Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juu jatka tikuttelua vaan, luultavasti follien kasvukipuja ennen varsinaista ovista.Nyt oon oikeesti todella ulapalla. Oon tikutellut ovulaatiota kp 8 asti. Eilen oli vähän tummempaa viivaa ja tänään hailakampaa mulla noita halpis testejä. Juilii vatsasta koko ajan et luultavasti ovulaatio on menossa? Tai jotain mut miks se ei näy tossa testissä. Miten te toimisitte tässä tilanteessa Jatkaisitteko tikuttelua. Anteeks nää tyhmät kysymykset mut tää on niiku mun eka kerta ku kusen johonki muuhun kun raskaustestiin.
EDIT: Nyt siis menossa kp 11
Kiitoksia vastauksista, mukavaa kuulla etten ole ainoa joka hemmottelee itseään. Ennen kkm olin aktiivinen, jaksoin miettiä kouluhommia ja työnhakua. Nyt olen jotenkin vetäytynyt kuoreeni ja istun mieluummin kotona yksin ja katson telkkaria. Huomiseksi varasin kampaajalle ajan, ja toivon ettei siellä käydä mitään henkilökohtaista keskustelua oikein. En ole sosiaalisella tuulella. Ohimennen sanoin kaksi viikkoa sitten tutulle opiskelukaverille raskaudesta koska hän oli jo viimeisillään, ja mua kauhistuttaa jos minun pitää kommentoida asiaa hänelle jos kyselee miten mulla menee. Valehdella tai ei? No toivon etten tarvitse nähdä häntä sen enempää siellä.
Itsekin odotan innolla sitä intoa taas asioihin. Eilen illalla mietin että olen sentään päässyt ylös sängystä, olen käynyt suihkussa ja syönyt. Sitä en pystynyt viikko sitten. Kaikki menee eteenpäin mutta minä hieman hitaammin kuin ennen. Viikonlopuksi mies on keksinyt tekemistä, jotta päästään pois arjesta hieman. Ihanaa kun hänkin ajattelee tällaista.
Vaikka on vain viikko vuodoista niin tein raskaustestin tänään taas, se oli haalea haamu vieläkin. Luulin että viikonloppuun mennessä olisi poistunut mutta nyt en tiedä. Toivon toki ettei kaavintaan joutuisi vielä. Haluaisin että tämä menisi luonnollisesti eteenpäin ja sitten kohti uusia yrityksiä. Miehenikin odottaa innolla että pääsis talletuksia tekemään. En tiedä miten paljon jyystöä paikat kestäisivät juuri nyt, mutta toovon ettei tarvitse kauan odottaa sentään. Tänään illalla sitten viiniä ja temppareita telkkarista!
Kannattaa ottaa kampaajalla lehti käteen se yleisesti kyllä viestii että ei halua jutella, nauti omasta ajasta ja rentouduKiitoksia vastauksista, mukavaa kuulla etten ole ainoa joka hemmottelee itseään. Ennen kkm olin aktiivinen, jaksoin miettiä kouluhommia ja työnhakua. Nyt olen jotenkin vetäytynyt kuoreeni ja istun mieluummin kotona yksin ja katson telkkaria. Huomiseksi varasin kampaajalle ajan, ja toivon ettei siellä käydä mitään henkilökohtaista keskustelua oikein. En ole sosiaalisella tuulella. Ohimennen sanoin kaksi viikkoa sitten tutulle opiskelukaverille raskaudesta koska hän oli jo viimeisillään, ja mua kauhistuttaa jos minun pitää kommentoida asiaa hänelle jos kyselee miten mulla menee. Valehdella tai ei? No toivon etten tarvitse nähdä häntä sen enempää siellä.
Itsekin odotan innolla sitä intoa taas asioihin. Eilen illalla mietin että olen sentään päässyt ylös sängystä, olen käynyt suihkussa ja syönyt. Sitä en pystynyt viikko sitten. Kaikki menee eteenpäin mutta minä hieman hitaammin kuin ennen. Viikonlopuksi mies on keksinyt tekemistä, jotta päästään pois arjesta hieman. Ihanaa kun hänkin ajattelee tällaista.
Vaikka on vain viikko vuodoista niin tein raskaustestin tänään taas, se oli haalea haamu vieläkin. Luulin että viikonloppuun mennessä olisi poistunut mutta nyt en tiedä. Toivon toki ettei kaavintaan joutuisi vielä. Haluaisin että tämä menisi luonnollisesti eteenpäin ja sitten kohti uusia yrityksiä. Miehenikin odottaa innolla että pääsis talletuksia tekemään. En tiedä miten paljon jyystöä paikat kestäisivät juuri nyt, mutta toovon ettei tarvitse kauan odottaa sentään. Tänään illalla sitten viiniä ja temppareita telkkarista!
Dpo9 kai ainakin joillain jo näkyy, pari päivää myöhemmin varmaan todennäköisemmin. :)Dpo8 eikä vieläkään minkäänlaisia tuntemuksia. Koskahan uskaltaisi testailla?
Meillä samaan aikaan testaillut ja mullakin elämäni ensimmäiset tikutukset menossa! Tsemppiä. Kiva kun joku heittää näitä mun kanssa tänne ni pääsee vähän vertailemaan.Tänne on tullut hirveesti tekstiä, tsemppiä kaikille yritykseen ja plussatuulia!:)
Täällä alkakoon ovulaationmetsästys, tein tänään elämäni ensimmäisen ovilaatiotestin ja se näyttää tältä :D kp 11 nyt menossa, missä se luuraa.. come to mama!
Mä sain elämäni ekan hymyn oon siis noita aiemmin käyttänyt mut huomattavasti helpotti kun oli digiovistesti kyseessä.. Mulla pcon takia ne viivat kun on pitkin kiertoa mitä sattuu niin ei sit tiedä. Mut nyt hymy niin talletukset tehty preciis oikeeseen aikaan ja nyt olis sitte dpo1...Meillä samaan aikaan testaillut ja mullakin elämäni ensimmäiset tikutukset menossa! Tsemppiä. Kiva kun joku heittää näitä mun kanssa tänne ni pääsee vähän vertailemaan.
Mulla oli noin hailura viiva 2pv sitten. Nyt on hitusen tummempi.
Okei. Pitää seurata. Mullakin näyttää noi viivat mitä sattuu. Jatkan kyllä tätä tikuttelua mutta pitää katsoa jos tilaa hymynaama juttuja jos nämä ei tuota tulostaMä sain elämäni ekan hymyn oon siis noita aiemmin käyttänyt mut huomattavasti helpotti kun oli digiovistesti kyseessä.. Mulla pcon takia ne viivat kun on pitkin kiertoa mitä sattuu niin ei sit tiedä. Mut nyt hymy niin talletukset tehty preciis oikeeseen aikaan ja nyt olis sitte dpo1...