Raskaaksi 2019

Kp25/28-32. Jos ovis oli kp16, nyt olisi dpo7. Oon seurannu vessakäyntien määrää ja tänään takana jo 10 krt, kun eilen koko päivältä 10. Jännää. Lämmöt edelleen ylhäällä. Tänään en testaa, odotan ainakin huomiseen. Jäätävä päänsärky alkoi keskellä päivää ja mulla vielä opetusta 15-16. Lääkkeen otin, mut ei oo vaikuttanut..

Vitsi miten jänskää :happy093
Toivon niin paljon että plussaat:love7


Nää mun "haamuviivat" viimeviikolla, hohhoijaa
en osta enää yhtäkään 10mIU one steppiä koskaan, antaa valehtelematta punaista toista viivaa melkeen aina. Apteekin ultra myös.
Olin kans laskenu mun, muka mahdollisen raskauden ihan päin honkia. Ei vielä edes pitäisi näkyä testeissä mitään, nyt ois joku 3+3 mahdollisesti, tullut nyt jonku 4 päivää pari haalean veren/ruskeaa mixiä joku 2 tippaa päivässä paperiin että mitä lie nyt tämäkin sitten, että sellaiset sekoilut täältä :hilarious:
jatkakaa.
 
Mua on alkanu aivan sairaasti jännittää perjantain ensikäynti polilla. En kestä jos sieltä määrätään vaan toinen vuosi yritystä. Oispa mukava lääkäri joka puhuis suomea. :smiley-angelic001
 
Täällä pitää viela taustalta huutaa et ilmeisesti siis proge on läsnä mutta kun se päästi toisen ovulaation läpi ja sehän ei siis oo normaalia. Nyt pari pv viel toi progekuuri ja kuulemma ylihuomenna testata, en kyl usko plussaan mut jotaki toi keho touhuaa. Aamul särki alaselkään niin et meinas oksu tulla ja närästys muuttu ellotukseksi.
 
Mua on alkanu aivan sairaasti jännittää perjantain ensikäynti polilla. En kestä jos sieltä määrätään vaan toinen vuosi yritystä. Oispa mukava lääkäri joka puhuis suomea. :smiley-angelic001

Miksi ne niin sanoisi? Kovasti tsemppiä, eiköhän sieltä toivoa antavia uutisia tule :cat:
 

Liitteet

  • 20191023_165525.jpg
    20191023_165525.jpg
    25.2 KB · Katsottu: 139
Aa, vain viivanpaikka oli testissä. Ei siis hcg hormonia. Ärsyttävää ku ei tullu mitään viivoi aiemmin ja nyt niitä tulee taas joka ovistestiin tummana ja viivanpaikkaa R-testiin. Onneks on toi proge lisä, se lääkäri meinas nyt siis et jos on raskaana tai ei niin nyt kun oon ovuloinut ja mensuja ei kuulu niin proge ja se ei oo haitallista jos raskaus on aluillaan. Myös se et hymy ku tuli niin mun kohdallani se ovulaatio kuitenkin tapahtui myöhemmin eli se ei ollu dpo - 1 . Sitten jos olis hedelmöittynyt munasolu niin tuo korjaisi sen km riskin jne jne jne. Blääh. Tää naisena olo on surkeaa. Ens kierrossa otan taas digitesti käyttöön ja sitte proge 3 pv plussasta.
 
Mun sylkiovistesti tuli. Aamulla saaki testailla sillä sitten :D tai siis tottakai mä sitä jo testasin, että toimii, mutta kun suositeltu aamusylkeä, nii tulos oli mitä oli :grin
sellasia nippailuja on, että uskoisin oviksen tulevan perjantaina viimestään :) toki eihän se uskolla tapahdu :grin

Kyllä mun mielestä voi testaa mihin aikaan vaan.. Se on sit eri asia saako siihen bakteeria vai kuplia vai kunnon näytteen :hilarious:

Wusti höh! Itse yritän nyt vetää seleeniä ja jodia jos ne laskis arvoa..
 
Aa, vain viivanpaikka oli testissä. Ei siis hcg hormonia. Ärsyttävää ku ei tullu mitään viivoi aiemmin ja nyt niitä tulee taas joka ovistestiin tummana ja viivanpaikkaa R-testiin. Onneks on toi proge lisä, se lääkäri meinas nyt siis et jos on raskaana tai ei niin nyt kun oon ovuloinut ja mensuja ei kuulu niin proge ja se ei oo haitallista jos raskaus on aluillaan. Myös se et hymy ku tuli niin mun kohdallani se ovulaatio kuitenkin tapahtui myöhemmin eli se ei ollu dpo - 1 . Sitten jos olis hedelmöittynyt munasolu niin tuo korjaisi sen km riskin jne jne jne. Blääh. Tää naisena olo on surkeaa. Ens kierrossa otan taas digitesti käyttöön ja sitte proge 3 pv plussasta.
Onko kuvaa miten tummana?
 
Onko kuvaa miten tummana?
Otin kuvan joo mieski livenä näkee mut ei tuu kuvaan yhtä hyvin. On 2 viivaa, aiemmin tohon ei mitään tullu mut ny tuli tommonen ja kun käänsi negatiiviksi niin juu kyl muka vähän väriä mut en usko. Viivanpaikka. Laitan kyl kuvaa jos tulee muuta ku viivanpaikka. Mut tämän päivän ovistestin laitan sori spämmiminen mut yleensä mul tummuu mut ei niin tummaksi ja sit se lähtee taas häviämään. Nyt vaa tummuu. Ton lukisin jo melkein oviksen tuloks jos en paremmin tietäisi.
 

Liitteet

  • IMG_20191023_151741.jpg
    IMG_20191023_151741.jpg
    21.2 KB · Katsottu: 136
Kyllä mun mielestä voi testaa mihin aikaan vaan.. Se on sit eri asia saako siihen bakteeria vai kuplia vai kunnon näytteen :hilarious:

Wusti höh! Itse yritän nyt vetää seleeniä ja jodia jos ne laskis arvoa..

Joo, pitäs olla 1-2 tuntia juomatta ja syömättä :hilarious: syömättä onnistuu, mutta juomatta ei tällä hetkellä :grin kiitos flunssan. Tosin en tiedä vaikuttaako flunssa sit syljen koostumukseen aamullaki, on kurkku nimittäin aika kipiä edelleen :sorry: no mutta tutkitaan sitten syljen bakteereja ainaki jos ei muuta :grin:grin
 
Joo, pitäs olla 1-2 tuntia juomatta ja syömättä :hilarious: syömättä onnistuu, mutta juomatta ei tällä hetkellä :grin kiitos flunssan. Tosin en tiedä vaikuttaako flunssa sit syljen koostumukseen aamullaki, on kurkku nimittäin aika kipiä edelleen :sorry: no mutta tutkitaan sitten syljen bakteereja ainaki jos ei muuta :grin:grin

Ei tarvi olla syömättä/juomattakaan oikeestaan, ainakaan ihan noin kauaa :p silti tulee siis sitä kuviota kunhan koostumus on oikea..
 
Ei tarvi olla syömättä/juomattakaan oikeestaan, ainakaan ihan noin kauaa :p silti tulee siis sitä kuviota kunhan koostumus on oikea..

Aijaa o_O ohjeessa varmaan lukee niin siksi että sais varmimman tuloksen. Toki ite ainakin huomaan et aamusta sylki on paljon tahmeempaa kuin päivästä, että liekö silläki vaikutusta :grin
 
Mut onneks omalla kohdalla kroppa kroppa kertoo ovulaation niin hyvin, että lähinnä rahan tuhlausta ja huvikseen tutkiskelua nämä kaikki ovistestit  :grin:grin
Aattelin et tän sylkitestin myötä unohtaisin nuo ovistikut, koska en niitä varsinaisesti ees tarvii :grin:grin kuhan huvikseen tikuttelee että on ees jotain jännää kierron puoli välissä :grin
 
Takaisin
Top