Raskaaksi 2019

Se pieni häiritsevä tunne ei jättäny mua rauhaan, joten kurvasin apteekin kautta töistä kotiin. :eek:

IMG_20191029_151441.jpg

Minkälainen tunne? :angelic:
Kyllä siellä viiva näkyy! Paljon onnea :Heartred

Olis ihana Plussata itsekkin ennen isänpäivää ja antaa positiivinen testi miehelle isänpäivänä :angelic:
Eilen tuli kesken työpäivää sellainen olo, että tässä kierrossa tulee plussa. Sama tunne vaan jatkui tänään, kun pohdin osallistumista yhteen koulutukseen, joka alkaa ensi vuonna. Siihen pitäis hakea tän viikon aikana. Enpäs taidakaan hakea. :woot:

Eilen tuli kesken työpäivää sellainen olo, että tässä kierrossa tulee plussa. Sama tunne vaan jatkui tänään, kun pohdin osallistumista yhteen koulutukseen, joka alkaa ensi vuonna. Siihen pitäis hakea tän viikon aikana. Enpäs taidakaan hakea. :woot:

Missä vaiheessa kiertoa olet? Ja mikä dpo? Ja onko muita oireita :angelic:
Voi ihanaa näitä plussia vaan satelee :3some:happy093

Onpas outoa. Dpo 2 ja alkoi tiputella verta tänää aamupäivästä ja vähän vasempaan munasarjaan juilii :sad001 onneks ihan pienesti vaan. En nyt ees oo varma kummasta ovis tapahtui, koska oli kipuja molemmin puolin muutaman tunnin sisällä.
Tälläne kierto oli myös heinäkuussa. Yleensä mulla tulee, jos tullakseen, nii päivä ennen ovulaatiota vähän veristä limaa, ja se siitä.
Kaiken lisäksi tää lievä kuume ja kurkkukipu ei mieltä kohota. o_O
Nyt glögiä lämmittämään ja juomaan, jos sais vähän paremman olon.

Plussatuulia kaikille :cheers

Missä vaiheessa kiertoa olet? Ja mikä dpo? Ja onko muita oireita :angelic:
Voi ihanaa näitä plussia vaan satelee :3some:happy093
Dpo11. Ei oo siis vielä menkat edes myöhässä. Voi kun ei tuliskaan. Ei oikeestaan mitää oireita, mitä ei vois selittää teroluteilla tai lähestyvillä menkoilla. Vähän mahaa nipistää. Siinäpä se.

Tänään varhais ultrassa käyty ja todettiin keskenmeno täälläkin :sad010.Nyt odotetaan, et NKL:ta soitetaan ja tyhjennetään kohtu. Se alkuraskauden vuoto mikä mulla oli, oli hematooma, se näky ultrassa.

Jeee!! Onks sulla mitään ovisoireita? Yritin bongailla sormilla limoja, ja ihan vähän havaitsin.. Toivotaan et lisääntyy! Tai et sitä on, tuolla jossain :grin Viime kierrossa kävin kp13 ultrassa ja limis oli onneton 5mm. Toivotaan et se kasvaa joka päivä millillä tmv!! On tää aina yhtä jännää, vaikka yritän olla ressaamatta, niin pää räjähtää varmaan viimeistään viikon päästä :wacky: Ens viikon perjantaina dpo9 viimeistään ekaa testiä tekemään, ois illanistujaista kavereiden kanssa, ei onneks mitään kovin märkää kuitenkaan :p Voi olla etten juo silti mitään vaikka ois nega ja oireetonta. Ois ihanaa isänpäiväks plussata :smiley-angelic003
Mulla on alkanu "limailu" jo monta päivää sit ja ihan "valumalla" tulee välillä vessassa käydessä! :grin
Greippimehu lisää mulla limaa niin paljon ettei sitä voi olla huomaamatta.. Alavatsaa on kans jomotellu jo pari päivää, tänään otin heti aamusta panadolin niin lähti helpottamaan kun oli oikein epämukava olokin, eikä nyt oo enää pahasti jomotellu vaikkei lääkekkään enää vaikuta. Saas nähä mikä on olo huomenna.. Usein ovispäivänä on maha tosi kipee.
Iltapäivän testi oli musta vähän haaleampi kuin aamuinen, testaan kyl mielenkiinnosta vielä illalla ja huomenaamuna, mut vahvin plussa tosiaan tänään aamu kuudelta.
Mä en kovin ajoissa meinaa kyllä testata, ehkä dpo10-12 ekan kerran jos ei oo selkeitä viitteitä tädin saapumisesta. Mut kiva päästä taas jännäilemään, tai ei oo, se on ihan kamalaa oikeesti :hilarious:

Tänään varhais ultrassa käyty ja todettiin keskenmeno täälläkin :sad010.Nyt odotetaan, et NKL:ta soitetaan ja tyhjennetään kohtu. Se alkuraskauden vuoto mikä mulla oli, oli hematooma, se näky ultrassa.

Osanotto suruun! :Heartred

Persimonille jättimäiset pahoittelut ja voimia <3

Mathildalle varovaiset onnittelut, mikä testi ja onko livenä väriäkin? Koska menkkojen "pitäisi", eli ei pitäisi alkaa? :grin
Meinaatko huomen aamusta tehdä jo uuden? Vitsit miten mahtavaa!

Mathildalle hurjasti onnea plussasta! :Heartred

Täällä kp 3. Voi tylsyys tätä alkukiertoa. Kunpa pian pääsisi edes ovista tikuttamaan, niin olisi jotain jännitystä elämässä. o_O

Persimonille jättimäiset pahoittelut ja voimia :Heartred

Mathildalle varovaiset onnittelut, mikä testi ja onko livenä väriäkin? Koska menkkojen "pitäisi", eli ei pitäisi alkaa? :grin
Meinaatko huomen aamusta tehdä jo uuden? Vitsit miten mahtavaa!
Apteekin testi. On livenä ihan punainen, mutta tänne liitettäessä väri katosi johonkin. Menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä. Tosin tää oli eka kierto teroilla, joten en tiedä miten ne olis kiertoon vaikuttanu. Toivottavasti en saa koskaan tietääkään. :smiley-angelic001 Kai sitä tulee aamulla tehtyä uus. Tosin herään viideltä, että siinä puoliunessa saattaa unohtua. :grin

Apteekin testi. On livenä ihan punainen, mutta tänne liitettäessä väri katosi johonkin. Menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä. Tosin tää oli eka kierto teroilla, joten en tiedä miten ne olis kiertoon vaikuttanu. Toivottavasti en saa koskaan tietääkään. :smiley-angelic001 Kai sitä tulee aamulla tehtyä uus. Tosin herään viideltä, että siinä puoliunessa saattaa unohtua. :grin

Onnea! Meinaatko jatka mihin asti teroja?

Voimia Persimon2 :Heartred

Nyytti, jep nyt tämä tuska alkaa :happy7 tein vähän ennen kuutta taas ovistestin ja oli tummentunut vielä hieman. Illalla talletellaan. Huomenna aamulla viel yks ovistesti :grin

Onnea! Meinaatko jatka mihin asti teroja?

Voimia Persimon2 :Heartred

Nyytti, jep nyt tämä tuska alkaa :happy7 tein vähän ennen kuutta taas ovistestin ja oli tummentunut vielä hieman. Illalla talletellaan. Huomenna aamulla viel yks ovistesti :grin
Terot oli vaan kp 15-24 estämään loppukierron tiputtelua.

Onnea Matilda plussasta! <3

Persimon2 voimia <3

Terolut: se on mulla paksuntanut limiksen mut eniten apua mulla ollu noista 100mg progesteronista joka laitetaan alateitse. 10 päivän kuuri yleensä, se on varmaan siksi niin tuju kun alateitse tai vastaa enemmän niitä lugeja vai mitä ne oli. Joka tapauksessa ei oo se dydrogesteroni vaan ihan progesteroni josta tulee jäätävä väsymys. Positiivinen puoli on että ei tuu kiukkua tai muita oireita mitä terolutista ja primolutista. Hengästyminen ja väsymys loppukierrossa, on kuin pöhnässä mutta ei muuta mitä muista tullu kuten progevera joka oli jonkin vaste 10 mg kp18-28

Takaisin