Raskaaksi 2019

Jannn ja Sofia mä muistelen, että ennen olisi suositeltu joka toinen päivä, mutta se viimeisin mun kuulema suositus olisi että useamminkin on ok jos miehen sperma on kunnossa. Jos taas on todettu, että uimareita on vähän tai ne liikkuvat huonosti, niin liian tiheät laukeamiset laimentaa spermaa entisestään. Mutta ei tosiaan pitäisi olla väliä jos uimarit on virkeitä ja niitä on normaali määrä. :)

Vielä en tiedä miehen tuloksia :bag: ehkä parempi niin, ei tarvinnut oviksen aikaan masentua jos huono tulos.. Onneks se dpo-1 (tai 2) oli harvemmalla välillä.. Vielä tänään tai huomenna tallettelut. Varmaan taas ihan turhaan toivo nousee :/

Eilen menkkajomoja ja samaten tänään. Välillä supistaa ihan kunnolla. Viime kierrossa oli kanssa ainakin kahden päivän kivut.

Jannn, oli ainakin niin selkeä ovisplussa että huhhuh:happy: sinuna en stressaisi tuosta tallettelujen määrästä, anna palaa vaan jos siltä tuntuu:happy: tosiaan, hyvä ettei se tulos oo tullut vielä niin on kivempi painaa menemään. Vaik voihan sieltä tulla kelpo tuloksetkin, peukut pystyssä:thumright ei tässä tarvii lisähaasteita tämän lisääntymisen saralle, tarpeeksi vaikeaa muutenkin:banghead:

Jannn, oli ainakin niin selkeä ovisplussa että huhhuh:happy: sinuna en stressaisi tuosta tallettelujen määrästä, anna palaa vaan jos siltä tuntuu:happy: tosiaan, hyvä ettei se tulos oo tullut vielä niin on kivempi painaa menemään. Vaik voihan sieltä tulla kelpo tuloksetkin, peukut pystyssä:thumright ei tässä tarvii lisähaasteita tämän lisääntymisen saralle, tarpeeksi vaikeaa muutenkin:banghead:

Niinpä :) kiitos kaikille kannustuksista! Ainii pitää lähiaikoina päivittää listaa, huomenna synttärit :hilarious: oli aamulla pakko talletella, kerrankin oli aikaa ja oon kuullut et aamusimpat ois tehokkaimmat :eek::rolleyes:o_O:hilarious:

Täällä tissit aristaa, pinna lyhyt ku mulla progen jälkeen eka tuhru tulee klo 12 ja sit illalla klo 19 oikea vuoto alkaa. Näin kellonaika aina tiedossa. No mukana löi duunis siteitä ja kaikkee mut ei niin mitään. Ei tuhrua ei ku jumissa ollu pieru. Onkohan kuin monta päivää hyvä odotella että vuoto tulis? On itselläni alkanut jopa 5 päivää kuurin jälkeen mut nyt ajoitettiin et otin ylimääräistä ja jostaki luin et se voi kestää jopa viikon elimistössä? Voiko olla tosi?

Mulla on progen jälkeen yleensä kestänyt ihan huolella ennen kuin vuoto alkanut. Jopa toista viikkoa mennyt. Toki kun sulla nyt kuitenki se ovis+ oli, niin ehkä hyvä jossain vaiheessa käydä tarkastamassa ettei oo jotain kystaa tai muuta.

Mulla oli kanssa synttärit vklp mut en jaksa päivittää listaan:grin nyt kp 25/28 tissit edelleen kipeät, välillä nippailuja ollut vasemmalta puolelta mahaa, ihan semmosta ovis maista kipua eli varmaan keltarauhasesta johtuvaa. Uskoa plussaan ei ole mut silti jotenkin tosi rauhallinen olo enkä jaksa stressata. Tahdon uskoa että me kaikki täällä vielä saadaan plussat ja vauvelit syliin, tavalla tai toisella ja osalla kestää pidempään ja osalla lyhyemmän aikaa. Noista talletteluista, meillä oli tässä kierrossa ovis viikolla hyvä tahti, lähestulkoon päivittäin tuli paneskeltua mut nyt se on sit hiipunut:facepalm:

Mulla on progen jälkeen yleensä kestänyt ihan huolella ennen kuin vuoto alkanut. Jopa toista viikkoa mennyt. Toki kun sulla nyt kuitenki se ovis+ oli, niin ehkä hyvä jossain vaiheessa käydä tarkastamassa ettei oo jotain kystaa tai muuta.
Jep. No tein tunnin pidätyksellä testin ja 2 viivaa tuli. Pitää käydä verikokeissa mut nyt pitää soittaa lääkäriin ja kysyy et jatkanko progea vai miten edetään jos nyt on oikea plus. En enää jaksa km tai sellaista

Kääk miks toi ovistikku vieläki yhtä tumma ku aamulla??!! Ja tein raskaustestin, siinä ehkä haamujen haamu..

Kääk miks toi ovistikku vieläki yhtä tumma ku aamulla??!! Ja tein raskaustestin, siinä ehkä haamujen haamu..
Ooi, olispa plus ja raskaus kyseessä! Yritin omaani ladata tänne mut mun käsi tärisi niin paljon et luotin mun best friendin arvioon et hän jo onnitteli (on nähnyt lukuisia mun haamuja). Tarrasukkia molemmille jos nyt plussat saatiin!

En siis tarkota et raskaana oisin!! Eheeei. Vaan sitä kun eiks ovikset voi näkyä raskaustestissä? Ja kyl toi enemmän negan puolelle menee. Taitaa viivalasit olla päässä. Mutta onkohan huono merkki et LH koholla vieläkin? Noin puoltoista tuntia pidätys, en oo paljoa juonut. Alotan googlaamaan...

Liitteet

• 20191030_184807.jpg
    20191030_184807.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 219
Hmm, jossain luki et pitkä LH-huippu voi meinata että elimistö yrittää epätoivoisesti irrottaa rakkulaa. Toivotaan et onnistuu :bag:
Ja että kyllä se hormonin lasku kestää jonkun aikaa.

En siis tarkota et raskaana oisin!! Eheeei. Vaan sitä kun eiks ovikset voi näkyä raskaustestissä? Ja kyl toi enemmän negan puolelle menee. Taitaa viivalasit olla päässä. Mutta onkohan huono merkki et LH koholla vieläkin? Noin puoltoista tuntia pidätys, en oo paljoa juonut. Alotan googlaamaan...
Superovis?

Hmm, jossain luki et pitkä LH-huippu voi meinata että elimistö yrittää epätoivoisesti irrottaa rakkulaa. Toivotaan et onnistuu :bag:
Mulla ollu toi monesti mut voihan se olla joku mega ovis. Laitoin miehelle WhatsAppiin kuvan ku tein testin ja hetken päästä se oli ohella et saako hänkin nähdä ja ilme oli mikä mua eniten huvitti.

Yritin ladata kuvaa tänne muttei onnistu ku käsi tärisi ja se näyttää koko kuva rakeiselta. :bored::bookworm:
Mut jos ukko sen näkee niin sit uskon minäkin :angel13

Yritin ladata kuvaa tänne muttei onnistu ku käsi tärisi ja se näyttää koko kuva rakeiselta. :bored::bookworm:
Mut jos ukko sen näkee niin sit uskon minäkin :angel13

Kokeile ottaa kuva ku rauhotut :blob7

Mulla oli kanssa synttärit vklp mut en jaksa päivittää listaan:grin nyt kp 25/28 tissit edelleen kipeät, välillä nippailuja ollut vasemmalta puolelta mahaa, ihan semmosta ovis maista kipua eli varmaan keltarauhasesta johtuvaa. Uskoa plussaan ei ole mut silti jotenkin tosi rauhallinen olo enkä jaksa stressata. Tahdon uskoa että me kaikki täällä vielä saadaan plussat ja vauvelit syliin, tavalla tai toisella ja osalla kestää pidempään ja osalla lyhyemmän aikaa. Noista talletteluista, meillä oli tässä kierrossa ovis viikolla hyvä tahti, lähestulkoon päivittäin tuli paneskeltua mut nyt se on sit hiipunut:facepalm:

Mulla kans Kp25. Kuumottelis tehdä testi huomenna dpo11. Toivottavasti plussataan molemmat ja kaikki! :angelic:

Mä oon ollu ilman pillereitä elokuusta 2018. Tänään plussasin vihdoin viimein:love7:)
Onnea!! Ihnasti nää pidempään yrittäneet lua ainakin muhun toivoa, ehkä vielä joskus :Heartred

Finni päivitykseen lisäys (ällövarotus) yksi erittäinkin suuri lähes pikkurillin pään kokoinen päätti eilen töräyttää nesteensä pihalle ja sitähän sitte riitti!! Tänään hän on päättänyt ottaa rinnalleen kaksi sisarusta... mulla ei oo siis ollu tällässiissä määrin näitä sitte pillereitten lopetuksen ja mä tein sen raskaustestin vissiin tiistaina ja oli ihan blankko tänään kp24 ja ilma on toinen mitä vatsassa riittää täytyy nääkin oireet vissiin merkitä ylös..

Meillä hiipuu kans aina oviksen jälkeen. Plussatuulia! Millon testaat :nailbiting:

Takaisin