Raskaaksi 2019

Oispa mullakin.. Mulla dippasi lämmöt kaksi kertaa tässä kierrossa eli kun oletettu ovis nyt dpo14 siis ja toissapäivänä sit heitti huimauksen et taju melkein lähti (onneksi mies oli vieressä ) ja lämmöt kuumeen sijaan oliki 35.5. Nyt on sit ollu 36.6-37 väliä ..

Mikä kiertopäivä sulla on nyt?

Onpas sulla ollut nyt heittelyä lämmöissä ja oirettakin monenlaisia, ehkä oletkin raskaana hope so :) no jos sulla on pian tulossa se kp28 niin sen jälkeen varmasti saat tiedon raskaudesta, pidetään peukut pystyssä!
 
New moon: oliko sulla tossa ekassa kierrossa ovulaatio? Näyttää aika tasaiselta lämmöt.

Mä oon mitannut lämpöjä 4/17 asti niin luotan kyllä niihin aika paljon :)
Tänään dpo 12 ja one steppiinkin tuli viimein vahva viiva, eli tällähetkellä ainakin hcg kohoaa :)
 
En oo kokeillu koskaan lämpöjä.

Tänään kai imas paremmin ku ilman ovista..:smiley-angelic001 jos nyt ees on ovis..
Nyt Kp19, ehkä se onkin taas vasta sit se kp21 koska testit nega :( jännä et sillon to sattu kuitenki toiseen munasarjaan :o
 
Mikä kiertopäivä sulla on nyt?

Onpas sulla ollut nyt heittelyä lämmöissä ja oirettakin monenlaisia, ehkä oletkin raskaana hope so :) no jos sulla on pian tulossa se kp28 niin sen jälkeen varmasti saat tiedon raskaudesta, pidetään peukut pystyssä!

Joo, kyllä se on niin et mulla toi luteaalivaihe on yllättävän pitkä, monesti vasta dpo16 tullut menkat. Terolutin jälkeen yleensä 2-4 päivää niin alkanut vuoto eli nyt on sit aika lyhyt kierto tulossa. Yleensä se venyy ja venyy jos terot ottaa liian myöhään kuten aiemmin tein. Nyt on flunssainen olo koko ajan ilman flunssaa ja tosiaa liikutun kaikesta, suu on kuiva ja tänään iski hiivan oireet, nippailua toistaiseksi vain sivuilla ja paine kohdun tietämillä joka puuduttaa jalat jne... oireita on kyllä, mutta silti jokin takoo takaraivossa ettei ne oo kuin pmsää...

Hajuaistini on nyt outo. Haisee paha nokassa ja maistuukin suussa. Sitten mietin tuleeko se paha haju minusta ja sellainen hien haju koko ajan ja haistan kainaloita niin ei. Sit tajusin et se on kun käyn pissalla kun se hien haju tulee. Eli vaikka juon vettä kuin höpö niin silti se jotenkin haisee hielle... en tiiä. Eilen kaupassa tuumasin kassatädille et toi jogurttijuomapullo on varmaan rikki kun haistoin sen sisällön hetkellisesti ja se oli siis muovipullossa joka EI ollut sitten rikki.... vähän tuo jäi arveluttaan. Samoin nyt on tullut toi näköhäiriöt välillä... toivon niin et tää olisi sitä itseään....
Vaikka varmaan parin päivän päästä tiputaan taas...
 
Ainii paitsi sylkitestin perusteella kuvittelin et ois ovis tai lähellä...ääh täs tulkitsemises tulee hulluks :D onkohan mul koskaan ollutkaan ovista.. :wacky: no ehkä letrot auttaa...
 
Mimosalle onnea plussasta! Ja muillekin sormet ristissä onnistumisiin!:)

Mulla toissapäivänä nippaili alavatsaa, eilenkin oli vähän jännän tuntuista. Mutta ei menkkoja. En tiedä, olisiko ovis ollut mahdollinen, mutta hommailut jäi tekemättä. Oon ollut niiiin väsynyt tästä viikosta.

Kp 91, kohta menee taas satanen rikki :dead:
 
Pakko kysyä kun alkoi mietityttämään... Monella täällä tuntuu olevan ovistestit käytössä, onko ollu teidän mielestä kannattava hankinta? En nyt mieti niinkään rahallista satsausta, vaan sitä että tuleeko niistä enemmän mielenrauhaa vai stressiä? :hilarious: Toki ymmärrän, että jos kirtojen pituus heittelee tms. niin helpottavat varmasti hommaa, mutta entä jos on säännöllinen kierto? Onko niistä siinä vaiheessa jotain etua jos seksiä on muutenkin säännöllisesti?

Oon vähän harkinnu ostamista, mutta jotenkin pelkään että lisäisi itsellä vaan stressiä kun olisi yksi asia lisää testattavana :wacky:

Ehkä itellä molempia, stressaa ennen ovista että millon tulee (ilman testiä varmaan enemmän) mutta sittenkun on dpon puolella niin on rauhallinen olo että tietää tehneensä kaikkensa. Ilman testejä en osais sanoa millon ovis. Mies ei jaksa säännöllisesti pupuilla joten senkin takia hyvä tietää. Mutta jos teillä on säännöllistä niin eipä se testi siihen vaikuta, jos kerran kaks kertaa päivässä on liikaa :joyful:
 
Zemppiä :Heartred oletko käyttänyt Buranaa nyt kun olet ollut kipeänä? Voi ilmeisesti estää ovulaation. Ja joskus kai terveille naisillekin tulee kiertoja missä ovulaatio puuttuu tai on myöhässä

Viime kierrossa otin vahingossa mutta nyt tässä kierrossa en oo ottanu. Rfsun testiin äsken sain haamun :nailbiting: Ehkä se sieltä tulee myöhässä. Yritän vaan olla ajattelematta tätä mutta stressaan niin hulluna. Vatsassa kyllä eilen tuntu vähän ovikselta kun hommailtiin, jotain siellä yrittää ainakin tapahtua.
 
Ainii paitsi sylkitestin perusteella kuvittelin et ois ovis tai lähellä...ääh täs tulkitsemises tulee hulluks :D onkohan mul koskaan ollutkaan ovista.. :wacky: no ehkä letrot auttaa...

Tässä alkaa kyllä epäilemään kaikkea :hilarious:Onneks kerran ultrattu niin tiiän että kohtu siellä ainakin on :hilarious:
 
Tässä alkaa kyllä epäilemään kaikkea :hilarious:Onneks kerran ultrattu niin tiiän että kohtu siellä ainakin on :hilarious:

Nojoo mul ultrattu monesti kierukkaa ja muutenki aina gynen yhteydes sisäisesti.. Joulukuussa se bongas et ovis tulossa, mut vähän liian ohuet limat. Kai ne letrot siiheki auttaa :nailbiting::smiley-angelic001
 
Mulla oli sillon ku kävin ultrassa kp14 niin hyvän paksuinen limakalvo ja se oli iloinen uutinen. Olin tuntenut oviksen jo pari pv aiemmin eli johtofollikkeli oli poistunut mut 8mm folli vielä oli. No kuitenkin nyt on pms alkanut ainoa et suu on kuin Saharan autiomaa... Tissit vähän kipeet jos runnoo, nännit oli tummunut vähän kuten mies sano ja tosiaan haista ihan ihme juttuja... Nyt jännittää, mut juu, ei auta ku odotella .
 
En siis laske oireiksi raskauteen vaan ihan peruspms ilman rintojen kipua jolloin yleensä itken. Jokin painaa alavatsassa mut se voi olla että limis on paksu ja tahtoo ulos
 
Apuva! Mä taidan ovuloida. Luulin että mulla alko keskiviikkona menkat näin 2vko kaavinnan jälkeen ku tuli pientä tiputteluvuotoa joka loppu eilen. Nyt alko tänää alavatsakipuja ja pelkäsin et onks mulla kohtutulehdus. Noh sit kivut olikin hyvin tuttuja samanlaisia kun oviksessa on. Tein nyt ovistestin ja raskaustestin, 10 mIu/ml ja tältä näyttäis
 

Liitteet

  • IMG_20190223_142038__01.jpg
    IMG_20190223_142038__01.jpg
    20.7 KB · Katsottu: 319
@Jesbe millon testaat?
Testasin päiväpissasta halppistestin äsken. Siihen ei ole tullut minulla aiemmin kuin yksi ainoa viiva jos sitäkään. Nyt tuli toinen haalea ohut jonka silmillä näkee mut en saanut kuvaan sitä Ainakin jotain tapahtuu Tummuispa parin päivän päästä aamuopissasta jos täti ei tule kylään
 
Ihan kun olis raskausoireita:) on tää kroppa/mieli niin outo, vaik ihan mahdotonta olla raskaana, kun ei oo tässä ovistakaan ollut vielä:))
 
IMG_20190223_143748.jpg
tuollaisena sain kuvaan. Eli tosiaan 2h pidätys ja tohon testiin ei koskaan tuu toista viivaa, ei minkäänlaista. Nyt teen sit ylihuomen aamulla niin katsotaan oliko tuo joku häiriö vai olisiko siel nyt kohoava hcg... Tiedän että se ei näy värillisenä mut outoa et tulee yhtään mitään ku tohon ei siis mitään tullu aiemmin. Se on halvin ni siks ostin... Kerran se ei tehnyt ees testi viivaa ja muutenkin omituinen testi Mutta negahan toi on sen tiedän mutta antaa se toivoa että jokin haluaa nostaa hcg:tä
 
Onnittelut kaikille plussanneille taas!:happy:

Jesbe toivotaan että viiva vahvistuu, mutta ihan selkee haamulainen siellä pilkistää:)

Täällä olis kp23/38? Ja mulla alko oviskivut kp19 ja tänään eka päivä sen jälkeen kun ei enään oo tullut repäsykipuja/oviskipua eli kesti kivut 4päivää putkeen aika kovina mitkä aina iltaakohden voimistu:wideyed: En tiiä onko hyvä vai huono merkki?

Muoks* Eihän noi nyt oikeestaan mitään repäsykipuja ollut kun lähinnä sellasta juilimista ja särkyä. En tiiä miks noin kirjotin:hilarious:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top