Raskaaksi 2019

Ketuttaa ja vatuttaa :meh: Sattuu ja ärsyttää :grumpy: Mies oli aamulla, et no onhan meillä jo kolme ihanaa lasta. Tiiän..Mut vauvakuumeisena tuo ei lohduta :banghead: Mies yritti vaan lohduttaa, mut mun korvaan kuulosti siltä, et voitais lakata yrittämästä. Sanoin asiasta niin hän sanoi, että yritetään kovemmin ens kierrossa. Hyvin hän mua lukee, ku tulin vessasta aamulla lannistuneen ilmeen kera enkä siis ajatellut kertoa menkoista niin hän arvasi asian mun ilmeestä :hilarious: Ei vaan huvittanu kertoo, ku muutenki oli itku lähellä :finger:

Eipä sitä näköjään tuosta noin vaan raskaaksi tulla näin vanhana :sorry:

Äh, häntä pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä..Ja superpitkää työpäivää. Voihan kiky :mad:

Eikä 6 vuotta nuorempanakaan...:oops: Taisit nuorempana tulla helpommin raskaaks kuin nyt.:Heartred Pahoittelut menkoista!:sorry: mutta olet alle 40, ehkä se kultamuna tulee pian! Tai onhan miehellä voinut laskea siittiöt?

Tsemppiä kp 1 kohdanneille!
Ikä vähän ahdistaa tässä yrittämisessä. Tiedän et ollaan vähän päälle 30v vasta, mutta mekin aloitettiin tää homma, kun olin 22v.
Ja sit yks tuttu on udellut lasten teosta ja hokee että 35v on jo tosi huonot munasolut :arghh:

Mulla kramppaa maha ja vuotaa, kp1 alkoi.
Ärsyttää ettei onnistunut ilman apua.
Mies oli taas "niin varma".
Mut lähinnä olo on :happy093 koska pian :love7
Just eilen asiasta taas juteltiin. Sanoin et oon odottanut jo kauan et meillä alkaa, mut tavallaan en haluais mennä. Siis sen takia että olisin halunnut tän onnistuvan ilman apuja. Mutta koska ei onnistu niin ei voi mitään.

Mulla sama, haluisin ilman apuja. Mutta jospa avut auttavat teillä nopeesti :Heartpink:cheers

Toi on kyl jännä, en tiedä johtuuko sit siitä, kun meillä on yks ilman apuja tullut vai sit tästä mun selkeestä vuoto-ongelmasta, kun mulla taas on ajoittain ollu saakelin vaikeaa olla kärsivällinen ja yrittää kuukaudesta toiseen ilman apuja. Tai pienellä avulla, kai noi luget sit voi jo joksikin avuksikin lukea...

Omanapailua, mutta en voi olla lämpökäyrää katsoessa miettimättä, että entä jos sittenkin... :rolleyes:

Liitteet

• Screenshot_20191029_091703.jpg
    Screenshot_20191029_091703.jpg
    33.2 KB · Katsottu: 149
sori eiliset omanapailut, mut töissä ei oikein kerinny lueskella muita viestejä.

suuri tsemppi kaikille :Heartpink
siirryn uskaliaasti heinäkuisiin vaikka luultavasti kohta mun tuurilla palaan tänne takas.
neuvolasta näytettiin vihreää valoa ja varattiin ensikäynti. toki jos tilanne muuttuu ni perun sen. sormetjavarpaatristiin

sori eiliset omanapailut, mut töissä ei oikein kerinny lueskella muita viestejä.

suuri tsemppi kaikille :Heartpink
siirryn uskaliaasti heinäkuisiin vaikka luultavasti kohta mun tuurilla palaan tänne takas.
neuvolasta näytettiin vihreää valoa ja varattiin ensikäynti. toki jos tilanne muuttuu ni perun sen. sormetjavarpaatristiin

Kp14 ja kyllähän tuo viiva alkaa aika vahva olemaan, lukisin jo plussaksi, mutta saattaa toki illemmalla tulla vielä vahvempikin.
Eli näyttäisi siltä että kolmatta kiertoa ovis ois kp15 :)
Greippimehun määrää oon vähentäny ja huomannu et n.desi kahdesti päivässä riittää oikein hyvin lisäämään limaa, mut jospa ei vaikuttais kiertoon muuten niin paljon. En tästä aiemmaksi kans ovista haluis, tää on varmaan ihan jees.
Talleteltu on viime yönä ja nukuttu "omppuna":grin Jospa huomenna vielä, niin sit saa jäädä piinailemaan taas! :)
Mies kyllä valitteli et on kassit niiiin tyhjät :hilarious: Toivotaan et huomiseks ois vähän edes uusia :sign19 kehittyny :love7

Liitteet

• IMG_20191029_092954.jpg
    IMG_20191029_092954.jpg
    14.4 KB · Katsottu: 154
Muokattu viimeksi:
Toi on kyl jännä, en tiedä johtuuko sit siitä, kun meillä on yks ilman apuja tullut vai sit tästä mun selkeestä vuoto-ongelmasta, kun mulla taas on ajoittain ollu saakelin vaikeaa olla kärsivällinen ja yrittää kuukaudesta toiseen ilman apuja. Tai pienellä avulla, kai noi luget sit voi jo joksikin avuksikin lukea...

Mulla myös tämä, turhauttavaa yrittää ilman apuja kun ei siitä mitään tule. Nostan kyllä hattua teille jotka pitkään jaksatte yrittää ja uskoa luomuplussan mahdollisuuteen. Hienoahan se olis onnistua ilman että käy levittelemässä haarojaan sairaalapedeillä, ilman että kuljettelee miehen siittiöitä milloin minnekin, ilman että piikittää itseään, ilman että tunkee aukkonsa täyteen töhnäpillereitä ja ties mitä kaikkea vielä päälle. Mutta näin kokemuksesta voin sanoa että onnistuessaan on todellakin sen arvoista :Heartred

Plus henkkoht asiaan liittyvät kipuiluni kävin jo ekan lapsen kohdalla, nyt tää oli henkisesti paljon helpompaa. Melkein itsestäänselvyys, osa mun identiteettiä. Eikä tarvi jännittää sitä mitä tuleman pitää, kun on sen jo kokenut.

Mulla oli illalla tosi turhautunut olo ja halusin purkaa fiilistä tänne. Eihän mulla oikeesti oo mitään valittamista, kun muksuja jo on ja olen raskautunut helposti nuorempana. Tsempit kaikille omiin tilanteisiin <3

Aika matelee. Vasen rinta on kipeä ja tuntu eilen kun rintaliivit otti pois että ne valahti polviin asti kun oli niin painavat.. Mulla siis ei ole luomu rintoja ja tuntuu että sen takia kaikki kipu ym tuntuu huonommin esim esikoisen imetyksen aikaan. Mieskin tokasi tänään että mistäs sä sen tiät jos siellä mahassa onkin vauva. Se odottaa vauvaa kun kuuta nousevaa ja mulla on kauheet paineet. Nyt on ollu kyl tosi erilaisia tuntemuksia oviksen jälkeen mutta pelkään vaan et se testi on silti negatiivinen. Pystyis köhän vaan oleen testaamatta ja odotella menkkoja o_O

Ja tuli se vauva sitten luomusti tai hoitojen avulla niin kaikki on varmasti sen arvoista kun sen oman nyytin saa syliin :) en oo kauheesti ehtinyt katsella muiden ikää, mutta tosiaan tuntuu että vaikka ikää on 25 niin ei se siltikään helppoo ole :( esikoisessa meni 1v mut tosin e-pillerit pisti kropan ihan sekasin enkä tikutella oviksia

oi, kiitos näistä sanoista. googlesta löysin vain ne pahimmat vaihtoehdot. toki täytyy tutkia hyvissäajoin ettei oo KU sun muita

tuliko muuten myös rusehtavan tuhrun seassa ihan normi punertavaakin väliin? toki sun muistikuvat ei ehk yletä ihan siihen alkuvuotoon. kysynpäs kuitenkin

Mulla oli verenväristä vuotoa esikoisen alkuraskaudessa ja silti terve tyttö syntyi :)

Oho Plussa tulikin jo :) tunsinkin menkkamaisia jomoja muniksissa tänään. Sit pitäis lähipäivinä päättää, söiskö terolutit tässä kierrossa vai ei :scratch

Liitteet

• 20191029_151351.jpg
    20191029_151351.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 150
Oho Plussa tulikin jo :) tunsinkin menkkamaisia jomoja muniksissa tänään. Sit pitäis lähipäivinä päättää, söiskö terolutit tässä kierrossa vai ei :scratch
Noni, sielläkin plussa tänään eli päästään yhtä aikaa jännäilemään :)

Noni, sielläkin plussa tänään eli päästään yhtä aikaa jännäilemään :)

Jeee!! Onks sulla mitään ovisoireita? Yritin bongailla sormilla limoja, ja ihan vähän havaitsin.. Toivotaan et lisääntyy! Tai et sitä on, tuolla jossain :grin Viime kierrossa kävin kp13 ultrassa ja limis oli onneton 5mm. Toivotaan et se kasvaa joka päivä millillä tmv!! On tää aina yhtä jännää, vaikka yritän olla ressaamatta, niin pää räjähtää varmaan viimeistään viikon päästä :wacky: Ens viikon perjantaina dpo9 viimeistään ekaa testiä tekemään, ois illanistujaista kavereiden kanssa, ei onneks mitään kovin märkää kuitenkaan :p Voi olla etten juo silti mitään vaikka ois nega ja oireetonta. Ois ihanaa isänpäiväks plussata :smiley-angelic003

Jeee!! Onks sulla mitään ovisoireita? Yritin bongailla sormilla limoja, ja ihan vähän havaitsin.. Toivotaan et lisääntyy! Tai et sitä on, tuolla jossain :grin Viime kierrossa kävin kp13 ultrassa ja limis oli onneton 5mm. Toivotaan et se kasvaa joka päivä millillä tmv!! On tää aina yhtä jännää, vaikka yritän olla ressaamatta, niin pää räjähtää varmaan viimeistään viikon päästä :wacky: Ens viikon perjantaina dpo9 viimeistään ekaa testiä tekemään, ois illanistujaista kavereiden kanssa, ei onneks mitään kovin märkää kuitenkaan :p Voi olla etten juo silti mitään vaikka ois nega ja oireetonta. Ois ihanaa isänpäiväks plussata :smiley-angelic003
Kyl ehkä kannattaa ottaa ne Terot ku nehän paksuntaa limistä, sillä mullakin se lisä oli nyt. Olis pitänyt ottaa aiemmin niin olis varmaan mulla nyt jo vuotokin alkanut. Toivottavasti sulla tulis plussa nyt :)

Takaisin