Raskaaksi 2019

Vauvakuumeilusta: Mietin tosi paljon sitä, miksi ihmeessä koen lähes pakkoa saada meille vauva. Mies on toki suunnitelmissa aktiivisesti mukana. Mulla vaan on ikää jo muutaman vuoden yli neljäkymmentä, joten ei kovin todennäköiseltä vaikuta perheenlisäys meille. Liikkeelle lähdettiinkin ihan tjottaille vailla sen suurempia paineita, mutta asia muuttui täysin, kun tulinkin luomusti raskaaksi kesällä kolmannesta yrityskierrosta, mikä päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon. Oma pikkuinen alkoi tuntua mahdolliselta ja todelliselta vaihtoehdolta, josta en nyt halua enää luopua. Meillä ei miehen kanssa yhteisiä lapsia ole, eikä hänellä ollenkaan, joten olisi ihanaa saada olla ja elää lapsiperheenä. Mun ainokainen ei enää vuosiin ole asunut kotona, aikuinen kun on, joten meillä ei yhteistä perhearkea ole miehen kanssa koskaan ollut, vaan kahden aikuisen elämää pelkästään.
 
Mulla on selkeästi kyl samoja oireita ku terolutia syödessä eli on pääkipua, semmosta yleistä lihasjumisärkyy yms paitsi puuttuu kumminkin tietyt oireet tyystin.

Jannn just mietin tota et onko siul ollu aina niukka vuoto vai nyt vaan terolutin kanssa? Kun mulla teroilla hullut mensut, mut kun söin clomei ni ne ohensi limiksen ja terojen jälkeen kesti aikaa päiviä ennen vuotoa ja seki oli iha outoo niukkaa. Mut näin kävi myös ku jätin 2 tablettia syömättä (unohtui 1 välistä ja vikaa en syönyt) niin kesti kauan et vuoto tuli ja oli ihan ruskeaa vv melkein, oli niin niukka

Hmm musta viime terokierto oli runsas.. Ja sen jälkeinenkin. Ja kyllähän toi vuoto taas on jatkunut. Nyt oli letrot plus terot. Varmaan nelisen päivää menkat.

Joo kyllä tekee tiukkaa iloita muiden plussista, vaikka ei itseltä pois. Mutta ei kai niitä tarvitse sen enempää iloita, onnea voin toivottaa :)
 
Minä aloin pelaamaan upporikasta tai rutiköyhää. En nyt aivan, mutta tein niin radikaalin vedon, että vein osan vauvatavaraa kirpputorille.

Ehkä alan tässä prosessoimaan sitä, että tällaisella kropalla ei välttämättä tehdä enempää lapsia. Haluaisin kyllä, niin että oikeen sattuu, mutta minkä teet. Tänään on taas ollut ihan samalla lailla vuotoa kun olis kp1. Nyt siis Kp22 tai kp6(jos se hyytymähommeli olis ollu uus kierto) koko välin yhtä päivää lukuunottamatta on tiputellut. Mä oon niin solmussa tän kroppani kanssa, etten ees tiedä missä mennään. Enkä jaksa mitään tikuttelujakaan, kyllästyttää, katsokoon siellä lääkärissä sitten joskus.

Tsemppiä muille omiin tilanteisiin:Heartbigred
 
Mulla on nyt kiertopäivä 30/28... Kp 28 alkoi niukka tiputteluvuoto ja kuukautiskivut, mutta kunnon kuukautiset antavat odottaa itseään. Mulla on normaalisti hyvin säännöllinen 28 päivän kierto, mutta tämän kuun taisi sekoittaa flunssan aiheuttama (?) ovulaation viivästyminen (tikutettu kp 15, normaalisti 12-13) Ilmeisesti tämän tiputteluvuodon aiheuttaa nyt heikko keltarauhanen...

Jospa seuraavasta kierrosta tulisi parempi, kunhan se nyt tästä käynnistyisi :)
 
Hmm musta viime terokierto oli runsas.. Ja sen jälkeinenkin. Ja kyllähän toi vuoto taas on jatkunut. Nyt oli letrot plus terot. Varmaan nelisen päivää menkat.

Joo kyllä tekee tiukkaa iloita muiden plussista, vaikka ei itseltä pois. Mutta ei kai niitä tarvitse sen enempää iloita, onnea voin toivottaa :)
Tää foorumi on paikka mis oon todellakin onnellinen muiden plussista... Sit ku toimistolla yks raskautui ja oli kovin et voi kauhistus nyt hänestä tulee äiti, miten onnistuu yms luulin et oli noin vaan vahingossa (sai sen kuulostaan siltä) tullut raskaaksi kun selvisi et yritystä pidempään ollut ja jopa oli km pari. Kyllä vähän n itseä nolotti sitte .
 
Vaikuttaa et luteaali olis ihan normaali mulla ilmankin progee. Toki vasta dpo8 mut ei merkkejä et olis nyt tulossa menkat et yli 10 dpon ehkä pääsee
 
Huuh, kotona ollaan! Kiva reissu oli ja Late lammas Farmageddon oli niin hyvä leffa, et isännän kanssakin
naurettiin :grin Tuli käytyä kylpylässä ja uimahallissa sekä syötyä hyvin. Suosittelen lämpimästi hotelli
Sveitsiä Hyvinkäällä :Heartred Kotimatkalla poikettiin vielä Mäntsälään kaveriperheen luo illalliselle ja saatiin
hyvät jutut aikaiseksi. Lapset oli ihan tillin tallin kotiin päästyä ja pitäisi tästä itsekin mennä nukkuun, jos
meinaan aamulla jumppaan. Yksi välipäivä kotona ja sitten mummoloihin pohjanmaalle :happy:

Kp18, ei raportoitavaa.
 
Eilen kp 18 vahva viiva (vihdoin) ovulaatio tikussa. Hyödynnettiin se todellakin. Tänään kp 19 viiva alkaa haalenemaan. Kysymys kuuluu: miten noi dpo lasketaan? Siitä päivästä kun tikussa on punainen viiva? Oon vähän sekasin kun kirjasin flohon ovulaation ja heitti päivällä eteenpäin. :smiley-ashamed004 Kuinka pitkään kannattaa kuksii menee viel vaikka viiva alkaa haalenee? Anteeks oon niin lapanen viel näis tikutuksissa.
 
Eilen kp 18 vahva viiva (vihdoin) ovulaatio tikussa. Hyödynnettiin se todellakin. Tänään kp 19 viiva alkaa haalenemaan. Kysymys kuuluu: miten noi dpo lasketaan? Siitä päivästä kun tikussa on punainen viiva? Oon vähän sekasin kun kirjasin flohon ovulaation ja heitti päivällä eteenpäin. :smiley-ashamed004 Kuinka pitkään kannattaa kuksii menee viel vaikka viiva alkaa haalenee? Anteeks oon niin lapanen viel näis tikutuksissa.
Kun o+ tulee, on siitä seuraava päivä dpo0, jolloin kannattaa vielä talletella. Ovis kun tapahtuu muistaakseni 12-36 h plussan saamisesta.
 
Eilen kp 18 vahva viiva (vihdoin) ovulaatio tikussa. Hyödynnettiin se todellakin. Tänään kp 19 viiva alkaa haalenemaan. Kysymys kuuluu: miten noi dpo lasketaan? Siitä päivästä kun tikussa on punainen viiva? Oon vähän sekasin kun kirjasin flohon ovulaation ja heitti päivällä eteenpäin. :smiley-ashamed004 Kuinka pitkään kannattaa kuksii menee viel vaikka viiva alkaa haalenee? Anteeks oon niin lapanen viel näis tikutuksissa.

O+ on dpo-1, sit seuraava (flo ennustama ovispäivä) on dpo0 jne. Kuksinta kannattaa aina, mutta ainakin siinä oviksen tietämillä on hyvä parin päivän välein säännöllisesti:)
 
Noniin jokohan mulla alkais tyhjennysvuoto virallisesti loppua. Soitin jo ma-illalla sairaalaan kun iski tosi kova alaselkäkipu ja vuoto tosiaan palasi hetkeksi ja muuttui selkeästi veriseksi muttei runsaasti. Kipu kuitenkin helpotti yön aikana ja nyt on tullut parina päivänä jonkin verran vaaleanveristä vuotoa. Eilen vuoto loppui ja tuntuu että alakerta on kuiva kuin Sahara :hilarious: jos lasken kp:n siitä kun vuoto alkoi itsekseen, niin nyt olis kp12. Jos lasken varsinaisesta tyhjennyspäivästä niin kp9 (mikä kuivuuden perusteella pitäis paremmin paikkansa). En tiedä pitäiskö munkin yrittää ekaa kertaa ikinä tikuttaa ovista ens viikolla ettei menis kierto hukkaan.. ostin kotiin raskaustestin ja toivotaan että se on viikonloppuna nega!
 
Mulla on koko kierron ollu tosi alhainen lämpö eli 35,8.. Oviksen tienoilla laski 35,5 ja 35,7 ja nous 36 ja välillä oli 36,2 ja 36,6 ja 36,7. Tänään sit 35,8 ja sit 2 minuutin päästä samassa asennossa 36,3. Lakkaan mittaamasta noita lämpöjä. Olosuhteet kyl muuttuneet mutta verraten muihin kiertoihin niin nyt on ollut alhaiset lämmöt muutenki. Muissa lämmöt ollu tosi korkeat liki koko ajan, nyt sit ei. Heitän mittarin roskiin. Jaksa stressata et onko keltis toimiva. Ku oha se 0,2 astetta noussu kummiski
 
Ai miten te rakastatte näitä mun päivityksiä :grin Ällövaroitus part 2.




Kaikki muistaa mun päivityksen parinpäivän takaa limaklimpistä mikä muistutti enemmän limatulppaa kun ovulaatio limaa. No tänään taas menossa suihkuun... Ja havaitsen samanlaisen klimpin? Mitä helvettiä... Onko jollain tällästä ilmailua. Toi muistuttaa siis enemmän räkä/liima palleroa. Olisin ottanut kuvan mut veikkaan et sit meen salee liiallisuuksiin ni saatte tyytyy noihin mun tikkuihin valitettavasti :laughing002
 
Ai miten te rakastatte näitä mun päivityksiä :grin Ällövaroitus part 2.




Kaikki muistaa mun päivityksen parinpäivän takaa limaklimpistä mikä muistutti enemmän limatulppaa kun ovulaatio limaa. No tänään taas menossa suihkuun... Ja havaitsen samanlaisen klimpin? Mitä helvettiä... Onko jollain tällästä ilmailua. Toi muistuttaa siis enemmän räkä/liima palleroa. Olisin ottanut kuvan mut veikkaan et sit meen salee liiallisuuksiin ni saatte tyytyy noihin mun tikkuihin valitettavasti :laughing002
Ovislimat . Itsellä yleensä tulee, joskus ku ovis nii hitusen vertaki jopa ja juuri kuvailemasi löntti, eka on ollu semmonen valkee sit niinku läpinäkyvä ja se on se otollinen
 
Luulen näkeväni _taas_ haamuviivoja testeissä ja vielä kolmessa eri merkin, outoja alavatsa tuntemuksia ollu nyt viikon sellasta menkkamaista tavallaan? nännit kipeet, voidemaista valkkaria runsaasti kokoajan ja naama räjähtäny :hungover::smiley-angelic001

Jotenki super varma olo että oon raskaana, vaikka oikeesti oon varmaan vaan omissa pilvilinnoissani.
Flo meni sekasin tosta melkeen 1kk vuotamisesta ja nyt näyttää et ois kp 28/33 saas nähä miten käy, perus putoaminen kovaa ja korkeelta varmaan niinku tavallisesti :grin
Ihmeen positiivisella (heh) mielellä sitä jaksaa kumminkin olla.

Sitä puhuu niin avoimesti kyl kaikesta normaalistikkin et ei nää eritekeskustelut kyllä onneks mitenkään ällötä:hilarious:

Mulla testit näyttää päivän tokasta virtsasta aina vahvempaa kun aamun, onks tää miten normaalia?
 
Mulla testit näyttää päivän tokasta virtsasta aina vahvempaa kun aamun, onks tää miten normaalia?

Tää oli mulle jokseenkin uusi asia, mut olen nyt useammasta paikasta lukenut vastaavaa ja jotkut puhuneet, että paras ois iltapissa. Täytyy varmaan itekin tehdä näin seuraavaksi, kun kuitenkin meinaan testata jo dpo 9-10.

Mulla ei ole mitään tuntemuksia. Onkohan tämäkin kuvittelun tulos, koska oon lukenut, ettei monella ole, eikä itsellänikään ole ollut aikaisemmissa kuin joskus rv 6 alkaen. Jos sivuutan kaikki tuntemukset, että voin ajatella nyt olevan tosi kyseessä :whacky011
 
Luulen näkeväni _taas_ haamuviivoja testeissä ja vielä kolmessa eri merkin, outoja alavatsa tuntemuksia ollu nyt viikon sellasta menkkamaista tavallaan? nännit kipeet, voidemaista valkkaria runsaasti kokoajan ja naama räjähtäny :hungover::smiley-angelic001

Jotenki super varma olo että oon raskaana, vaikka oikeesti oon varmaan vaan omissa pilvilinnoissani.
Flo meni sekasin tosta melkeen 1kk vuotamisesta ja nyt näyttää et ois kp 28/33 saas nähä miten käy, perus putoaminen kovaa ja korkeelta varmaan niinku tavallisesti :grin
Ihmeen positiivisella (heh) mielellä sitä jaksaa kumminkin olla.

Sitä puhuu niin avoimesti kyl kaikesta normaalistikkin et ei nää eritekeskustelut kyllä onneks mitenkään ällötä:hilarious:

Mulla testit näyttää päivän tokasta virtsasta aina vahvempaa kun aamun, onks tää miten normaalia?
Mul näkyi päivällä paremmin. Hulluna iteki tekis mieli testaa mut ku ei se mitään näytä kuitenkaan. Toivottavasti olis tuntemus oikee, plussapuhurit :Heartred
 
Tää oli mulle jokseenkin uusi asia, mut olen nyt useammasta paikasta lukenut vastaavaa ja jotkut puhuneet, että paras ois iltapissa. Täytyy varmaan itekin tehdä näin seuraavaksi, kun kuitenkin meinaan testata jo dpo 9-10.

Mulla ei ole mitään tuntemuksia. Onkohan tämäkin kuvittelun tulos, koska oon lukenut, ettei monella ole, eikä itsellänikään ole ollut aikaisemmissa kuin joskus rv 6 alkaen. Jos sivuutan kaikki tuntemukset, että voin ajatella nyt olevan tosi kyseessä :whacky011
Mulla oo mitään oloja, tänään nyt nipistelly vähän ja aamulla ja yöllä tissit kipeet. Jopa on oire kirjo taas hmm.. Noh, ehkä sorrun negan tekee tänäänki
 
Takaisin
Top