Raskaaksi 2019

Kyllä meillä molemmilla melko varmasti vielä tärppää, kun ei ole mitään rakenteellista ongelmaa miksi ei! Toki itselläkin tunteet vaihtelee, sekin varmasti on tosi luonnollista... Luulen että mulla on näin hyvät fiilikset siksi että mennään kovaa vauhtia kohti ovulaatiota, kun taas sulla heikommat menkkojen alun takia. Näin meitä hormonit ohjaa. :confused: Tsemppiä, ehkä tää on se kierto meille molemmille!
Toivotaan näin! :)

Jannn sitten on vielä hyvinkin toivoa:nailbiting:

Mulla tänään dpo 11 tai 12 ja testi jo näin tumms:nailbiting: mulla näyttää kyllä tummuvan tosi nopeesti ja sain kyllä tosi aikaseen digiinkin sen plussan ku sillon oli joko dpo9 tai 10 :wideyed:

On ruvennut nyt kyl vähän pelottamaan että entäs jos siellä onkin kaksoset kun oviskin tuntui kummallakin puolen:woot:
Mun kaverilla oli dpo16 digi 2-3 ja sit ei menny kauaa ku oli 3+ ja sil näytti myös Dpo10 testit viivaa pc ja sit heti seukki päivänä digi. Hänellä nousi tod nopee. No mut mullaki ollu niin et 24h välein irtos molemmin puolin niin kyl on sut chans saada 2. Olisi kyl syli täynnä, mut on kyl tiedossa kaksoset joista toinen vaan näky ensin ja testit tummu hiljakseenkin

No nyt on kyl bbt päin pyllyä.

Liitteet

• IMG_20191007_153651.jpg
    IMG_20191007_153651.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 177
Dpo6 ja tylsää. Tässä kuussa olo on ihmeen rauhallinen, en oikeastaan edes usko raskauden mahdollisuuteen vaikka talleteltiin dbo2, dbo1, d0, ja dpo2. Ei tule samanlaista pettymystä kuin aiempina kiertoina.

StellaMom, jotenkin ironisen "kivaa" että joku muukin on samassa jamassa kuin itse on. Mä sain tänään ekan lääkkeen sairaalalla ja viikon sairauslomaa. Kuten pelkäsinkin, Cytotecit pitää ottaa juuri 30-vuotissyntymäpäivänä.. onneksi mies on mun kanssa kotona ja ostettiin kauhea kasa karkkia valmiiksi. Pelottaa etukäteen se vuoto ja kivut. Lohdullista tänään oli se ettei ultrasta löytynyt mitään vikaa munasarjoissa tai muualla ja uuteen yritykseen päästään pian. Hassua, että nyt vasta todettiin taaksepäin kallistunut kohtu vaikka on jo 2 täysi-aikaista raskautta takana :joyful:

Alussa sairaalassa vaihteeksi itketti mutta lopulta jo vähän nauratti (hoitajan häsellys). Miehen kanssa käytiin kahdestaan rauhassa kahvilla ja sanoin, että olo on jotenkin niin helpottunut kun asiaa saadaan eteenpäin. Plussaa on myös todella mukava ja empaattinen esimies, joka pysyy tässäkin kokoajan tukena.

Toivotaan näin! :)

Onks teil Vausan kans tutkittu miehiä? Eihän teissä välttämättä mitään vikaa! Onneks mun mies vihdoin vuoden jälkeen tutkimuksiin viikon päästä. Saa nähä mikä tulos sieltä... Ainakin tuntuu et asiat etenee. Ja haluan uskoa vielä luomuraskauteen.

Tuntuu et keltarauhaset nippailee nyt kovin. Ainakin toisella puolella.. Voiko enää liittyä raskauteen.. Vai pitäiskö kohdussa tuntua..hmmh..

Kirjotinkin tuonne piinaviikkoilijoihin,mutta kirjotanpas tännekin, tänään siis soitin neuvolaan, kun digi oli negatiivinen,mut pregchec ja onestep antaa hailakkaa viivaa jo monta päivää ilman vahvistumista tai laimistumista. Neuvola sanoi, että oon uudestaa perjantaina yhteydessä jollei vuoto ala niin aletaan sitten ihmettelemään, missä ennen niin säännölliset menkkani luuraavat vai mistä on kyse. Sanoi, ettei plussakaan mahdoton ole, kropan toiminta voi kuulemma olla joskus mystistä. Epätietosuus piinaa, pelkään, et jos se plussa tästä vahvistuu, ni siellä on jottain vialla mut silti pelkää, et menkat alkaa.

Onks teil Vausan kans tutkittu miehiä? Eihän teissä välttämättä mitään vikaa! Onneks mun mies vihdoin vuoden jälkeen tutkimuksiin viikon päästä. Saa nähä mikä tulos sieltä... Ainakin tuntuu et asiat etenee. Ja haluan uskoa vielä luomuraskauteen.

Tuntuu et keltarauhaset nippailee nyt kovin. Ainakin toisella puolella.. Voiko enää liittyä raskauteen.. Vai pitäiskö kohdussa tuntua..hmmh..
Ei oo vielä, ollaan tosiaan toukokuusta yritetty niin kokeillaan tässä vielä omin avuin, luultavasti sitten jos vuosi alkaa mennä niin mieskin marssii tutkimuksiin.. On onneksi 100% mukana tässä "projektissa" myös :grin

Mä oon ollu pois linjoilta niin oon vähän pihalla, mutta onnea kaikille plussanneille ja sympatiaa uuden kierron aloittaneille!

Mulla kp9. Tänään oli gynekologi. Hän oli oikein asiallinen ja perusteellinen, olen tyytyväinen. :) Hän esitti mun tiputtelujen ja muiden oireiden syyksi lievää endometrioosia. Kohtu ja munasarjat oli sinänsä kunnossa, hyvä limakalvo, useita munasoluja näkyi ja lupaava tarjokas täksi kuuksi, eikä kohdussa ollut endopesäkkeitä. Ilmeisesti kohdun ja peräsuolen välissä jotain on.

Gyne sanoi, että tiputtelut ei vaikuttaisi hedelmällisyyteen. Mainitsin, että oon kuullut et syy tiputteluun olisi keltarauhasessa ja se huolestuttaa mua. Hänen mukaansa sen keltarauhasen ei pitäisi korreloida hedelmällisyyden kanssa. Tai jotain. Ilmeisesti jotkut kuitenkin ovat saaneet hormonilääkitystä tiputteluvuotoon? Mistähän nämä näkemyserot sitten johtuu?

No, hyväksyin nyt kuitenkin endon selitykseksi tiputtelulle, joten ehkä keltarauhasessa ei ole edes mitään vikaa. Olen iloinen, että tämä gyne ylipäätään esitti jonkun pätevänkuuloisen selityksen. Oon nimittäin aika monella gynellä ravannut, ja yleensä reaktio on et "voipa siellä jotain endometrioosia ollakin tai voi olla olematta... Tehdäänpä jotain lisäkokeita joissa ei näy mitään tai määrätään erinäisiä emätinvoiteita".

Sain sellaisen lausunnon, et lapsettomuuspolille pääsee 6kk yrityksen jälkeen, kun yleensä aika on vuosi. Mulla on nyt aika toiveikas moodi menossa yleisesti ottaen. Nämä vaihtelee mulla tiheään, mut tällä hetkellä on olo et enköhän mä raskaudu ihan luomusti tässä lähiaikoina! Ja jos en, niin sit pääsen hoitoihin ja gynen sanoin "yritetään saattaa raskaaksi keinolla millä hyvänsä". :D

Ei se korreloikaan hedelmällisyyden kanssa, mun gyne sanoo ihan samaa. Mutta raskauden etenemisen kannalta keltarauhasen toimiminen on tärkeää. Progelääkitystä käytetään mm. tiputteluvuodon ja vuotohäiriöiden ehkäisemiseksi ja se lukee ihan näiden valmisteiden tuoteselosteessakin. Mun gyne on sitä mieltä, että ylimääräisistä vuodoista huolimatta (jos kierto toimii normaalisti) pitäisi voida raskautua. Mutta kiusallista ja elämänlaatua haittaavaa se ainakin itselle on ilman loppukierron progetukea. Mutta mun tilanne nyt on hieman eri, kun ei puhuta mistään parin päivän tuhrutiputteluista.:bag:

Mutta loistavia uutisia siis:happy: Nyt vaan peukut pystyyn onnistumisen puolesta:happy:

Ainiin piti vielä sanoa sulle että ihan varmasti helpottaa kun mies menee tutkimuksiin, just toi että asiat etenee! Pidetään peukkuja :)

Ainiin piti vielä sanoa sulle että ihan varmasti helpottaa kun mies menee tutkimuksiin, just toi että asiat etenee! Pidetään peukkuja :)

Kiitos :) parasta ois ku hän pääsis perumaan ajan :angelic: nyt nippailee niin paljon alavatsaa et jos tää ei oo vauva ni mikä helv....sit.....:wtf::facepalm: en jaksais taas pettyä ku uskaltanu yrittää uskoa..

Kiitos :) parasta ois ku hän pääsis perumaan ajan :angelic: nyt nippailee niin paljon alavatsaa et jos tää ei oo vauva ni mikä helv....sit.....:wtf::facepalm: en jaksais taas pettyä ku uskaltanu yrittää uskoa..

Vauva! Vauva! Vauva! :blob7:blob6:blob3voi olispa nyt:Heartbigred

Vauva! Vauva! Vauva! :blob7:blob6:blob3voi olispa nyt:Heartbigred

Ihana :hilarious::hilarious::Heartred tein sit ovistestin mut ei oo kovin tumma :smile no mut viime raskaudes ei plussaa ollu viel dpo10:kään.. Sit tajusin vasta 4pvää myöhemmin testata taas. Kun ei malta.. Ja pyh miks nyt oisin yhtäkkiä raskaana :bag: on mul kai ennenki ollu negakierros tällast nippailuu:facepalm: kiitos tsempeistä:Heartpink

Sori epötoivosen spämmit.. Tässä dpo9 illan ovistesti :hilarious::hilarious: toivotaan et pääsen täl viikol plussatestinki laittamaan..

Liitteet

• 20191007_212449.jpg
    20191007_212449.jpg
    12 KB · Katsottu: 192
Dpo6 ja tylsää. Tässä kuussa olo on ihmeen rauhallinen, en oikeastaan edes usko raskauden mahdollisuuteen vaikka talleteltiin dbo2, dbo1, d0, ja dpo2. Ei tule samanlaista pettymystä kuin aiempina kiertoina.
Miks ihmeessä et usko raskauden mahdollisuuteen, kerta tallettelujakin noin hyvin oviksen ympärillä? :)

Edz, mikäs kierto dpo sulla nyt onkaan menossa? On se kumma ettei viivat vahvistu,mut täti pysyy poissa! Tsemppiä <3
Jannn, toivotaan tosiaan et pian tulee viivat ihan toiseen testiin :)

Takaisin