Raskaaksi 2019

Aijaa o_O ohjeessa varmaan lukee niin siksi että sais varmimman tuloksen. Toki ite ainakin huomaan et aamusta sylki on paljon tahmeempaa kuin päivästä, että liekö silläki vaikutusta :grin

Se aamusylki just huonoin mun mielestä. Niin bakteeripitoista. Sillo ainaki kandee vähän vettä juoda eka.. En oo enää jaksanu leikkii sillä ku just niin tarkkaa joteki et millasta se sylki on et ne kuviot näkyy :hilarious::hilarious: mut hauska se on! Kyl se alkuun onnistu paremmin o_O
 
Noi sylkitestit voiskin olla jännä kokeilla joskus :) Ei oo itselle siis yhtään tuttu, vain mitä täällä lukenut.

Mulla ovis näillä main. Eilen hurjat limat ja eilen ja toissapäivänä lämmöt alle 36,mikä mulla on ovista edeltävä stoppi, yleensä tosin vain päivän verran. Tänään 36,14 c, vaikka yleensä nousee heti yli 36,3. Toivottavasti ei merkkaa mitään häikkää o_O

Te, joilla on kilpparipulmaa, osaatteko kertoa, onko/voiko tyroksiinikokeilusta olla haittaa, kun arvot tosiaan viitteiden sisällä, mutta olo ei?
 
Kenelläs oli noita sikahintaisia kaksoishormonitestejä? Kannattaako? Entä saako niihin noita liuskoja tilattua lisää?
 
No huomenna selviää kuinka omalla kohdalla on :) aamulla ekana sylki testiin.

Mulla oli sylkitesti käytössä raskautta yrittäessä. Ja kyllä se vaan toimi. Käytin aamusylkeä, joskus saatoin juoda ensin vähän vettä, ettei sylki ole niin ”vahvaa”. Kannatta tosiaan antaa näytteen kuivua kunnolla, muuten ei saa mitään selvää.

Veden juonti ei tietääkseni vaikuta tulokseen, mutta suolaiset ruoat voivat käsittääkseni aiheuttaa hetkellisesti saniaiskuviota ja vääristää tulosta, jos ei ole tosiaan paria tuntia syömisestä :happy:
 
Joo, ohjeessa taitaa olla 10-15 min kuivumisaika, mutta oon lukenut sen verran paljon näistä, että monet suositellut pitempää aikaa. Tänää kun sitä päivällä testasin, nii vartissa kyllä kuivui se määrä sylkeä mitä siihen laitoin :) katsotaan kuinka tää luonnistuu :)
Kunnon Mikroskoopilla kyllä tullut elämän aikana paljon tehtyäkä ja tutkittua juttuja, tosin ei näitä sylki-ovulaatio juttuja :D
 
Ja ostin vaan 25 herkkyydellä testejä :D ettei tuu testailtua liian ajoissa. Koska testit kaapissa on aina kiusaus. Niin jos nää epäherkemmät(aina ennen ostanut 10 testejä) laittas odottamaan pitempään, ja jos tulee "vahingossa" testattua nii ehkei antais sit nii helpolla turhia haamulaisia/viivanpaikkoja :)
 
NewMoon: Mahtavia uutisia! Onnea! :smiley-bounce013 Ihanaa, että pääsette nyt aloittamaan ne hoidot. Toivon teille nopeaa plussaa!
Meillä Kuopiossa on muuten jonkinlainen joulutauko hoidoista. Näin ainakin lääkäri sanoi ja siksi me aloitetaan vasta tammikuussa niin ei heti tule väliä.

Minä aloitin tänään oviksen testailut. Ihan yllättävän tumma viiva oli jo heti, tosin ei lähellekään plussa kuitenkaan. Mutta en yhtään ihmettele jos ovis olisikin tässä kierrossa jo vähän aiemmin. Plussa on kahdessa edellisessä kierrossa tullut kp13. Nyt on kp10.
On se vaan kumma miten heti oviksen aikaan mieli on paljon optimistisempi.o_O Ihan kuin kaikki viime viikon epätoivon hetket olisi jonnekin unohdettu. Iloisin mielin siis kohti uusia pettymyksiä.:hilarious:
 
NewMoon: Mahtavia uutisia! Onnea! :smiley-bounce013 Ihanaa, että pääsette nyt aloittamaan ne hoidot. Toivon teille nopeaa plussaa!
Meillä Kuopiossa on muuten jonkinlainen joulutauko hoidoista. Näin ainakin lääkäri sanoi ja siksi me aloitetaan vasta tammikuussa niin ei heti tule väliä.

Minä aloitin tänään oviksen testailut. Ihan yllättävän tumma viiva oli jo heti, tosin ei lähellekään plussa kuitenkaan. Mutta en yhtään ihmettele jos ovis olisikin tässä kierrossa jo vähän aiemmin. Plussa on kahdessa edellisessä kierrossa tullut kp13. Nyt on kp10.
On se vaan kumma miten heti oviksen aikaan mieli on paljon optimistisempi.o_O Ihan kuin kaikki viime viikon epätoivon hetket olisi jonnekin unohdettu. Iloisin mielin siis kohti uusia pettymyksiä.:hilarious:
Mä olin ihan onneni kukkuloilla kun sain oviksen bongattua ja muutenkin olin iloinen ja touhukas sillon päivää paria aiemmin...
 
Kenelläs oli noita sikahintaisia kaksoishormonitestejä? Kannattaako? Entä saako niihin noita liuskoja tilattua lisää?
Mulla oli ne perus digit ja kyllä mun mielestä kannatti satsata mut ei saa niit liuskoja lisää mikä mun mielestä vähän tyhmää..
 
Aah, ihanaa. Nyt on tän kierron yritykset yritetty. Tälläselle parille ku harrastaa seksiä muutaman kerran kuukaudessa on tää lapsenyritys aikamoista bylsimistä ja tuntuu vähän jo suoritumiselta, varsinki ehkä nää kaks viimistä kertaa.

Jos joku siellä miettii, ettei noin vähä seksi normisuhteessa riitä,ni välihuomiona heitän, et yhteistä taivalta meillä on kestänyt ensvuoden alussa jo 15 vuotta.

Nyt sitten kituviikoille. Yyh.
 
Hassua miten tämä tjot meininki muuttui miehen kanssa ovistestin ja sen raskaustestin analysointiin... Puhuttiin ja kyllä hän on sitä mieltä että jos ovis niin hyödynnetään mutta jätetään ne ns vippaskonstit pois. Minusta hyvä kompromissi niin kummankaan ei tarvitse luopua omista luonteistaan itse kun kovin toivoo ja hän on et tulee kun tulee jos tulee .. Mut ihanan paljon mun kaa analysoi ja puhuukin tiettyyn pisteeseen asti
 
Tervetuloa watti! Toivottavasti saat plussan. :)

Tiarella, oi onnea yritykseen kun kierukka on saatu pois. :)

Onnea ovisplussasta Edz, seuraavaksi viivaa sit raskaustestiin. :)

Mahtavaa että kaikki on kunnossa NewMoon! :happy: Onnea hoitoihin!

Tepsu, onpa törkeetä toimintaa sekä työnantajalta että suuhygienistiltä. :shifty: Eihän sun yrittäminen ees kuulu työnantajalle. Sit vasta kun on raskaana.

Mulla positiivinen mieli ja toisaalta tylsä odotteluvaihe. Ei voi edes kuvitella oireita vielä dpo3. :hilarious:
 
Kiitos. :) Hirvittää vaan kun on sattunut kaikenlaisia lääkäreitä kohdalle.

Lapsettomuuteen liittyen vain muissa asioissa? Oliko sulla keskenmenoja tai muuta sellaista taustalla, jonka nojalla lääkäri vois yrittää pitkittää hoitoon lähtöä? Sen sanoo kuitenkin ihan laki, että vuoden yrittämisen jälkeen on oikeus hoitoihin. Oo tiukkana vaatimassa jos yrittää pitkittää, mutta aika vähän oon kyllä tommosesta toiminnasta kuullut. Varmasti menee hyvin, mutta uskon että jännittää :)
 
Edz sama meno oli täälläkin viimeisenä oviksen hyödyntämispäivänä. Mun ajatukset harhaili kyllä muinakin päivinä tässä projektissa. :rolleyes: Ihan hyvää tulosta kuitenkin saatiin aikaiseksi :wink

Jännittää taas huomisaamuisen testin tekeminen, että jos viiva onkin kadonnut. Tänäänkin testasin henkeä pidätellen, kun ei viiva piirtynyt testiin välittömästi. Aamulla oli aika kovia menkkajomoja. Ensin olin tyytyväinen, että siellä se kasvaa ja ottaa tilaa, ja seuraavana mietinkin, että jos nyt tulisi verta, niin se ois varmaan siinä koko juttu. Huomenna pitäisi viimeistään alkaa menkat normaalin kierron mukaan. En tiedä pitäisikö toivoa kuitenkin veristä vuotoa vai olla toivomatta, koska kahdessa onnistuneessa raskaudessa sitä on ollut ja kesken menneessä sitten taas ei. :pompus:
 
Mulla oli viime pe/la luultavasti ovis, en oo tikuttanut mutta pe tuli limat ja oikeestaan lauantaina jo kuivempaa. Mietin tässä jo valmiiks seuraavaa kiertoa että alkaisko sitä vaihteeks tikuttamaan ovista vai jatkaisko kuten nyt. Pitää kattoo sitä sitten. Toistaseks tissit edelleen vaan kipeet mut ei muuta. Tsemppiä kaikille:smiley-angelic003
 
Takaisin
Top