Tänään herkkyys 25 one step. Huomenna one step 10. Kaikilla noi kakkatestit ei näytä kun vast dpo14 plussaa kuulemma
Mitkä dpo sulla nyt olikaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään herkkyys 25 one step. Huomenna one step 10. Kaikilla noi kakkatestit ei näytä kun vast dpo14 plussaa kuulemma
Mitkä dpo sulla nyt olikaan?
Jannn sitten on vielä hyvinkin toivoa
Mulla tänään dpo 11 tai 12 ja testi jo näin tumms mulla näyttää kyllä tummuvan tosi nopeesti ja sain kyllä tosi aikaseen digiinkin sen plussan ku sillon oli joko dpo9 tai 10
On ruvennut nyt kyl vähän pelottamaan että entäs jos siellä onkin kaksoset kun oviskin tuntui kummallakin puolen
Jannn sitten on vielä hyvinkin toivoa
Mulla tänään dpo 11 tai 12 ja testi jo näin tumms mulla näyttää kyllä tummuvan tosi nopeesti ja sain kyllä tosi aikaseen digiinkin sen plussan ku sillon oli joko dpo9 tai 10
On ruvennut nyt kyl vähän pelottamaan että entäs jos siellä onkin kaksoset kun oviskin tuntui kummallakin puolen
Miten teillä nuo ovulaatiokivut esiintyy?
Itselläni on nyt takana kaksi tikutettua ovulaatiota, ja molemmissa on n. 6 tuntia ovulaatioplussan ilmestymisen jälkeen tuntuneet menkkamaiset kivut vasemmalla puolella. Oletan nuo ovulaatiokivuiksi, ja olen niitä nimenomaan vasemmalla huomannut ennen tikuttelujakin. Oikealla en ikinä. Ovuloinkohan oikealta ollenkaan, vai onko irtoaminen siltä puolelta vain jostain syystä kivuton? Tai sitten kipuilu on vain sattumaa ja vaikka suolistoperäistä.
Miltäs aamun testailijoilla tilanne näyttää? :)
Voi ei, nää on niin perseestä. Onko ovis ollut jo? Ovulaatiovuoto? Sitähän mullekin yleislääkäri tk:ssa ekana sanoi:bag: olin vähän et joo tosiaan, mikä ovulaatiovuoto kestää kaks viikkoa jos ottaa tavaksi, niin progeilla saa kyllä ihan kohtuullisia tuloksia näissä siis vuotoihin, yhtään raskautta eikä mitään haamuja tai niiden esiäitejä tai muutakaan oo silti ollut.
Täällä kp19 ja dpo4, edelleen omituisin kierto aikoihin kun eka omituiset menkat, jossa paljon tuoretta verta entisen verilimasotkun sijasta ja kestokin oli tavallista pidempi, niitä oviskipuja ei tullu kunnolla ja keltsikään ei ole jomotellut paljoa
Yleensä koko kierto jonkinsortin jomottelua, mut nyt ollu kyllä hyvin rauhallinen kierto kaikinpuolin.
Tuntuu siis vähän joo välillä, mut ei tavalliseen tapaan. Kumpa tää tarkottais hyvää, eikä huonoa!
Mut ei auta kun piinailla vielä hyvä tovi. Viimeks luteaali jäi 11, toissa kerralla vissiin 13 et saa nähä minkä mittanen kierto nyt tulossa.
Oliko kukaan mun kans suht samoissa?
Vausa, mulla kanssa helpottui olo kun kävin kesällä gynellä tsekkaamassa paikat ja antoi vihreetä valoa. Mulle sanoi vaan että tule vuoden päästä takaisin jos ei ole tärpännyt, nyt alkaa tosiaan tästä kierrosta kuudes kuukausi. Vähän sekavat fiilikset itellä ja olo vaihtuu kokoajan. Pelottaa että mitä jos meille ei vaan suoda miehen kanssa omaa perhettä noh ehkä nää mun höpinät ja pelot menee vielä vähän menkkojen alun piikkiin, ehkä tää tästä