Raskaaksi 2019

Tervetuloa mukaan BarbaMama! Pahoittelut keskenmenosta. :(

Onnea työpaikasta StellaMom. Ehkä se oli tarkoitus, vaikka ennemmin ottaisin vauvan kuin työpaikan.

Tsemppiä vuotohäiriöisille! Nipanderilla ja sharmanderilla ainakin taisi olla ikäviä vuotoja. Toivottavasti plussaisitte niistä huolimatta tai pääsisitte eroon ylimääräisestä vuodosta.

Dpo 12 ja herkkä testi nega, joten eiköhän tää kierto ole taputeltu.. Viikonloppuna pitäisi vuodon alkaa, joten kohti yk4 vaan..

Meillä sit samat yk kierrot menossa jos nyt ei plussaa tuu. Vaikka "vasta" yk4 alkais mutta kylhän se nega aina vaan masentaa :sorry:

Mun vauvakuumeeni on sillä levelillä, että selaan vaan nimiluetteloja ja mietin,mitkä sopisivat esikoisen nimeen ja mitkä miellyttäis itseä. Vaikka saattaahan se muuttua vielä moneen kertaan ja vielä sekin, että näyttääkö vauva yhtään siltä nimeltä,kun olisi ajatellut. Meiän esikoisen nimi on Samuel. Haluaisin suomalaisen nimen, joka kävisi kuitenkin myös ulkomailla. Tyttöjen nimet ovat paaaljon helpompia, kuin poikien.

Mutta joo, back to reality. Sais nyt ees sen vauvan alulle. :D

Ite oon googlaillut (malttamaton) täältä löysin yhden aikaisemman keskustelun "mikä dpo plussasit". Dpo 11 näkyi olevan eniten (haaleita haamuja) ja jollain oli näkynyt vasta dpo 14. Joku oli tikutellut dpo 8 alkaen ja näkynyt viiva vasta 13. Yksi taisi olla joka oli tikkuun saanut super haalean dpo 9. Eli aika paljon vaihtelee. Jos mulla ei näy lauantaina ni odotan varmaan tonne dpo 14.

Ihme menkkajomoja, limat oli sunnuntaina ja apin mukaan ovis keskiviikkona... jotenkin en jaksa uskoo raskauteen tulisko jotkut kiinnityskivut tälleen

[QUOTE="Silk,

Mitenkä Silk kävi? Tummuiko viiva vielä vai menikö multa jotain ohi? :dance011

Kiitos kysymästä, kyllä se on tummunut. :happy093 Vielä ois 4 tikkua ja toivon, että niiden aika ehtisi tulla tasavahvat viivat näkyville. Musta tuntuu, että oon jo monta päivää tehnyt plussatestejä ja oikeesti huomenna on vasta rv 4+0 :laughing002 En oo uskaltanut vielä liittyä heinäkuisten porukkaan. Ehkä ensi viikolla sitten.

Sen mä oon huomannut, että mun on vaikea keskittyä mihinkään velvollisuuksiin, kun tämä raskausasia on vienyt kaikki ajatukset. Selailen vain näitä vauvakuume- ja raskaus ketjuja aina kun mahdollista ja haaveilen tulevasta. :blob7

Yleisin kiinnittyminenhän on 8-10dpo ja jos siitä eteenpäin joku about 3 päivää nii pitäis näkyä testissä jo hyvin. En ois vielä huolissaan jos ei 10dpo mitään näy.
+ onestepin 10mIU näyttää usein kuulemma vähän jälkijunassa plussat, ei ole kovin herkkä vaikka niin väittää.

Se kun puhutaan aina siitä 6dpo kiinnittymisestä niin sehän on prosentuaalisesti ihan todella pieni määrä naisia joilla silloin jo kiinnittyisi, jos vertaa esim. siihen 10dpo joka on paljon yleisempi.

Pakko purkaa mutta kun ihmetyttää kun just luin jotain keskustelua missä joku porukka heittää kaiken toivon aina nurkkaan jos plussa ei näy tyyliin 7dpo :think005
Eikä oo mitään pahaa kohdistettuna tässä
nyt keneenkään, kunhan höpisen.

Ja tsemppiä piinailijat! toivoa on niin kauan kunnes menkat ei ala :cheers

Tervetuloa uudet:hello

Voi kunpa mahdollisimman moni saisi plussan vielä tänä vuonna:smiley-angelic001

Mun vauvakuumeeni on sillä levelillä, että selaan vaan nimiluetteloja ja mietin,mitkä sopisivat esikoisen nimeen ja mitkä miellyttäis itseä. Vaikka saattaahan se muuttua vielä moneen kertaan ja vielä sekin, että näyttääkö vauva yhtään siltä nimeltä,kun olisi ajatellut. Meiän esikoisen nimi on Samuel. Haluaisin suomalaisen nimen, joka kävisi kuitenkin myös ulkomailla. Tyttöjen nimet ovat paaaljon helpompia, kuin poikien.

Me on kans pähkäilty jo hyvän aikaa näitä nimiasioita. Pojalle on tosi vaikea löytää sellaista, joka tuntuisi täysin hyvältä ja edes sellaista semihyvää, jonka kumpikin hyväksyisi. Ei sellaista nimeä varmaan ole olemassakaan, joka meille heti uppoaisi :scratch Tytön nimeäkin vielä makustellaan, mut eiköhän siihen löydy aika vahva vaihtoehto jo.

Mähän sain selvän haamun dpo 11. Ovulaation ajankohta ei ole ihan satavarma, koska perustuu mun omiin tuntemuksiin mutta vahva veikkaus. Dpo 10 ei näkynyt mitään varteenotettavaa ja heitin hanskat tiskiin. Jotain olin siinä näkevinäni, kun oikein valossa kääntelin ja suurennuslasilla, kyllä suurennuslasilla, katselin :laughing001 Ajattelin kuitenkin, että haluan vain epätoivoisesti nähdä siinä jotain ja totesin sen mahdolliseksi viivanpaikaksi, joita näkyi osassa ostamissani pc:n tikuissa jo ennen uittamista. Esikoisesta tein ekan testin vasta dpo 12 ja plussahan se oli. Kuopuksesta testasin Davidin testeillä ja dpo 8 jo tiesin, että jotain on meneillään. Dpo 10 tikussa näkyi sitten jotain järkevää, mitä normaalitkin ihmiset olisivat saattaneet nähdä :laughing002

Kiitos kysymästä, kyllä se on tummunut. :happy093 Vielä ois 4 tikkua ja toivon, että niiden aika ehtisi tulla tasavahvat viivat näkyville. Musta tuntuu, että oon jo monta päivää tehnyt plussatestejä ja oikeesti huomenna on vasta rv 4+0 :laughing002 En oo uskaltanut vielä liittyä heinäkuisten porukkaan. Ehkä ensi viikolla sitten.

Sen mä oon huomannut, että mun on vaikea keskittyä mihinkään velvollisuuksiin, kun tämä raskausasia on vienyt kaikki ajatukset. Selailen vain näitä vauvakuume- ja raskaus ketjuja aina kun mahdollista ja haaveilen tulevasta. :blob7

Monesko yrityskierto tämä oli teillä? Paljon onnea vielä. Sitä on varmasti vielä vaikee uskoo todeksi :dummy:

Milloinkas muuten plussanneilla on plussa tullut näkyviin, jos dpo:ta katsoo?

Dpo 13 aamupäivä/päivä/iltapissasta kaikista pc:llä haaleet haamut. Mielestäni aikaisintaan dpo12 oisin ehkä jonkun varjon voinut saada testiin jos olisin testannut. Dpo14 aamupissastakin on edelleen haalee viiva ja en todellakaan uskonut, että olis kemiallista tai kohdunulkoista kummallisempi raskaus.

Täällä on tehty taas haamu. Mä oon kyllästynyt koko testailuun. Lopetan hetkeksi mut tsemppaan taustalla

Samaistun. Hyvä kun kauppareissullakin hiplata vauvan vaatteita ja miettii että eikai kukaan tuttu nää :angelic:,

Monesko yrityskierto tämä oli teillä? Paljon onnea vielä. Sitä on varmasti vielä vaikee uskoo todeksi :dummy:

Tämä tuli tokasta kunnon yrityskierrosta. Kävi näinkin helposti niin nyt sitä sitten miettii, että voiko tosiaan jatkokin sujua yhtä mallikkaasti. Voitaisiinko olla niin onnekkaita, että tämä jatkuisi hienosti ja saataisiin terve lapsi syliin asti :smiley-angelic001 Ei meinaa todeksi uskoa kyllä, mutta silti leijun jossain pilvissä :rolleyes:

Mikä dpo nyt menossa? :)
Menin sekaisin, on joko dpo16 tai 13. Kolme tai 4 päivää oon laskenut pcos takia heittoa eli laskin eka et dpo0 oli päivä hymyn jälkeen mut olot ja kivut tuli vasta 2 ja puol päivää sen jälkeen joten... Ja sit jätin proget syömättä. Latasin ton kuvankin eka mutta jostakin syystä huonontaa niin laatua ettei se kunnolla näy. Mies kyl näkee mut meinaa et ei oo plussa ku vaan haamulainen. Nyt progee syön muutaman päivän kuurin niin saas nähdä. Lääkäri kyllä käski testata ja ilmoittaa ja sit ajattelin mennä verikokeissa muutenkin käymään

Takaisin