Raskaaksi 2019

Mä täällä pähkäilen et pitäisikö aloittaa progesteroni nyt ku on sen hymynaaman saanut nii kolme päivän päästä vai jätänkö sen pois. Lääkäri ei erikseen mitään sanonu mutta niin.

Mä täällä pähkäilen et pitäisikö aloittaa progesteroni nyt ku on sen hymynaaman saanut nii kolme päivän päästä vai jätänkö sen pois. Lääkäri ei erikseen mitään sanonu mutta niin.

Mihin tarkoitukseen? Jos et raskautta yritä?

Mihin tarkoitukseen? Jos et raskautta yritä?
Jottei kierto veny, rupesin miettimään kun se mulla on aikoinaan määrätty ja nyt ku ovulaatio tapahtuu niin olisko hyvä se ottaa jos keltarauhanen ei muodostu kuten kuuluu. Kierrot on kiva pitää kuitenkin asiallisena ja sillä pohdin. Itselläni määrättiin se tasaamaan kiertoja.

Ja onhan se kiva vihdoinkin saada oikea ovisplussa. Tässä vaiheessa on sovittu että tulee jos tulee mutta ikävä jos kierrot venyy jos keltarauhanen ei toimi. Vaikka uskoisin että jonkinlainen vuoto tulee kun ovuloi...

En tiedä miks näitä negoja teen, kun lämmöt jo kertoo et mitään ei tapahdu.. Ehkä kandeis noi kaks vikaa terolutia olla ottamatta ni alkaia uus kierto kenties jo perjantaina..

Oli eilen puhe miehen kanssa tosta ovisplussasta ja tuli hyödynnettyä se joka tapauksessa. Ei oteta erikseen mitään apuja käyttöön vaan tjot, ja mehän on tunnettu pitkään, nyt kun oli ikävä insidentti niin suhde syveni ja kun mulla tämä haku niin nopeasti kyllä sit sovittiin että ei sen kummemmin esitellä muttei oteta apujakaan. Mut arvatkaa kuinka vaikeaa on ku en oo henkilökohtaisesti ikinä saanu hymynaamaa digitestiin nii vähän pyörähti taas liian innon puolelle......

En tiedä miks näitä negoja teen, kun lämmöt jo kertoo et mitään ei tapahdu.. Ehkä kandeis noi kaks vikaa terolutia olla ottamatta ni alkaia uus kierto kenties jo perjantaina..
Kyl se koko kuuri kantsii syödä ja voihan lämmöt alkuraskaudessa olla alhaiset myös..

Oli eilen puhe miehen kanssa tosta ovisplussasta ja tuli hyödynnettyä se joka tapauksessa. Ei oteta erikseen mitään apuja käyttöön vaan tjot, ja mehän on tunnettu pitkään, nyt kun oli ikävä insidentti niin suhde syveni ja kun mulla tämä haku niin nopeasti kyllä sit sovittiin että ei sen kummemmin esitellä muttei oteta apujakaan. Mut arvatkaa kuinka vaikeaa on ku en oo henkilökohtaisesti ikinä saanu hymynaamaa digitestiin nii vähän pyörähti taas liian innon puolelle......
Aaa, et te ootte vanhoja tuttuja jo kuitenkin, eikä mikään ihan uus tuttavuus! :)
Onko exästä muuten kuulunu mitään, ootko saanu olla ihan rauhassa?

Lilja, no voi höh. Toivotaan et sun vibat on ihan väärässä! :)

Täällä ei edelleenkään ihmeitä, kierto rullaa pikkuhiljaa ja rauhakseen eteenpäin vailla ihmeempiä tuntemuksia edelleenkään.
kp 20/(26-)29ja dpo ois aikalailla 5

Mukavaa päivää kaikille, ihanaa kun täällä on niin kiva porukka <3

Aaa, et te ootte vanhoja tuttuja jo kuitenkin, eikä mikään ihan uus tuttavuus! :)

Täällä ei edelleenkään ihmeitä, kierto rullaa pikkuhiljaa ja rauhakseen eteenpäin vailla ihmeempiä tuntemuksia edelleenkään.

Mukavaa päivää kaikille, ihanaa kun täällä on niin kiva porukka :Heartred
Joo, on tunnettu pitkään ja sit ku toi tapaus ja sitä ennen ku se henkinen väkivalta oli kauheaa niin tutustuttiin paremmin ja sitte se syventyi ja se tuntuu oikealta joten ei sillee et joku tuntematon ukko heti vauva hommiin ja hän tiesi mun o+ ja ei ollut vastaan "talletuksia" jopa vitsaili et noni seukki ovis about vuoden päästä ..

Sulla alkaa jännät päivät olla! Toivottavasti tulis plus <3

Mukavaa päivää kaikille, ihanaa kun täällä on niin kiva porukka :Heartred
Ja kiitos kysymästä, rauhaan on onneksi jättänyt <3

Dpo 12 ja suht samanlainen haalea haamulainen kuin eilen, Sofin herkkään, ehkä reunalta vähän vanhempi. Mut toisesta apteq herkästä testistä oli kadonnut haamu,tein sen kyllä aamun 3. pissasta,mutta eipä oo usko raskauteen nostanut päätänsä vieläkään. Joko mulla nousee loppukiertoon nykyään hcg hormoni vähän, tai sit joku yrittää kiinnittyä, tai sit nykyään suurinpiirtein kaikki herkät testit on susia o_O

Eilen alkoi kyllä erilaiset oireet, pahoinvointi, nousi kuume, ja erityisesti menkkajomot puuttuu, pieniä nippailuja on, mut ei menkkajomoja. Nyt kuitenkin jo dpo12.

Laitoin nyt kuvatkin, vaikka ne melkein katoaakin tänne laittaessa. (ekasta näköjään katoskin) Toi toinen hurjan näkönen on ikkuna vasten otettu, puhelin se jostain syystä muokkas noin dramaattiseksi :grin

On ihan kiva pinkki viiva, mutta niin surkean Haalea. Kuitenkin dpo 12 herkällä testillä pitäs (aina ennenkin näkynyt) näkyä selvempi viiva.

Liitteet

• IMG_20191008_114644.jpg
    IMG_20191008_114644.jpg
    17.2 KB · Katsottu: 203
  • IMG_20191008_121351.jpg
    IMG_20191008_121351.jpg
    15.5 KB · Katsottu: 207
Muokattu viimeksi:
Dpo 12 ja suht samanlainen haalea haamulainen kuin eilen, Sofin herkkään, ehkä reunalta vähän vanhempi. Mut toisesta apteq herkästä testistä oli kadonnut haamu,tein sen kyllä aamun 3. pissasta,mutta eipä oo usko raskauteen nostanut päätänsä vieläkään. Joko mulla nousee loppukiertoon nykyään hcg hormoni vähän, tai sit joku yrittää kiinnittyä, tai sit nykyään suurinpiirtein kaikki herkät testit on susia o_O

Eilen alkoi kyllä erilaiset oireet, pahoinvointi, nousi kuume, ja erityisesti menkkajomot puuttuu, pieniä nippailuja on, mut ei menkkajomoja. Nyt kuitenkin jo dpo12.

Laitoin nyt kuvatkin, vaikka ne melkein katoaakin tänne laittaessa. (ekasta näköjään katoskin) Toi toinen hurjan näkönen on ikkuna vasten otettu, puhelin se jostain syystä muokkas noin dramaattiseksi :grin

On ihan kiva pinkki viiva, mutta niin surkean Haalea. Kuitenkin dpo 12 herkällä testillä pitäs (aina ennenkin näkynyt) näkyä selvempi viiva.

On kyllä susia jos huvikseen viivaa antaa.. :/

Viime kuussa olin ihan varma, että olisi tärpännyt. Oireita riitti ja menkatkin olivat myöhässä. Taisin tehdä kolme testiä, sillä negaan en vaan voinut uskoa. Jälkeenpäin mietittynä ne oireet (mahan nippailu, pahoinvointi yms) olivat todennäköisesti jännityksestä johtuvaa, mutta outoa oli se oma tunne, että nyt on pieni kyytiläinen matkassa mukana. Se fiilis oli todella vahva jo kierron alussa. Hankala selittää, mutta ehkä joku voi samaistua. Nyt on vaan todella voimakas pettymys tuosta viime kuisesta "odotuksesta". Tässä kuussa mahiksia ei oo raskauteen, mutta ehkä seuraavissa kierrossa...

Viime kuussa olin ihan varma, että olisi tärpännyt. Oireita riitti ja menkatkin olivat myöhässä. Taisin tehdä kolme testiä, sillä negaan en vaan voinut uskoa. Jälkeenpäin mietittynä ne oireet (mahan nippailu, pahoinvointi yms) olivat todennäköisesti jännityksestä johtuvaa, mutta outoa oli se oma tunne, että nyt on pieni kyytiläinen matkassa mukana. Se fiilis oli todella vahva jo kierron alussa. Hankala selittää, mutta ehkä joku voi samaistua. Nyt on vaan todella voimakas pettymys tuosta viime kuisesta "odotuksesta". Tässä kuussa mahiksia ei oo raskauteen, mutta ehkä seuraavissa kierrossa...

Mullaki hyvä fiilis mut kai vaan toivon niin kovasti..

Mulla on kyllä ollut jännä olo täs kierrossa, ku ei oo ollut oikeen mitään fiilistä. Tulevat menkat jokseenkin ahdistaa, mut kuitenkin jotenkin semmonen olo et en tiedä pitäskö lopettaa vaan yrittäminen. Olla ja elää normaalisti ja sit tajuta jossain vaiheessa että oliski raskaana :grin mut vaikeeta kyllä olis.
Pitää varmaan alkaa vaan kuntoileen ja hankkimaan rantakuntoa, tulevan kesäkuun ulkomaan matkaa varten :) :grin

Toki se vähän harmittaa, et ei saa jouluna kertoa raskaudesta kaikille. Se ois ollut niin siistiä.

TiinuLiinu: Kyllä noissa kuvissa tosiaan haamulaiset näkyvät. Tuossa toisessa ihan selvästikin. Jospa siellä tällä kertaa olisi ihan pysyvänlaatuinen kyytiläinen ja viivat vahvistuisivat. Voihan se olla että tämänkertainen on kiinnittynyt vähän myöhemmin ja siksi viivat vielä haaleita. Tsemppiä jännäykseen!

Jesbe: Onnea hymynaamasta! Ja kiva että pääsit hyödyntämäänkin. :)

Minä huomaan olevani vähän levoton, taidan olla jo jännittynyt ja innistunut huomisesta lääkäristä. Yllättävän vähän kuitenkin.

Eilen kuulin vauvauutisia kahdelta tutulta.:arghh: Ihanaa toki heille, mutta kieltämättä vähän vaikea olla innoissaan toisten puolesta tässä tilanteessa.
Kohtuu positiivinen olo kuitenkin itsellä. Paitsi että tekisi mieli sulkeutua kotiin siihen saakka että olisi raskaana. Ettei kuulisi kenenkään uutisia ennen sitä.:hilarious:

StellaMom, jotenkin ironisen "kivaa" että joku muukin on samassa jamassa kuin itse on. Mä sain tänään ekan lääkkeen sairaalalla ja viikon sairauslomaa. Kuten pelkäsinkin, Cytotecit pitää ottaa juuri 30-vuotissyntymäpäivänä.. onneksi mies on mun kanssa kotona ja ostettiin kauhea kasa karkkia valmiiksi. Pelottaa etukäteen se vuoto ja kivut. Lohdullista tänään oli se ettei ultrasta löytynyt mitään vikaa munasarjoissa tai muualla ja uuteen yritykseen päästään pian. Hassua, että nyt vasta todettiin taaksepäin kallistunut kohtu vaikka on jo 2 täysi-aikaista raskautta takana :joyful:

Alussa sairaalassa vaihteeksi itketti mutta lopulta jo vähän nauratti (hoitajan häsellys). Miehen kanssa käytiin kahdestaan rauhassa kahvilla ja sanoin, että olo on jotenkin niin helpottunut kun asiaa saadaan eteenpäin. Plussaa on myös todella mukava ja empaattinen esimies, joka pysyy tässäkin kokoajan tukena.
Iroonisen kivaa toki, kun tietää ettei yksin näitä käy läpi. Mullakin on mies ollut erittäin hyvin tukena tässä viimeisen viikon aikana. Tuomiosta tulee tänään jo viikko täyteen ja hyväksyntä on alkanut asettautua mieleen. En tiedä miksi tämä kerta oli niin vaikea minulla, ehkä juuri siksi että minusta tuntui että tämä oli ainoa asia mikä oli positiivista minun elämässäni juuri nyt. Työnhaku varmasti helpottaa kun ei tarvitse miettiä ja potea syyllisyyttä siihen että ehkä koeajan lopussa joutuisi kertomaan että jääkin äitiyslomalle. Yritän ajatella että tällekin kokemukselle on joku syy, yritän pysyä positiivisena ja toivon ettei seuraavaa plussaa joudu odottamaan yhtä kauan kuin ensimmäisen.

Eilen saapui raskauskeijun tuotteet ja laitoin ne odottamaan parempia päiviä. Otin silti illalla raskaustestin esille, koska ajattelin että haluan tietää mitä se näyttää. Hyvin haalea viiva mutta selkeästi punertava siellä oli. Normitapauksissa sellaisesta iloitsee, näin kkm jälkeen se vähän masentaa ja toivoo että se lähtisi nopeasti poistumaan kokonaan. Hiljalleen tulee myös tämän rouvan halukkuus takaisin, mietin miten kivaa se on miehelle odottaa että vuodot loppuisivat. Niitäkin tulee vähän vielä, ei enemmän kuin kuukautisvuotona mutta ovat jo seitsemättä päivää meneillään, mulla loppuu yleensä 5 päivän jälkeen. Nyt pitää sitten kerätä voimia ja aloittaa yritykset uudestaan!

Mistä te olette saaneet voimia? Onko joku/jotain, joka antaa sitä puhtia uusiin yrityksiin?
Mä käsittelen tätä kuin jonkun suhteen päättymistä, meen kampaajalle hoitamaan hiuksiani kuntoon ja hankin uuden puhelimen, jotta on jotain kivaa uutta tutkittavaa ja tuo ajatukset pois menetyksestä!

Mulla oli ihan sama, yleensä tosi säännöllinen kierto oli myöhässä viitisen päivää ja muutenkin oli mukamas kaikenlaisia oireita. Ja pettymys oli niiin karsee la kun ne menkat sieltä sit varottamatta tupsahti.. Mut kyl me vielä plussataan, pakko usko siihen:Heartblue

Takaisin