilmeisesti lihonut joululomalla, kun tämmöinen juttu lähti liikkeelle :grin Mutta ilmoitin kiireesti, etten ole raskaana ja että lähden kyllä leirikouluun :joyful:

Olisi kyllä hyvä enne tällainen huhu :woot:
 
Tsemppiä, Jesbe :)

Me ollaan nyt mummolassa ja pienimmät pääsi vaarin kanssa laavuretkelle. Esikoinen jäi mummolaan. Ite lepään ja neulon flunssaisena.

Tulipa mieleeni eräs hauska juttu. Kun kevätlukukausi alkoi, laittoi kollega viestin, että hänen luokkansa oppilaat miettivät, kuka ope lähtisi leirikouluun heidän kanssaan. Yksi tyttö oli sanonut, etten minä voi lähteä, kun jään kohta äitiyslomalle :wideyed: Meinasin tukehtua kahviin, kun tämän kuulin. Huhun alkuperästä ei ole mitään tietoa enkä ole kellekään töissä kertonut, että on vauvahaaveita. Olin ilmeisesti lihonut joululomalla, kun tämmöinen juttu lähti liikkeelle :grin Mutta ilmoitin kiireesti, etten ole raskaana ja että lähden kyllä leirikouluun :joyful:

Olisi kyllä hyvä enne tällainen huhu :woot:

Ihana :happy: Mulleki hoitolapsi selitti yks päivä jotain vauva mahassa juttuja ja että saisin pojan... Mutta yritän miettiä että hän vain muisteli kollegaa joka jäi viime kesällä äitiyslomalle :angelic::grin
 
Tsemppiä, Jesbe :)

Me ollaan nyt mummolassa ja pienimmät pääsi vaarin kanssa laavuretkelle. Esikoinen jäi mummolaan. Ite lepään ja neulon flunssaisena.

Tulipa mieleeni eräs hauska juttu. Kun kevätlukukausi alkoi, laittoi kollega viestin, että hänen luokkansa oppilaat miettivät, kuka ope lähtisi leirikouluun heidän kanssaan. Yksi tyttö oli sanonut, etten minä voi lähteä, kun jään kohta äitiyslomalle :wideyed: Meinasin tukehtua kahviin, kun tämän kuulin. Huhun alkuperästä ei ole mitään tietoa enkä ole kellekään töissä kertonut, että on vauvahaaveita. Olin ilmeisesti lihonut joululomalla, kun tämmöinen juttu lähti liikkeelle :grin Mutta ilmoitin kiireesti, etten ole raskaana ja että lähden kyllä leirikouluun :joyful:

Olisi kyllä hyvä enne tällainen huhu :woot:
Sullakin ennustajia hei! Mulle sano ihan random tyyppi ihan ilman mitään et ens kuussa tapahtuu se mitä niin kovin odotat innolla ja sitte pyys ilmoittaa millón teen positiivisen testin Osa minua haluaa uskoa tuohon
 
Update
Eli koko ajan pala kurkussa, nuha tuli ja naama kiiltää, finnejä tasan yksi ja mahassa verisuonet näkyvillä samoin rinnoissa. Rinnat ei vieläkään arat. Jos keskiviikkona ei oo täti tullu niin sitte meen suoraan gynelle ja sanon että ultraa ja kertoo mikä on tilanne.

Tunnen navan alla selkeästi jotain joka niinku pistää vastaan en osaa sen tarkemmin selittää. Jotku hajut tuntuu vahvemmin nenään ja on kylmä muttei kuumetta. Nipistelyä molemmin puolin repii ja säteilee reisiin ja kylkeen... Jano , jano koko ajan. Nälkä kun tulee ei tee mieli syödä mutta ellottaa muuten. Sitte närästys tuli takas ja pari kuumaa aaltoa. Ei tiedä miten päin olla niin lepään vaan tänään Ilmoitan kun jos menskut alkaa..
 
Luin että nämä olleet monella raskauden merkkejä ja mullaki olis vasta rv 3+6 tahi just se 4...tietämätöntä touhua siksi täällä valittelen ja kertoilen ja kyselen. Ehkä se testi muuttuu plussaksi kun menkat on myöhässä joillakin se ei heti nouse. Ja jotenki musta tuntuu et mahdollinen kiinnittyminen olisi ollut juuri pari pv sitte ku lämmöt tippui ja meinasin pyörtyä. Ja 4 pv sen jälkeen se hormoni alkaa erittyy virtsaan jos oikein ymmärsin eli sillon ovis olis ollu just kp13....
 
Mulla taas ei ollu mitään oireita plussakierrossa. Ei edes kohonnutta lämpöä. :)
Oon kuullut et monella oireita ollu just ku ollu pms vaan mut sit taas toisilla plussakierto ollut pahin ja on ollu huimausta migreeniä yms.. Kaikki ollaan niin erilaisia
 
Tulipa vain mieleen, mulla on aina hcg >2 kun en ole raskaana.muutenkin mulla on hormoni tasot aina jotenkin matalat eli ku katsottiin oliko ovulaatio tapahtunut niin se oli sen lukeman alarajoissa. Sen mukaan mulla positiivinen testi tulis vasta 3 vkoa oletetun oviksen jälkeen koska hormoni ei vielä ole kunnolla noussut.
Suomessa gynekologi havaitsi limakalvon joka oli paksuuntunut ja hcg oli 5. Viikon päästä plussa herkällä testillä ja seukki päivänä runsas vuoto alkoi eli uskon että se on ollut keskenmeno mut sille ei tietysti kliinistä näyttöä ole kun lääkärissä kävin kun ex mies potki mua mahaan ettei sisäelinten vaurioita ja siinä yhteydessä huomattiin että kohdun muoto oli erilainen. No, jos se pitää paikkansa niin saa positiivista testiä odotella vielä viikon jos menkat ei ala. Toivossa hyvä elää
 
Toivotaan Jesbe parasta!

Täällä dpo1 ja mahaan vihloo välillä. Aika epäilevästi suhtaudun mahdollisuuksiin olla raskaana.. En tiiä, turhauttaa.. :(
 
Toivotaan Jesbe parasta!

Täällä dpo1 ja mahaan vihloo välillä. Aika epäilevästi suhtaudun mahdollisuuksiin olla raskaana.. En tiiä, turhauttaa.. :sad001

noo eihän sitä käytännössä vielä olekaan raskaana, tai voihan se munasolu olla nyt hedelmöittynyt, mutta niin :shy: Toivotaan, että se olisi hedelmöittynyt ja kiinnittyis oikeen sopivasti sinne kohtuun :Heartred

Ihanaa päästä taas piinailemaan, viime raskaudesta tajusin hyvin pian kiinnittymisen jälkeen olevani raskaana. Mielenkiinnolla odotan, käykö samalla tapaa sitten kun seuraavan kerran tärppi käy :biggrin Tänään varmaankin dpo 0
 
Takaisin
Top