Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en jaksaisi ollenkaan odottaa, että pääsen testaamaan. Ei oikein muuta pyöri mielessä taas kuin tämä vauvaprojekti
Mulle se negan tekeminen on niin musertavaa. Tulee sellainen idioottimainen olo, että mitä taas kuvittelit, että voisit olla raskaana, senkin maho ämmä. Plus kun nää mun kierrot on mitä on niin aina vaikea tietää milloin olisi sellaiset päivät jolloin oikeasti voisi testissä jotain näkyä.
Ää, mä en kyllä enää lähde mihinkään reissuihin. Joka puolella näkyy raskausmahoja ja nelilapsisia perheitä, mikä se omakin tavoite olisi Jotenkin kiinnittää niin hirveen hyvin huomiota näin vauvakuumeisena kaikkiin odottaviin..
Tummahko ko eli sit ku testi kontrollin värinen tai tummempi niin ovis tuloillaan olisTein elämänä ekan ovistestin enkä näihin ole perehtynyt. Olisiko jollakin jotakin lausuttavaa tikusta ? Sen verran tiedän, että ei taida olla plussa.?:)
Mulla oli vähän semmonen olo ku se tippa tuli ettei tartte ostella nyt kuukautissiteitä hetkeen, mut sit alko päänsärky mikä mulla meinaa et olis menkut tulossa. Just mietinkin ku ei oo mitään oiretta. Joo verenmaku oli suussa pari päivää joo rinnat on kipeät joo ei oo kovia kipuja masulla koska ei vaan oo. Mut joo kiitti tsempeistä, toivottavasti olis ollu kiinnittyminen :)Jesbe: Dpo7 ja veritippa kuulostaisi kiinnittymiselle. Tuosta minä arvasin olevani raskaana silloin kun esikoinen tärppäsi. Se oli se ainoa oire, josta erotin että kierto olisi jotenkin erilainen kuin yleensä. Nämä nippailut, tissikivut ym. kun voi olla kumpaa tahansa.
Pidän sulle peukkuja!
Ihanan paljon teitä oviksen tienoilla olevia nyt. Tosi hauskaa seurailla teidän menoa nyt kun itsellä tylsä vaihe (kp2). Talletteluonnea!
Mul on vähän tota samaa ajattelua ollut. Tätä kolmatta nyt vasta yritetään toista kiertoa mut kuitenkin ja myös tätä ennen. Sit, kun tekee sen negatiivisen testin niin katuu, miksi edes teki ja tavallaan toivoo, ettei ois tehnyt niin voisi edes vähän kuvitella tärpin käyneen.
Tsemppiä sinne ja peukut pystyssä teidän onnistumisen puolesta!
Se toisten plussa on km jälkeen ihan raastavaa, ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa. Itsekin nyt taas dpo8 tunnustelen kaiken maailman juttuja ja voin sanoa et piti olla tjot ei mikään yritys mut minkä tuon itselleen mahtaa. Toisaalta jos tulisi plussa itselleni niin en varmaan uskoisi ennen ku synnytyssalissa ja kun on vauva sylissä että joo oikeasti raskaana ollu. En oo ihan käsitellyt noita tunteita ja ajatuksia ja sitte en oo halunnut myöskään sitä vertaistukea koska pelottaa et jos jään vellomaan ja sitä kautta manaan itseni lapsettomaksi, niin hullulta kuin se kuulostaakin.Yritän keskittyä muuhun kuin oireiden analysointi! Tänään ei ole tiukassut munasarjoissa, mutta oli aamukivaa miehen kanssa silti. Kokoajan ajattelen silti että olikohan oikea aika. Ja pitäisi vain nauttia elämästä. En minä halunnut että vauvakuume iskisi niin pahasti että se häiritsee elämistä näin paljon :) siksi olen myös täällä ollut vain kerran päivässä vähän lukemassa. En oikein osaa iloita muiden plussien puolesta vielä... ja se tuntuu väärältä!
Tein elämänä ekan ovistestin enkä näihin ole perehtynyt. Olisiko jollakin jotakin lausuttavaa tikusta ? Sen verran tiedän, että ei taida olla plussa.?:)
kivasti omaa tekstiä lainaten niin voiko tuosta nyt päätellä mitään, että ovis olisi lähellä?
kivasti omaa tekstiä lainaten niin voiko tuosta nyt päätellä mitään, että ovis olisi lähellä?