Raskaaksi 2019

Täällä kierähti kp1 luultavasti käyntiin, vai lasketaanko se tämmösestä tuhrusta vai vasta kun kunnolla iskee päälle? En oikein tätä ole ehkä kuullut.

Tylsää aikaa siis:singing:
 
Voi hemmetti, tais eile olla se ovis. Talleteltiin vain toissapäivänä eli -1. Nyt ärsyttää, ei taida tällä kierrolla tärpätä.. yrittäiskö vielä tänään vai onko tämä jo menetetty tapaus.

No mut eiks -1 oo just hyvä päivä talletella? Oviksen aikaan on sillon ollu siittiöitä paikalla. Kertokaa jos oon hakoteillä mut itse ajattelen, ettei ne useammat kerrat välttämättä mitenkään merkittävästi sitä raskauden todennäköisyyttä lisää jos on joka tapauksessa ollu oikeaan aikaan liikkeellä. Et jos siittiöitä on paikalla oviksen aikaan ni jee ja loppu herran haltuun. :cool:
 
Jos eilen oli ovisplus niin ovishan tapahtuu 24-36h sen jälkeen eli tänään ois ovispäivä niin tallettelut ehdottomasti kannattaa vielä! Sori en nyt muista et tikuttelitko ovista ja miltä testit näytti?

Joo tikuttelin ja siis eka tikuttelukierros käynnissä joten olen aloittelija vasta siinä suhteessa :) laitan tähän eilisen eli kp16 ja tän päiväisen kp17. Tuo kp16 on tähän asti tummin viiva, tosin eihän sekään ole yhtä tumma kuin kontrolliviiva..
 

Liitteet

  • C668FC31-D53A-4F46-B7C3-C61E6D5B8C10.jpeg
    C668FC31-D53A-4F46-B7C3-C61E6D5B8C10.jpeg
    7.9 KB · Katsottu: 143
  • 3EF09A05-547E-42F3-8674-317F628172F5.jpeg
    3EF09A05-547E-42F3-8674-317F628172F5.jpeg
    8.5 KB · Katsottu: 125
No mut eiks -1 oo just hyvä päivä talletella? Oviksen aikaan on sillon ollu siittiöitä paikalla. Kertokaa jos oon hakoteillä mut itse ajattelen, ettei ne useammat kerrat välttämättä mitenkään merkittävästi sitä raskauden todennäköisyyttä lisää jos on joka tapauksessa ollu oikeaan aikaan liikkeellä. Et jos siittiöitä on paikalla oviksen aikaan ni jee ja loppu herran haltuun. :cool:

Heh no totta tuo kyl on! Oon vaa niin vauvakuumeessa nyt että ois pitäny eileki hommailla :cheers Eihä tää oikeesti iha metsään oo menny :happy7
 
Täällä kierähti kp1 luultavasti käyntiin, vai lasketaanko se tämmösestä tuhrusta vai vasta kun kunnolla iskee päälle? En oikein tätä ole ehkä kuullut.

Tylsää aikaa siis:singing:

Kp1 kun alkaa kunnon vuoto ja ennen klo 18 :rolleyes: no, aika samoissa mennään!! Tipun vaan nopeesti jälkeen koska mul luomuovis varmaan vasta kp17-21 :/
 
Joo tikuttelin ja siis eka tikuttelukierros käynnissä joten olen aloittelija vasta siinä suhteessa :) laitan tähän eilisen eli kp16 ja tän päiväisen kp17. Tuo kp16 on tähän asti tummin viiva, tosin eihän sekään ole yhtä tumma kuin kontrolliviiva..

Ite en oo noita liuskoja käyttänyt mut mitä oon muilta täältä lukenut niin toi miten tumma viiva milläkin ovistestimerkillä ja milläkin ihmisellä on plus voi vaihdella. Onko sulla muita ovikseen viittaavia oireita? Jatkaisin suna vielä tikuttelua jos se kunnon tumma viiva viel onki tulossa :)
 
Äh tosi ikävää kyllä tuo tilanne :shifty:
Mulla oli arvo jotain 4,6 muistaakseni, eilen soitettiin niin laskenut 2,2 joka vissiin ihan jeppis.
Eikai sun arvot kauheen korkeat oo vai oonko ihan väärässä, tää on mullekkin niin uusi tuttavuus, ihan keltanokkana täällä sössötän :hilarious:
Toivottavasti saisit lääkitystä, kuka tietää jos se muuttaa teidän koko yrityksen suunnan jos se on se syy :smiley-angelic001 paljon tsemppiä:happy:

Kiitos :Heartred Ei ole enää kovin korkea joo :) Mutta tosiaan oireet on edelleen aika raskaat ja elämänlaadun kannalta merkittävät. Ne kun ei ilmeisesti aina korreloi verikokeiden ja ainakaan pelkkien TSH ja T4V arvojen kanssa :think005 Onko sulla tyroksiini käytössä? TSH alkaa ainakin kuulostamaan hyvältä raskautta ajattelen :happy:
 
Mulle tuli kunnon tumma viiva ovistestiin, mut digin mielestä ei ollut plussa. En nyt sitte tiiä, milloin ovis oli.

Kuulostaa kivalta lomalta:) onko talletteluille mahdollisuutta? Kyl munkin varmaan pitää tohon digiin satsata...

Tsempit kp1:iin taas. Mäkin taisin eilen sanoa, et vuoto ohi. Mutta tänään taas paluu arkeen niiden osalta. Olishan sellainen normi 6-7 päivän vuoto ilman lisämausteita liikaa pyydetty:banghead:

Mulla on kans pari päivää "syyslomaa". Jee, ehtii sienestämään:happy: ja parin vkn päästä kutsuu Espanjan aurinko:happy:
 
Kuulostaa kivalta lomalta:) onko talletteluille mahdollisuutta? Kyl munkin varmaan pitää tohon digiin satsata...

Tsempit kp1:iin taas. Mäkin taisin eilen sanoa, et vuoto ohi. Mutta tänään taas paluu arkeen niiden osalta. Olishan sellainen normi 6-7 päivän vuoto ilman lisämausteita liikaa pyydetty:banghead:

Mulla on kans pari päivää "syyslomaa". Jee, ehtii sienestämään:happy: ja parin vkn päästä kutsuu Espanjan aurinko:happy:
Taitaa jäädä tallettelu, kun ollaan koko perhe samassa huoneessa :grin Plus ollaan väsyneitä. Ehkä kotona sitten...taas :hilarious:
 
Hei hei, nyt olen hetki ollut muissa maailmoissa. En ole itkenyt viikkoon, vaikka ajattelen asiaa päivittäin. Vuoto kesti about 10 päivää, ja vielä tulee jotain "rusehtavaa" vuotoa. Tänään tulee 2 vko täyteen km toteamisesta ja se tuntuu kuin vuosi sitten! Tänään alkoi vasemmalla puolella kunnon tuikkimiset, oikein pahalta tuntuu välillä. Eilen tein raskaustestin ja ovistestin, raskaustestissä enää pikku haamu jäljellä joten toivon ettei siellä ole jäänyt mitään, koska ovistesti oli aika räikeä plussa eilen. Eli voiko ovulaatio tuntua näin paljon selkeämmin km jälkeen? Kokemuksia? Hyödynnettiin varovaisesti tämän päivän mahdollista ovista mutta mun toiveet eivät ole kovin korkealla. Muistan kyllä miten moni sanoo että olisi hedelmällisempi km jälkeen jne. mutta viimeksikin kesti melkein vuoden. Tulen listalle varmaan tämän kierron jälkeen kun ekat menkat tulevat kunnolla! :) Mutta siis mieli on parempi, ja mennään kohti uusia yrityksiä miehen kanssa!
 
Ite en oo noita liuskoja käyttänyt mut mitä oon muilta täältä lukenut niin toi miten tumma viiva milläkin ovistestimerkillä ja milläkin ihmisellä on plus voi vaihdella. Onko sulla muita ovikseen viittaavia oireita? Jatkaisin suna vielä tikuttelua jos se kunnon tumma viiva viel onki tulossa :)

Tänään kyl tuntui alavatsalla juilintaa, et jos se sitä meinaa.. ja lima-asiaan, sitä ei oo vielä paljoa . Hämmentävää, pitää kyl tikutella vielä jokunen päivä! Katsellaan katsellaan.

Tsemppiä kaikille teille tovereille! :)
 
Kiitos :Heartred Ei ole enää kovin korkea joo :) Mutta tosiaan oireet on edelleen aika raskaat ja elämänlaadun kannalta merkittävät. Ne kun ei ilmeisesti aina korreloi verikokeiden ja ainakaan pelkkien TSH ja T4V arvojen kanssa :think005 Onko sulla tyroksiini käytössä? TSH alkaa ainakin kuulostamaan hyvältä raskautta ajattelen :happy:

Juu on ollut käytössä nyt reilun kuukauden ja sillä arvo tippunut :angelic:
 
Plussatuulia kaikille ovistelijoille ja testailijoille! :wav Kivaa kun saa jännätä muidenkin puolesta, kuin vain omasta.

Tänään kai dpo 0 ja lämmöt lähti aamulla mielestäni lupaavasti nousuun. Mutta sitten ne vaan jatkoi nousemistaan päivän mittaan... nyt olen kuumeessa ja hillitön yskä päällä. Saa varmaan heittää hyvästit tämän kierron vauvahaaveille, elimistö on tuskin kovin vastaanottavaisella tuulella. :sad001
 
Dpo7 ja nuppineulan pään kokoinen veritippa. Hmm. Muuten on olo ollut migreettinen tänään mutta muuten hyvä, väsymystä joo mutta ei nyt ylipaljon joten kyllä vissiin hormonit toimii. Harmittaa vähän kun en syönyt progea mutta jos se nyt toimis ku oviski oli. En tiedä ku ei mulla ole mitään sanottu kuin amenorrean hoitoon eli periaatteessahan mulla ei sitä ole määrätty kuin hoitojen aikana kuukautiskierto ylläpitoon.. Oireita raskauteen ei ole. Hitusen harmittaa mutta eiköhän se uus ovis tuu ja jos sit kysyy hyvissä ajoin ne verikokeet ja sen progen. Eikä mulla olisi tarpeeks paljon edes ollut. Mahaan ei koske, pientä pistokipua ollut muuten juuri mitään. Oikealla jomottelee useammin ja sit koko lonkan aluetta mutta muuten ei oo sitä tajunvievää kipua joten olisipa toimiva keltis
 
Tänään on n.viikko oviksesta. Autolla ajaessa tuntu tänään kohdussa oikeella puolella kipua pari kertaa joka kesti ehkä 10sek. Oliskohan se ollu kiinnittyminen/kiinnittymisen yritys:think005
 
Tänään on n.viikko oviksesta. Autolla ajaessa tuntu tänään kohdussa oikeella puolella kipua pari kertaa joka kesti ehkä 10sek. Oliskohan se ollu kiinnittyminen/kiinnittymisen yritys:think005

Mäkin tunsin tollasia viime kierrossa.. Toivotaan et sulla meinaa jotain :)
 
Takaisin
Top