Raskaaksi 2019

Mun elämä taas osoittaa mua sormella ja ivaa mua:bag: arvatkaapa onko mulla lähete, No EI. Ja mun lääkäri on tuol klinikalla tietty vaan tiistai iltapäivisin. Pahempi juttu, että itse vietän vielä seuraavat 1,5kk tiistai-iltapäivän tiloissa, jossa tajusin et ei ole kenttää. Voihan persuus! Täytyy koittaa ens tiistaiksi saada joku tarkempi soittoaika, en vaan pysty millään nyt venymään mihinkään joustavaan kolmen tunnin aika ikkunaan.

Onnea Mathilda ja pahoitteluja menetyksestä:Heartred

Onnea Mathilda :Heartred

Persimonille voimia:Heartred tiedän miltä tuntuu, itselle kävi sama pari kuukautta sitten. Tsemppiä:Heartred

Nyt on on oikein plussa-aalto liikkeellä. Toivottavasti me muutki päästäis mukaan :wav

Miks mulle ei oo koskaan tullu tollasta oloo?! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Onnea ja tarrasukkia teidän matkaan!
En usko mihinkään henkimaailmaan tai vastaavaan, mutta myös sen keskenmenneen raskauden plussan vaan jotenkin tiesin. En edes oikein ihmetelly niitä kahta viivaa. Olin vaan, että noin sen pitääkin olla. Sit töissä iski epäusko ja hain töiden jälkeen kolme testiä lisää. laughing7 Oli varmaan elämäni pisin työpäivä. Tän päivästäkin testiä tuijotin, että miten niin ei muka toista viivaa ja sieltä se sit ilmestyi. Missään muussa kierrossa ei oo mitään tunnetta ollu ja negaa niissä on ollu testitkin. Kummallista, mutta ei mua haittaa, jos osaan ennustaa tän verran. :grin

En usko mihinkään henkimaailmaan tai vastaavaan, mutta myös sen keskenmenneen raskauden plussan vaan jotenkin tiesin. En edes oikein ihmetelly niitä kahta viivaa. Olin vaan, että noin sen pitääkin olla. Sit töissä iski epäusko ja hain töiden jälkeen kolme testiä lisää. laughing7 Oli varmaan elämäni pisin työpäivä. Tän päivästäkin testiä tuijotin, että miten niin ei muka toista viivaa ja sieltä se sit ilmestyi. Missään muussa kierrossa ei oo mitään tunnetta ollu ja negaa niissä on ollu testitkin. Kummallista, mutta ei mua haittaa, jos osaan ennustaa tän verran. :grin
Joo ei varmaam haittaa, onhan niitä ihmisiä joka näkee sen naamasta tai silmistä mistä lie. kaverin mummo oli semmonen. Mä en onneks oo koskaan ollu kova tekee raskaustestejä ne masentaa mua enemmän kun alkavat menkat...

Miks mulle ei oo koskaan tullu tollasta oloo?! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Onnea ja tarrasukkia teidän matkaan!

Ehkä se tulee sitten kun tulee se plus? Se on kyllä käsittämätön fiilis, ihan mahdoton selittää. Olen myös tiennyt molemmat raskaudet ennen just tosta tunteesta, vaik toinen ei sitten johtanutkaan mihinkään. Kyllähän noi luget aiheuttaa kaikenlaisia fyysisiä alkuraskauden oireita, mutta kyllä tässä yrityksessä on silti tiennyt että ei tärppää, kun sitä tiettyä fiilistä ei edes luget saa aikaiseksi.

Joo ei varmaam haittaa, onhan niitä ihmisiä joka näkee sen naamasta tai silmistä mistä lie. kaverin mummo oli semmonen. Mä en onneks oo koskaan ollu kova tekee raskaustestejä ne masentaa mua enemmän kun alkavat menkat...
Muuten en kyllä osaa ennustaa mitään. Olis kiva tietää vaikka lauantain lottonumerot. :grin En määkään tehny välillä testejä, kun ei ollu tunnetta, että tarttis tehdä. Ja jos tein, niin tiesin niiden näyttävän negaa...

Mulla on taas ihmeellisiä maidonherumis-fiiliksiä. Tänään nukkumaan mennessä lasta itketti joku asia kauheasti, itki oikein sellaista sydäntäsärkevää lohdutonta itkua, eikä mitään kiukkurääyntää. Mun rinnat oikein huusi että tänne näin, me voidaan tarjota lohtumaitoa! Tyydyttiin sit kuitenkin ihan vaan sylittelyyn, imetys kuitenkin loppui yli kaksi vuotta sitten. Mitähän ois lapsikin tuumannut kun oisin vaan tunkenut tissiä naaman eteen :hilarious:

Katselin tänään myös vauvakuvia, virhe!

Apteekin testi. On livenä ihan punainen, mutta tänne liitettäessä väri katosi johonkin. Menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä. Tosin tää oli eka kierto teroilla, joten en tiedä miten ne olis kiertoon vaikuttanu. Toivottavasti en saa koskaan tietääkään. :smiley-angelic001 Kai sitä tulee aamulla tehtyä uus. Tosin herään viideltä, että siinä puoliunessa saattaa unohtua. :grin
Tänne liittäessä kuvat tosiaan muuttuu, eikä näytä samalta kuin livenä. Ihan tyhmä ominaisuus, jolle pitäis jotain tehdä!
Kuulostaa kyllä erittäin hyvältä, onnea vielä ❤️

Mä tiesin/arvasin vasta kun mahasta kutitteli, että nyt jotain uutta tapahtuu :p mut ei muistaakseni muunlaista tunnetta ollut..

Mä kans jotenkin tiesin silloin ennen plussaa jo että plussa tulee. Oireita oli kuitenkin plussaa selvästi, mahassa ihme tuntemuksia ja väsymystä ilmassa.
Kävispä taas yhtä onnellisesti :smiley-angelic002

Ehkä se tulee sitten kun tulee se plus? Se on kyllä käsittämätön fiilis, ihan mahdoton selittää. Olen myös tiennyt molemmat raskaudet ennen just tosta tunteesta, vaik toinen ei sitten johtanutkaan mihinkään. Kyllähän noi luget aiheuttaa kaikenlaisia fyysisiä alkuraskauden oireita, mutta kyllä tässä yrityksessä on silti tiennyt että ei tärppää, kun sitä tiettyä fiilistä ei edes luget saa aikaiseksi.
Ihan hyvä pointti en oo vielä koskaan tehny plussa testii. Ehkä toivottavasti joskus... täytysköhän jossain välussä miettii jotain vippas apu konsteja :dontknow

Mäkin oon tiennyt kaikki raskaudet paitsi esikoista. Kolmas varsinkin. Olin Siwassa ja tuli tunne et "nyt ostan raskaustestin". Plussa tuli vaikka pissasin väärällä puolen niitä koloja ja uitin sen paniikissa siellä vessanpöntössä:hilarious::hilarious:

No, keskenmenneestä tuli kans sellainen viba ja tästä kans jonkinlainen etiäinen oli.. :)

Onnittelut plussanneille :Heartred Persimonille järkyttävän paljon voimia ja jaksamisia tulevaan. Ei ole sanoja....

Mulla tuli esikoisesta sellanen fiilis että oon ihan satavarmasti raskaana jo Kp28 ku kuukautisia ei näkynyt jolloin plussasin haalean haamun. Koska kyseessä oli esikoinen ei tiedetty mistään mitää joten tein varmaan 8 testiä sen jälkeen ennenkun uskottiin miehen kanssa. Tää toinen oli kyl aika ilmiselvä kun osasin kuulostella oireita. Saatoin kyllä kuvitella suurimman osan :whacky011

Onnea Mathilda! Jopas täällä on nyt plussa-aalto.:smiley-bounce016

Voimia Persimon2!:sad001 Onpas näitä keskenmenojakin täällä nyt ihan liikaa.

Nipanderi: Voi ei! Nuo soittoajat ovat kyllä kieltämättä ihan p*******stä. En tajua miksi ne antavat ensin tarkan ajan ja sitten sanovat että joskus kolmen tunnin sisään siitä soittelee. :arghh:

Mulla on kp16/23-28. Jatkoin sitten kuitenkin ovistestien tekoa kun blanko muuttui haamuksi. Tänään oli taas hieman vahvempi ja limatkin lisääntyvät. Olisikohan se ovis sittenkin tulossa vielä.o_O

Takaisin