Lääkärissä käyty. Ultrassa kaikki näytti hyvältä. Terolutit sain nyt kolmeen kiertoon. Kovasti se lääkäri oli sitä mieltä, ettei tässä nyt oo aihetta mihinkään paniikkiin ja rennosti nyt vaan. Juu ei oo ihan noin helppoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä dpo sul olikaan? Mul on dpo9 ja oli ihan tyylipuhdas nega.Tein testin. Nega oli.
Kp 7 ja vihdoin vuoto loppunut kokonaan. Yleensä max 4 päivää kestänyt vuoto, mutta nyt oli kp 5 ja 6 kipua vasemalla munasarjassa ja hentoista limaista verivuotoa. Nyt on kivut kadonnut ja vuotokin. En sitten tiedä jos joku kysta puhjennut,mistä kipu ja vuoto. Ikinä ennen ei oo tuollasta muistaakseni ollut.
Nyt vaan odottelemaan ovulaatiota, joka on n. Viikon päästä :)
Mä seurailen keskustelua vähän sivummalla. Tekis mieli lopettaa yrittäminen, ja olla vaan tulee joa tulee asenteella. Kyllä kuitenkin ovis pakko hyödyntää, mutta mulla on vaa 5 ovistestiä niin aattelin testata vasta oletettuna ovispäivänä :) tosin mä tunnen oviksen muutenkin aina, nii testailu on sinänsä ollut ihan turhaakin mutta ihan kivaa ajanviihdettä ja jännäilyä. Nyt se saa kuitenkin luvan loppua mun kohdalla :) testinkin ostan vasta lähempänä kierron loppua. N. Viikko oviksesta meidät on kutsuttu kaverien tupareihin, joten sillon otan alkoa ilman huonoa omaa tuntoa ja muutenkin yritän elää normaalia elämää, tuntuu että kesä meni vähän koko ajan vauvasta haaveiluun :D
Kp 27 ja kierto yleensä on 25-28 päivää.
En malttanut olla tekemättä testiä, mutta onko tämä nyt plussa vai onko tuo viivan paikka?
View attachment 82997
Mikä dpo sul olikaan? Mul on dpo9 ja oli ihan tyylipuhdas nega.
Näköjään kannatti vain lopettaa stressaaminen. Olin ihan varma, että toivo tässä kierrossa olisi menetetty.
7 vuoden turha yrittäminen exän kanssa ei tuottanut mitään tulosta. Nykyisen kanssa tärppäsi, kun olin jo varma, etten lapsia voi saada. Ja nyt taisi onnistaa toisen kerran, kun odotuksia ei ollut.
Meil on marraskuinen -18 ja ehkäisyä ei olla otettu käyttöön syntymän jälkeen. Kesäkuun taisin laittaa tuohon yrityksen alkamisen ajankohdaksi, sillä silloin imetys väheni jonkin verran ja tuli ehkä jonkinlainen mahdollisuus raskautumiseen.Onneks olkoon kauanko teillä oli nyt siis yritystä kun tärppäsi? Sori en jaksa selata taakse päin sivuja
Kp 27 ja kierto yleensä on 25-28 päivää.
En malttanut olla tekemättä testiä, mutta onko tämä nyt plussa vai onko tuo viivan paikka?
View attachment 82997