Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miks mulle ei oo koskaan tullu tollasta oloo?! Onnea ja tarrasukkia teidän matkaan!Eilen tuli kesken työpäivää sellainen olo, että tässä kierrossa tulee plussa. Sama tunne vaan jatkui tänään, kun pohdin osallistumista yhteen koulutukseen, joka alkaa ensi vuonna. Siihen pitäis hakea tän viikon aikana. Enpäs taidakaan hakea.
En usko mihinkään henkimaailmaan tai vastaavaan, mutta myös sen keskenmenneen raskauden plussan vaan jotenkin tiesin. En edes oikein ihmetelly niitä kahta viivaa. Olin vaan, että noin sen pitääkin olla. Sit töissä iski epäusko ja hain töiden jälkeen kolme testiä lisää. Oli varmaan elämäni pisin työpäivä. Tän päivästäkin testiä tuijotin, että miten niin ei muka toista viivaa ja sieltä se sit ilmestyi. Missään muussa kierrossa ei oo mitään tunnetta ollu ja negaa niissä on ollu testitkin. Kummallista, mutta ei mua haittaa, jos osaan ennustaa tän verran.Miks mulle ei oo koskaan tullu tollasta oloo?! Onnea ja tarrasukkia teidän matkaan!
Joo ei varmaam haittaa, onhan niitä ihmisiä joka näkee sen naamasta tai silmistä mistä lie. kaverin mummo oli semmonen. Mä en onneks oo koskaan ollu kova tekee raskaustestejä ne masentaa mua enemmän kun alkavat menkat...En usko mihinkään henkimaailmaan tai vastaavaan, mutta myös sen keskenmenneen raskauden plussan vaan jotenkin tiesin. En edes oikein ihmetelly niitä kahta viivaa. Olin vaan, että noin sen pitääkin olla. Sit töissä iski epäusko ja hain töiden jälkeen kolme testiä lisää. Oli varmaan elämäni pisin työpäivä. Tän päivästäkin testiä tuijotin, että miten niin ei muka toista viivaa ja sieltä se sit ilmestyi. Missään muussa kierrossa ei oo mitään tunnetta ollu ja negaa niissä on ollu testitkin. Kummallista, mutta ei mua haittaa, jos osaan ennustaa tän verran.
Miks mulle ei oo koskaan tullu tollasta oloo?! Onnea ja tarrasukkia teidän matkaan!
Muuten en kyllä osaa ennustaa mitään. Olis kiva tietää vaikka lauantain lottonumerot. En määkään tehny välillä testejä, kun ei ollu tunnetta, että tarttis tehdä. Ja jos tein, niin tiesin niiden näyttävän negaa...Joo ei varmaam haittaa, onhan niitä ihmisiä joka näkee sen naamasta tai silmistä mistä lie. kaverin mummo oli semmonen. Mä en onneks oo koskaan ollu kova tekee raskaustestejä ne masentaa mua enemmän kun alkavat menkat...
Tänne liittäessä kuvat tosiaan muuttuu, eikä näytä samalta kuin livenä. Ihan tyhmä ominaisuus, jolle pitäis jotain tehdä!Apteekin testi. On livenä ihan punainen, mutta tänne liitettäessä väri katosi johonkin. Menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä. Tosin tää oli eka kierto teroilla, joten en tiedä miten ne olis kiertoon vaikuttanu. Toivottavasti en saa koskaan tietääkään. Kai sitä tulee aamulla tehtyä uus. Tosin herään viideltä, että siinä puoliunessa saattaa unohtua.
Mä tiesin/arvasin vasta kun mahasta kutitteli, että nyt jotain uutta tapahtuu mut ei muistaakseni muunlaista tunnetta ollut..
Omanapailua, mutta en voi olla lämpökäyrää katsoessa miettimättä, että entä jos sittenkin...
Ihan hyvä pointti en oo vielä koskaan tehny plussa testii. Ehkä toivottavasti joskus... täytysköhän jossain välussä miettii jotain vippas apu konstejaEhkä se tulee sitten kun tulee se plus? Se on kyllä käsittämätön fiilis, ihan mahdoton selittää. Olen myös tiennyt molemmat raskaudet ennen just tosta tunteesta, vaik toinen ei sitten johtanutkaan mihinkään. Kyllähän noi luget aiheuttaa kaikenlaisia fyysisiä alkuraskauden oireita, mutta kyllä tässä yrityksessä on silti tiennyt että ei tärppää, kun sitä tiettyä fiilistä ei edes luget saa aikaiseksi.
Oi kamala miten voi olla mahdollista..Kivan profiilikuvan vaihdoit evelyn8
Oli vähän outo lukea viestit