Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi hemmetti, tais eile olla se ovis. Talleteltiin vain toissapäivänä eli -1. Nyt ärsyttää, ei taida tällä kierrolla tärpätä.. yrittäiskö vielä tänään vai onko tämä jo menetetty tapaus.
Jos eilen oli ovisplus niin ovishan tapahtuu 24-36h sen jälkeen eli tänään ois ovispäivä niin tallettelut ehdottomasti kannattaa vielä! Sori en nyt muista et tikuttelitko ovista ja miltä testit näytti?
No mut eiks -1 oo just hyvä päivä talletella? Oviksen aikaan on sillon ollu siittiöitä paikalla. Kertokaa jos oon hakoteillä mut itse ajattelen, ettei ne useammat kerrat välttämättä mitenkään merkittävästi sitä raskauden todennäköisyyttä lisää jos on joka tapauksessa ollu oikeaan aikaan liikkeellä. Et jos siittiöitä on paikalla oviksen aikaan ni jee ja loppu herran haltuun.
Täällä kierähti kp1 luultavasti käyntiin, vai lasketaanko se tämmösestä tuhrusta vai vasta kun kunnolla iskee päälle? En oikein tätä ole ehkä kuullut.
Tylsää aikaa siis
Joo tikuttelin ja siis eka tikuttelukierros käynnissä joten olen aloittelija vasta siinä suhteessa :) laitan tähän eilisen eli kp16 ja tän päiväisen kp17. Tuo kp16 on tähän asti tummin viiva, tosin eihän sekään ole yhtä tumma kuin kontrolliviiva..
Äh tosi ikävää kyllä tuo tilanne
Mulla oli arvo jotain 4,6 muistaakseni, eilen soitettiin niin laskenut 2,2 joka vissiin ihan jeppis.
Eikai sun arvot kauheen korkeat oo vai oonko ihan väärässä, tää on mullekkin niin uusi tuttavuus, ihan keltanokkana täällä sössötän
Toivottavasti saisit lääkitystä, kuka tietää jos se muuttaa teidän koko yrityksen suunnan jos se on se syy paljon tsemppiä
Mulle tuli kunnon tumma viiva ovistestiin, mut digin mielestä ei ollut plussa. En nyt sitte tiiä, milloin ovis oli.
Taitaa jäädä tallettelu, kun ollaan koko perhe samassa huoneessa Plus ollaan väsyneitä. Ehkä kotona sitten...taasKuulostaa kivalta lomalta:) onko talletteluille mahdollisuutta? Kyl munkin varmaan pitää tohon digiin satsata...
Tsempit kp1:iin taas. Mäkin taisin eilen sanoa, et vuoto ohi. Mutta tänään taas paluu arkeen niiden osalta. Olishan sellainen normi 6-7 päivän vuoto ilman lisämausteita liikaa pyydetty:banghead:
Mulla on kans pari päivää "syyslomaa". Jee, ehtii sienestämään ja parin vkn päästä kutsuu Espanjan aurinko
Ite en oo noita liuskoja käyttänyt mut mitä oon muilta täältä lukenut niin toi miten tumma viiva milläkin ovistestimerkillä ja milläkin ihmisellä on plus voi vaihdella. Onko sulla muita ovikseen viittaavia oireita? Jatkaisin suna vielä tikuttelua jos se kunnon tumma viiva viel onki tulossa :)
Kiitos Ei ole enää kovin korkea joo :) Mutta tosiaan oireet on edelleen aika raskaat ja elämänlaadun kannalta merkittävät. Ne kun ei ilmeisesti aina korreloi verikokeiden ja ainakaan pelkkien TSH ja T4V arvojen kanssa Onko sulla tyroksiini käytössä? TSH alkaa ainakin kuulostamaan hyvältä raskautta ajattelen
Tänään on n.viikko oviksesta. Autolla ajaessa tuntu tänään kohdussa oikeella puolella kipua pari kertaa joka kesti ehkä 10sek. Oliskohan se ollu kiinnittyminen/kiinnittymisen yritys