Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se pieni häiritsevä tunne ei jättäny mua rauhaan, joten kurvasin apteekin kautta töistä kotiin.
View attachment 83346
Eilen tuli kesken työpäivää sellainen olo, että tässä kierrossa tulee plussa. Sama tunne vaan jatkui tänään, kun pohdin osallistumista yhteen koulutukseen, joka alkaa ensi vuonna. Siihen pitäis hakea tän viikon aikana. Enpäs taidakaan hakea.Minkälainen tunne? :angelic:
Kyllä siellä viiva näkyy! Paljon onnea
Olis ihana Plussata itsekkin ennen isänpäivää ja antaa positiivinen testi miehelle isänpäivänä :angelic:
Eilen tuli kesken työpäivää sellainen olo, että tässä kierrossa tulee plussa. Sama tunne vaan jatkui tänään, kun pohdin osallistumista yhteen koulutukseen, joka alkaa ensi vuonna. Siihen pitäis hakea tän viikon aikana. Enpäs taidakaan hakea.
Dpo11. Ei oo siis vielä menkat edes myöhässä. Voi kun ei tuliskaan. Ei oikeestaan mitää oireita, mitä ei vois selittää teroluteilla tai lähestyvillä menkoilla. Vähän mahaa nipistää. Siinäpä se.Missä vaiheessa kiertoa olet? Ja mikä dpo? Ja onko muita oireita :angelic:
Voi ihanaa näitä plussia vaan satelee
Tänään varhais ultrassa käyty ja todettiin keskenmeno täälläkin .Nyt odotetaan, et NKL:ta soitetaan ja tyhjennetään kohtu. Se alkuraskauden vuoto mikä mulla oli, oli hematooma, se näky ultrassa.
Tänään varhais ultrassa käyty ja todettiin keskenmeno täälläkin .Nyt odotetaan, et NKL:ta soitetaan ja tyhjennetään kohtu. Se alkuraskauden vuoto mikä mulla oli, oli hematooma, se näky ultrassa.
Mulla on alkanu "limailu" jo monta päivää sit ja ihan "valumalla" tulee välillä vessassa käydessä!Jeee!! Onks sulla mitään ovisoireita? Yritin bongailla sormilla limoja, ja ihan vähän havaitsin.. Toivotaan et lisääntyy! Tai et sitä on, tuolla jossain Viime kierrossa kävin kp13 ultrassa ja limis oli onneton 5mm. Toivotaan et se kasvaa joka päivä millillä tmv!! On tää aina yhtä jännää, vaikka yritän olla ressaamatta, niin pää räjähtää varmaan viimeistään viikon päästä Ens viikon perjantaina dpo9 viimeistään ekaa testiä tekemään, ois illanistujaista kavereiden kanssa, ei onneks mitään kovin märkää kuitenkaan Voi olla etten juo silti mitään vaikka ois nega ja oireetonta. Ois ihanaa isänpäiväks plussata
Apteekin testi. On livenä ihan punainen, mutta tänne liitettäessä väri katosi johonkin. Menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä. Tosin tää oli eka kierto teroilla, joten en tiedä miten ne olis kiertoon vaikuttanu. Toivottavasti en saa koskaan tietääkään. Kai sitä tulee aamulla tehtyä uus. Tosin herään viideltä, että siinä puoliunessa saattaa unohtua.Persimonille jättimäiset pahoittelut ja voimia
Mathildalle varovaiset onnittelut, mikä testi ja onko livenä väriäkin? Koska menkkojen "pitäisi", eli ei pitäisi alkaa?
Meinaatko huomen aamusta tehdä jo uuden? Vitsit miten mahtavaa!
Apteekin testi. On livenä ihan punainen, mutta tänne liitettäessä väri katosi johonkin. Menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä. Tosin tää oli eka kierto teroilla, joten en tiedä miten ne olis kiertoon vaikuttanu. Toivottavasti en saa koskaan tietääkään. Kai sitä tulee aamulla tehtyä uus. Tosin herään viideltä, että siinä puoliunessa saattaa unohtua.
Terot oli vaan kp 15-24 estämään loppukierron tiputtelua.Onnea! Meinaatko jatka mihin asti teroja?
Voimia Persimon2
Nyytti, jep nyt tämä tuska alkaa tein vähän ennen kuutta taas ovistestin ja oli tummentunut vielä hieman. Illalla talletellaan. Huomenna aamulla viel yks ovistesti
Se pieni häiritsevä tunne ei jättäny mua rauhaan, joten kurvasin apteekin kautta töistä kotiin.
View attachment 83346