Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toi kuulostaa hyvältä kyl...Ehkä testailen sunnuntaina tai vasta maanantaina. Niin pessimistinen tästä kierrosta oon. Täällä kp 26/28-30. Tänään ollut vähä jotai ihme tuikkaisuja alakerrassa ja iltaisin on kylmänyt enemmän.
Aiheesta vähän sivulle: Kävin tänään työhaastiksessa, eivät suoraan sanoneet että otamme sinut, mutta vähän oli siihen viittaavaa kyllä "sitten kun sä tuut.." tyylillä. Eiks pitäisi sanoa "jos sinä tulet" ja lopussa hän sanoi että kaikki näyttää hyvältä ja jos ei tule mitään muutoksia niin tämä pitäisi olla tässä. Ja huomenna pitäisi saada tieto. En sinänsä stressaa jos onkin ei, mutta miehelle vähättelin asioita kyllä. Sanoin että ihan hyvin meni ja katsotaan nyt. Huomenna voin sitten avaa asiaa enemmän jos tarvii! Mietin vain että oliko tämä sitten se syy miksi raskaus meni kesken? Kohtalolla oli hyviä suunnitelmia ja en olisi hakenut edes tähän paikkaan jos raskaus olisi jatkunut?
Tällaisia kohtaloasioita olen pohtinut paljon. Tänään reilu 3vko tyhjennyksestä ja dpo 9 ehkä... En odota plussaa tähän kiertoon ja jos menkat ovat myöhässä niin en heti mee raskaustestikaupoillekaan!
Ohhoh. Ilmeisesti siihen jonkinlaista saniaiskuvioo alkaa syntymään hullua :D aamulla siinä oli vielä pelkkiä täpliä :D
Tollast mulle tulee aina kunhan on oikee koostumus.. Tai siis ainakin jonkinlaista saniaista. Mutta yleensä en saa kuin vähän johonkin kohtaan, koska suurin osa on jotai moskaa/kuplaa kun en saa oikein sitä sylkeä siihen miten sä laitat?
Pesin ja kuivasin kädet ja sit otin kielen alta sormen nivelen kohdalla(aattelin ettei mee ainakaa kynsistä mitää ylimäärästä, tai sormenjälkiä linssiin) ja pyyhkäsin siihen linssiin, ootin 10-15min ja katsoin et nuo saniaiskuviot tuli niihin kohtiin missä sylkeä oli enemmän ja tavallaan mihin sormi osu, nii se oli pelkkää pistettä ja selvää. Kokeilin uudestaan vielä niin että pyyhkäisy osui mustalle reuna kohtaan, ettei linssiin, niin että koko se linssi oli syljessä ihan kunnolla(ilman syljen ilmakuplia) niin nyt on täys linssillinen saniaista. Tosin ilmeisesti nää pitäs tästä vielä vähän vahvistua/lisääntyä
Mut vähän siistiä mitä muutoksia ihmiskehossa tapahtuu :D ja ku aamusta se sylki oli 2 kertaa selvää tai täplikästä ilman noita sahalaita juttuja :D harmi ku en ottanut aamulla kuvaa ollenkaa. Olis saanut verrattua.
Hmm täytyy kokeilla tota kielen alta!
Ei kuulosta yhtään tyhmältä. Tiputtelu on täyttä paskaa ja jos joku on tota mieltä tiputtelusta, niin voin kertoa, että oli se lopputulos mikä tahansa, se ei poista muuta tiputteluun viittaavaa vattumaisuutta. Sitä paitsi, itse ainakin vetäisin sitten suoraan vaan uuteen kiertoon enkä vuotais viikko tolkulla odottaen kp1:stä.
Aiheesta vähän sivulle: Kävin tänään työhaastiksessa, eivät suoraan sanoneet että otamme sinut, mutta vähän oli siihen viittaavaa kyllä "sitten kun sä tuut.." tyylillä. Eiks pitäisi sanoa "jos sinä tulet" ja lopussa hän sanoi että kaikki näyttää hyvältä ja jos ei tule mitään muutoksia niin tämä pitäisi olla tässä. Ja huomenna pitäisi saada tieto. En sinänsä stressaa jos onkin ei, mutta miehelle vähättelin asioita kyllä. Sanoin että ihan hyvin meni ja katsotaan nyt. Huomenna voin sitten avaa asiaa enemmän jos tarvii! Mietin vain että oliko tämä sitten se syy miksi raskaus meni kesken? Kohtalolla oli hyviä suunnitelmia ja en olisi hakenut edes tähän paikkaan jos raskaus olisi jatkunut?
Tällaisia kohtaloasioita olen pohtinut paljon. Tänään reilu 3vko tyhjennyksestä ja dpo 9 ehkä... En odota plussaa tähän kiertoon ja jos menkat ovat myöhässä niin en heti mee raskaustestikaupoillekaan!
Jep... Mut pitää kyllä sanoa, että mua ei oo koskaan ennen edes häirinnyt tää tiputtelu. Se on niin niukkaa ja koostumukseltaan aika sama kuin valkovuoto. Eli ei siitä oo mulle sen enempää häiriötä kuin valkovuodostakaan. En ennen edes ajatellut, että se olisi oire jostain ongelmasta, paitsi jos tiputtelua tuli ihan keskelllä kiertoa, niin kuin tuli silloin kun mulla oli kierukka.
Mut toi viikko ennen menkkoja on ollut mulle ihan perus, enkä oo siitä mitään ajatellut. En kai ole edes tajunnut, että menkkojen kuuluis alkaa kerrasta. :D Vasta tän lapsiprojektin takia oon ruvennut stressaamaan asiasta, kun tulee ylipäätään ajateltua koko asiaa ja sen syytä.
Vuosi keskenmenon kanssa vai keskenmenosta vuosi?