Raskaaksi 2019

Smoothie, no joo, tietty. On kyl ärsyttävää toi että taas pitää jonottaa ja odottaa, vaikka johan tässä on odotettu:disgust ei se kyllä ole helppoa työntää näitä ajatuksia syrjään, vaikka kaikki lääkerumba olisikin tauolla, niin iso ja tärkeä asia kuitenkin:Heartred munkin pitää täällä joka päivä käydä katsomassa mitä ihmisille kuuluu, vaikka mulla ei ole edes mitään pienintäkään mahdollisuutta raskauteen tässä kuussa.

Mies sanoi eilen että uskoo meidän onnistuvan vielä luomusti ennen hoitoja. Mistä lie saa ton positiivisuutensa:rolleyes: oih pitäsköhän iteki vaa heittäytyä siihen haavemaailmaan.. Toki tilastollisesti puolethan niistä jotka ei raskaudu ekan vuoden aikana raskautuu vielä toisen vuoden aikana. Mut yleensä kun yrittää toiveita herättää niin mieli alkaa heti jarruttelemaan "tää tiputtelu kertoo jostain suuremmasta piilevästä ongelmasta joten ei tuu onnistuun ilman hoitoa" :shifty: :blackeye:

AZ viivalle vahvistumisia! Testaatko taas huomenna?

Niin, ja täällä tänään kp1.

Kysymys. Ovulaatio on tapahtunut ihan satavarmasti. Cb digiovistesti ei hymyile tietenkään kun ei löydy sitä lh piikkii mut liuskaovistesti tosi vahva. Samoin toi cb digi ovulaatio testin sisällä viivat on tosi tummat. Onko muilla noin et eka haalistuu ja sit lähtee taas loppukierrossa kohoon? Älkää kysykö miks teen ovistestei En osaa vastata mut niin, mulla yleensä alkupuolella kiertoa tummat ja ovis ja sit haalistuu ja on liki olematon viiva. Nyt menes ihan nurinkurisesti.

Mulla lähteny loppukierrossa kohoamaan kun olen myös digin tehnyt parissa kierrossa ja tummaa tulee mut ei kuitenkaan yhtä tummaa ku kontrolli.

Kattokaa mitä mää ostin! Noin niin kun, hmm, kiinnittymisen tueksi. Juu :smiley-angelic006:happy119

IMG_20191004_213124.jpg

Mä oon vähän kummissani. Yleensä mulla on ovispäivnä maha niin kipeä ettei siitä erehtyä voi.
Selvä plussa, kontrollia vahvempi testiviiva tuli kp14 puolen päivän jälkeen. Oletin et ovis seuraavana päivänä, mut kovaa kipuilua ei alkanukkaan. Toki tuntui, mut ei kuitenkaan silleen kuten aiemmin. Vasenta munista jomotteli ja tuntui ikävältä, mut se ei kestäny kovin kauaa. Ennen menny lähes koko päivä säryissä. Toki olin ottanu panadolia jäätävään hedariin, et voihan se olla et vei ne miedommat jomot sit ennenkun huomasin niiden ees alkaneen.
Mietin sitäkin et tuleekohan vasta tänään, mut ei.
Hämmentyny olo. Mut kerta niin selkeä plussa tuli ja joitain tuntemuksiakin oli, niin eikö nyt vaan pitäis luottaa et ovis vaan oli tavallista kivuttomampi tällä kertaa ja lasken dpo0:ksi sen o+ seuraavan päivän, eli eilisen?
Hyödynnetty on kolmasti oviksen ympärillä, kaks ennen ja yks jälkeen. Et ihan hyvillä mielin sinällään piinailemaan.

Muokattu viimeksi:
dimou: Kippis kiinnittymiselle, pidän peukkuja sun puolesta! Olin täällä melko samoissa miettiessä, tosin en juo punaviiniä mutta kissa kyllä kehrää sylissä. :hilarious: Ja dpokin on vasta 3, joten ei tästä vielä taida hyödyksi olla.

Mies on viettämässä viikonloppua kavereiden kanssa ja poika lähti mummolaan yökylään. Minä linnoittauduin sohvalle ja katselin nyyhkyleffaa. Tekipä terää.:smug: Täytyy sanoa, että lepo tekee kyllä hyvää. Kummasti ajatukset muuttuvat positiivisemmiksi myös raskautumiseen suhteen.

Ähh, kauhee pms-tyyppinen ketutus, päätä särkee ja maha kipuilee, menkat tulkaa jo. :shifty:

Mies sanoi eilen että uskoo meidän onnistuvan vielä luomusti ennen hoitoja. Mistä lie saa ton positiivisuutensa:rolleyes: oih pitäsköhän iteki vaa heittäytyä siihen haavemaailmaan.. Toki tilastollisesti puolethan niistä jotka ei raskaudu ekan vuoden aikana raskautuu vielä toisen vuoden aikana. Mut yleensä kun yrittää toiveita herättää niin mieli alkaa heti jarruttelemaan "tää tiputtelu kertoo jostain suuremmasta piilevästä ongelmasta joten ei tuu onnistuun ilman hoitoa" :shifty: :blackeye:

Ymmärrän, en itsekään jaksa uskoa luomuun tai edes pelkkään progetukeen näiden kaikkien vuotohommeleiden kanssa. Mies jaksaa:hilarious: pahoittelut taas kp1. Mä jännityksellä aina toivon sulle plussaa, kun antais toiveita itsellekin tässä vuotoshowssa:Heartred

Kippis vaan.. Mäkin tulin juuri töistä, lapsi on mummolla ja nyt nautin hiljaisuudesta ja juon lasin viiniä teidän muiden kiinnittymisille. Kohta onkin taas jännät ajat monella. Toivottavasti positiivisissa merkeissä:)

Ja azille varovaiset onnittelut. Hyvin oli viiva lähtenyt vahvistumaan:wav

Ootko muuten törmännyt näillä palstoilla, että ovatko tällaiset vuotohäiriöisetkin raskautuneet? Aika vähän mitään ihan hc vuotelijoita (joksi itseni lasken) on tullut itsellä vastaan. Tosin nyt on kp10 enkä oo vielä menkkojen jälkeen vuotanut yhtään. Toki ei oo sitä seksiä eikä vielä ovulaatiotakaan, mistä nä hommat yleensä saa mulla alkunsa

Jee nyt ei tarvii arpoa enään onko viiva tarpeeksi vahva plussaksi:happy093

Tänään uutena oireena tullut huimaus nopeissa liikkeissä ja hengästyminen helposti:nailbiting:

Mulla välillä huimausta ja hengästymistä ollu oviksesta asti, mut mulla se voi olla perus keltarauhasesta johtuvaa :/ Onnea! :wav

Mulla välillä huimausta ja hengästymistä ollu oviksesta asti, mut mulla se voi olla perus keltarauhasesta johtuvaa :/ Onnea! :wav

Mä niin toivon että pääset myös kesäkuisiin:smiley-angelic001

Ootko muuten törmännyt näillä palstoilla, että ovatko tällaiset vuotohäiriöisetkin raskautuneet? Aika vähän mitään ihan hc vuotelijoita (joksi itseni lasken) on tullut itsellä vastaan. Tosin nyt on kp10 enkä oo vielä menkkojen jälkeen vuotanut yhtään. Toki ei oo sitä seksiä eikä vielä ovulaatiotakaan, mistä nä hommat yleensä saa mulla alkunsa

Valitettavasti tällä palstalla olen törmännyt niihin joilla vuotelua ja ovat edelleen lapsettomia :sorry: jossain vaiheessa luin kaikenmaailman keskustelut missä tiputteluun viitattiin ja muistaakseni joillain onnistuikin mut en muista miten pitkään olivat yrittäneet, oliko ennestään lapsia jne. Yhden pitkään yrittäneen muistan jonka keskustelua seurasin jolla just sama tiputtelu, luget auttoi ja tais 3v yrittää, en muista onnistiko luomusti vai ivfllä..

Mutta ihana että pidät peukkuja mulle! :shy: samaa kyllä toivon sinulle!

dimou: Kippis kiinnittymiselle, pidän peukkuja sun puolesta! Olin täällä melko samoissa miettiessä, tosin en juo punaviiniä mutta kissa kyllä kehrää sylissä. :hilarious: Ja dpokin on vasta 3, joten ei tästä vielä taida hyödyksi olla.

Mies on viettämässä viikonloppua kavereiden kanssa ja poika lähti mummolaan yökylään. Minä linnoittauduin sohvalle ja katselin nyyhkyleffaa. Tekipä terää.:smug: Täytyy sanoa, että lepo tekee kyllä hyvää. Kummasti ajatukset muuttuvat positiivisemmiksi myös raskautumiseen suhteen.

No mullakin ehkä joku dpo 2 :grin Ihan rentoutumiseen otin rankan viikon jälkeen. Mutta jännästi kyllä taas suht positiivisella mielellä. Ihan noin koko elämän suhteen kokonaisvaltaisesti. Jotkut tunnelukot lähti avautumaan alkuviikosta.

AZ, mah-ta-vaa!! :dance011

Valitettavasti tällä palstalla olen törmännyt niihin joilla vuotelua ja ovat edelleen lapsettomia :sorry: jossain vaiheessa luin kaikenmaailman keskustelut missä tiputteluun viitattiin ja muistaakseni joillain onnistuikin mut en muista miten pitkään olivat yrittäneet, oliko ennestään lapsia jne. Yhden pitkään yrittäneen muistan jonka keskustelua seurasin jolla just sama tiputtelu, luget auttoi ja tais 3v yrittää, en muista onnistiko luomusti vai ivfllä..

Mutta ihana että pidät peukkuja mulle! :shy: samaa kyllä toivon sinulle!

Näin mä vähän ajattelin myös. Mutta lääkäri ei juurikaan huolestu vuotelusta, joten kai sitä vaan pitää yrittää uskoa ihmeisiin:rolleyes:

Takaisin