Raskaaksi 2019

No nyt näyttää viiva melko tummaa. Olin menny ihan sekasin eli tänään on vasta kp 18 muistin että ois ollu eilen :joyful: Ei oo aikasemmin ollu näin tumma!
 

Liitteet

  • IMG_20191016_083058.jpg
    IMG_20191016_083058.jpg
    7.1 KB · Katsottu: 126
Ää, mä en kyllä enää lähde mihinkään reissuihin. Joka puolella näkyy raskausmahoja ja nelilapsisia perheitä, mikä se omakin tavoite olisi :confused::oops: Jotenkin kiinnittää niin hirveen hyvin huomiota näin vauvakuumeisena kaikkiin odottaviin..
 
Mä en jaksaisi ollenkaan odottaa, että pääsen testaamaan. Ei oikein muuta pyöri mielessä taas kuin tämä vauvaprojekti :rolleyes:

Mulle se negan tekeminen on niin musertavaa. Tulee sellainen idioottimainen olo, että mitä taas kuvittelit, että voisit olla raskaana, senkin maho ämmä. Plus kun nää mun kierrot on mitä on niin aina vaikea tietää milloin olisi sellaiset päivät jolloin oikeasti voisi testissä jotain näkyä.
 
Mulle se negan tekeminen on niin musertavaa. Tulee sellainen idioottimainen olo, että mitä taas kuvittelit, että voisit olla raskaana, senkin maho ämmä. Plus kun nää mun kierrot on mitä on niin aina vaikea tietää milloin olisi sellaiset päivät jolloin oikeasti voisi testissä jotain näkyä.

Mul on vähän tota samaa ajattelua ollut. Tätä kolmatta nyt vasta yritetään toista kiertoa mut kuitenkin ja myös tätä ennen. Sit, kun tekee sen negatiivisen testin niin katuu, miksi edes teki ja tavallaan toivoo, ettei ois tehnyt niin voisi edes vähän kuvitella tärpin käyneen. :shifty:

Tsemppiä sinne ja peukut pystyssä teidän onnistumisen puolesta!
 
Ää, mä en kyllä enää lähde mihinkään reissuihin. Joka puolella näkyy raskausmahoja ja nelilapsisia perheitä, mikä se omakin tavoite olisi :confused::oops: Jotenkin kiinnittää niin hirveen hyvin huomiota näin vauvakuumeisena kaikkiin odottaviin..

Se on muuten just näin! Itse bongailen myös. Varsinkin silloin, kun esikoista yritettiin, tuntui, että kaikki muut on raskaana ja ite saa vain mennä pettymyksestä toiseen.
 
Tein elämänä ekan ovistestin enkä näihin ole perehtynyt. Olisiko jollakin jotakin lausuttavaa tikusta :hilarious:? Sen verran tiedän, että ei taida olla plussa.?:)
 

Liitteet

  • FE58D276-4356-4230-A3F9-2F02356577A3.jpeg
    FE58D276-4356-4230-A3F9-2F02356577A3.jpeg
    23.2 KB · Katsottu: 146
Jesbe: Dpo7 ja veritippa kuulostaisi kiinnittymiselle.:dummy: Tuosta minä arvasin olevani raskaana silloin kun esikoinen tärppäsi. Se oli se ainoa oire, josta erotin että kierto olisi jotenkin erilainen kuin yleensä. Nämä nippailut, tissikivut ym. kun voi olla kumpaa tahansa.
Pidän sulle peukkuja!

Ihanan paljon teitä oviksen tienoilla olevia nyt. Tosi hauskaa seurailla teidän menoa nyt kun itsellä tylsä vaihe (kp2). Talletteluonnea!:happy:

:smiley-bounce016
Mulla oli vähän semmonen olo ku se tippa tuli ettei tartte ostella nyt kuukautissiteitä hetkeen, mut sit alko päänsärky mikä mulla meinaa et olis menkut tulossa. Just mietinkin ku ei oo mitään oiretta. Joo verenmaku oli suussa pari päivää joo rinnat on kipeät joo ei oo kovia kipuja masulla koska ei vaan oo. Mut joo kiitti tsempeistä, toivottavasti olis ollu kiinnittyminen :) :Heartred
 
Täällä starttasi tänään yk6 eli kp1 pärähti käyntiin eilisen tuhruttelun jälkeen. Kierto jäi nyt 27päivään ja luteaali 12päivään, eli molemmat päivää enempi kuin edellinen kierto.
Kipuja ei ole, mikä ihmetyttää. Yleensä kp1 särkee mahaa ihan huolella. Mikähän juttu tää on kun viime kiertokin oli niin "tunteeton" ja tää vaan jatkuu? Omituista.
Aivan järjetön päänsärky kyllä on, mut tätä nyt on pitkin kiertoa.
 
Mulla on selkeästi kyl samoja oireita ku terolutia syödessä eli on pääkipua, semmosta yleistä lihasjumisärkyy yms paitsi puuttuu kumminkin tietyt oireet tyystin.

Jannn just mietin tota et onko siul ollu aina niukka vuoto vai nyt vaan terolutin kanssa? Kun mulla teroilla hullut mensut, mut kun söin clomei ni ne ohensi limiksen ja terojen jälkeen kesti aikaa päiviä ennen vuotoa ja seki oli iha outoo niukkaa. Mut näin kävi myös ku jätin 2 tablettia syömättä (unohtui 1 välistä ja vikaa en syönyt) niin kesti kauan et vuoto tuli ja oli ihan ruskeaa vv melkein, oli niin niukka
 
Sofi liuskatestei tehty 2 ny, ei näy mitään niinku ei kuuluiskaan. Toivottavasti olis nyt tämä oireettomuus merkki jostain kivasta, kuten kahdesta viivasta.

Plussatuulia kaikille ja miehen kaato onnea ovuloiville! :Heartred

Kp1 kohdanneet blääh kyl tulee sit heinäkuun / elokuun vaavi :Heartred
 
Mul on vähän tota samaa ajattelua ollut. Tätä kolmatta nyt vasta yritetään toista kiertoa mut kuitenkin ja myös tätä ennen. Sit, kun tekee sen negatiivisen testin niin katuu, miksi edes teki ja tavallaan toivoo, ettei ois tehnyt niin voisi edes vähän kuvitella tärpin käyneen. :shifty:

Tsemppiä sinne ja peukut pystyssä teidän onnistumisen puolesta!

Joo mulla kummittelee esikoisen yritysaika taustalla kans. Silloin oli vielä pitempiä kiertoja, pari kertaa meni 60 rikki. Siitä tuli sellainen tuplapettymys, negatesti ja kropan toimimattomuus.
 
Yritän keskittyä muuhun kuin oireiden analysointi! Tänään ei ole tiukassut munasarjoissa, mutta oli aamukivaa miehen kanssa silti. Kokoajan ajattelen silti että olikohan oikea aika. Ja pitäisi vain nauttia elämästä. En minä halunnut että vauvakuume iskisi niin pahasti että se häiritsee elämistä näin paljon :) siksi olen myös täällä ollut vain kerran päivässä vähän lukemassa. En oikein osaa iloita muiden plussien puolesta vielä... ja se tuntuu väärältä!
 
Yritän keskittyä muuhun kuin oireiden analysointi! Tänään ei ole tiukassut munasarjoissa, mutta oli aamukivaa miehen kanssa silti. Kokoajan ajattelen silti että olikohan oikea aika. Ja pitäisi vain nauttia elämästä. En minä halunnut että vauvakuume iskisi niin pahasti että se häiritsee elämistä näin paljon :) siksi olen myös täällä ollut vain kerran päivässä vähän lukemassa. En oikein osaa iloita muiden plussien puolesta vielä... ja se tuntuu väärältä!
Se toisten plussa on km jälkeen ihan raastavaa, ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa. Itsekin nyt taas dpo8 tunnustelen kaiken maailman juttuja ja voin sanoa et piti olla tjot ei mikään yritys mut minkä tuon itselleen mahtaa. Toisaalta jos tulisi plussa itselleni niin en varmaan uskoisi ennen ku synnytyssalissa ja kun on vauva sylissä että joo oikeasti raskaana ollu. En oo ihan käsitellyt noita tunteita ja ajatuksia ja sitte en oo halunnut myöskään sitä vertaistukea koska pelottaa et jos jään vellomaan ja sitä kautta manaan itseni lapsettomaksi, niin hullulta kuin se kuulostaakin.
 
Mulla pukkaa stressiä vähän yhteen toiseen asiaan liittyen. Niinpä ajattelin tänäiltana ottaa kehiin mindfulnessia. :dance008 Kiva, kun joka puolella puhutaan, että yrittäessä raskautumista, ei saisi stressata. Sit siitä tuleekin tuplastressi, kun stressaa sitä stressaamista.

Mul ei ole mitään tuntemuksia, tai no toisen nännin takana tuntuu kipua, jos sitä painaa :rolleyes::p
 
Tein elämänä ekan ovistestin enkä näihin ole perehtynyt. Olisiko jollakin jotakin lausuttavaa tikusta :hilarious:? Sen verran tiedän, että ei taida olla plussa.?:)

kivasti omaa tekstiä lainaten niin voiko tuosta nyt päätellä mitään, että ovis olisi lähellä? :bookworm:
 
kivasti omaa tekstiä lainaten niin voiko tuosta nyt päätellä mitään, että ovis olisi lähellä? :bookworm:

Itsekin vasta opettelen ovistestejä tulkitsemaan, mutta uskon että sinulla on ovis ihan tuloillaan! Siinä, miten nopeasti testiviiva tummuu, on yksilökohtaisia eroja. Jos sinulla on testejä jäljellä niin ainakin kaksi kertaa päivässä kannattaa aloittelijan testata, jotta saa jotain selvyyttä siitä, kuinka nopeasti oma hormonitaso nousee. Testasin itse kolmesti päivässä ja mulla nousi hormonit tosi nopeaan. Olisi jäänyt lh-huippu huomaamatta harvemmalla testausvälillä. Hyvältä näyttää joka tapauksessa, ei muuta kun tallettelemaan! :)
 
Tuli tosta StellaMomin kommentista mieleen, että me mietittiin aika tiiviisti pidemmän aikaa, sopiiko kolmas lapsi meidän elämäntilanteeseen ja jos niin milloin. Yllätin oikein itsenikin siitä, miten paljon järkeilin tätä asiaa ja punnitsin vaihtoehtoja. Ehkäisystä ollaan kuitenkin välillä vähän lipsuttu ja otettu tietoisia riskejä. Tavallaan toivottiin, että tapahtuisi "vahinko", ettei meidän tarvitsisi itse lopullista päätöstä tehdä. Ei sellaista sitten käynyt ja päätettiin yrittää kolmatta. Mullahan lähti sen jälkeen heti lapasesta tämä homma ja olen tosiaan suunnitellut lähes kaiken jo tähän koko projektiin liittyen, nimestä tiettyjen vauvatavaroiden hankintaan jne. :wacky::grin
Tällä tavalla autan itseäni jaksamaan tätä kaikkea odottelua, mut sitten joinakin hetkinä olen miehellekin todennut, että mitäpä jos meille ei kolmatta edes suoda. En ole halunnut hirveästi antaa edes tilaa sellaiselle vaihtoehdolle. :smiley-ashamed008 Enkä usko, että me lähdettäisiin kovin pitkän kaavan kautta loppuen lopuksi yrittämään. Toisaalta en tiedä pystyisinkö enää perääntymään tai löytämään mitään tarpeeksi järjellisiä perusteita, jotka ohittaisivat nämä tunteet, jotka ovat nyt ottaneet vallan. Miehestä en ole täysin varma, mitä hän olisi mieltä, jos tämä yritys venyisi. Mutta se mikä on ihanaa on se, että mieskin on tässä täysillä mukana ja lähtee mukaan kaikkeen mun hömpötykseen. Ottaa asian myös itse välillä puheeksi. :hug003
 
Takaisin
Top