Raskaaksi 2019

Se perusdigi on hyvä ja käytän sitä vaan varmistamiseen. Se kaksoishormoni vaikuttaa turhan vaikealta!

Ei vitsi, me oikeesti päästään pian aloittamaan:hello2

Anteeksi tää jauhaminen. Pitkästä aikaa ihan superhyvä fiilis :love7

Ihanaa NewMoon! Kyllä noin hyvin uutisten jälkeen pitää vähän tuulettaakin :love017

Niin, mietin että antaako nää enää mitään lisäarvoa itelle? Jos säännöllinen seksi ja näin. Mut oliks nää epäherkempi? Lähinnä mietin, et jättäiskö ne näyttämättä jos ei oikeesti ovuloi?

Lähinnä pohdin kun oma viime kierto oli sen 16pv. Eli oppikirjan mukaan ehkä ovuloimaton? Kuitenkin oireet ja tikuun plus. Vähän mietityttää, että taitaa siinä ovulaatiosta ainakin jotain häikkää olla...

Tsempit Hillikselle. Eiköhän se hyvin mene, kun on jo sinne saakka päässyt, ettei tarvitse enää näiden vääntää siitä lähetteestä. Toivotaan antoisaa käyntiä. Tuu kertoo sit:happy:

Ja tsemppiä piinailijoille.
Mulla ei oo tullut noihin ennen plussaa vaik limat yms kaikki ovikseen viittaavat jutut tulleet ja liuskoilla plussat mutta ei digi vain oo hymyillyt ku nyt. Joten minusta kannatti, ihan ko oman mielenrauhan takia ku olin tulla hulluksi kun en tiennyt aina mistä mikin johtui. Mutta toki jokainen itse päättää onko se järkevä investointi..

Huolitteko työ miut mukaan? :hello

Eli iltatähtöstä kovasti toivotaan ja todistettu nyt on, että ainakin raskautuminen edelleen on mahdollista. Toivun juuri keskeytyneen keskenmenon lääkkeellisen tyhjennyksen vuodosta, jonka jälkeen alkaa taas täysi tykitys. Parisen vuotta olemme vielä antaneet itsellemme aikaa tähän projektiin, jonka jälkeen siirrymme eläkkeelle vauvahaaveista. :p

Ovulaatiota etsin kovastikin ennen raskautumistani, mutta koskaan en vaaleita viivoja enempää saanut näkyviin. Todistetusti kuitenkin jossain kohden joku johdin on auki ollut, kun raskaus onnistui. Loppu tosin on historiaa.

Gelee Royalet lähtee nyt vielä tueksi ja tuskin siitä greippi-mehustakaan haittaa on. Lähipäivinä on ollut itselle lohdullisempaa lukea teidän höpötyksiä, kuin velloa itsesäälissä keskenmenon kanssa. Eihän se suru ja pettymys vielä kadonnut ole, mutta toivo on jälleen palannut. Ja se on paljon se. :smiley-angelic001

Täältä tullaan siis! :hello2

@Nipanderi no voi elämä sentää :sorry: eihän tuossakaan oo mitään tolkkua jo ei mullakaan. Oothan käyny jollain kunnon gynellä asian kanssa? Tosin myönnän ettei itselläkään yliopistosairaalan lapsettomuusgyne keksinyt aikanaan mitään selitystä mun vuotohäröille. Et tiedä näistä sitte :arghh:
Eipä tännekään rakentavampaa, kierrot mitä sattuu. Epäilen vahvasti vaihdevuosien kolkuttavan. Viimeks tosiaan kävin gynellä kp15 eikä ultrasta tullut kovin kivoja uutiSia, en muista oliko sun kans puhe. Limis oli nolla ja munasarjat hiljaa. Nyt menossa kp37. Mulla ei oo vielä vissiin koskaan (en ainakaan muista) ollu mitään pitkiä kiertoja vaikka en olis ovuloinutkaan. Edelliset oli siis lyhyempiä kuin ”ennen vanhaan” vaikka söin niitä lugeja, 26-27pv. Että eiköhän tämä kuulosta lopun alulle. Kp29 testasin olojen takia ja sain taas ovisplussan (tällä kertaa kokeilin myös sitä digiä) myös sillä digillä. Mutta mullahan on tän koko kierron ollu jotenkin tummia viivoja toisin kuin ennen. En tiiä. Ei jaksa enää pohtia. Eikähän vuoto kohta ala jos alkaakaan enää :sad001

Niin, mietin että antaako nää enää mitään lisäarvoa itelle? Jos säännöllinen seksi ja näin. Mut oliks nää epäherkempi? Lähinnä mietin, et jättäiskö ne näyttämättä jos ei oikeesti ovuloi?

Lähinnä pohdin kun oma viime kierto oli sen 16pv. Eli oppikirjan mukaan ehkä ovuloimaton? Kuitenkin oireet ja tikuun plus. Vähän mietityttää, että taitaa siinä ovulaatiosta ainakin jotain häikkää olla...

Tsempit Hillikselle. Eiköhän se hyvin mene, kun on jo sinne saakka päässyt, ettei tarvitse enää näiden vääntää siitä lähetteestä. Toivotaan antoisaa käyntiä. Tuu kertoo sit:happy:

Ja tsemppiä piinailijoille.

Mäkin suosittelen normidigejä (ihan jo hintaeronkin takia),enkä usko et tupladigit antaa muuta lisäarvoa kuin sen et vilkkuvaa hymiöö kun tulee nii tietää alottaa hommailut mut jos muutenkin oviksen tienoilla tai läpi kierronkin peitot heiluu niin aika turha tuo ominaisuus. Ja just jos käyki nii et vilkkuvaa tulee viikko niin on seki stressaavaa. Plus mä oon useamman kerran nähny tavan digeistäkin sen millo ovis alkaa lähestyä kun mittauksen jälkeen ottaa tikun pois laitteesta ja näkee miten tikun viivat lähtee tummenemaan. Ja uskon et digit jättää oviksen näyttämättä herkemmin kuin tikut koska on just epäherkempi mut sehän voi antaa sit viitettä et ovuloiko oikeasti jos digi ei hymyile mut tikut näyttää plus.

Muoks. Niin ja noi kaksoishormonin kalibrointihommatki kuulostaa liian hankalilta mun korvaan:hilarious:

Niin ja netistä kantsii ehdottomasti tilata digit! Yhessä kierrossa en ehtiny tilata lisää tikkuja ja menin sit hakee apteekista nii melkee jäi tikut ostamatta ku hinta oli tavallisille digeille niin suolanen, joku ~45e!:eek: kun netistä saa 27e.

@Nipanderi no voi elämä sentää :sorry: eihän tuossakaan oo mitään tolkkua jo ei mullakaan. Oothan käyny jollain kunnon gynellä asian kanssa? Tosin myönnän ettei itselläkään yliopistosairaalan lapsettomuusgyne keksinyt aikanaan mitään selitystä mun vuotohäröille. Et tiedä näistä sitte :arghh:
Eipä tännekään rakentavampaa, kierrot mitä sattuu. Epäilen vahvasti vaihdevuosien kolkuttavan. Viimeks tosiaan kävin gynellä kp15 eikä ultrasta tullut kovin kivoja uutiSia, en muista oliko sun kans puhe. Limis oli nolla ja munasarjat hiljaa. Nyt menossa kp37. Mulla ei oo vielä vissiin koskaan (en ainakaan muista) ollu mitään pitkiä kiertoja vaikka en olis ovuloinutkaan. Edelliset oli siis lyhyempiä kuin ”ennen vanhaan” vaikka söin niitä lugeja, 26-27pv. Että eiköhän tämä kuulosta lopun alulle. Kp29 testasin olojen takia ja sain taas ovisplussan (tällä kertaa kokeilin myös sitä digiä) myös sillä digillä. Mutta mullahan on tän koko kierron ollu jotenkin tummia viivoja toisin kuin ennen. En tiiä. Ei jaksa enää pohtia. Eikähän vuoto kohta ala jos alkaakaan enää :sad001

Juu olen, klinikalla mikä on vallan erikoistunut tähän. Eipä kai näille sitten. Jotain lopun alkua tai jotain tääkin:banghead: luinkin siitä sun viime gyne käynnistä, aika murskaavaa kyllä:smiley-angry017 mutta jospa joku ihme vielä vois tapahtua? Aika jännä, tulisko noihin tikkuihin plus jos munikset olis ihan hiljaiset? En ymmärrä.

Smoothie, totta turiset, täytyypä ehkä kokeilla niitä. Mikäs vaihe sulla on meneillään?

Testasin nyt aamulla heti herätessä ekana sylkiovistestiä. Aamun ekasta syljestä tuli jotain hentoa muodostelmaa, muttei selkeetä saniaiskuviota. Sit testasin uudestaan, ja vaikka juomisesta tai syömisestä oli tunti niin tulos oli ihan selvä, sielä ei ollu oikeestaan yhtään mitään :D pari pientä pistettä, mutta muuten näytti ku sylkeä ei ois ollutkaan :D

Testailut jatkukoon huomenna :D tai ehkä illalla huvin vuoksi vielä :D

Tervetuloa Watti mukaan joukkoon! Kysy rohkeasti, jos et jotain ymmärrä. Kyllä me autetaan. Noista ovis tuntemuksista kannattaa huomioida, että osa naisista tuntee follikkelin kasvukipuja ennen ovista ja itse ovis taas ei kaikilla tunnu. Mulla ainakin limailu alkaa jo ennen h-hetkeä. Eli kannattaa talletella siinä tuntemuksien ympärillä enemmänkin. Tsemppiä yritykseen!

Kiitos :) Ehkä vähän epäselvästi kirjotin ja unohin sanoo ettei nyt oo äijä kotona ennen perjantaita nii voi sen enempää touhutakkaan :( mut joo kyllä mulla limasuus alkaa pari päivää ennen ja tuntuu semmosena jomotuksena alaselässä päivä ennen ovulaatioo ja sitten ite oviksen tunnen ihan karmeena kipuna. Ei puhettakaan seksistä sillon vaikka mieli kyllä tekis :( kipu kestää yleensä jonkun 4-6 tuntia ja loppuu kun seinään. Kirkas ja joustava limailu loppuu tai muuttuu pelkäks vetiseks valkovuodoks siitä kovan kivun alkamisesta noin 12 tunnin päästä. Aika hyvin pitää kutinsa toi ajankohta kun on säännöllinen kierto. Kp 10 tai 11 on mulla yleensä ovis ja koko kierto on 24/25päivää. Yleensä 24pv. Kovin lyhyt kierto mulla mutta luteliaali vaihe on onneks sen 2vk :)

Smoothie, totta turiset, täytyypä ehkä kokeilla niitä. Mikäs vaihe sulla on meneillään?

Taitaa olla dpo8. Mutta en piinaile koska oon satavarma et ei onnistunu tääkään kierto. Lääkkeetön alkukierto, ovis, ja dpo1 tai 2 tuli jo vaaleenruskeeta tuhrua. Sit alotin luget ja tuhru loppu. Mutta siis tuhru kertoo varsinkin jo noi aikases vaihees et game over. Onneks ollut tällä viikolla vähä muutaki ajateltavaa kun lähdetään reissuun parin päivän päästä. Mut se ei oo kiva et joutuu sit vuotaa reissussa:meh: mut sille nyt ei voi mitään, onneks ei kestä kovin montaa päivää nää nykymenkat.

Huolitteko työ miut mukaan? :hello

Eli iltatähtöstä kovasti toivotaan ja todistettu nyt on, että ainakin raskautuminen edelleen on mahdollista. Toivun juuri keskeytyneen keskenmenon lääkkeellisen tyhjennyksen vuodosta, jonka jälkeen alkaa taas täysi tykitys. Parisen vuotta olemme vielä antaneet itsellemme aikaa tähän projektiin, jonka jälkeen siirrymme eläkkeelle vauvahaaveista. :p

Ovulaatiota etsin kovastikin ennen raskautumistani, mutta koskaan en vaaleita viivoja enempää saanut näkyviin. Todistetusti kuitenkin jossain kohden joku johdin on auki ollut, kun raskaus onnistui. Loppu tosin on historiaa.

Gelee Royalet lähtee nyt vielä tueksi ja tuskin siitä greippi-mehustakaan haittaa on. Lähipäivinä on ollut itselle lohdullisempaa lukea teidän höpötyksiä, kuin velloa itsesäälissä keskenmenon kanssa. Eihän se suru ja pettymys vielä kadonnut ole, mutta toivo on jälleen palannut. Ja se on paljon se. :smiley-angelic001

Täältä tullaan siis! :hello2

Tervetuloa mukaan. :)

Testasin nyt aamulla heti herätessä ekana sylkiovistestiä. Aamun ekasta syljestä tuli jotain hentoa muodostelmaa, muttei selkeetä saniaiskuviota. Sit testasin uudestaan, ja vaikka juomisesta tai syömisestä oli tunti niin tulos oli ihan selvä, sielä ei ollu oikeestaan yhtään mitään :D pari pientä pistettä, mutta muuten näytti ku sylkeä ei ois ollutkaan :D

Testailut jatkukoon huomenna :D tai ehkä illalla huvin vuoksi vielä :D
Sylkiovistesti toimii ihan ok! Tosin se saniainen tulee estrogeenipiikin aikaan eli 1-2pv ennen varsinaista LH plussaa. Eli siitä kannattaa viimestään aloittaa sit peiton heilutus :)

Taitaa olla dpo8. Mutta en piinaile koska oon satavarma et ei onnistunu tääkään kierto. Lääkkeetön alkukierto, ovis, ja dpo1 tai 2 tuli jo vaaleenruskeeta tuhrua. Sit alotin luget ja tuhru loppu. Mutta siis tuhru kertoo varsinkin jo noi aikases vaihees et game over. Onneks ollut tällä viikolla vähä muutaki ajateltavaa kun lähdetään reissuun parin päivän päästä. Mut se ei oo kiva et joutuu sit vuotaa reissussa:meh: mut sille nyt ei voi mitään, onneks ei kestä kovin montaa päivää nää nykymenkat.

Mullahan alkaa vuoto suoraan oviksesta ja gynen mukaan sen ei pitäis olla mikään game over. Mut ymmärrän silti sun pointin:Heartred hauskaa reissua:happy: kivaa että on muutakin ajateltavaa.

Muokattu viimeksi:
Kattelin tota sylkitestiä. Onko se tosiaan sellainen, että menee kierrosta toiseen ja tavallaan siis vaikka vuodesta toiseen? Eli pestään ja puunataan vaan välissä?

Kattelin tota sylkitestiä. Onko se tosiaan sellainen, että menee kierrosta toiseen ja tavallaan siis vaikka vuodesta toiseen? Eli pestään ja puunataan vaan välissä?

Jep. Mutta ei se kerro varmuudella milloin ovis.

Sylkiovistesti toimii ihan ok! Tosin se saniainen tulee estrogeenipiikin aikaan eli 1-2pv ennen varsinaista LH plussaa. Eli siitä kannattaa viimestään aloittaa sit peiton heilutus :)

Joo, onneks on säännöllinen peittojen heilutus harrastus meillä, niin ei sinällään tarvi luottaa näihin testeihin :D
Omalla kohdalla lähinnä mielenkiinnosta tutkistelen :D

Tajusin/muistin tänää, että meillähän olis ollut eräänlainen luuppi/ pieni mikroskooppi meidän toisen harrastuksen takia, sillä olis ihan yhtälailla voinut tutkia tuota sylkeä :D ei vaan tullu mieleen. No, ohan tuo nyt kätevä ku on tarkat ohjeet mukana ja juuri tähän tarkoitukseen :D

Kp 26. Elämme jännittäviä aikoja. Dpo 7 tai 8. Millon muut meinaa testata? Ite ajattelin superherkällä kokeilla la-su. Kierto 28-34. Oksettaa ja Pakki sekaisin... Saas nähdä :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Takaisin