Raskaaksi 2019

Tänään on n.viikko oviksesta. Autolla ajaessa tuntu tänään kohdussa oikeella puolella kipua pari kertaa joka kesti ehkä 10sek. Oliskohan se ollu kiinnittyminen/kiinnittymisen yritys:think005

Voi olisipa, sormet ristissä:Heartred

Itse yhdyn edellisiin. Kierto kierrosta kaikki mahatuntemukset lisääntyy vaan. Siks oonkin alkanut pohtimaan mm. Endo. Mut ei sitä kyl varmaan oo, oon vaan vainoharhainen:hilarious:

Mites NewMoon? Joko koetulokset tuli? Pääsettekö aloittamaan hoidot?
 
Voi olisipa, sormet ristissä:Heartred

Itse yhdyn edellisiin. Kierto kierrosta kaikki mahatuntemukset lisääntyy vaan. Siks oonkin alkanut pohtimaan mm. Endo. Mut ei sitä kyl varmaan oo, oon vaan vainoharhainen:hilarious:

Mites NewMoon? Joko koetulokset tuli? Pääsettekö aloittamaan hoidot?

Mä miettiny kans endoa, mut toiv ei, eikä mulla mitään isompia menkkakipuja.. Kai sitä liikaa vaan analysoi noita tuntemuksia!! Kuiteki vaan joku eksyny pieru pyörii siellä :hilarious:
 
Ällövaroitus!!!




Nyt se tapahtuu. Ihan satavarmasti ovuloin nyt. Äsken tuli sellanen lima pihalle et muistutti enemmän limatulppaa... En siis ronkkinu toosaa vaan tulin suihkusta ja ihmettelin mikä saatanan räkä mun jalalla on :laughing002
 
Joo jatkan kans tällä lima linjalla, joten ällövarotus! :D

Töissä ihmettelin että miiiiksi tuntuu yhtäkkiä märälle paikat, vessassa sitten huomasin että limaa tullut helkkaristi. En osannut oottaa kun en oo niin seuraillut päiviä. Onneks pääsee hyödyntämään tänään vielä kun pääsin iltavuorosta aiemmin mitä yleensä:grin viime kierrossa en havainnut että ois näin paljo tullut limaa oviksen aikoihin, onkohan se normaalia että se vaihtelee eri kierroissa, hmmm?
 
Joo jatkan kans tällä lima linjalla, joten ällövarotus! :D

Töissä ihmettelin että miiiiksi tuntuu yhtäkkiä märälle paikat, vessassa sitten huomasin että limaa tullut helkkaristi. En osannut oottaa kun en oo niin seuraillut päiviä. Onneks pääsee hyödyntämään tänään vielä kun pääsin iltavuorosta aiemmin mitä yleensä:grin viime kierrossa en havainnut että ois näin paljo tullut limaa oviksen aikoihin, onkohan se normaalia että se vaihtelee eri kierroissa, hmmm?

Onnea limoista! Myös mamimam! :hilarious:

Mulla ainaki vaihtelee liman määrä kierroissa ja näköjään sekin kuin monta päivää ennen ovista alkaa tulemaan. Joskus ollut koko kierto melko kuivaakin vaikka ovistestin mukaan ovis tapahtu. Ihmeellisiä nää.
 
Mulla on nippaillu ja tullu runsaasti limoja monta päivää. Flo arvioi oviksen kp13, FF kp14 o_O Lämmöt oli viimeks alhaalla kp9. Tuli nyt harrasteltua sitten kp4, 7, 9, 16 ja 17 eli tänään reissussa sit kuitenkin :hilarious: Mieheltä poistui heti paineet, ku sanoin, et parhaat päivät taisi mennä :yuck:
 
Mulla tää kierto oli et hoksin et oli liukas vaan. Eli kunnon limoja en bongannut. Ihmetytti siksi myös se hymy ku oli vain liukas ja sitkeä ovismainen lima tuli aiemmin.. Noh, kumminkin heti dpo2 tikku jo hailu . Ja just mulla wusti91 oli vaan semmosta hetkikipua yleensä oon ihan kaksinkerroin kivusta. Dpo4 tuli outo koko mahan kramppi kota kesti about 30 minsaa.. En tiedä sit mikä oli mut molemmat munikset välillä muistuttaa et täällä ollaan mut sit eilen illalla tuli outo vv mut sit muutti sillee et kostea olo mut kuivahko meininki.. Yleensä lorottelee koko ajan.. En osaa sanoa onko hyvä vai ei. Pari päivää tietyssä kohti outo pistokipu mut ei kauaa kestä. Kiva olla kivuton joskus
 
Jesbe: Dpo7 ja veritippa kuulostaisi kiinnittymiselle.:dummy: Tuosta minä arvasin olevani raskaana silloin kun esikoinen tärppäsi. Se oli se ainoa oire, josta erotin että kierto olisi jotenkin erilainen kuin yleensä. Nämä nippailut, tissikivut ym. kun voi olla kumpaa tahansa.
Pidän sulle peukkuja!

Ihanan paljon teitä oviksen tienoilla olevia nyt. Tosi hauskaa seurailla teidän menoa nyt kun itsellä tylsä vaihe (kp2). Talletteluonnea!:happy:

:smiley-bounce016
 
Kp 26/25-28. Ei mitään oireita. Olis tosi ylläri, jos tässä kierrossa tärppää. En oo tikuttanut ovulaatiota ja makkarin puolella on ollut hiljaista. Kiva silti, jos olisi onnistanut.
 
Täälläkin kp2 ja outoa kun vuoto rupeaa jo muuttumaan ruskeaksi. Ja hyytymiä :/ ei varmaan toimi toi alapää oikein. Ja onko terolutit edes hyväksi..
 
Dimou, äkkiä kauppaan hakemaan testiä ! :smiley-bounce013 jännätään täällä sun kanssa. en yhtään muista kuin pitkä kierto sulla on yleensä. Onko jo menkat myöhässä?

Omaanapaa: kyl täs varmaan täytyy alkaa uskomaan et raskaana kunnes toisin todistetaan. Ei ole ollut kyllä muuta kun menkkamaisia fiiliksiä mahassa. Ei ole pahoinvointia tai nännikipua tms. oireita.
Toivottavasti pysyy matkassa, vielähän riskit on isot :smiley-angelic001
 

Liitteet

  • 438A25FA-9B51-4E40-B565-257E7A4C77D4.jpeg
    438A25FA-9B51-4E40-B565-257E7A4C77D4.jpeg
    12.4 KB · Katsottu: 149
Onnea ja tarrasukkia Leaf. :Heartred

Tsemppiä piinailijoille!

Täällä kp5 ja menkat kohta lusittu. Eilen kävin verikokeissa ja tulokset ehtii kuulemma hyvin ens viikon polikäynnille. Simppakokeen tuloksia ei ole kuulunut kotiin, eikä Kantaan. :confused005
 
Oi, Onnea Leaf! Tarrasukkia!:smiley-bounce012

Hillis: Meille ainakin kerrottiin simppatestin tulokset vasta siellä lääkärissä sitten. Ehkä ihan hyvä niin ei ehtinyt panikoida mitään epäolennaista.:rolleyes:
 
Dimou, äkkiä kauppaan hakemaan testiä ! :smiley-bounce013 jännätään täällä sun kanssa. en yhtään muista kuin pitkä kierto sulla on yleensä. Onko jo menkat myöhässä?

Omaanapaa: kyl täs varmaan täytyy alkaa uskomaan et raskaana kunnes toisin todistetaan. Ei ole ollut kyllä muuta kun menkkamaisia fiiliksiä mahassa. Ei ole pahoinvointia tai nännikipua tms. oireita.
Toivottavasti pysyy matkassa, vielähän riskit on isot :smiley-angelic001

Ei mulla ole sinänsä mitään tyypillistä kierron pituutta, mutta kahteen edelliseen kiertoon verratuna ei ole vielä myöhässä. Olivat 44 ja 40 päivää. Mikään kiire siis ei vielä ole. Ehkä haen testin, ehkä en, en ole osannut vielä päättää :rolleyes:
 
Mä en jaksaisi ollenkaan odottaa, että pääsen testaamaan. Ei oikein muuta pyöri mielessä taas kuin tämä vauvaprojekti :rolleyes:
 
Takaisin
Top