Raskaaksi 2019

Näyttäisi että olisi vähän väriäkin, vaikea sanoa, viiva nyt näkyy kyllä "selvästi" olen tihrustanit tikkua kaikenlaisissa valoissa, nähdäkseni onko se viiva punertava vai ei...
Mietin että pitääkö hakea digi niin että testaa huomenna aamu pissasta sen jälkeen kun tehnyt ov testin aamulla jos se siis on vahvistunut tämän päiväisestä. Onpas hankalaa kun ei ole tietoa oliko se ov silloin ennen sitä kp14 vai tuleeko jostain syystä näin myöhään. Jos ajattelee niin että tämä kierto olisi sen 25päivää niin silloin vkl:na pitäisi alkaa menkat ja ov on ollut silloin kp10-12. Ja tätä laskukaavaa kun ajattelee niin raskauskin olisi mahdollinen.
Onko muilla ollut vastaavia ov tikkuja ennen menkkoja?

Mä kävisin ostamassa Pregcheckin liuskoja. Ovat luotettavampia kuin nuo RFSUt ja yllättävän herkkiä. Mulla näkyi PC:llä jo haamu dpo 10 ja dpo 13 selvä plussa. Tuossa rtestissä näkyy tosiaan hailakka viiva, mutta kuvan perusteella on vaikea sanoa onko haamu vai viivanpaikka. Toivottavasti viivat vahvistuvat :happy:
 
Kun tein esikoisen kohdalla testin olin oikeesti yllättynyt. Menkat oli sillon 2pv myöhässä ja mitään tuntemuksia ei ollut. Toisaalta lapsi ei ollut suunniteltu ni en osannut odottaa mitään.

No nyt on ovulaatiosta vasta yksi päivä ja kuvittelen itselleni kaikkia tuntemuksia. Alavatsaan juilii välillä ja kun käyn pissalla tuntuu painetta alavatsassa. Sellasta painetta kun jotain olisi tapahtumassa. Myös tämän toisen lapsen yrityksen aikana olen huomannut miten paljon mua kiinnostaa lukea naisen ja miehen anatomiasta. Oon käynyt kaikki sivut läpi ovulaatiosta ja tahtoisin lukea lisää ja lisää. Oisko kirjastossa jotain kirjaa :happy3 Mitähän tuntemuksia alan kuvittelemaan seuraavaksi. Eilen meinasin oksentaa kun mies söi leipää missä oli todella haiseva kalkkuna päällä. Mun rattiraivo on x2000 ja itken pienimmästäkin. Veikkaan jos tässä ei tärppää ni mies sanoo kohta ei kiitos toista ku en muistanut mitä helvettiä tää on ku oot raskaana :laughing001
 
Mulla on aina loppukierrossa vv tulva ja nyt sit vaan ootan menkkoja. Tosin tänään dippi lämmöissä, eilen vanne koko lantion ympärillä ja oikeaa munista nippailee. Toivon et on keltis toiminut ku mullahan Pco ja jos keltis ei tuu vaik ovis niin sit voi taas tulla uutta ovista ja välillä vuodot on kuukausi jolloin kuitenkin limis on jostakin syystä kutistunut. Nyt on se väsy vain ja kylmä kuuma. Eipä muuta. Usko raskauteen täysi pyöreä nolla ku ei oo mitään oireita. Jos keltis on toiminut niin ainakin luteaali on oikean mittainen. Eli 10 päivää se ainaki on. Saas nähdä ku Flo ennustaa menkkoja 4 päivän päähän vasta et olis se 14 päivän luteaali ..
 
Ja pohdin et ku digi hymyili ni kuinkahan nopeeta siitä ovis on tapahtunut. Limailua oli kyl pitkään ja dpo4 kiristi koko mahaa ja se oli hitsin kumma juttu, semmosta ei oo kyl ollu. Mietinkin et olisko se vasta sillon irronnut. Onko se ees mahdollista? Kun lämmöt nous sillo just . Ota nyt näistä sit selvää. Jos menkat ei tuu niin testaan. Saa sit säästettyä testei sit ku plussaan
 
Ja pohdin et ku digi hymyili ni kuinkahan nopeeta siitä ovis on tapahtunut. Limailua oli kyl pitkään ja dpo4 kiristi koko mahaa ja se oli hitsin kumma juttu, semmosta ei oo kyl ollu. Mietinkin et olisko se vasta sillon irronnut. Onko se ees mahdollista? Kun lämmöt nous sillo just . Ota nyt näistä sit selvää. Jos menkat ei tuu niin testaan. Saa sit säästettyä testei sit ku plussaan

Mullakin nousi lämmöt oletettuun ovikseen nähden vähän jäljessä. Mut mä nyt oon mittaillut niitä ihan miten sattuu, et sillä tavalla ei kovin luotettavia havaintoja :facepalm:

Flo arvioi ehkä turhan positiivisesti mun luteaalivaiheen pituuden. Itse luulen, että se on korkeintaan 12 päivää ja oviksesta riippuen menkat alkaisi siten viimeistään joko ensi ke tai to. Ellen sitten... :pompus:
 
Mullakin nousi lämmöt oletettuun ovikseen nähden vähän jäljessä. Mut mä nyt oon mittaillut niitä ihan miten sattuu, et sillä tavalla ei kovin luotettavia havaintoja :facepalm:

Flo arvioi ehkä turhan positiivisesti mun luteaalivaiheen pituuden. Itse luulen, että se on korkeintaan 12 päivää ja oviksesta riippuen menkat alkaisi siten viimeistään joko ensi ke tai to. Ellen sitten... :pompus:
Joo, itse mietin et ku digi hymyili niin siitä 2 ja puol päivää ni tuli se hurja kramppi. Ja sit nous lämmöt hitusen mut olosuhteet on muuttunu kun niin kylmä huone yhtäkkiä. Joten en luota noihin. Ja muuten ne on kyl korkeat, toki siihen vaikuttaa niin moni tekijä joten unohdan noi mun lämmöt nyt. Jos oon raskaana niin oon, jos en niin en mut loppukierrossa tulee aina runsahko vv ja nyt se eilen jo alkoi. Tänään enemmänkin ja kohta varmaan sit uus kierto. Miks näin epäselvä olo, välillä ihan varma et juu oon raskaana ja välillä ihan en todellakaan voi olla ... Varmaan ku oireita vain ei oo. Jännä miten kaikki mahdolliset oireet ollu esim just ennen kemiallista ja sitte nyt ei mitään ku tissien arkuus oviksesta asti ja seki melko vaihtelevasti. Sit raudan maku suussa pariin otteeseen. Muuten olo on hyvä vasta eilen alko se vanneolo ja nippailut esim vihlasi keskel häpyluun kohdille ku liikahdin nopee. Muuten ei mitään normista poikkeavaa. Toivon silti et viel olis päivä ennen vuotoo ku sit olis se optimaalinen luteaali..
 
Mä pääsin tänään hoitamaan ex tempore siskoni 2,5 kk ikäistä poikavauvaa :woot: Vähän oli ruosteessa hoitotaidot, mut selvittiin 3h :grin Pääsivät vanhemmat hieman kaksin ulos stand uppia katsomaan :joyful: Mun lapset oli jatkuvasti vauvan ympärillä :happy::rolleyes: Sisko toi vauvan mulle mun anoppilaan :) Mun anoppi tunnetusti rakastaa vauvoja :hilarious: Vauvakuume vaan paheni :hilarious::hilarious:
 
Kiitos Mamimam. Eikun tutkimaan tuolta. :)

Kyfi, mä tulkitsisin että ei raskaana. Toivottavasti olen väärässä. Eikös ovistikussa pitäisi olla räikeä plussa, jos on raskaana.

Mulla ei ollut :grin Testasin sillon samasta pissasta pc:n liuskan ja ovistestin. Pc tuli haamu ja ovistesti jäi tosi haaleeks. Enempää en sit kokeillukkaa ovistestejä ku vaa stressas ja toi ovistikun uitto oli dpo13 ja sillon tosiaan pc vielä haamu viiva ja dpo14 myös oli aika haalee, tummeni vasta dpo 15 selvästi ja siihen lopetin testailun ja nyt mennään jo rv 22+2 :) Eli aina ei ovistestikään kerro raskautta :) Ja noi dpot tosiaan vastas varhaisultrassa viikkoja, nt-ultran mukaan jos laskisi niin dpot ois ollu sillon vielä pari enemmän. Eli myöhänen plussa tosiaan tuli vaikka vauva on koko ajan kasvanut laskuja vastaavasti :)
 
Aattelin, et ovis on varmaan jo lähellä... No ei taida vielä olla! :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20191018_233646.jpg
    IMG_20191018_233646.jpg
    5.1 KB · Katsottu: 164
Aattelin, et ovis on varmaan jo lähellä... No ei taida vielä olla! :hilarious:

Mä luulin eka et toi on rtesti :nailbiting: mikä kp? Kyllähän ne voi nopeestiki muuttua. Mul kp4 ja tein huviks ovistestin :hilarious: oli perushaalee, samanlainen ku about dpo9. Vaik pidätin vaan reilun tunnin.
 
Mä luulin eka et toi on rtesti :nailbiting: mikä kp? Kyllähän ne voi nopeestiki muuttua. Mul kp4 ja tein huviks ovistestin :hilarious: oli perushaalee, samanlainen ku about dpo9. Vaik pidätin vaan reilun tunnin.

Voi, kun oiskin! :shy:

Kp15. Aikaisintaan ovis ollut muistaakseni kp14, yleensä kp21-22. On vaan pari päivää halut kasvaneet tuntuvasti ja pari nipistystä jo tuntunut. Aamulla luulin, että spermat valuu sängystä noustessa, mutta muistin, ettei eilen ollut seksiä, eli Valkkaria se vain... :bag:

Millos sulla yleensä ovis ollut? Muistelen, et pidempi kierto myös..?
 
Voi, kun oiskin! :shy:

Kp15. Aikaisintaan ovis ollut muistaakseni kp14, yleensä kp21-22. On vaan pari päivää halut kasvaneet tuntuvasti ja pari nipistystä jo tuntunut. Aamulla luulin, että spermat valuu sängystä noustessa, mutta muistin, ettei eilen ollut seksiä, eli Valkkaria se vain... :bag:

Millos sulla yleensä ovis ollut? Muistelen, et pidempi kierto myös..?

Letroilla ovis ollut Kp16 ja 17. eli plussa testissä päivää aiemmin. Muutoin kp18-22 kai.. Ärsyttää kun monilla kerkee olee puolet useemmin mahiksia raskauteen kun lyhyemmät kierrot :arghh:
 
Mulla ei ollut :grin Testasin sillon samasta pissasta pc:n liuskan ja ovistestin. Pc tuli haamu ja ovistesti jäi tosi haaleeks. Enempää en sit kokeillukkaa ovistestejä ku vaa stressas ja toi ovistikun uitto oli dpo13 ja sillon tosiaan pc vielä haamu viiva ja dpo14 myös oli aika haalee, tummeni vasta dpo 15 selvästi ja siihen lopetin testailun ja nyt mennään jo rv 22+2 :) Eli aina ei ovistestikään kerro raskautta :) Ja noi dpot tosiaan vastas varhaisultrassa viikkoja, nt-ultran mukaan jos laskisi niin dpot ois ollu sillon vielä pari enemmän. Eli myöhänen plussa tosiaan tuli vaikka vauva on koko ajan kasvanut laskuja vastaavasti :)

On tää vaan jännä, miten eri tavoin kaikkien kehot toimii. Sitten kun on tällainen sekopää, joka kääntää kaikki kivet löytääkseen erilaisia oireita ja yhteyksiä erilaisille asioille, mutta tosiasiassa niillä ei oikein millään ole mitään merkitystä, kun asia voi olla aina noin tai näin. Aina tuntuu löytyvän poikkeksia ja eri vaihtoehdon edustajia. Oli asia mikä hyvänsä, kun raskautumisesta ja raskaudesta puhutaan :joyful:
 
Letroilla ovis ollut Kp16 ja 17. eli plussa testissä päivää aiemmin. Muutoin kp18-22 kai.. Ärsyttää kun monilla kerkee olee puolet useemmin mahiksia raskauteen kun lyhyemmät kierrot :arghh:

Niinpä... :sad001 Onneksi se ei kuitenkaan vaikuta sit siihen enää, kun tärppää :Heartred
 
Joo pitkät kierrot vois painua suolle. Täällä tänään kp 39 :banghead:

Josko kuitenkin kohta pääsis uuteen kiertoon. Mahaa kramppaa, naama kukkii. Vietin käytössä koko eilisen itkien milloin mitäkin. Mutta tippaakaan verta ei näy.
 
Täällä kp 21/27, rinnat ja nännit on arat ja viikolla tuntui koukkumaisia vihlaisuja kohdun alueella. Pari päivää ollu ihan jäätävä ruokahalu ja lämmöt on koholla, siellä 37 tienoilla :angelic: Nyt ei oo mitään odotuksia, kun oli se leikkaus ennen ovulaatiota, niin en tiiä oisko voinu silti tärpätä, vaikka tallettelut tuli tehtyy oikeisiin aikoihin. Viikon päästä pitäs alkaa menkat, saa nähä miten käy. Toivon, että se plussa tulis pian...

Dimou: on kyllä pitkä kierto siulla, toivottavasti tulis plussa ja täti pysyis poissa!

Tsemppiä talletteluihin ja toivottavasti kohta testeissä 2 punasta viivaa :wink
 
Takaisin
Top