Mäkin tunsin tollasia viime kierrossa.. Toivotaan et sulla meinaa jotain :)
Mäkin oon tuntenu parissa kierrossa! Siis sellasta piikikästä selvää kipua ja kestää ihan muutamia sekunteja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin tunsin tollasia viime kierrossa.. Toivotaan et sulla meinaa jotain :)
Tänään on n.viikko oviksesta. Autolla ajaessa tuntu tänään kohdussa oikeella puolella kipua pari kertaa joka kesti ehkä 10sek. Oliskohan se ollu kiinnittyminen/kiinnittymisen yritys
Voi olisipa, sormet ristissä
Itse yhdyn edellisiin. Kierto kierrosta kaikki mahatuntemukset lisääntyy vaan. Siks oonkin alkanut pohtimaan mm. Endo. Mut ei sitä kyl varmaan oo, oon vaan vainoharhainen
Mites NewMoon? Joko koetulokset tuli? Pääsettekö aloittamaan hoidot?
Joo jatkan kans tällä lima linjalla, joten ällövarotus! :D
Töissä ihmettelin että miiiiksi tuntuu yhtäkkiä märälle paikat, vessassa sitten huomasin että limaa tullut helkkaristi. En osannut oottaa kun en oo niin seuraillut päiviä. Onneks pääsee hyödyntämään tänään vielä kun pääsin iltavuorosta aiemmin mitä yleensä viime kierrossa en havainnut että ois näin paljo tullut limaa oviksen aikoihin, onkohan se normaalia että se vaihtelee eri kierroissa, hmmm?
Dimou, äkkiä kauppaan hakemaan testiä ! jännätään täällä sun kanssa. en yhtään muista kuin pitkä kierto sulla on yleensä. Onko jo menkat myöhässä?
Omaanapaa: kyl täs varmaan täytyy alkaa uskomaan et raskaana kunnes toisin todistetaan. Ei ole ollut kyllä muuta kun menkkamaisia fiiliksiä mahassa. Ei ole pahoinvointia tai nännikipua tms. oireita.
Toivottavasti pysyy matkassa, vielähän riskit on isot