Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En oo kyllä ikinä heränny aamuvuoroon näin innolla. Kello soi viideltä ja melkein lensin pissaamaan tikkuun. Paljon vahvempi viiva kuin eilen. Ei vielä leffaviivat, mutta ei tuota enää tartte arpoa. Plussa se on.
Saanko kysyä tämän tulkintaa? Hölmö olo
Tietenkin:) Aikaisemmin tuolla hätäilin lämpöjen romahtamista dpo4, koska yleensä lämmöt romahtavat (ennen ovulaatiota ja) vasta, kun menkat alkavat. Olisi luteaali jäänyt varsin lyhyeksi. Sen sijaan dpo5 nousi lämmöt paljon korkeammalle, kun minulla yleensä (yleensä oviksen jälkeen max. 36,5-36.6c). Tämä VOISI kertoa kiinnittymisdipistä dpo4 ja sen jälkeen alkaneesta raskaudesta... Mutta sitähän ei tiedä ennen, kuin pääsee testaamaan. Selitinkö ymmärrettävästi?
Sitä en tosiaan tiedä, onko edes teoriassa mahdollista kiinnittyminen oikeaan paikkaan jo dpo4?
Mulla taas hassusti et luteaali just ei oo pysyny samassa, vaikka ovis ois ollu ihan sama kiertopäiväkin.Luteaali pysyy yleensä samana
Mulla myöhäisin ovis taitaa olla kp 22.
No oho! Ompa tosiaan aika räikeä plussa! Mitenhän tuon nyt sit tosiaan ajattelis. Mulla noissa pc:n testeissä lukee että ovis ois 24-48h huipusta. Jos sen mukaan miettii et eilen tuli jo plussa ja tänään vielä vahvempi, niin oisko se sit vasta huomenna sulla se varsinainen ovispäivä. Et eilen ennusti jo parin päivän päähän?En tiedä, yritin googlailla, moni oli sitä mieltä että ehkä vasta aikaisintaan dpo5, mutta tiedä vaikka sullakin ois ollut vuorokautta aiemmin ovis/hedelmöittyminen ?
Auttakaa, tänään näin tumma ovistikku, eilen jo digi hymyili, onko nyt dpo0 silti vai dpo-1? Tallettelut eilen illalla ja tänään aamulla sekä varmaan illallakin, toivotaan et joku urhea pääsisi läpi...
Tietenkin:) Aikaisemmin tuolla hätäilin lämpöjen romahtamista dpo4, koska yleensä lämmöt romahtavat (ennen ovulaatiota ja) vasta, kun menkat alkavat. Olisi luteaali jäänyt varsin lyhyeksi. Sen sijaan dpo5 nousi lämmöt paljon korkeammalle, kun minulla yleensä (yleensä oviksen jälkeen max. 36,5-36.6c). Tämä VOISI kertoa kiinnittymisdipistä dpo4 ja sen jälkeen alkaneesta raskaudesta... Mutta sitähän ei tiedä ennen, kuin pääsee testaamaan. Selitinkö ymmärrettävästi?
Sitä en tosiaan tiedä, onko edes teoriassa mahdollista kiinnittyminen oikeaan paikkaan jo dpo4?
En tiedä, yritin googlailla, moni oli sitä mieltä että ehkä vasta aikaisintaan dpo5, mutta tiedä vaikka sullakin ois ollut vuorokautta aiemmin ovis/hedelmöittyminen ?
Auttakaa, tänään näin tumma ovistikku, eilen jo digi hymyili, onko nyt dpo0 silti vai dpo-1? Tallettelut eilen illalla ja tänään aamulla sekä varmaan illallakin, toivotaan et joku urhea pääsisi läpi...
View attachment 83364
Voiko joku auttaa muaki. Rupesin nyt katsomaan tätä mun flota. Tikutin kp 18 aamulla tumman viivan. Harrastettiin seksiä sinä iltana. Tikutin uudestaan samana päivänä ja oli paljon haaleampi. Tarkoittaako se että toi kp 19 on nyt se ovulaatiopäivä dpo 0. Oon niin super hukassa. Muistan miten olin ihan saatanan kiukkunen kun mies ei jaksanut harrastaa seksiä kun yhtenä helvetin päivänä koko otollisena aikana. Olin niin varma ettei tärppää kun yksi mahdollinen päivä vaan plus tuo ettei seksiä ollut melkeen 5pv ennen tota ovulaatiota.
Joo, jos niin onnellisesti olisi käynyt, niin on mahdollista, koska en tikuttanut ovista...
Sulla veikkaisin omalla kohdallani olevan dpo-1, mut mistäs näitä varmaksi tietää Et oo lämpöjä seurannut?
View attachment 83364
Voiko joku auttaa muaki. Rupesin nyt katsomaan tätä mun flota. Tikutin kp 18 aamulla tumman viivan. Harrastettiin seksiä sinä iltana. Tikutin uudestaan samana päivänä ja oli paljon haaleampi. Tarkoittaako se että toi kp 19 on nyt se ovulaatiopäivä dpo 0. Oon niin super hukassa. Muistan miten olin ihan saatanan kiukkunen kun mies ei jaksanut harrastaa seksiä kun yhtenä helvetin päivänä koko otollisena aikana. Olin niin varma ettei tärppää kun yksi mahdollinen päivä vaan plus tuo ettei seksiä ollut melkeen 5pv ennen tota ovulaatiota.
Veikkaisin että ovis tosiaan kp 19. Enkä olisi huolissani siitä seksikertojen määrästä, mä ajattelisin niin että tärkeintä on se että oviksen aikaan on uimareita paikalla. Sillä lienee melko rajallinen merkitys, että miten monen seksikerran aikana ne on sinne tuotettu. Siis jos ovis olisi varma. Jos oviksen ajankohta on yhtään epävarma, niin sitten sillä lienee enemmän merkitystä, että uimareita on paikalla riittävän pitkään myös epäillyn ovispäivän molemmin puolin. Mulla siis 2/3 raskautta alkanut kierrosta jossa seksiä ollut pelkästään dpo -1.
Mua pelottaa et talletellaan liian usein nyt oviksen aikaan, et on vähemmän nyt sit siittiöitä :bag: onneks eilinen talletus oli joka toinen pvä menetelmällä ja tänään ja huome sit usemmin..