Raskaaksi 2019

Onnea plussanneille! :smiley-bounce013

Minä ootan ovista saapuvaksi, tikutellut olen ahkeraan, mutta ei vielä ole plussaa tullut, flo näyttää ovista huomiselle, mulla sellanen fiilis, että menee kuitenkin loppuviikkoon tai ensviikon alkuun, kosk viimekierto meni niin pyllylleen..en tiie vaikuttaaki tähän kiertoon, mut siks aloinkin tikuttamaan ku mun käsitys kierrosta meni ihan vinksalleen.

Tänään oon kärsiny kauheesta närästyksestä..toivottavasti helppais.
 
On nyt ihan luvattoman pitkä aika siitä, kun oon viimeksi kirjoittanut. On jotenkin ollut kiireistä. Välillä oon käynyt lukemassa, mutta nyt pääsin viesteissä ajan tasalle. Hirveesti on tapahtunutkin.

Pahoittelut ja voimia keskenmenoista. :Heartred

Paljon onnea plussanneille! :)

Terveen tai ei terveen lapsen saamisesta kun oli puhe, niin ois kyllä mullakin iso miettiminen, jos ultrassa jotain näkyis. Downin takia en keskeyttäisi, mut en tiedä jos ois jotain vakavampaa. ADHD:ta en siinä mielessä ees laske sairaudeksi. Vaikuttaahan se varmasti elämään, mut sanoisin tässä keskustelussa silti terveeksi lapseksi, jos on ADHD. Se kanssa toinen asia että syntyessä terve lapsi ei sitä välttämättä muutaman tai kymmenen vuoden päästä ole. Ikinä ei tiedä mitä tulee vastaan.

Jelppikää vähän. Onko ovislima kirkasta vai valkoista? Limajuttuja taas, mut oon ihan pihalla näistä. :scratch Maanantaina oli kirkasta venyvää, sit on ollut pari päivää kuivempaa ja tänään runsasta valkosta ja vähän venyvää. Toivon että oli maanantaina, kun seksiä ollut viimeksi sunnuntaina eikä mies ole nyt kotonakaan. Haluista päätellen ainakin ois ollut sillon.

Kivut joista viimeksi puhuin lakkasi, joten en sinne gynelle mennytkään.
 
Jelppikää vähän. Onko ovislima kirkasta vai valkoista? Limajuttuja taas, mut oon ihan pihalla näistä. :scratch Maanantaina oli kirkasta venyvää, sit on ollut pari päivää kuivempaa ja tänään runsasta valkosta ja vähän venyvää. Toivon että oli maanantaina, kun seksiä ollut viimeksi sunnuntaina eikä mies ole nyt kotonakaan. Haluista päätellen ainakin ois ollut sillon.

Kivut joista viimeksi puhuin lakkasi, joten en sinne gynelle mennytkään.
http://luomupimu.blogspot.com/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html?m=1 Tääl on aika hyvin noi limat ilmoitettu mikä tarkoittaa mitäkin. Itsekkin oon ihan pihalla näistä... Mun lima oli kumminkin sellasta et olisin voinu pyöritellä pallon ja heittää jotain sillä naamaan. :troll:

EDIT : Mun ovulaatio on nyt ohi. Vatsakipu loppui kun seinään äsken. Nyt odottelemaan. Millon kannattaa tehdä testi tärppäsikö vai ei?
 
Muokattu viimeksi:
Onnea Cara*!:Heartpink Tarrasukkia!

Täällä kp5 ja menkat lusittu. Jotenkin on silti ihan masis fiilikset. Vaikea kuvitella, että olin viikko sitten ihan innoissani ja optimistinen tämän uuden kierron suhteen ja nyt sitten ihan plaah. Miksi se nyt onnistuisi kun koko vuonna ei ole onnistunut? Ehkä tämä on vielä flunssan jälkimaininkeja, väsymyksen aiheuttamaa. Jospa se fiilis paranisi kunhan pääsee metsästämään ovista.

Täytyy kyllä sanoa, että on minulla ihana mies. Ehdotin treffi-iltaa tälle tai seuraavalle viikonlopulle, kun edellisten kuukausien lapsen yökyläilyt menivät tämän äidin omaksi ajaksi tai työnteoksi kun mies huiteli työmatkoilla pitkin maailmaa. Mies siihen vastasi, että kumpi viikonloppu osuu lähemmäs tärppipäiviä? :love7
Selvästi alkaa kuumeilla vauvaa näillä yrityskuukausilla jo siis mieskin. Sovittiin siis treffit seuraavalle viikonlopulle.:dance011
 
Osaatteko auttaa ja tulkita. Minulta on poistettu keväällä toinen munasarja ja sen seurauksena kiertoni vaihtui niin että se on pääsääntöisesti ollut 25päivää,väliin tosin on mahtunut yksi 19päivän ja kaksi 30päivän kiertoakin joista toinen oli juuri ennen edellisiä kuukautisia.

Edelliset kuukautiset alkoivat 25.9, en tikuttanut ov:ta säännöllisesti, testasin kp14 ja oli täysin tyhjä tikku joten ajattelin että no ehkä se meni ohi tai on vasta tulossa ja kun mies lähti reissuun niin ajattelin että turha on testaillakaan kp21 oli sellainen olo kuin olisi ov oireita ja tein testin johin tuli haaleahko viiva.
Tehnyt nyt sen jälkeen kp22, kp23, kp24(joka siis tänään) ov tikun viiva vahvistunut.
Tein rtestin kp22, näkeekö siinä joku jotain? Tänään vielä tarkoitus tehdä rtesti kunhan saisi taroeeksi pitkän pidätyksen. Olen nyt hiukan siis hämilläni että onko nyt OV vai radkaus ihan alussa? Mitä mieltä?
Kuvissa siis ov tikut kp21 ja kp24 ja rtesti kp22, edit, lisäsin rtesti kuvan 2h pidätyksellä, viiva kyllä näkyy nyt selvemmin kuin aikaisempi testi mutta mutta...
Seksiä harrastimme siis kp10.
 

Liitteet

  • IMG_20191016_152955.jpg
    IMG_20191016_152955.jpg
    13.1 KB · Katsottu: 176
  • IMG_20191016_201237.jpg
    IMG_20191016_201237.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 196
  • IMG_20191018_104943.jpg
    IMG_20191018_104943.jpg
    22 KB · Katsottu: 186
  • IMG_20191018_122403.jpg
    IMG_20191018_122403.jpg
    5.9 KB · Katsottu: 172
Muokattu viimeksi:
Osaatteko auttaa ja tulkita. Minulta on poistettu keväällä toinen munasarja ja sen seurauksena kiertoni vaihtui niin että se on pääsääntöisesti ollut 25päivää,väliin tosin on mahtunut yksi 19päivän ja kaksi 30päivän kiertoakin joista toinen oli juuri ennen edellisiä kuukautisia.

Edelliset kuukautiset alkoivat 25.9, en tikuttanut ov:ta säännöllisesti, testasin kp14 ja oli täysin tyhjä tikku joten ajattelin että no ehkä se meni ohi tai on vasta tulossa ja kun mies lähti reissuun niin ajattelin että turha on testaillakaan kp21 oli sellainen olo kuin olisi ov oireita ja tein testin johin tuli haaleahko viiva.
Tehnyt nyt sen jälkeen kp22, kp23, kp24(joka siis tänään) ov tikun viiva vahvistunut.
Tein rtestin kp22, näkeekö siinä joku jotain? Tänään vielä tarkoitus tehdä rtesti kunhan saisi taroeeksi pitkän pidätyksen. Olen nyt hiukan siis hämilläni että onko nyt OV vai radkaus ihan alussa? Mitä mieltä?
Kuvissa siis ov tikut kp21 ja kp24 ja rtesti kp22.
Seksiä harrastimme siis kp10.
Mä nään tossa rtestissä haamun :) Jännä tilanne kyllä. Ovistestit ei kyllä ole plussia näissä kuvissa.
 
Cara onnea plussasta! :Heartred

Täällä Dpo10 ei vuotoo ja kivut loppu mut loppukierron venyvä ja runsas vv tullu eli kohta kai tulee. Outo ku kuivaa ja välillä ei.. Kipuja eilen, loppu heti...

Tsemppiä ovikseen ja muihin tilanteisiin.. Katellaan tässä vkloppuna miten käy
 
Cara onnea plussasta! :Heartred

Täällä Dpo10 ei vuotoo ja kivut loppu mut loppukierron venyvä ja runsas vv tullu eli kohta kai tulee. Outo ku kuivaa ja välillä ei.. Kipuja eilen, loppu heti...

Tsemppiä ovikseen ja muihin tilanteisiin.. Katellaan tässä vkloppuna miten käy
Kiitos! Mä tekisin kyllä sun tilanteessa testin.
 
Kiitos! Mä tekisin kyllä sun tilanteessa testin.
No ootan suosiolla ku mulla aiemminkaan näkynyt näin ajoissa.. Tosin tunne on niin menkoissa etten osaisi edes kuvitella plussaa. Jos ei sunnuntaina tuu niin maanantaina tsstaan, varmaan kyl jo sunnuntaina..
 
Osaatteko auttaa ja tulkita. Minulta on poistettu keväällä toinen munasarja ja sen seurauksena kiertoni vaihtui niin että se on pääsääntöisesti ollut 25päivää,väliin tosin on mahtunut yksi 19päivän ja kaksi 30päivän kiertoakin joista toinen oli juuri ennen edellisiä kuukautisia.

Edelliset kuukautiset alkoivat 25.9, en tikuttanut ov:ta säännöllisesti, testasin kp14 ja oli täysin tyhjä tikku joten ajattelin että no ehkä se meni ohi tai on vasta tulossa ja kun mies lähti reissuun niin ajattelin että turha on testaillakaan kp21 oli sellainen olo kuin olisi ov oireita ja tein testin johin tuli haaleahko viiva.
Tehnyt nyt sen jälkeen kp22, kp23, kp24(joka siis tänään) ov tikun viiva vahvistunut.
Tein rtestin kp22, näkeekö siinä joku jotain? Tänään vielä tarkoitus tehdä rtesti kunhan saisi taroeeksi pitkän pidätyksen. Olen nyt hiukan siis hämilläni että onko nyt OV vai radkaus ihan alussa? Mitä mieltä?
Kuvissa siis ov tikut kp21 ja kp24 ja rtesti kp22, edit, lisäsin rtesti kuvan 2h pidätyksellä, viiva kyllä näkyy nyt selvemmin kuin aikaisempi testi mutta mutta...
Seksiä harrastimme siis kp10.

Onko noissa raskaustesteissä väriä mukana, kun mun silmään ei ole, vaan ne olisi viivanpaikkoja? Oman kokemuksen mukaan myös ovistestit olis huomattavasti tummempia, jos hedelmöitys olisi tapahtunut. :scratch Toivottavasti olen väärässä.

Muoks. Ovistestit eivät myöskään näytä tarpeeksi vahvoilta ollakseen oviksia. Jatkaisin testailua siis.
 
Onko noissa raskaustesteissä väriä mukana, kun mun silmään ei ole, vaan ne olisi viivanpaikkoja? Oman kokemuksen mukaan myös ovistestit olis huomattavasti tummempia, jos hedelmöitys olisi tapahtunut. :scratch Toivottavasti olen väärässä.

Muoks. Ovistestit eivät myöskään näytä tarpeeksi vahvoilta ollakseen oviksia. Jatkaisin testailua siis.

Sekä rtesti voi näyttää viivaa oviksestakin, plus tuo rfsu rtesti on tunnettu siitä, että antaa haamua vaikka ei olisi raskaana.
 
Mulla tylsä vaihe kp4, vielä vähän verta vuotaa, ja nippailee mahaa (joka on outoa tässä vaiheessa), lueskelen ja kommentoin taustalla ja koitan olla stressaamatta, alotan oviksen tikuttelun vasta kp13-14 hiljakseen :) tsemppiä kaikille!
 
Näyttäisi että olisi vähän väriäkin, vaikea sanoa, viiva nyt näkyy kyllä "selvästi" olen tihrustanit tikkua kaikenlaisissa valoissa, nähdäkseni onko se viiva punertava vai ei...
Mietin että pitääkö hakea digi niin että testaa huomenna aamu pissasta sen jälkeen kun tehnyt ov testin aamulla jos se siis on vahvistunut tämän päiväisestä. Onpas hankalaa kun ei ole tietoa oliko se ov silloin ennen sitä kp14 vai tuleeko jostain syystä näin myöhään. Jos ajattelee niin että tämä kierto olisi sen 25päivää niin silloin vkl:na pitäisi alkaa menkat ja ov on ollut silloin kp10-12. Ja tätä laskukaavaa kun ajattelee niin raskauskin olisi mahdollinen.
Onko muilla ollut vastaavia ov tikkuja ennen menkkoja?
 
Mulla kp20 dpo6. Aika tuntuu menevän hitaasti, kun ei tässä oo mitään oireita eikä tietenkään voikaan olla. Toisaalta tämä on mukava vaihe, kun tiedän (melko varmasti) et ovis on ollut ja se on hyödynnetty. Kaikki on mahdollista!

Pelkään, et ens viikon alussa alkaa taas tiputtelut. :sad001 Sit se olis menkkoihin asti sellaista ahdistuneisuutta. Ainakin gynekologi oli sitä mieltä, et jos tiputtelut alkaa niin se olis merkki siitä, että ei ole raskaana. Mut varmasti sitä silti joku sitkeä toivo haluais uskoo et ehkä ei sittenkään.
 
Oon ite kans vähän samoilla fiiliksillä, en tikuttele ovista ja yritän ajatella että tulee kun/jos tulee ja yrittää nauttia elämästä normaalisti. Toki välillä iskee paniikki ja pelko että mitä jos ei tuu tärppiä, mutta yritän ajatella että jos ensi kevääseen mennessä ei oo tärpännyt niin sit alan stressaa ja lekurille uusiks. Keväällä kun tulee meillä siis se maaginen vuosi yritystä. Mulla meni kans kesä ja loma vauvasta haaveiluun ja stressaamiseen vaikka sillon vasta yritystä oli pari kk:grin

Keväällä mekin kans aloitettiin varsinainen yrittäminen :) toukokuu tais olla oikein virallinen, mut huhtikuussakin ois voinut mah. Tärppi käydä.
Marras-joulu ja tammikuu meillä oli kyllä jo vähän sellasta tjt-meininkiä,mut aika arkailua mutta tammikuussa plussasinkin, joka meni sit helmikuussa kesken. Sen jälkeen tarvi hetken vähän pohtia pettymystä. Sitten alkoi varsinainen yritys, ja se meniki vissiin vähän yli :grin
Nyt oon miettinyt asioita, ja tajusin ettei meillä oo mikään hengenhätä/kiire. No joo, mä oon 31 ja mies 36, mutta jos meille eo toista lasta suoda, niin sitten ei. Meillä on kuitenkin onneksi jo yks lapsi. Tietysti haluais että lapsella olis ees yks sisarus. Mutta jää nähtäväksi. Mihkään hoitoihin me olla menossa kuitenkaan, ei oo ees käynyt mielessä.
Jos meille ei toista lasta suoda, nii sit me eletään ja reissataan 3 henkisenä perheenä :)
 
Takaisin
Top