Raskaaksi 2019

@Jesbe tossa mun edellisessä raskaudessa sain kanssa about värittömän viivan testiin, johon ei ikinä tuu mitään muutoin. Tiesin, että on raskaus alkanut :) Tosin sillon tais olla vasta dpo 10. Paljon sulla nyt?
 
@Jesbe tossa mun edellisessä raskaudessa sain kanssa about värittömän viivan testiin, johon ei ikinä tuu mitään muutoin. Tiesin, että on raskaus alkanut :) Tosin sillon tais olla vasta dpo 10. Paljon sulla nyt?
Dpo13/14... Tosin just tuumasin miehelle et nyt pitää lopettaa tupakanpoltto ku on varmaan raskaana.. Jotenki luotan tohon ko siihen ei mitään aiemmin ole tullut .. Nyt haamu . No toivotaan et täti pysyy kiltisti pois ja saa kunnon viivan tohon!
 
Onnittelut kaikille plussanneille taas!:happy:

Jesbe toivotaan että viiva vahvistuu, mutta ihan selkee haamulainen siellä pilkistää:)

Täällä olis kp23/38? Ja mulla alko oviskivut kp19 ja tänään eka päivä sen jälkeen kun ei enään oo tullut repäsykipuja/oviskipua eli kesti kivut 4päivää putkeen aika kovina mitkä aina iltaakohden voimistu:wideyed: En tiiä onko hyvä vai huono merkki?
Ehkä kaikki hitusen poikkeava muusta on hyvä juttu, ehkä oli joku megaovulaatio :cat:

Juu toivottavasti haamu muuttuu plussaksi :rolleyes:
 
View attachment 76159 tuollaisena sain kuvaan. Eli tosiaan 2h pidätys ja tohon testiin ei koskaan tuu toista viivaa, ei minkäänlaista. Nyt teen sit ylihuomen aamulla niin katsotaan oliko tuo joku häiriö vai olisiko siel nyt kohoava hcg... Tiedän että se ei näy värillisenä mut outoa et tulee yhtään mitään ku tohon ei siis mitään tullu aiemmin. Se on halvin ni siks ostin... Kerran se ei tehnyt ees testi viivaa ja muutenkin omituinen testi Mutta negahan toi on sen tiedän mutta antaa se toivoa että jokin haluaa nostaa hcg:tä

Pidetään peukut pystyssä, että sais väriä :)
 
Pidetään peukut pystyssä, että sais väriä :)
Niinpä Jotenkin on sellainen olo että jotaki tapahtuu, ei osaa selittää. Tosin voihan se olla kiinnittymisen yritys. Ja 2 tunnin pidätys niin en siks luota. Silti ehdin miehelle tuumata et vois kyllä lopettaa nyt tupakanpolton ku oon ehkä raskaana. Sinä päivänä ku tiedän et oon raskaana ni jää hyllylle tupakit
 
Vähän off topic juttu mutta.. Mikäli olen oikein edes ymmärtänyt.. Minkä takia rv lasketaan menkkojen alkamispäivästä? Siis ymmärrän et siten varmempaa kun ei aina voi sata varma olla milloin ovis ollut, mutta todellisuudessahan LA ois oikeesti vasta about kaks viikkoa oletetun LA aikaan? Eli silloin kun mennyt "yli" lasketusta ajasta kaks viikkoa ja käynnistetään, niin oikeesti se on silloin vasta täyden ajan ollut masussa. Tajuutteko mitä meinaan x)
Musta siis ois outoa sanoa et ollu 4vkoa raskaana vaik ovis ollu vasta vaikka 2vkoa sit o_O:bag::wacky:
 
Tiedän ettei old syytä kääntää negatiiviksi mutta laitoin ny ihan vaan mielenkiinnosta niin tuolta se näyttää. Haamujen haamu mut ei kummemmin isompaa voi edes oottaa
 

Liitteet

  • Negative Image_1550941288033.jpg
    Negative Image_1550941288033.jpg
    18.7 KB · Katsottu: 230
Onnittelut Mimosalle. :)

Jesbe, toivotaan että vahvistuu.

Kaikille muillekin tsemppiä ja plussatuulia. Yritän pitää matalaa profiilia vähän aikaa ja ajatella muita asioita. Jää nähtäväksi maltanko pysyä pois tämän kierron, vaiko huomiseen. laughing6
 
Vähän off topic juttu mutta.. Mikäli olen oikein edes ymmärtänyt.. Minkä takia rv lasketaan menkkojen alkamispäivästä? Siis ymmärrän et siten varmempaa kun ei aina voi sata varma olla milloin ovis ollut, mutta todellisuudessahan LA ois oikeesti vasta about kaks viikkoa oletetun LA aikaan? Eli silloin kun mennyt "yli" lasketusta ajasta kaks viikkoa ja käynnistetään, niin oikeesti se on silloin vasta täyden ajan ollut masussa. Tajuutteko mitä meinaan x)
Musta siis ois outoa sanoa et ollu 4vkoa raskaana vaik ovis ollu vasta vaikka 2vkoa sit o_O:bag::wacky:
Siis sikiön ikähän on 2vk vähemmän kuin raskauden kesto eli on kyllä täysiaikainen silloin kun sanotaan, sikiö on silloin täysiaikainen kun raskauskin vaikka onkin se 2vk vähemmän ikää mutta tarvitsee sen 2vk vähemmän ollakseen täysiaikainen
 
Mimosalle onnea plussasta! Ja muillekin sormet ristissä onnistumisiin!:)

Mulla toissapäivänä nippaili alavatsaa, eilenkin oli vähän jännän tuntuista. Mutta ei menkkoja. En tiedä, olisiko ovis ollut mahdollinen, mutta hommailut jäi tekemättä. Oon ollut niiiin väsynyt tästä viikosta.

Kp 91, kohta menee taas satanen rikki :dead:
Tsemppiä! Kumpa lähtis lyhenee ja tasoittuu kierto. Vaikee on ennustaakaan ovista ilman lh-testejä pitkän kierron kanssa niitä meneekin monta kymmentä :(
 
En oo kokeillu koskaan lämpöjä.

Tänään kai imas paremmin ku ilman ovista..:smiley-angelic001 jos nyt ees on ovis..
Nyt Kp19, ehkä se onkin taas vasta sit se kp21 koska testit nega :sad001 jännä et sillon to sattu kuitenki toiseen munasarjaan :eek:
Mulla sattuu munasarjoihin hyvissä ajoin ennen ovista, jopa viikkoja.
 
Toivotaan Jesbe että viiva vahvistuu!

Zemppiä kaikille <3

Täällä dpo0 ja alakerrassa kuivaa, ovis taitaa olla ohitse nyt (on vissiin yksilöllistä kuinka monen tunnin kuluttua ovisplussasta munasolu irtoaa, mulla eilen aamulla plussa eli ovis voi hyvinkin olla jo ohi). Eilisen hommailit jäi siis ainoaksi, tosin kaksi päivää ennen ovisplussaa tuli myös hommailtua. Mies on reissussa ja täällä mä työpäivän jälkeen yksin kotona mietin syntyjä syviä... Kyllä mä niin toivon plussaa!

Kuka muu laskee päiviä? Testaan dpo15 viimeistään ellei menkat ala :)
 
Mun yks parhaimmista ystävistä just lähetti kuvan testistä jossa oli ihan leffaviivat.. Tuli ensin olo et epäreilua mut sit valtasi tyyni olo et mikä siinä kyllähän mieki vauvan saan ha tämän vuoden puolella jo raskaaksi
Mut hän ei vauvaa halua niin yritin tietenkin puhuu et kyllä se hyvin menee yms mut niin.. Vaikeeta ko jotku ei halua ja käyttää suojaa mut silti se tulee ja sitte jotku yrittää kauan eikä mitään..
 
Ihan piruuttaan tekis mieli piinailla, kun on niin outo olo ollut, mut eipä siinä juuri järkeä olis:) sitä vaan epätoivoissaan kehittelee kummia ajatuksis:) tää on sen kuumetaudin jälkijuttuja. Vai onks kellään tietoa voiks b vitamiini väsyttää? Ku otin käyttöön just päin vastaisesta syystä, et loppuis tää äitiaivoilu pikkuhiljaa (ja sit kun sisälsi tuota foolihappoaki), mut ei kyl toimi muisti yhtään paremmin ja virkeydestä ei tietoakaan :)

Tsempit piinapäiviin kenellä kohta edessä ja jesbelle vahvistumisia:)
 
Tsemppiä! Kumpa lähtis lyhenee ja tasoittuu kierto. Vaikee on ennustaakaan ovista ilman lh-testejä pitkän kierron kanssa niitä meneekin monta kymmentä :sad001

Joo sepä, en sen vuoksi ookkaan jaksanut niitä testejä hankkia, tai pitäis saman tien ottaa se joku sadan testin paketti :hilarious: ja jos sorrun ostamaan niin käytänkin ne samantien eikä oireiden ilmettyä ookkaan enää millä testata.
 
Takaisin
Top