Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos, rauhoitti hieman :)Huutelen täältä ketjun ulkopuolelta, mutta itsellä on todettu tuo sama, ja halusin vaan kertoa, että kaikki voi mennä myös ihan hyvin siitä huolimatta. :) Meillä siis kaksi lasta, ja sain kuulla tästä vasta tämän toisen lapsen rakenneultrassa. Raskausaikana kuulemma on suurentunut perätilan riski, ja meidän nuorempi viihtyikin pitkään perätilassa, kuitenkin käätyen ennen synnytystä. Ja olisin myös saanut synnyttää alakautta perätilassa, mikäli ei olisi kääntynyt. Molemmat lapset ovat tarttuneet myös kyytiin helposti, että ainakaan siltä osin ei vaikuttanut raskautumiseen meillä. Ja molemmat syntyneet ihan normaalisti alakautta hyvässä tarjonnassa. :) Meillekin lääkäri silloin sanoi, että ei vaikuta raskautumiseen jatkossa, ja että suurin haitta on tosiaan tuo pt-riski, koska tilaa kääntyä on vähemmän. Toki tilanteet ovat aina jokaisella yksilöllisiä, mutta näin siis meillä. Toivottavasti rauhoitti edes vähän mieltä, tsemppiä!
Onnea plussanneille! Mä näin unta et tein positiivisen testin, olin onneni kukkuloilla mut sit herätyskello pärähti soimaan ja heräsin todellisuuteen. Noi unet on inhottavia. Mulla pitäs tän viikon la alkaa menkat, ei oo muuta kun tissikipua heti oviksesta asti oireena mut ne on kyl kipeytyny joka kierrossa että en usko jotenki plussaan
Kokemuksia näistä one stepin ovis testeistä? O jo joku saanut näihin tumman viivan jos esim muihin ovis liuskoihin ei oo niin tummaa viivaa tullut? :angelic:
Kokemuksia näistä one stepin ovis testeistä? O jo joku saanut näihin tumman viivan jos esim muihin ovis liuskoihin ei oo niin tummaa viivaa tullut? :angelic:
Mulla on vissiin viikot 4+2 (laskureiden mukaan) ja mulla jo nyt ihan jäätävää pahoinvointia ollu paripäivää. Jo viikko sitten alkoi minimaalisessa määrin mutta nyt on pahentunut huomattavasti. Toivottavasti mun enneuni kolmosista ei käy toteenHui tännehän on isken plussa aalto, paljon onnea plussanneille
Ja hirmuisesti tsemppiä muille
Täällä eka ultra takana (varhaisultra lapsettomuuspolilla) ja kaikki oli hyvin ja sydänki löi oikein mallikkaasti.
Viikkoja nyt tänään ultra mukaan 6+5 (menkkojen mukaan olis ollu7+2) niin La siirtyy viidellä päivällä.
Ensviikolla eka neuvola
Pahoinvointi ja väsymys ollut aika rajua viimeiset pariviikkoa, toivottavasti loppuu pian
Mulla on vissiin viikot 4+2 (laskureiden mukaan) ja mulla jo nyt ihan jäätävää pahoinvointia ollu paripäivää. Jo viikko sitten alkoi minimaalisessa määrin mutta nyt on pahentunut huomattavasti. Toivottavasti mun enneuni kolmosista ei käy toteen