Raskaaksi 2019

Oireista vielä... Mua nälättää koko ajan ja nyt alkoi vetinen valkkari. Tietenkin ajattelin ekana, että vertako sieltä nyt valuu. Helena80:n lisääntyneestä pissaamistarpeesta tuli mieleen, et mulla ei sellaista vielä ole ollut.
 
Paljon onnea plussanneille :smiley-bounce016

Newmoon ihana kuulla! Varmasti tippui iso kivi sydämeltä. :cool05

Täälä on menossa piinaviikot. Tänään dpo 3 kai. Ovis plussan jälkeen nännit oli niin kipeet että suihkussa käyminenkin sattu:D.Muuta mainittavaa ei sit kyllä nyt ookkaan.
Otin vähän itseeni viikonloppuna kun mies voivotteli kaverinsa kuullen, että on siemeniä muhun laskenut mutta ne ei vaan idä. Yritin siinä sitten valasta sitä rakasta puupäätä että ei se raskaus niin helposti ala ja meillä vasta kunnon yritystä nyt menossa yk3. Tuntuu että sekin luo tietynlaiset paineet mulle :sad001 mitäs jos positiivista testiä ei oo vielä maaliskuussakaan. Sit on melkein vuosi pillereiden lopettamisesta. Esikoisesta oli kunnon kiinnittymis kivut jotka tuntu menkkakivuilta niin jotenkin heitän aina kirveen kaivoon jos niitä ei oo ennen menkkoja tuntunu.

Mitenkä muilla? Onko teillä ollut kiinnitysmiskipuja ja onko ne ollut erilaisia eri raskauksissa?
 
Lapsettomuuteen liittyen vain muissa asioissa? Oliko sulla keskenmenoja tai muuta sellaista taustalla, jonka nojalla lääkäri vois yrittää pitkittää hoitoon lähtöä? Sen sanoo kuitenkin ihan laki, että vuoden yrittämisen jälkeen on oikeus hoitoihin. Oo tiukkana vaatimassa jos yrittää pitkittää, mutta aika vähän oon kyllä tommosesta toiminnasta kuullut. Varmasti menee hyvin, mutta uskon että jännittää :)

Muissa asioissa. Tämä on ensimmäinen lääkärikäynti lapsettomuuteen liittyen. Ei ole raskauksia. Oon kyllä niin huono vaatimaan mitään, mutta jos nyt saisin itestäni irti. :grin
 
Lapsettomuuteen liittyen vain muissa asioissa? Oliko sulla keskenmenoja tai muuta sellaista taustalla, jonka nojalla lääkäri vois yrittää pitkittää hoitoon lähtöä? Sen sanoo kuitenkin ihan laki, että vuoden yrittämisen jälkeen on oikeus hoitoihin. Oo tiukkana vaatimassa jos yrittää pitkittää, mutta aika vähän oon kyllä tommosesta toiminnasta kuullut. Varmasti menee hyvin, mutta uskon että jännittää :)

Vuosi keskenmenon kanssa vai keskenmenosta vuosi?
 
Aah, ihanaa. Nyt on tän kierron yritykset yritetty. Tälläselle parille ku harrastaa seksiä muutaman kerran kuukaudessa on tää lapsenyritys aikamoista bylsimistä ja tuntuu vähän jo suoritumiselta, varsinki ehkä nää kaks viimistä kertaa.

Jos joku siellä miettii, ettei noin vähä seksi normisuhteessa riitä,ni välihuomiona heitän, et yhteistä taivalta meillä on kestänyt ensvuoden alussa jo 15 vuotta.

Nyt sitten kituviikoille. Yyh.

Kyllä seksi kai on eri suhteissa erilainen juttu ja pitk
Paljon onnea plussanneille :smiley-bounce016

Newmoon ihana kuulla! Varmasti tippui iso kivi sydämeltä. :cool05

Täälä on menossa piinaviikot. Tänään dpo 3 kai. Ovis plussan jälkeen nännit oli niin kipeet että suihkussa käyminenkin sattu:D.Muuta mainittavaa ei sit kyllä nyt ookkaan.
Otin vähän itseeni viikonloppuna kun mies voivotteli kaverinsa kuullen, että on siemeniä muhun laskenut mutta ne ei vaan idä. Yritin siinä sitten valasta sitä rakasta puupäätä että ei se raskaus niin helposti ala ja meillä vasta kunnon yritystä nyt menossa yk3. Tuntuu että sekin luo tietynlaiset paineet mulle :sad001 mitäs jos positiivista testiä ei oo vielä maaliskuussakaan. Sit on melkein vuosi pillereiden lopettamisesta. Esikoisesta oli kunnon kiinnittymis kivut jotka tuntu menkkakivuilta niin jotenkin heitän aina kirveen kaivoon jos niitä ei oo ennen menkkoja tuntunu.

Mitenkä muilla? Onko teillä ollut kiinnitysmiskipuja ja onko ne ollut erilaisia eri raskauksissa?
Miul oli tos viimeks keskenmenneessä pahoja juilintoja ja jatku pitkään ja sit tuliki superjuilinta. Ihan eka joka ei oo tiedossa et oliko tm vai km ni oli pikku nipistys.
 
Mitenkä muilla? Onko teillä ollut kiinnitysmiskipuja ja onko ne ollut erilaisia eri raskauksissa?
Itellä on ollu koko ovulaation jälkeen tähänasti vatsajuilimista. Nyt loppui kun seinään ja alkoi pahoinvointi. Mulla oli niin positiivinen mieli tästä kierrosta mutta en nyt taas tiiä ku kivut loppu. Vklp teen testin. Tänään dpo 6 tai 7 ihan varma en ole.

EDIT : Esikoista kun odotin en muista muuta kun haamuviivojen saamisen testeihin joita tein 5kpl
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli ne perus digit ja kyllä mun mielestä kannatti satsata mut ei saa niit liuskoja lisää mikä mun mielestä vähän tyhmää..

Niin, mietin että antaako nää enää mitään lisäarvoa itelle? Jos säännöllinen seksi ja näin. Mut oliks nää epäherkempi? Lähinnä mietin, et jättäiskö ne näyttämättä jos ei oikeesti ovuloi?

Lähinnä pohdin kun oma viime kierto oli sen 16pv. Eli oppikirjan mukaan ehkä ovuloimaton? Kuitenkin oireet ja tikuun plus. Vähän mietityttää, että taitaa siinä ovulaatiosta ainakin jotain häikkää olla...

Tsempit Hillikselle. Eiköhän se hyvin mene, kun on jo sinne saakka päässyt, ettei tarvitse enää näiden vääntää siitä lähetteestä. Toivotaan antoisaa käyntiä. Tuu kertoo sit:happy:

Ja tsemppiä piinailijoille.
 
Dpo 12 ja herkkä testi nega, joten eiköhän tää kierto ole taputeltu.. Viikonloppuna pitäisi vuodon alkaa, joten kohti yk4 vaan..
 
Niin, mietin että antaako nää enää mitään lisäarvoa itelle? Jos säännöllinen seksi ja näin. Mut oliks nää epäherkempi? Lähinnä mietin, et jättäiskö ne näyttämättä jos ei oikeesti ovuloi?

Lähinnä pohdin kun oma viime kierto oli sen 16pv. Eli oppikirjan mukaan ehkä ovuloimaton? Kuitenkin oireet ja tikuun plus. Vähän mietityttää, että taitaa siinä ovulaatiosta ainakin jotain häikkää olla...

Tsempit Hillikselle. Eiköhän se hyvin mene, kun on jo sinne saakka päässyt, ettei tarvitse enää näiden vääntää siitä lähetteestä. Toivotaan antoisaa käyntiä. Tuu kertoo sit:happy:

Ja tsemppiä piinailijoille.

Kandeis ehkä ainaki yks kierto kokeilla digillä. Vaikka se perus joka ei vilku.
 
@Nipanderi :greet025
Huutelen täältä. Mä koen ettei anna lisäarvoa. Se normaali cb digioviskin riittää jos haluaa ”varmentaa” jotain. Toisaalta kun mikään hymiö ei takaa ovista. Muy se kaksoishässäkkä vaatii enemmän tikkuja kun se kalibroi itsensä per kierto. Toi tavis antoi itselle kerrasta hymiön kun varmistin ns tumman liuskan. Kerran tein ekoista oloista alkaen kp12 sitä kaksoisjuttua ja se alkoi vilkkua. Mä innostuin et ovis on lähellä. No, pysyvä hymy tuli vasta kp21 :angry7 eli meni ihan ketusti tikkua hukkaan ja kauhee paniikki hommailla. Jos paneskeler about joka toinen pv nii tikut olis turhaa. Itse vaan haluan kartottaa sitä luteaalia plus ajottaa ne luget oikein :smiley-angelic002
 
Sori ku huutelen toisaalya mut muaki kiinnostaa noi mahajutut. Mä kans oon huomannu et plussissa niitä on ja jos ei dpo8 mennessä ollu nii negaa tulee ja näin kyl ollu ainakin kaikki viime vuodet. Osassa tosi kipeitäkin, eli ei siis liity siihen et kyttäisikö enenmän. Toki noin muuten joka kierrossa on jotain nippailua ja nappailua
 
@Nipanderi :greet025
Huutelen täältä. Mä koen ettei anna lisäarvoa. Se normaali cb digioviskin riittää jos haluaa ”varmentaa” jotain. Toisaalta kun mikään hymiö ei takaa ovista. Muy se kaksoishässäkkä vaatii enemmän tikkuja kun se kalibroi itsensä per kierto. Toi tavis antoi itselle kerrasta hymiön kun varmistin ns tumman liuskan. Kerran tein ekoista oloista alkaen kp12 sitä kaksoisjuttua ja se alkoi vilkkua. Mä innostuin et ovis on lähellä. No, pysyvä hymy tuli vasta kp21 :angry7 eli meni ihan ketusti tikkua hukkaan ja kauhee paniikki hommailla. Jos paneskeler about joka toinen pv nii tikut olis turhaa. Itse vaan haluan kartottaa sitä luteaalia plus ajottaa ne luget oikein :smiley-angelic002

:greet025no Heippa! Näin mä vähän epäilin. Tuskin omaa tilannetta muuttaa mitenkään kusaisis sitä sitten vaikka minkälaiseen tikkuun:banghead::hilarious: epätoivoinen vaan täällä hei:hilarious:
 
:greet025no Heippa! Näin mä vähän epäilin. Tuskin omaa tilannetta muuttaa mitenkään kusaisis sitä sitten vaikka minkälaiseen tikkuun:banghead::hilarious: epätoivoinen vaan täällä hei:hilarious:
No sama vika. Mietin kaks vk sitte miks edes hain kaverilta jääneet tavan digit :sorry: Epätoivo on se sana. Mites sulla menee?
 
Kiitos taittaralla :) Mulla kun ei ole oikeasti ystäviä eikä etes kavereita, paitsi jotain mieheni kavereita, niin tuntuu siltä että haluun jollekkin/joillekkin puhua ketkä ymmärtää ja tietää tunteen mitä on olla nainen :) En tajua ihan kaikkea mistä puhutaan tässä ryhmässä (esim. en tiiä mikä on sylkitesti mistä on puhuttu) mutta teijän juttuja on kiva lukea ja vaikka pelottaa tänne mitään kirjottaa niin kirjotan nyt silti. Itestäni sen verran että yritetään silleen että tulee jos on tullakseen :) ovista en siis tikuttele mutta tunnen kyllä millon se tulee kun se sattuu niin piipisti ettei kykene edes liikkumaan sillon ja sitä liman määrää, heh :D touhuttiin siis ma illalla ja ovis tuli ti illalla, joten ajoitus ja kaikki ois kohillaan niin nyt on kamalan suloista odottaa että päivät kuluis nopeasti. Toivon muillekkin yrittäville plussia :) :)
 
No sama vika. Mietin kaks vk sitte miks edes hain kaverilta jääneet tavan digit :sorry: Epätoivo on se sana. Mites sulla menee?

Noooh, jos viime kierto oli tosiaan sen 16pv ja dpo2 tuli koko limis varmaan kerralla ulos, jonka seurauksena bonusvuotoa 12 päivää, ni ei kauheen hyvin tällä saralla:hilarious: muuten elämä rullaa eteenpäin niin kuin aina ennenkin, että sen puolesta ei pitäis valittaa:happy: entäs sulla?

Nii joo, ovis lähestyy. Tänään taitaa olla kolmas päivä ilman suojaa, että kohta saa taas varautua vuotamaan. Ajattelin ehkä jättää luget ja muut tässä kierrossa ja käydä progekokeessa. En kyl tiedä mitä se kertoo, jos mulla on jo uus kierto käynnissä ennen dpo7:bag:
 
Paljon onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan! :smiley-bounce016

NewMoon: hyvä et pääsette aloittamaan hoidot ja kaikki oli kunnossa! Nyt on teidän vuoro saada oma käärö!

Omaa napaa: ekaa kertaa oviksen jälkeen alko nännien ja rintojen arkuus ja mahan koukkumaiset vihlaisut, mutta eilen valkkari värjäyty vähän ja aamuyöllä sit alko menkat. Eli kierto jäi 25 päivään/ normi 27.. Yk 5 lähti siis käyntiin... Jotenkin osasin varautua tähän, kun oli leikkaus ja paljon lääkkeitä yms. Mut silti on todella pettynyt olo.

En oikein tiedä, että pitäskö jättää nyt hetkeks tikuttelut pois ja keskittyy ihan muihin asioihin, jos se sit tärppäis... Haluisin et joku kertos täsmälleen mitä miun pitäs tehä, että ite ei tarviis ajatella koko asiaa, kun stressaa kun helposti :smiley-angry017

Itellä on vielä koulun kanssa sen verran kiire, et yritän kommentoida niin paljon kun mahdollista, enkä vaan omaa napailuu. Mut kaikki viestit luen ja elän hengessä mukana!

Tsemppiä muille uuden yk:n kohdanneille!
 
Hillis: Älä huoli, kyllä ne teidät hoitaa. Meille jutteli lääkäri, että mitä te täällä teette kun ei mitään vikaa löydy, ja jatkoi heti perään että ei hätää, kyllä me teidät hoidetaan. Toki meidän laittoi kotiin vielä muutamaksi kuukaudeksi yrittämään. Mutta me oltiin siis siellä ennen kuin vuosi täynnä. Käytiin siis muutama viikko sitten, vuosi tulee täyteen marraskuussa ja jouluna niillä on joku tauko. Aloitamme siis tammikuussa jos ei ennen sitä ole tärpännyt.

Kiitos taittaralla :) Mulla kun ei ole oikeasti ystäviä eikä etes kavereita, paitsi jotain mieheni kavereita, niin tuntuu siltä että haluun jollekkin/joillekkin puhua ketkä ymmärtää ja tietää tunteen mitä on olla nainen :) En tajua ihan kaikkea mistä puhutaan tässä ryhmässä (esim. en tiiä mikä on sylkitesti mistä on puhuttu) mutta teijän juttuja on kiva lukea ja vaikka pelottaa tänne mitään kirjottaa niin kirjotan nyt silti. Itestäni sen verran että yritetään silleen että tulee jos on tullakseen :) ovista en siis tikuttele mutta tunnen kyllä millon se tulee kun se sattuu niin piipisti ettei kykene edes liikkumaan sillon ja sitä liman määrää, heh :D touhuttiin siis ma illalla ja ovis tuli ti illalla, joten ajoitus ja kaikki ois kohillaan niin nyt on kamalan suloista odottaa että päivät kuluis nopeasti. Toivon muillekkin yrittäville plussia :) :)

Tervetuloa Watti mukaan joukkoon! Kysy rohkeasti, jos et jotain ymmärrä. Kyllä me autetaan. Noista ovis tuntemuksista kannattaa huomioida, että osa naisista tuntee follikkelin kasvukipuja ennen ovista ja itse ovis taas ei kaikilla tunnu. Mulla ainakin limailu alkaa jo ennen h-hetkeä. Eli kannattaa talletella siinä tuntemuksien ympärillä enemmänkin. Tsemppiä yritykseen!
 
Takaisin
Top