Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kellään enemmän tietoa tosta flunssan/kuumeen vaikutuksesta ovikseen? Ilmeisesti voi siirtyä/ jäädä kokonaan pois mutta kuumetta oli viimeksi n. 5pv sitte ja ovis vasta tulossa eli vaikuttaako enää? Vai miten se perjaatteessa menee?
Samaa asiaa kyselen kokoajan kun tuntuu että stressaan vaan enemmän joka päivä kun tulee negaa ovistestiin. En olis ikinä uskonu että lapsen tekeminen voi olla näin vaikeeta Miten voi tuntua että menettää jotain mitä ei edes ole vielä olemassa..
Mulla imasee tiettyinä aikoina kuukaudesta ihan kokonaan!
Se on huomattu ja meillä erittäin aktiivinen seksielämä, joka päivä, vähintään joka toinen mutta harvemmin. Ja aina sillä on ihmeen paljon tavaraa tulossa. Me on aika positiivisia siitä et onnistuis vihdoin ja viimein koska nyt on ollu niit repäisykipuja ja limakalvo kasvanut sen 10 pv ja se oli jo aika paksu kun kävin sitä ultrassa katselemassa eli kyl se pitäis huomenna tahi ylihuomenna ulos tulla jos on tullakseen niin kuukautisina.
Viime aikoina kyl taas ollut ihan kuin ois ovis ja eilen droppas lämmöt ihan totaalisesti. Mietin olisko se ollut mahdollinen kiinnittyminen ku tänään testi nega mut vasemmalla puolella ihme nippailukipuu ja sellasta säteilevää. Eli koko masua kiristää mut ei oo mitään pulputusta tahi sellasta bongattu lainkaan. Vain jos on ilmavaivoja ja niitä ollu paljon.... ihan nolottaa.. ja nämä oireet on mulla yleensä oviksen aikaan, ei ennen menkkoja et saas nyt nähdä. Viikon ootan jos ei ala niin lekuriin suoraan....
Nimittäin tänään alkoi hienoinen tissikipu, mut ei todellakaan sellainen mikä yleensä eli ihan voi kaikkia liivei käyttää ja voi puristella ja rutistella. Ei siis oo kipeet niinku yleensä....
Onnea lumileopardille ja mimosalla hienosti lähtenyt viiva vahvistumaan:)
Oikeen vähän nauratti nää imaisukeskustelut:)) ei siis millään pahalla tietenkään, ihan vaan että kaikkea sitä tuleekin tässä matkan varrella pohdittua:))
Vihdoin lapsukainen nukkuu. Yksi punaviinilasillinen ja käpertyminen sohvanurkkaukseen. Pelottaa huominen, varasin koiralle huomisaamuksi eläinlääkäriajan, on oksennellut tässä parin päivän aikana hurjasti
Tsempit teille. Monilla näyttäis taas piinaviikkojen alkaneen. Itelläki vähän ovisoireita, viivakin tummentumaan päin. Seksiä viimeksi tiistaina ja seuraavan kerran sitten joskus, siis tyyliin kolmen viikon päästä, että ellei olis jotain supersiimahäntiä, niin ohisektorilla ollaan.
Mimosa mitä ne sun oireet oli ku mun mielestä meillä oli niin samalta kuulostavat jutut.. Uskon omalla kohdalla et ovis olis sittenki ollu myöhemmin ku ei luteaalivsihe mulla kauaa kestä ja nyt olis jo vissiin dpo 14.... Nyt kp24 ja eilen syöty vika terolut eli odotellaan odotellaan. Kierto on tällä kertaa selkeästi erilainen muihin verrattuna et joko hormonit toimii niinku pitää ja menkat tulee tai tärppi. Mut joo, onnea plussasta, toivottavasti pian me loputki plussataan
No runsas vv. Oon koko ajan väsynyt ja nähnyt paljon unia,vaikka normaalisti en näe. Mahaa juilii ja repimiskipuja kylkeä kääntäessä ym. Koko ajan kylmä ja lämmöt 37.
Noi oli ennen plussaa jo, ja nyt tullut lisäksi vielä et hengästyn tosi helposti ja oon ihan hirvee itku herkkä ja ärsyttää myös kaikki :D
Minä päätin etten testaa ennen ku kp28 on ohitettu jos ei menkat ala. Mulla on ihan kummia oireita ja ne ei ole samanlaista kuin yleensä pms niinku et itkettää yhtäkkiä kaikki Kivat asiat ja huonot asiat ja sellaisetkin että laitoin roskapussin kiinni ennen kuin ehdin kaikki roskat laittaa sinne.Onnea vielä Mimosalle!
Milloin meinaat testata Jesbe? Jännittää sun puolesta :)
Täällä lämmöt noususuunnassa eilisen ovis-dipin jäljiltä. Yöllä paleli niin että heräsin siihen, jokohan se on luteaalivaiheen oireita? Tänään dpo0 ja 2 viikkoa noin pitää elää jännityksessä...
Kuinka moni luottaa aamulämpöihin?
Itselle se antaa hitusen osviittaa mut moni tekijä vaikuttaa. Esim itselläni reumatologinen sairaus ja se monesti laskee mulla ruumiinlämmön ja siksi mulle normaali on 35.8
Mä aloitin lämpömittailun viime kierron keskivaiheilla. Uskon että mulla nuo lämmöt antaa hyvin osviittaa missä mun keho menee, mulla ei tietääkseni ole mitään sairautta mikä vaikuttaisi lämpöihin. Nyt jo huomattua aamulämmöistä (mittaan joka aamu samaa aikaan ennen ylösnousua) : ennen ovulaatiota alaspäin dippi, ovulaation jälkeen lämmöt kohoaa ja viime nega-kierrossa lämmöt laski taas juuri ennen kuin kuukautiset alkoivat. Eli kuin oppikirjasta :D