Raskaaksi 2019

oi, täytyy ehkä jo huomenna testata uusiks! en sit tiiä mihin tää vuoto viittaa
varmaan neuvolaan soitettava aamusta...

Vaikea sanoa, voi olla täysin varaatontakin. Mulla kuopuksen raskaus vuosi plussatikusta nt-ultraan saakka, mutta tuli silti terve täysaikainen tyttö. Aika monella muullakin oli lasketun ajan ryhmässä tuhrua ja isolla osalla se ei tarkoittanut mitään vakavaa. Toivottavasti olisi sullakin viatonta! :)

Vaikea sanoa, voi olla täysin varaatontakin. Mulla kuopuksen raskaus vuosi plussatikusta nt-ultraan saakka, mutta tuli silti terve täysaikainen tyttö. Aika monella muullakin oli lasketun ajan ryhmässä tuhrua ja isolla osalla se ei tarkoittanut mitään vakavaa. Toivottavasti olisi sullakin viatonta! :)
oi, kiitos näistä sanoista. googlesta löysin vain ne pahimmat vaihtoehdot. toki täytyy tutkia hyvissäajoin ettei oo KU sun muita

tuliko muuten myös rusehtavan tuhrun seassa ihan normi punertavaakin väliin? toki sun muistikuvat ei ehk yletä ihan siihen alkuvuotoon. kysynpäs kuitenkin

Tepsi, olisko raskaus? Mulla on just tehny, nytkin kun näitä progelääkkeitä on käyttänyt, niin huomaa taas kyllä just ihossa:bag: toi kaula just, mut toisaalta, onneks siel eikä keskellä naamaa. Anteeksi pinnallinen kommentti.

Raskausvuodoista. Itsellä oli ihan kun menkat, alkoivat vaan aiemmin kun yleensä ja loppuivat sinä päivänä, kun olis pitänyt oikeesti alkaa. Tästä terve tyttö.

AZ, mahtavia uutisia:Heartred

Dimou, toivottavasti saatte asian eteenpäin. Luulis sen vaikuttavan kun edellinen on ollut ivf-alkuinen, ettei tarvitse vuotta tahkota ilman apuja.

Huomenna iltapäivällä soittaa mun lääkäri, jännittää vähän. Mutta hyvällä tavalla. Eniten pelottaa ja jännittää ja ärsyttää odottelu, haluaisin nyt vaan kiireen vilkkaan eteenpäin. Ovis varmaan hollilla. Tuntuu kipuja ja limoja havaittavissa. Kohta siis saa kaivaa taas siteitä esille:bag:

Onnea plussista ja uusista töistä ja tsemppiä piinapäiviin. Nyt kun itellä ei oo pariin kk ollut mitään jännitettävää, niin tuntuu, että kokoajan samat tyypit on jollain dpoilla. Mieli tekee tepposia ja alkaa olee fiilis, et en oo varmaan vuoteen harrastanut seksiä ja kaikki menee eteenpäin ja ite junnaa vaan paikoillaan.

Tsemppiä lääkärin soittoon! Toivottavasti saat nyt apua! Ja sama fiilis täällä, muut menee eteenpäin ja me vaan junnataan paikoillaan.

No mutta onneksi tällä kaikella junnaamisellakin on loppunsa:happy: kohta siis tosi toimiin:thumright jospa mekin pian kirjoiteltais jossain lasketunajan ryhmässä:Heartbigred

oi, kiitos näistä sanoista. googlesta löysin vain ne pahimmat vaihtoehdot. toki täytyy tutkia hyvissäajoin ettei oo KU sun muita

tuliko muuten myös rusehtavan tuhrun seassa ihan normi punertavaakin väliin? toki sun muistikuvat ei ehk yletä ihan siihen alkuvuotoon. kysynpäs kuitenkin

Mä muistelen että lähinnä ruskeaa, mutta saattoi siinä joku punainenkin viiru olla välissä. Mulla näkyi sitten lopulta UÄ:ssä joku pikkuinen hematooma lähellä kohdunsuuta. Mutta ei kaikilla löytynyt mitään syytä, ja silti paljon vauvoja siitäkin ryhmästä syntyi. :)

Nipanderi En mä jaksa uskoo, tokihan se ei oo uskon asia :happy: ite ajattelen että olis ees otsassa niin sais otsatukalla peittoon eli ei mitään yhtä pinnallista... pitäsköhän sitä oikeen testata vaikka en ees tie näkyiskö jos jotain olis...

Ihan mielenkiinnosta piti tehdä kiinnittymishakusuudella ovulaatiotestiä, kun nyt dpo5...vai dpo6.. jokatapauksessa ovulaatio oli viime tiistaina tai keskiviikkona. No, aattelin tehä sitten yhen raskaustestinki siitä "pois kuleksimasta". Muoks: sofi-testi käytössä siis.

En tiie mikä todennäkösyys, et testi vois näillä dpoilla näyttää yhtään positiivista, mut kyl mää ehkä jotain siinä nään. :bag::pompus::woot:

Nii, ovulaatiotestin tulos oli selkeesti hailakampi kuin eilen, eile oli melkeen tasavahva.

Anteeks nyt omanapailu. Piti päästä laittamaan tää tänne, nyt alan plaraamaan muitten viestejä :D

Liitteet

• IMG_20191028_211349.jpg
    IMG_20191028_211349.jpg
    14.3 KB · Katsottu: 218
Muokattu viimeksi:
Ihan mielenkiinnosta piti tehdä kiinnittymishakusuudella ovulaatiotestiä, kun nyt dpo5...vai dpo6.. jokatapauksessa ovulaatio oli viime tiistaina tai keskiviikkona. No, aattelin tehä sitten yhen raskaustestinki siitä "pois kuleksimasta".

En tiie mikä todennäkösyys, et testi vois näillä dpoilla näyttää yhtään positiivista, mut kyl mää ehkä jotain siinä nään. :bag::pompus::woot:

Nii, ovulaatiotestin tulos oli selkeesti hailakampi kuin eilen, eile oli melkeen tasavahva.

Anteeks nyt omanapailu. Piti päästä laittamaan tää tänne, nyt alan plaraamaan muitten viestejä :D

Joo kyllä mäkin tossa jotain näen. Vahvistumisia. :) Ehkä ovis oli aiemmin kun luulit?

Ihan mielenkiinnosta piti tehdä kiinnittymishakusuudella ovulaatiotestiä, kun nyt dpo5...vai dpo6.. jokatapauksessa ovulaatio oli viime tiistaina tai keskiviikkona. No, aattelin tehä sitten yhen raskaustestinki siitä "pois kuleksimasta". Muoks: sofi-testi käytössä siis.

Kyllä näkyy minustakin. Olisiko ovis tosiaan ollut aiemmin?

Joo kyllä mäkin tossa jotain näen. Vahvistumisia. :) Ehkä ovis oli aiemmin kun luulit?
Kyllä näkyy minustakin. Olisiko ovis tosiaan ollut aiemmin?

Aloitin tikuttamisen kp7 heti kun menkat loppuivat (koska edellinen kiertoni kesti 33 pvä ja normaalikiertoni on 24-25vrk), koska flo näytti ovulaatiota kiertopäivälle 11. Hyvä että tikutin, koska sain ovulaation kiinni vasta kp 17. Onhan siinä teoreettinen mahdollisuus, että kp1-7 välillä on tapahtunut toinen ovulaatio, jos oikein muistan,niin harrastimme seksiä kp 7.

Niin tai näin, pääasia että pysyis plussana!

Tää kyl huonontaa kuvien laatua, itse tein illalla sit jonku haamun esiäidin eli todennäköisesti vain en sit ovuloinut ja menkat tulee. Joskushan tullu just haamua ennen menkkoja, mutta outo et nyt oli vahvempi ku aiempi ja sitte se kontrolli tuli tosi myöhään ja koko ruutu oli pitkään pinkki. Mut tuskin se nyt plussaa tarkoittaa, laskin et nyt olis jo Dpo16 mikäli mulla ovis oli sillon pari päivää sen hymyn jälkeen jolloin tuli kivut kaikki. Noh se selviää ku teen saman testin sit joko huomen aamulla tai ylihuomenna aamulla

Mitkäköhän hormonit mulla sit jyllää, kun oviksen ja menkkojen aikaan isoimmat ja kipeimmät finnit tulee nenänpieliin, poskipäille ja ohimoille. On siellä leuassakin kyllä aina jotain, mutta niin on näin pillereitten lopettamisen jälkeen ollut kaikkialla muuallakin. Hitto vie jopa korvissa :blackeye:

Teen tällä hetkellä opeharkkaa, iso osa tätä harjoittelua on käydä observoimassa muiden pitämiä tunteja. Viime viikolla, just menkkojen aikaan jolloin oli naama täynnä perunan kokoisia patteja, yksi opettaja luuli mua lukiolaiseksi. Vaikka oli henkilökunnan lätkä kaulassa. Juu ei, en ottanut kohteliaisuutena...

Jospa eilinen tasavahva oli kiinnittyminen? Mutta jännä että nyt näkyy jo rtestissä, jos eilen ois ollut kiinnittyminen. Hmm. Tai sit ovis oli aiemmin juu. Toivotaan vahvistumista!

Jesbe ymmärsin vissiin väärin kun luulin et sul oli jo kp1 :bag:

Jospa eilinen tasavahva oli kiinnittyminen? Mutta jännä että nyt näkyy jo rtestissä, jos eilen ois ollut kiinnittyminen. Hmm. Tai sit ovis oli aiemmin juu. Toivotaan vahvistumista!

Nii se mua vähän tässä hämää kans, et ku varmuudella ovista ei tapahtunu kp7-16 välillä, tavallisen ahkeraan tikuttelin ja eilisen tasavahvan tulkitsin kiinnittymiseks ni miten nyt jo näkyis tuo... Mut ei parane valittaa! Voihan tietty olla, et tuo on vaa jotenki epäluotettava testi, aattelin kattoo aamupissasta uudelleen.

Ootin sitä, ilmaisin itseäni huonosti. Ei näy menkkoja vielä. Toki voi ollakin että pari päivää menee mut pitää itseään kiusata tietenkin. Mulla aiemmat haamut kun on olleet myöhään eikä ne oo kyl pysynyt kyydissä niin sama olla testaamatta. Ton yhden teen ja sit saa riittää. En vain oo raskaana ja se pitää hyväksyä vaik nyt oli vahvempi viiva mut niin turha ladata tänne ku se kuva on epäselvää höttöä. Masentuu vaan aina ku menkat tulee mut saa jotain ihme boostia ku oho eipäs tullutkaan. Noh, kyl ne hiipii kylään pikkuhiljaa, kerran on menny muutama päiväkin tosin tuolla progevalmisteella ja tällä annoksella ne on tullu läpi tai seukki päivänä siitä vikasta tabusta. Juilii ja repii niin kyl ne varmaan viimeistään ylihuomenna. Anteeksi epäselvä kirjoitus, katoin itsekin ja näytti ihan et kp1 mul olis tullu.. Sais kyl ko tulla..

Ketuttaa ja vatuttaa :meh: Sattuu ja ärsyttää :grumpy: Mies oli aamulla, et no onhan meillä jo kolme ihanaa lasta. Tiiän..Mut vauvakuumeisena tuo ei lohduta :banghead: Mies yritti vaan lohduttaa, mut mun korvaan kuulosti siltä, et voitais lakata yrittämästä. Sanoin asiasta niin hän sanoi, että yritetään kovemmin ens kierrossa. Hyvin hän mua lukee, ku tulin vessasta aamulla lannistuneen ilmeen kera enkä siis ajatellut kertoa menkoista niin hän arvasi asian mun ilmeestä :hilarious: Ei vaan huvittanu kertoo, ku muutenki oli itku lähellä :finger:

Eipä sitä näköjään tuosta noin vaan raskaaksi tulla näin vanhana :sorry:

Äh, häntä pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä..Ja superpitkää työpäivää. Voihan kiky :mad:

Mulla meni edellinen kierto ihan sekaisin ilmeisesti flunssan takia. Flunssa vaivasi ennen ovulaatiota, ja ovulaatio tuli myöhään. Kuukautiset eivät millään meinanneet alkaa, useamman päivän vain tiputteli ennen kuin alkoi.

Nyt on kunnon kuukautisten alkamisesta kp 12 (ti kp 13), eikä ovulaatiotestissä näy vielä kuin aivan hailakka viivantapainen. Saa nähdä miten tämä kierto menee.

Tämä on nyt kolmas tikutettu kierto. Tuntuu pitkältä ajalta.

Takaisin