Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei, mulla on tosi runsas vv yleensä oikein kosteusvoidemainen ennen menkkoja eli ei kyl oo. Tein tyylipuhtaan negan tai no, se testi ei eka näyttänyt mitään niin join vettä ja pissasin uudestaan siihe niin sit tuli taas sellainen viivanpaikka tosin ei vahvempi.Onko sulla aina ennen menkkoja?
Toivottavasti enteilisi mieluummin raskautta!
Dpo 7, viime kierrossa tuli pientä tuhrua dpo8 et se varmaan huomenna odotettavissa sitä samaa.
Toivottavasti ei tulis... Jotenki toi kokonaisuudessaan olis oireet raskaudesta mut sit oon itse sitä mieltä että malttaa. Normisti menkat tulee mulla terolutin jälkeen 2-4 pv, aloitin kp14 ja nyt kp26 eli tänään pitäis myöhemmin tullaJesbe: samaa mietin kuin NewMoon että ehkäpä enteilisi raskautta? Pidetään peukut pystyssä ja toivotaan ettei menkat ala :)
Toivottavasti ei tulis... Jotenki toi kokonaisuudessaan olis oireet raskaudesta mut sit oon itse sitä mieltä että malttaa. Normisti menkat tulee mulla terolutin jälkeen 2-4 pv, aloitin kp14 ja nyt kp26 eli tänään pitäis myöhemmin tulla
Kiitos ku tsemppsaatte!Toivottavasto jää Jesbe ne menkat nyt tulematta!
Tsemppiä, Jesbe :)
Me ollaan nyt mummolassa ja pienimmät pääsi vaarin kanssa laavuretkelle. Esikoinen jäi mummolaan. Ite lepään ja neulon flunssaisena.
Tulipa mieleeni eräs hauska juttu. Kun kevätlukukausi alkoi, laittoi kollega viestin, että hänen luokkansa oppilaat miettivät, kuka ope lähtisi leirikouluun heidän kanssaan. Yksi tyttö oli sanonut, etten minä voi lähteä, kun jään kohta äitiyslomalle Meinasin tukehtua kahviin, kun tämän kuulin. Huhun alkuperästä ei ole mitään tietoa enkä ole kellekään töissä kertonut, että on vauvahaaveita. Olin ilmeisesti lihonut joululomalla, kun tämmöinen juttu lähti liikkeelle Mutta ilmoitin kiireesti, etten ole raskaana ja että lähden kyllä leirikouluun
Olisi kyllä hyvä enne tällainen huhu
Dpo14 tai 15...Oliko sulla nyt mikä dpo? Oot sen varmaan sanonutkin mutten enää muista.
Sullakin ennustajia hei! Mulle sano ihan random tyyppi ihan ilman mitään et ens kuussa tapahtuu se mitä niin kovin odotat innolla ja sitte pyys ilmoittaa millón teen positiivisen testin Osa minua haluaa uskoa tuohonTsemppiä, Jesbe :)
Me ollaan nyt mummolassa ja pienimmät pääsi vaarin kanssa laavuretkelle. Esikoinen jäi mummolaan. Ite lepään ja neulon flunssaisena.
Tulipa mieleeni eräs hauska juttu. Kun kevätlukukausi alkoi, laittoi kollega viestin, että hänen luokkansa oppilaat miettivät, kuka ope lähtisi leirikouluun heidän kanssaan. Yksi tyttö oli sanonut, etten minä voi lähteä, kun jään kohta äitiyslomalle Meinasin tukehtua kahviin, kun tämän kuulin. Huhun alkuperästä ei ole mitään tietoa enkä ole kellekään töissä kertonut, että on vauvahaaveita. Olin ilmeisesti lihonut joululomalla, kun tämmöinen juttu lähti liikkeelle Mutta ilmoitin kiireesti, etten ole raskaana ja että lähden kyllä leirikouluun
Olisi kyllä hyvä enne tällainen huhu
Oon kuullut et monella oireita ollu just ku ollu pms vaan mut sit taas toisilla plussakierto ollut pahin ja on ollu huimausta migreeniä yms.. Kaikki ollaan niin erilaisiaMulla taas ei ollu mitään oireita plussakierrossa. Ei edes kohonnutta lämpöä. :)
Toivotaan Jesbe parasta!
Täällä dpo1 ja mahaan vihloo välillä. Aika epäilevästi suhtaudun mahdollisuuksiin olla raskaana.. En tiiä, turhauttaa..