Raskaaksi 2019

AZ Onnea! Ja tarrasukkia matkaan :Heartred

Mulla menossa dpo9. Ei oo kerinnyt paljo miettiä oireita, ku oon leiponut ja siivonnut, koko vloppu täynnä juhlia. :dance011

Sen oon pistänyt merkille että munasarjojen kohtaa juilii, ensin eilen oli vasemmalla kipua ja sitten oikealla. Rinnat on tosi arat, mutta niin ne on usein ennen menkkoja. Aamusta ellova olo vähän ja tosi kylmä, mutta nekin täsmää myös menkkoihin. 2 päivää vielä nii testaan :)

Paljon onnea AZ plussasta!!

Mä sain maanantaille ajan sairaalaan lääkkeellisen keskeytyksen aloitusta varten. Todennäköisesti juuri keskiviikkona eli mun 30-vuotissynttäripäivänä joudun laittamaan emättimeen ne supistuksia aiheuttavat tabletit. Onpa ihana synttäripäivä tiedossa.. mies jää onneksi mun kanssa kotiin, niin ei tarvitse sitä varten mennä sairaalaan.

• Tykkään
Reaktiot: AZ
Tsemppiä kovasti tiina!

Minä vietin kesällä oman 30v-päivän tuulimunaa tyhjennellessä. Oli ainaki ikimuistoiset synttärit.

Dpo7 ja nega, tuskin kellään ois viel plussaa täs vaihees :bag::angelic::rolleyes: pieni dippi lämmöissä...

Tiina pahoittelut :Heartred

TiinuLiinu toivotaan plussaa :hello2

Liitteet

• Screenshot_20191005-100929_Flo.jpg
    Screenshot_20191005-100929_Flo.jpg
    15.8 KB · Katsottu: 216
Paljon onnea AZ plussasta!!

Mä sain maanantaille ajan sairaalaan lääkkeellisen keskeytyksen aloitusta varten. Todennäköisesti juuri keskiviikkona eli mun 30-vuotissynttäripäivänä joudun laittamaan emättimeen ne supistuksia aiheuttavat tabletit. Onpa ihana synttäripäivä tiedossa.. mies jää onneksi mun kanssa kotiin, niin ei tarvitse sitä varten mennä sairaalaan.

Täällä on tänään kotona tyhjennyspäivä. Katsotaan, meneekö tänään kuinka kauan vuodon alkamiseen.

Millon te alatte yleensä testaamaan ovulaatiota? Eilen tein ihan harjoitus mielessä testin ja ei värähtänytkään. Flo näyttää mahdolliseksi ovulaatio päiväksi ensiviikon lauantain ja Ärsyttää ihan järkyttävän paljon kun mies on just sillon lauantaina tottakai töissä.... Koko viikon on muuten vapaalla. Olispa ollut otollinen jos nyt olisi ollut ovulaatio ja kaksi viikkoa selibaatissa ollaan oltu.. Nyt meni super siittiöt "hukkaan". :evil3

Voimia sekä tsemppiä koitokseen tiina ja Koirankorva! :Heartred Mulla oli tyhjennys elokuussa, nyt jo vahvasti ajatukset tulevassa.

Anteeksi jo etukäteen omanapailu, mutta mikähän on... Tänä aamuna luulin, että on kp1, kun tuli vähän vuotoa. Yhtäkkiä alkoivat kivut, jotka kasvoivat ja kasvoivat tosi koviksi. Kohtua supisteli tosi kovaa, makasin vain kippurassa, yritin vähän liikkua ja hengitellä. Vatsa löysällä ja kuvotus. Lopulta oksensinkin monta kertaa rajusti. Nyt en enää tiedä, onko edes kp1. Vuoto erikoista ja kovin "limaista"... Kivut kuitenkin muutaman tunnin jälkeen alkavat helpottaa. Outoa ja vähän pelottavaakin :bag:

Anteeksi jo etukäteen omanapailu, mutta mikähän on... Tänä aamuna luulin, että on kp1, kun tuli vähän vuotoa. Yhtäkkiä alkoivat kivut, jotka kasvoivat ja kasvoivat tosi koviksi. Kohtua supisteli tosi kovaa, makasin vain kippurassa, yritin vähän liikkua ja hengitellä. Vatsa löysällä ja kuvotus. Lopulta oksensinkin monta kertaa rajusti. Nyt en enää tiedä, onko edes kp1. Vuoto erikoista ja kovin "limaista"... Kivut kuitenkin muutaman tunnin jälkeen alkavat helpottaa. Outoa ja vähän pelottavaakin :bag:

Mullekin tuli mielern kysta mutta entä ootko testiä tehny? :rolleyes:

Kystaksi sanoisin minäkin. Eka kystan puhkeaminen oli mulla niin kivulias, että soitin itselleni ambulanssin, koska luulin että suurinpiirtein kuolen. Se kipu oli ihan hirveää ja sattui ja kramppasi niin, että tavaraa tuli ulos kummastakin päästä ja taju meinas lähteä. Toinen kerta oli vähän helpompi. Ja kumpikin kerta on osunut samalla tavalla just tohon kp1 aikoihin, et siihen on liittynyt myös vuotoa. Pitäis helppaa parissa tunnissa.

Kystaksi sanoisin minäkin. Eka kystan puhkeaminen oli mulla niin kivulias, että soitin itselleni ambulanssin, koska luulin että suurinpiirtein kuolen. Se kipu oli ihan hirveää ja sattui ja kramppasi niin, että tavaraa tuli ulos kummastakin päästä ja taju meinas lähteä. Toinen kerta oli vähän helpompi. Ja kumpikin kerta on osunut samalla tavalla just tohon kp1 aikoihin, et siihen on liittynyt myös vuotoa. Pitäis helppaa parissa tunnissa.

Kuulostaisi kyllä samalta! Itsekin mietin jo ambulanssia, kun tuntui etten pysty tajuissani ja mies ei oo kotona... Toivottavasti ois ollu ihan once in a lifetime - kokemus :dead:

Mulla oli kans toissa keväänä yhtäkkiä niin pahat kivut että piti keskellä yötä lähtee päivystykseen, ihan hirveetä ei pystynyt olla missään asennossa. Kystahan se sitten ja kp1 alko sillon samalla

No jos la on ovis niin hyvin ehtii pe ja su hyödyntämään jos la ei onnistu.

Vähän riippuu kierron pituudesta koska kannattaa alkaa testaa.
Yleensä itse aloitan kp 11, kun ovis on ollut kp 13 aikaisintaan. Mut sit saa kyllä testata kauan jos ovis onkin myöhemmin, esim. Kp 22.

Hyvä olis joka toinen päivä hommailla oviksen aikaan. Liian pitkään jos on hommailematta niin siittiöiden laatu huononee.
Kiitos! Hyvä että vinguin täällä. Olen jostain joskus lukenut että siittiöt olis "vahvempia" ja niitä olis enemmän jos on taukoa yhdynnän kanssa. Melkeen meinasin uuteen selibaattiin alkaa :grin

Takaisin