Raskaaksi 2019

Zemppiä piinailuun, meitä on nyt monta :D

Musta alkaa tuntua että piinailut on piinailtu.. Yritän nyt olla miettimättä koko asiaa ja meen päivä kerrallaan Uus duuni, uus koti uus elämä. Häät syyskuussa (omat) ja kaikkee mihin on keskittyttävä...
 
Joo sepä, en sen vuoksi ookkaan jaksanut niitä testejä hankkia, tai pitäis saman tien ottaa se joku sadan testin paketti :hilarious: ja jos sorrun ostamaan niin käytänkin ne samantien eikä oireiden ilmettyä ookkaan enää millä testata.
Eikö sulla vois olla joku lääke tasaamassa kiertoja? Mietin että se voisi olla hyvä juttu tulee tasaiset kierrot ja tietää millon on mikäkin ..
 
Mulla sattuu munasarjoihin hyvissä ajoin ennen ovista, jopa viikkoja.

Kääk ehkä mul oliki to aikoihin ovis kun oli se tummin tän viikon ovistesteistä ja munasarjakivut :hilarious: harmi etten sillon kokeillu clearblueta. Sillo ja/tai pe juili myös alaselkää. Yleensä kyl oviksen jälkeen alkanu tissi/nännikivutki, en muista alkoks viimeks vähä oviksen jälkeen vasta..
Voi toki olla et ei ovista tässä kuussa tai vasta tulossa.. No aika näyttää :) Jos ovis oli jo kp17 ni kierto lyhentymässä. :happy: voisko olla gelee royalen ansiota :angelic:
 
Ihan piruuttaan tekis mieli piinailla, kun on niin outo olo ollut, mut eipä siinä juuri järkeä olis:) sitä vaan epätoivoissaan kehittelee kummia ajatuksis:) tää on sen kuumetaudin jälkijuttuja. Vai onks kellään tietoa voiks b vitamiini väsyttää? Ku otin käyttöön just päin vastaisesta syystä, et loppuis tää äitiaivoilu pikkuhiljaa (ja sit kun sisälsi tuota foolihappoaki), mut ei kyl toimi muisti yhtään paremmin ja virkeydestä ei tietoakaan :)

Tsempit piinapäiviin kenellä kohta edessä ja jesbelle vahvistumisia:)

Ei aiheuta väsymystä päin vastoin, itsellä kauhea väsymys päällä ja itken jokaista pientä juttua. Tunnen et kohtu on täynnä siellä on paineen tunne Toki se voi olla menkat tulossa mut nyt maha on erituntuinen ja alkoholi lähinnä ällöttää ja joka kerta kun oon nyt 4pvn aikana ottanut reumalääkkeet ni oon miettinyt et enpä ota ku se ei ole sikiön kannalta hyvä. Minkä sikiön? Enhän ees oo raskaana .. Noh, toivon että olisin mutta en kuitenkaan ole kutakin näin käy aina Seukki testin teen aamuopissasta ja sen pohjalta mennään
 
Mun aivot heittää kuperkeikkaa ku katsoin vuoden kierrot ja joka kerta ennen menkkoja on ollu ummetus ja vasta ku menkat alkanut niin ollu löysä maha Pahoinvointia myös ennen menkkoja ollut..

Nyt mulla on maha sekaisin ja nytkin ku seison niin tuntuu ettei oikeaa puolta saisi lainkaan ns venyttää ku rupee iskias vaivaan ja munikseen tökkii. Jäätelö myös tökki eikä maistunut oikein eikä suklaa.

Oireet:
- rinnat ei kipeät kuten aina
- vatsa sekaisin ei ummeta
- vv lorahtelee välillä
- puutuu jalat ja päätä särkee
- kaikki vesi maistuu metallille
- itkuherkkyys
- väsymys

Yleensä mulla ei noita ole enkä ole ollut näin kahden vaiheilla. Joka kerta oon sanonut että nyt oon ihan varmasti raskaana mutta nyt ei tee mieli sanoa ukolle mitään siihen viittaavaa. Ens kierrossa sit tietää oliko tämä vain uudenlainen pms
 
Ois pitänyt ostaa hehkun loppuunmyynneistä niitä kaksoishormonitestejä, ku kerran mietin asiaa. Kahdesti tässä kierrossa ollut noilla onestepeillä lähellä ovisviivoja. Viikko sit, kun tulin kipeeksi ja eilen. Tänään taas ovistesti yhtä blanco, ku r-testi ilman tärppiä, ei siis yhtikäs mitään. Ihme sahaamista. Kp:stä ei tietoa, en oikeen oo osannu päättää mitä päivää pitäis kp1:nä mun 12pv:n menkoista, ehkä puoliväliä. Onks jollain tiputteluvuotoa? Että millasta se on, siis kuinka runsasta tai että mistä ite lasket kp1:n? Tuliskohan ovuloimaton kierto, vai oliskohan viel tuloillaan, ehkä tuloillaan, toivottavasti, sehän se puuttuiskin jos lopettaisi ovuloimastakin.
 
Ois pitänyt ostaa hehkun loppuunmyynneistä niitä kaksoishormonitestejä, ku kerran mietin asiaa. Kahdesti tässä kierrossa ollut noilla onestepeillä lähellä ovisviivoja. Viikko sit, kun tulin kipeeksi ja eilen. Tänään taas ovistesti yhtä blanco, ku r-testi ilman tärppiä, ei siis yhtikäs mitään. Ihme sahaamista. Kp:stä ei tietoa, en oikeen oo osannu päättää mitä päivää pitäis kp1:nä mun 12pv:n menkoista, ehkä puoliväliä. Onks jollain tiputteluvuotoa? Että millasta se on, siis kuinka runsasta tai että mistä ite lasket kp1:n? Tuliskohan ovuloimaton kierto, vai oliskohan viel tuloillaan, ehkä tuloillaan, toivottavasti, sehän se puuttuiskin jos lopettaisi ovuloimastakin.

En tiedä voiko noihin one steppeihin enää luottaa vai onko osa viallisia.. To oli aika tumma ja tänään päivällä blanco ja illalla tummempi..
 
Toivotaan Jesbe että viiva vahvistuu!

Zemppiä kaikille :Heartred

Täällä dpo0 ja alakerrassa kuivaa, ovis taitaa olla ohitse nyt (on vissiin yksilöllistä kuinka monen tunnin kuluttua ovisplussasta munasolu irtoaa, mulla eilen aamulla plussa eli ovis voi hyvinkin olla jo ohi). Eilisen hommailit jäi siis ainoaksi, tosin kaksi päivää ennen ovisplussaa tuli myös hommailtua. Mies on reissussa ja täällä mä työpäivän jälkeen yksin kotona mietin syntyjä syviä... Kyllä mä niin toivon plussaa!

Kuka muu laskee päiviä? Testaan dpo15 viimeistään ellei menkat ala :)

Kyllä sitä tulee päiviä laskettua vähän liikaakin :grin Mäkin koitan mennä niin että vasta oletettujen menkkojen jälkeen testaisin, yks viiva tuntuu pahemmalta kun menkat (ehkä). Mulla ollu nyt 25pvn kierrot ja siitä mielellään vielä päivä pari varmuuden vuoks ennen testiä.

Nyt on jännä tunne alapäässä eipä ennen oo ollu.. kp14 nyt kun sunnuntain puolella jo ollaan. Tässä varmuuden vuoksi nyt useammin hommailtu ettei vaan mene ovis ohi. Tsemppiä myös sinne! Meillä taitaa testipäivät olla samoihin aikoihin :nailbiting: (jos tästä kierrosta testattavaa tulee siis)
 
Kyllä sitä tulee päiviä laskettua vähän liikaakin :grin Mäkin koitan mennä niin että vasta oletettujen menkkojen jälkeen testaisin, yks viiva tuntuu pahemmalta kun menkat (ehkä). Mulla ollu nyt 25pvn kierrot ja siitä mielellään vielä päivä pari varmuuden vuoks ennen testiä.

Nyt on jännä tunne alapäässä eipä ennen oo ollu.. kp14 nyt kun sunnuntain puolella jo ollaan. Tässä varmuuden vuoksi nyt useammin hommailtu ettei vaan mene ovis ohi. Tsemppiä myös sinne! Meillä taitaa testipäivät olla samoihin aikoihin :nailbiting: (jos tästä kierrosta testattavaa tulee siis)

Joo jännäillään yhdessä :D
 
Ois pitänyt ostaa hehkun loppuunmyynneistä niitä kaksoishormonitestejä, ku kerran mietin asiaa. Kahdesti tässä kierrossa ollut noilla onestepeillä lähellä ovisviivoja. Viikko sit, kun tulin kipeeksi ja eilen. Tänään taas ovistesti yhtä blanco, ku r-testi ilman tärppiä, ei siis yhtikäs mitään. Ihme sahaamista. Kp:stä ei tietoa, en oikeen oo osannu päättää mitä päivää pitäis kp1:nä mun 12pv:n menkoista, ehkä puoliväliä. Onks jollain tiputteluvuotoa? Että millasta se on, siis kuinka runsasta tai että mistä ite lasket kp1:n? Tuliskohan ovuloimaton kierto, vai oliskohan viel tuloillaan, ehkä tuloillaan, toivottavasti, sehän se puuttuiskin jos lopettaisi ovuloimastakin.

Olen samaa mieltä kuin NewMoon että lasken kp 1 kun selkeävuoto alkaa kyseisenä päivänä ennen klo 18 (taitaa olla virallinen ohjenuora)
 
Koskahan kannattais alkaa ovista tikuttaan jos ei oo mitään käryä kierrosta? Nuva ring ollut käytössä useamman vuoden, 3 rengasta putkeen joten väliviikko ollut joka 10.s vko..

Liuskatestejä on 21kpl ja digejä 10kpl.
 
Täällä dpo1 ja mahaan särkee hieman. Teen seisomatyötä, ja aina työpäivän päätteeksi kärsin selkäkivuista mitkä säteilee mahaan. Eilinen työpäivä siis kipuilee vielä tänään.. Toki liittyy kai myös tähän luteaalivaiheeseen..

Ylihuomenna aloitan terolut-kuurin, jännä nähä kuinka käy raskautumisen suhteen!
 
Koskahan kannattais alkaa ovista tikuttaan jos ei oo mitään käryä kierrosta? Nuva ring ollut käytössä useamman vuoden, 3 rengasta putkeen joten väliviikko ollut joka 10.s vko..

Liuskatestejä on 21kpl ja digejä 10kpl.

Riippuu varmaan vähän siitä, oletko valmis ostamaan lisää testejä. Jos haluaa pelata "varman päälle" voi testauksen aloittaa jo aika aikaisin mutta siinä on se riski että testejä joutuu ostamaan lisää... Itse aloitin tässä kierrossa testauksen kp6 ja ovisplussa kp10, mutta tämähän on hyvin yksilöllistä :)
 
Riippuu varmaan vähän siitä, oletko valmis ostamaan lisää testejä. Jos haluaa pelata "varman päälle" voi testauksen aloittaa jo aika aikaisin mutta siinä on se riski että testejä joutuu ostamaan lisää... Itse aloitin tässä kierrossa testauksen kp6 ja ovisplussa kp10, mutta tämähän on hyvin yksilöllistä :)


Joo voin ostaa vaikka kasapäin :wink
 
Noni, tänään onestep ovis:) ei muuta ku menkkoja odottamaan. Jos olis normikierto, ni ens ovis osuis aika samoille päiville millon esikoinen sai alkunsa kaks vuotta sitten, toivottavasti tärppäis silloin:)
 
Ois pitänyt ostaa hehkun loppuunmyynneistä niitä kaksoishormonitestejä, ku kerran mietin asiaa. Kahdesti tässä kierrossa ollut noilla onestepeillä lähellä ovisviivoja. Viikko sit, kun tulin kipeeksi ja eilen. Tänään taas ovistesti yhtä blanco, ku r-testi ilman tärppiä, ei siis yhtikäs mitään. Ihme sahaamista. Kp:stä ei tietoa, en oikeen oo osannu päättää mitä päivää pitäis kp1:nä mun 12pv:n menkoista, ehkä puoliväliä. Onks jollain tiputteluvuotoa? Että millasta se on, siis kuinka runsasta tai että mistä ite lasket kp1:n? Tuliskohan ovuloimaton kierto, vai oliskohan viel tuloillaan, ehkä tuloillaan, toivottavasti, sehän se puuttuiskin jos lopettaisi ovuloimastakin.
Mie lasken eka hitusen runsaasti vuotavan. Paitsi joskus ollu 3 pvn menkat pelkkää pikkuhousunsuojaa käyttäen ku ei tullu ku tuhrua mut menkat oli neki niin nyt kyllä itsekin hämmennyin.. Laske vaikka se kp1 sillon seukki pv ko alko tuhruta jos se ei oo niinku jättänyt päiviä välistä, se on tiputteluvuoto ko 1 pv tiputtelee 3 pv ei mitään ja sit tulee taas.. Näin mie oon sen ymmärtänyt
 
Täällä dpo1 ja mahaan särkee hieman. Teen seisomatyötä, ja aina työpäivän päätteeksi kärsin selkäkivuista mitkä säteilee mahaan. Eilinen työpäivä siis kipuilee vielä tänään.. Toki liittyy kai myös tähän luteaalivaiheeseen..

Ylihuomenna aloitan terolut-kuurin, jännä nähä kuinka käy raskautumisen suhteen!
Toivon et vaikuttaa hyvällä tavalla.. Pidän peukkuja!
 
Takaisin
Top