Raskaaksi 2019

noo eihän sitä käytännössä vielä olekaan raskaana, tai voihan se munasolu olla nyt hedelmöittynyt, mutta niin :shy: Toivotaan, että se olisi hedelmöittynyt ja kiinnittyis oikeen sopivasti sinne kohtuun :Heartred

Ihanaa päästä taas piinailemaan, viime raskaudesta tajusin hyvin pian kiinnittymisen jälkeen olevani raskaana. Mielenkiinnolla odotan, käykö samalla tapaa sitten kun seuraavan kerran tärppi käy :biggrin Tänään varmaankin dpo 0


Hyvä pointti, tiedän kyllä että tällä hetkellä munasolu on korkeintaan hedelmöittynyt eli ei voi puhua raskaudesta. Toivotaan kumminkin parasta :)
 
Täällä dpo jotain2-5 välillä, kun en oikeen tiedä kun ne oviskivut kesti sen 4 päivää kun yleensä kestäny sen yhden päivän. Mut jos nyt laskis sit vaikka sen mukaan että nyt olis dpo3 ja mulla on alkanua aina noin dpo16menkat. Yritän nyt tosissaan olla testaamatta ainakaa ensviikon aikana.
Mulla alkaa huomenna uusi työ joten toivotaan ettei tää stressi siitä vaikuta mahdolliseen kiinniittymiseen:nailbiting:

Tsemppiä kaikille! nyt onkin moni piinapäivillä samaan aikaan, jännää:grin
 
Tärisen ihan horkassa täällä villapaidan ja takin alla ja viltin myös kun mulla on niin kylmä. Tekis mieli oksentaa ko tuntuu että tulisi siten parempi olo. Kurkku on niinku angiina olis tulossa ja lämmöt vain 36.5 joten normaalit Kämpän laitoin 26lle asteelle huutamaan ja ulkona ollu kivan leuto plus 20 lämmintä ja mul on niin kylmä että koiran ulkoilutus on tuskaa. Sit iskee kuuma aalto ja kohta jo toivon että oon oikeesti raskaana ku eihän se oo normaalia jos on näin huono olo hormoneista.

Vai onko muita jotka kärsii pms oireina tällaista?
 
Täällä dpo jotain2-5 välillä, kun en oikeen tiedä kun ne oviskivut kesti sen 4 päivää kun yleensä kestäny sen yhden päivän. Mut jos nyt laskis sit vaikka sen mukaan että nyt olis dpo3 ja mulla on alkanua aina noin dpo16menkat. Yritän nyt tosissaan olla testaamatta ainakaa ensviikon aikana.
Mulla alkaa huomenna uusi työ joten toivotaan ettei tää stressi siitä vaikuta mahdolliseen kiinniittymiseen:nailbiting:

Tsemppiä kaikille! nyt onkin moni piinapäivillä samaan aikaan, jännää:grin
Onnea uuteen työhön! Ei se ku et turhia stressaile, mullaki uus duuni ja muutto ens kuun alussa eli parin viikon päästä.. Kyllä toivon et nyt osu kohdalle ku oli tuollainen megaovis sulla.. Jännä kuulla sit miten kävi ..

Mie odottelen vielä pari päivää menskuja jos ei tuu niin meen gynelle ja mainitsen tuosta mun aiemmasta alhaisesta hormoni tasosta tai jotain
 
Täällä dpo jotain2-5 välillä, kun en oikeen tiedä kun ne oviskivut kesti sen 4 päivää kun yleensä kestäny sen yhden päivän. Mut jos nyt laskis sit vaikka sen mukaan että nyt olis dpo3 ja mulla on alkanua aina noin dpo16menkat. Yritän nyt tosissaan olla testaamatta ainakaa ensviikon aikana.
Mulla alkaa huomenna uusi työ joten toivotaan ettei tää stressi siitä vaikuta mahdolliseen kiinniittymiseen:nailbiting:

Tsemppiä kaikille! nyt onkin moni piinapäivillä samaan aikaan, jännää:grin

Mulla oli kans tässä kierrossa mega ovis, testit näytti 3 päivää + ja maha oli tosi kipee. Yleensä pystyn sanomaan tarkalleen milloin on ovis mut nyt en :D
 
Mulla kesti limat ja kivut useamman päivän. Oon tässä vaiheessa melko varma että jotain tuolla tapahtuu koska nyt on oireet niin hämmentävät ja monet puhuu elohiirestä, en sitä oo ikinä tuntenut mut tänään tunsin ja kauan kestiki. Muniksia nippailee vaan muttei oo peruspulputuskipua et noni kohta tulee menkat..
Ja aina on tissikipuu pahana just ku menkat tulee nyt ei. Vähän kyl pelottaa että se terolut ei vaan enää toimikaan.
 
Paitsi että just muistinkin että etkös sää plussannut tässä kierrossa? :grin
En minä ainakaan. Tein jonku hailuran jota ei kyseiseen testiin oo aiemmin tullut ikinä (ei ees ku oon myöhemmin salakavalasti roskista tonkinut ja varmistanut että olisko ees haamu

Nyt on venytellessä kipua oikealla puolella ja sitte se elohiiri mitä en ikinä kokenut. Ja joku pala kurkussa, v***n horkassa 20 plus asteessa ja silti lämmöt siinä 36.5. Ja mulla on tosi paha rintojen kipu aina oviksen jälkeen ja ennen menkkoja, nyt vain oviksen aikaan ja ne loppu. On jos sun mitä pientä mutta se plussa uupuu. Kp26 kolme päivää viimeisestä terolutista joten vielä pari päivää saa piinailla ja sitte ensi viikolla jos ei tuu täti niin testaan ja sitten meen lääkäriin oli tulos mikä vain

Eiku sähän puhut mimosasta voi eeeeiiii!!! Nolo..
 
En minä ainakaan. Tein jonku hailuran jota ei kyseiseen testiin oo aiemmin tullut ikinä (ei ees ku oon myöhemmin salakavalasti roskista tonkinut ja varmistanut että olisko ees haamu

Nyt on venytellessä kipua oikealla puolella ja sitte se elohiiri mitä en ikinä kokenut. Ja joku pala kurkussa, v***n horkassa 20 plus asteessa ja silti lämmöt siinä 36.5. Ja mulla on tosi paha rintojen kipu aina oviksen jälkeen ja ennen menkkoja, nyt vain oviksen aikaan ja ne loppu. On jos sun mitä pientä mutta se plussa uupuu. Kp26 kolme päivää viimeisestä terolutista joten vielä pari päivää saa piinailla ja sitte ensi viikolla jos ei tuu täti niin testaan ja sitten meen lääkäriin oli tulos mikä vain

Eiku sähän puhut mimosasta voi eeeeiiii!!! Nolo..


Juu mimosalle oli tarkoitettu viesti ja olis kyllä mun pitäny kirjottaa tohon ketä tarkoitin kun ei siitä mun tekstistä oikeen selvinnyt, sorry mun moka:grin
 
Az, jospa tuo megaovis lupailis hyvää!

En oo testannut sylkitestiä, kuullu vähän ristiriitaista tulosta siitä.

Jesbelle toivotaan plussaa, oireita ainakin on:)

Ja muillekin tsemppiä tähän kiertoon. Siellähän kohta jo toiset ovat aivan jännän äärellä:)

Itellä oli eilen ekaa kertaa viikkoon sellainen olo, et jaksaa jotain. (älä tee tätä kotona) nappasin miehen antibiootin jämät käyttöön. Niin kovasti puoltoista viikkoa nyt kurkkua särkeny eikä vaan mee ohi, olisko ehkä joku angiina tai jotain, mut ei jaksa lähtee mihinkään päivystykseenkään sen takia. Menispä kuukausi nyt nopeaa, et pääsis taas itekin yrittämään siihen otollisimpaan aikaan:)
 
Toivotaan Nipanderi että ensi kierrossa pystytte hyödyntää oviksen. Tunnen sympatiaa kun itsekin reissuleski.. Zemppiä!

Täällä dpo2 ja mahaa nippailee. Aamulämpö hitaasti nousussa mutta nousussa kumminkin. Huomenna aloitan Terolut-kuurin. Jännän äärellä ollaan.

Mites onko jollakin piinailijalla kohta testipäivä?
 
Miten Jesbe kävi? Alkoiko menkat? Toivottavasti ei ja tulisi se plussa.

Tsemppiä myös muille!

Nyt ois se dpo 8 ja viimeksi tuli muutama tippa jo verta (niinku jo aiemmin sanoinkin). Dpo 2-6 lämpö 36,6. Eilen en mitannut kun en ollut kotona yötä. Tänä aamuna 36,2. Että lämpöjen tiputiksesta voisi kyllä päätellä vuodon alkavan.

Kyllä sitä toivois sinullekin ja kaikille ettei tulisi kp1... Jaksuja!
 
Takaisin
Top