Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo 12 ja herkkä testi nega, joten eiköhän tää kierto ole taputeltu.. Viikonloppuna pitäisi vuodon alkaa, joten kohti yk4 vaan..
Milloinkas muuten plussanneilla on plussa tullut näkyviin, jos dpo:ta katsoo?
[QUOTE="Silk,
Mitenkä Silk kävi? Tummuiko viiva vielä vai menikö multa jotain ohi?
Mun vauvakuumeeni on sillä levelillä, että selaan vaan nimiluetteloja ja mietin,mitkä sopisivat esikoisen nimeen ja mitkä miellyttäis itseä. Vaikka saattaahan se muuttua vielä moneen kertaan ja vielä sekin, että näyttääkö vauva yhtään siltä nimeltä,kun olisi ajatellut. Meiän esikoisen nimi on Samuel. Haluaisin suomalaisen nimen, joka kävisi kuitenkin myös ulkomailla. Tyttöjen nimet ovat paaaljon helpompia, kuin poikien.
Mutta joo, back to reality. Sais nyt ees sen vauvan alulle. :D
Kiitos kysymästä, kyllä se on tummunut. Vielä ois 4 tikkua ja toivon, että niiden aika ehtisi tulla tasavahvat viivat näkyville. Musta tuntuu, että oon jo monta päivää tehnyt plussatestejä ja oikeesti huomenna on vasta rv 4+0 En oo uskaltanut vielä liittyä heinäkuisten porukkaan. Ehkä ensi viikolla sitten.
Sen mä oon huomannut, että mun on vaikea keskittyä mihinkään velvollisuuksiin, kun tämä raskausasia on vienyt kaikki ajatukset. Selailen vain näitä vauvakuume- ja raskaus ketjuja aina kun mahdollista ja haaveilen tulevasta.
Milloinkas muuten plussanneilla on plussa tullut näkyviin, jos dpo:ta katsoo?
Mun vauvakuumeeni on sillä levelillä, että selaan vaan nimiluetteloja ja mietin,mitkä sopisivat esikoisen nimeen ja mitkä miellyttäis itseä. Vaikka saattaahan se muuttua vielä moneen kertaan ja vielä sekin, että näyttääkö vauva yhtään siltä nimeltä,kun olisi ajatellut. Meiän esikoisen nimi on Samuel. Haluaisin suomalaisen nimen, joka kävisi kuitenkin myös ulkomailla. Tyttöjen nimet ovat paaaljon helpompia, kuin poikien.
Mutta joo, back to reality. Sais nyt ees sen vauvan alulle. :D
Täällä on tehty taas haamu. Mä oon kyllästynyt koko testailuun. Lopetan hetkeksi mut tsemppaan taustalla
Monesko yrityskierto tämä oli teillä? Paljon onnea vielä. Sitä on varmasti vielä vaikee uskoo todeksi
Menin sekaisin, on joko dpo16 tai 13. Kolme tai 4 päivää oon laskenut pcos takia heittoa eli laskin eka et dpo0 oli päivä hymyn jälkeen mut olot ja kivut tuli vasta 2 ja puol päivää sen jälkeen joten... Ja sit jätin proget syömättä. Latasin ton kuvankin eka mutta jostakin syystä huonontaa niin laatua ettei se kunnolla näy. Mies kyl näkee mut meinaa et ei oo plussa ku vaan haamulainen. Nyt progee syön muutaman päivän kuurin niin saas nähdä. Lääkäri kyllä käski testata ja ilmoittaa ja sit ajattelin mennä verikokeissa muutenkin käymäänMikä dpo nyt menossa? :)