Raskaaksi 2019

Buuu, harmittaa niin vietävästi kärvistellä täällä ovulaatio tuskassa eikä pääse edes hyödyntämään sitä:banghead::grumpy:

Kävin tänään nyt kumminkin hakemassa ne terolutit tähän kiertoon, kiinnostaa testata ja selviää vähemmällä sotkulla, kun noissa lugeista. Inhoon niiden pastamaista hajuakin:wtf:

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin. Täällä jännäillään taustalla:nailbiting: aloitin tänään muuten lämpömittailut, on pitänyt monena aamuna, mut eihän sitä ikinä muista.

Buuu, harmittaa niin vietävästi kärvistellä täällä ovulaatio tuskassa eikä pääse edes hyödyntämään sitä:banghead::grumpy:

Kävin tänään nyt kumminkin hakemassa ne terolutit tähän kiertoon, kiinnostaa testata ja selviää vähemmällä sotkulla, kun noissa lugeista. Inhoon niiden pastamaista hajuakin:wtf:

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin. Täällä jännäillään taustalla:nailbiting: aloitin tänään muuten lämpömittailut, on pitänyt monena aamuna, mut eihän sitä ikinä muista.

Edittinä, äsken tuli jo ekat punat. Siinä ei siis todellakaan kestä pitkään ovulaation jälkeen:bag: ihan naurettavaa kyllä.

Mulla alkoi joko menkat...tai varhainen keskenmeno...tai kiinnitysvuoto. Kovin on maltillista vuotoa mun normaaleiks menkkavuodoiks varsinkin kun ovat yli viikon myöhässä. Myöskään perinteisiä menkkakipuja ei ole. Aamulla oli hailu plussa testissä ja sellasta outoa kutittelua/kuplintaa alavatsassa ainakin puoliin päivään saakka.
Kaippa katton mihin tää tästä kehkeytyy ja sitten vaan uutta matoa koukkuun jos/kun ei tärpännyt.

Huvittavaa, miten sitä jaksaa uudestaan ja uudestaan googlettaa erinäisiä tietoja ja keskusteluja raskautumisesta, kierroista, oviksista, luteaalista, oireista, lämmöistä jne jne. Ihan kuin tulisivat muka uutena asiana. :eek: Tää on vaan osa tätä prosessia ja auttaa kaikessa odottelussa :rolleyes:

Jos tästä kierrosta ei tärppää, niin hankin kyllä sitä Gelee Royalia. Nyt on apuna vehnänalkioöljy, d-vit., omega3, foolihappo, kalkki-Magnesium ja maitohappobakteerivalmiste. :wacky: Sinkkihän tuohon pitäisi myös lisätä.:bookworm:

Onneks huomenna on kp 3 loppuu kohta tää saakelin vuoto, vaihdoin siteen viimeyönä 2 kertaa :woot: miks ei voi tulla raskaaksi niin olis vuotovapaata se 9kk... yk10 alkakoon ja seksihalut palatkoon :dance008 olipas runollista

Mulla kp4 tänään, oonko ainut josta tuntuu että menkat menee ihan hurahtaen ohi mutta auta armias ajan kulua kun ovis lähestymässä saati kun se on mennyt:grin yritän ite tän kierron että en kato mikä kp menossa kokoajan saati tikuttele, jos ei tulosta niin sit ens kierrossa taas käyttöön

Ahdistaa taas vaihteeks. Tiuskin miehellekin, kun keskusteltiin palkoista ja valitin, että hän tienaa paremmin kuin minä. Mä haluaisin, että me oltais tasaveroisia, mut ei mun open palkalla kilpailla it -alan kanssa. Mies vaan totesi, et sehän on hyvä, että hän tienaa sitten, jos jään äippälomalle. Siinä kohtaa hermostuin, että niin JOS, kun ei tästä tuu yhtään mitään :banghead: Kai mun pitää tuohon kolmeen olla tyytyväinen. Ja tiedän, et ihan typerä kilpailla jostain palkasta..kyllä mä työtäni rakastan, mutta nyt on taas hieman ylikuormittunut olo, kun on paljon kokeiden korjausta ja vanhempainvartteja. Anteeksi avautuminen. Kyllä tää tästä taas :oops:

Helena, eiköhän ole vaan pinna kireä, niin tulee kahnattua typeristäkin asioista. On nää palkat niin hölmösti kyllä rakentuneet. Itse tienaan myös vähemmän kun mies, vaikka olen korkeammin koulutettu. Tasan ei mee nallekarkit näissä.

Ahdistaa taas vaihteeks. Tiuskin miehellekin, kun keskusteltiin palkoista ja valitin, että hän tienaa paremmin kuin minä. Mä haluaisin, että me oltais tasaveroisia, mut ei mun open palkalla kilpailla it -alan kanssa. Mies vaan totesi, et sehän on hyvä, että hän tienaa sitten, jos jään äippälomalle. Siinä kohtaa hermostuin, että niin JOS, kun ei tästä tuu yhtään mitään :banghead: Kai mun pitää tuohon kolmeen olla tyytyväinen. Ja tiedän, et ihan typerä kilpailla jostain palkasta..kyllä mä työtäni rakastan, mutta nyt on taas hieman ylikuormittunut olo, kun on paljon kokeiden korjausta ja vanhempainvartteja. Anteeksi avautuminen. Kyllä tää tästä taas :oops:

Sama täällä vaikka mulla rankempi työ, mies tienaa yli tonnin enemmän. Mut täytyy olla ilonen, ei hänen työ ikuisesti varmaan kestä..:/

Täys negaa. Prkl. Jätin terolutitki kesken. Ehkä menkat alkaa sit jo viikonloppuna. En ala :arghh:

Täälä odottelen huomiseksi menkkoja. Tai 3 päivän sisään. APTEQ herkkään ilmestyi tuskin silmin nähtävä viiva. Niin hailakka ettei ees kameraan saanut. Tänää kuitenkin dpo 13, joten viivan pitäs olla silmin nähtävä herkällä. Eiliseen Apteq testiin ei ollut tullut ees roskishaamua.
Tissikipukin on hellittänyt. Ehkä vähän kuitenkin harmittaa, vaikka toisaalta tietää että pääsee reissuun. Tosin en tiedä oonko valmis pitämään taukoa yrityksestä :grin

Ääh, nää palkka- ja työjutut on niin suolesta :shifty: meilläkään mies ei voinut jäädä vanhempainvapaalle, vaikka olisi halunnut, koska mä olen opiskelija.

Muuten ollaan onneksi tasavertaisia muuten, oikeasti ja aidosti yhteiset rahat. Eikä aika kovatuloista miestä haittaa pätkääkään mun kituuttaminen opintotuella :hilarious:

Useampaan viestiin sympatiaa painelin, mutta nyt kun pitäisi kommentoida niin en enää muista mitään.:banghead: Tsempit silti kaikille!:Heartpink

Meillä oli tänään se ensikäynti lapsettomuusasiassa ja onpas nyt helpottunut olo!:happy:
Mitään vikaa ei löytynyt kummastakaan, joten lääkäri oli ihan optimistinen luomuplussaankin.:hello2 Vitsaili, että kiva kun tultiin, että saavat tilastoihin helpon plussan.:hilarious:
Hoitosuunnitelmaksi sovittiin että vuoden loppuun vielä yritetään ihan ilman apuja ja jos ei tärppää niin aloitetaan inssit sitten tammikuun kierrosta. Eka inssi ihan omaan kiertoon tikuttelemalla ja seuraava yritys boostataan letroilla. Katsotaan sitten montako inssiä kannattaa tehdä (yleensä 3) ja sitten tarvittaessa siirrytään ivf-hoitoihin keväällä.

Aukiolotutkimusta ei tehdä. Sanoi, että on käytännössä ihan turha tutkimus kun todistettavasti olen kahteen kertaan raskautunut vaikka siitä onkin aikaa. Ja turha kuulemma siksikin, että jos ei tärppää inssillä niin jokatapauksessa hoidetaan ivf:llä jossa sillä ei sitten enää ole merkitystä. Kuulostaa järkevältä.

Se mikä on ihan huippu kivaa, niin pääsen tuonne alkutaskauden ultraan vaikka tärppi tulisi ennen varsinaisten hoitojen alkuja. Ollaan niiden asiakkaita nyt niin selvästi pitävät huolen meistä nyt.:Heartred

Nyt on niin tosi hyvä mieli, että tällä taas vähän aikaa jaksaa. Toki varmasti jos ei tulosta ala tulla niin alkaa taas mieli muuttua mutta yritän nauttia tästä niin kauan kuin tätä kestää.

Tästä kierrosta tuskin on plussaa tulossa kun keltarauhanen näkyi sillä puolella mistä mulla on poistettu munanjohdin. Tosi on se kuulemma mahdollista, että se toinen toimiva putki sen munasolun silti sieppaa. Mutta aika harvinaista se on. Odotan siis menkkoja viikon vaihteessa ja sitten uudella tsempillä jatkamaan yritystä.:)

:hello
En tiedä muistaako mua täällä kukaan, mutta kirjottelin tänne viime keväänä kun mieheni kanssa lopetettiin ehkäisyn käyttö ja annettiin lapselle luvan tulla. Sitten saimmekin tietää, että mies sai työkomennuksen Saksaan koko kesäksi ja päätin unohtaa vauvahaaveet kun fyysisesti se oli, noh, mahdotonta ilman miestä :playful: Ja foorumille kirjoittelu jäi kun päätin yrittää nauttia kesästä kaikin mahdollisin keinoin vaikka ikävä omaa miestä oli kova. Mulla jäi moni teistä täällä mieleen ja oon miettinyt välillä mitä teille kuuluu ja miten projekti Vauva etenee.

Mulla kävi tuuri, miehen kans kun viimein nähtiin eron jälkeen sattuikin tähdet ja kuut (ja ovulaatio:angelic:) kohilleen ja teimme syyskuussa elämäni ensimmäisen plussan. Moni teistä on vähän aikaa sitten miettinyt kierron pituutta, ja itselläni se viimein pillereiden lopetettua tasottui 23, eli myös lyhyemmällä voi tärpätä! Totta kai on vielä neuvolat yms edessä, joten suuri pelko on vielä kun kaikki on mahdollista. Varsinkin kun täällä moni samoihin aikoihin kanssani plussannut näyttää palanneen takaisin :sad001:sorry: Isot pahoittelut ja halaukset tämän kohdanneille!

Ja tän hetkisestä keskustelusta; saimme molemmat vasta uudet työtarjoukset ja mies hinkutti palkkatoivettaan hieman enemmän ylöspäin kuin minä itse, ja suuri syy tähän on se, että ensimmäisen kerran suhteemme aikana hänellä on suurempi palkka, vaikka emme suurituloisia ole koskaan olleetkaan. Ei paljoa, mutta se on ollut hänelle kova paikka kun olen ollut tähän asti paremmin tienaava (vaikka ero on niin pienen pieni ettei sitä juurikaan huomaa), eikä hän tästä ole koskaan valittanut mutta kyllä hänestä sen huomaa. Olemme siis molemmat samalla alalla, vaikkakin hieman erilaisia työtehtäviä olemmekin aina tehneet ja nyt tulemme olemaan ensimmäisen kerran saman yrityksen palkkalistoilla vaikka töissä emme työskentele edes samassa kaupungin osassa. Ja pakko hieman hehkuttaa, ennen kuin kirjoitimme sopimuksen sain tietää, että olen raskaana ja kerroin että jos kaikki menee hyvin (:smiley-angelic001), jään hieman koeajan loppumisen jälkeen äitiyslomalle, johon sanottiin vain että sittes jäät, haluamme sinut silti taloon. Jäi niin hyvä fiilis, varsinkin kun kesä menikin kuunnellessa surullisia uutisia toisensa perään ja mieli ollut muutenkin ihan sekaisin uusien tilanteiden hyväksymisessä.

Nyt oon oikeesti todella ulapalla. Oon tikutellut ovulaatiota kp 8 asti. Eilen oli vähän tummempaa viivaa ja tänään hailakampaa mulla noita halpis testejä. Juilii vatsasta koko ajan et luultavasti ovulaatio on menossa? Tai jotain mut miks se ei näy tossa testissä. Miten te toimisitte tässä tilanteessa :grin Jatkaisitteko tikuttelua. Anteeks nää tyhmät kysymykset mut tää on niiku mun eka kerta ku kusen johonki muuhun kun raskaustestiin.

EDIT: Nyt siis menossa kp 11

Nyt oon oikeesti todella ulapalla. Oon tikutellut ovulaatiota kp 8 asti. Eilen oli vähän tummempaa viivaa ja tänään hailakampaa mulla noita halpis testejä. Juilii vatsasta koko ajan et luultavasti ovulaatio on menossa? Tai jotain mut miks se ei näy tossa testissä. Miten te toimisitte tässä tilanteessa :grin Jatkaisitteko tikuttelua. Anteeks nää tyhmät kysymykset mut tää on niiku mun eka kerta ku kusen johonki muuhun kun raskaustestiin.

EDIT: Nyt siis menossa kp 11
Viimeisimpään kiertoon jossa oon oviksen tikuttanu, oon merkannu vatsakivun kp12, mutta ovisplussan sain kp14. Eli jotain kasvukipuja siinä pari päivää ennen plussaa. Ehkä kannattaa jatkaa vielä tikuttelua.

@Aida* Kuulostaa hyvältä! Se rauhoittaa varmasti mieltä, että asiat etenee ja niihin saa varmuutta :)

@BabyMama. Onnea ja hyviä vointeja raskausaikaan! :happy093

@Mamimam Jos ovulaatio on tänään niin eilisessä ovistestissä kuuluukin näkyä se vahvempana viivana. Se kertoo sen, että ovis on tulossa, yleensä seuraavana päivänä. Mä kuitenkin jatkaisin varmuudeksi tikuttamista, koska viiva ei ole ollut täysin vahva ja kuitenkin ollaan menossa vasta noin varhaisissa kiertopäivissä.

Omista oloista sen verran, että Flon mukaan tosiaan tänään ois ovis, mut ei ole kyllä sen suuntaisia oloja. Katsellaan ja seuraillaan. Illalla joka tapauksessa jumpataan miehen kanssa. :cool14

Useampaan viestiin sympatiaa painelin, mutta nyt kun pitäisi kommentoida niin en enää muista mitään.:banghead: Tsempit silti kaikille!:Heartpink

Meillä oli tänään se ensikäynti lapsettomuusasiassa ja onpas nyt helpottunut olo!:happy:
Mitään vikaa ei löytynyt kummastakaan, joten lääkäri oli ihan optimistinen luomuplussaankin.:hello2 Vitsaili, että kiva kun tultiin, että saavat tilastoihin helpon plussan.:hilarious:
Hoitosuunnitelmaksi sovittiin että vuoden loppuun vielä yritetään ihan ilman apuja ja jos ei tärppää niin aloitetaan inssit sitten tammikuun kierrosta. Eka inssi ihan omaan kiertoon tikuttelemalla ja seuraava yritys boostataan letroilla. Katsotaan sitten montako inssiä kannattaa tehdä (yleensä 3) ja sitten tarvittaessa siirrytään ivf-hoitoihin keväällä.

Aukiolotutkimusta ei tehdä. Sanoi, että on käytännössä ihan turha tutkimus kun todistettavasti olen kahteen kertaan raskautunut vaikka siitä onkin aikaa. Ja turha kuulemma siksikin, että jos ei tärppää inssillä niin jokatapauksessa hoidetaan ivf:llä jossa sillä ei sitten enää ole merkitystä. Kuulostaa järkevältä.

Se mikä on ihan huippu kivaa, niin pääsen tuonne alkutaskauden ultraan vaikka tärppi tulisi ennen varsinaisten hoitojen alkuja. Ollaan niiden asiakkaita nyt niin selvästi pitävät huolen meistä nyt.:Heartred

Nyt on niin tosi hyvä mieli, että tällä taas vähän aikaa jaksaa. Toki varmasti jos ei tulosta ala tulla niin alkaa taas mieli muuttua mutta yritän nauttia tästä niin kauan kuin tätä kestää.

Tästä kierrosta tuskin on plussaa tulossa kun keltarauhanen näkyi sillä puolella mistä mulla on poistettu munanjohdin. Tosi on se kuulemma mahdollista, että se toinen toimiva putki sen munasolun silti sieppaa. Mutta aika harvinaista se on. Odotan siis menkkoja viikon vaihteessa ja sitten uudella tsempillä jatkamaan yritystä.:)

Jospas teille kävis samanlailla kun meille:nailbiting: kerettiin kans käymää sen kerran sillä lapsettomuuspolilla, toki mulle tehtiin aukkarin vaikka onkin synnyttänyt kahdesti. Mut mun piti alottaa letrot ensi kierrossa ja siellä sanottiin samaa että jos plussa tulee ennen ku kerkee aloittamaan edes niitä niin päästään sinne ultraan:)

No se plussa sitten tulikin ja meillä nyt ultra siellä sairaalassa 28.10 jos sinne asti päästään :nailbiting: :love017
Tsemppiä teille! :Heartred ja kaikille muillekin paljon tsemppiä ja Plussatuulia! :wav

Takaisin