Raskaaksi 2019

Kiitos. :Heartred Varovaisesti otan teidän onnittelut vastaan:shy:

En oo varmaan jotenkaan itse vielä sisäistänyt koko aaiaa kun on niin rauhallinen olo, kun viimeksi olin iha täpinöissä:hilarious: Tai sitten vaan ei uskalla vielä, mutta tosiaan rupee aika hyvälle näyttämää :happy::Heartred

Edelleenkään täällä ei tilanteesta ole varmuutta, pc:n testiin piirtyi ehkä haamua, mutta niinhän mun mielestä kaikkiin testeihin joita oon tehny :D menkat reilusti myöhässä. Väsynyt ja kiukkunen, kauheesti tekee mieli vaan syödä.

Edelleenkään täällä ei tilanteesta ole varmuutta, pc:n testiin piirtyi ehkä haamua, mutta niinhän mun mielestä kaikkiin testeihin joita oon tehny :D menkat reilusti myöhässä. Väsynyt ja kiukkunen, kauheesti tekee mieli vaan syödä.
Oisko se digin paikka ni loppuis jahkailut? :woot:

Kysymys. Ovulaatio on tapahtunut ihan satavarmasti. Cb digiovistesti ei hymyile tietenkään kun ei löydy sitä lh piikkii mut liuskaovistesti tosi vahva. Samoin toi cb digi ovulaatio testin sisällä viivat on tosi tummat. Onko muilla noin et eka haalistuu ja sit lähtee taas loppukierrossa kohoon? Älkää kysykö miks teen ovistestei En osaa vastata mut niin, mulla yleensä alkupuolella kiertoa tummat ja ovis ja sit haalistuu ja on liki olematon viiva. Nyt menes ihan nurinkurisesti.

Ja rintojen kipu paha. Nippailee (nykyinen miesystävä eilen kyseli mistä kohtaa kun muniksia välitin niin sit näytin kohdan ja se tuumi et tos olis kyl kohtu ja munikset vähän eri kohdassa) noloa mut joo. Tajusin et viiltely ja vihlonta on kohdun seudulla ja häpyluun kohdalla. Nyt noihin on "tottunut" mut koko ajan. Ei oo kiukkua nauran vaan ja oon hullun pirteä. Siis mieliala. Väsyä on ja välil tuntuu et menkat tulos mut sit vaan.onki vv mut ei tuu paljon mut ihan eri koostis ku aiemmin nois km tm kemiallinen. On ainaki AZ lla ja jannn :lla mut mä en liitä näitä nyt mihinkään. Oon lukenu kaikki muistiinpanot niin ei mitään kertaakaan.

Mä en kans tiiä mihin mun menkat on jääny, hukannut osoitteen vissiin:grin kp 32/28 tänään, tein sen testin eilen vai toissapäivänä ja oli nega. Kai mä vielä sunnuntaihin ootan ennenkun teen uutta ellei ala sitä ennen.

Kiitos. :Heartred Varovaisesti otan teidän onnittelut vastaan:shy:

En oo varmaan jotenkaan itse vielä sisäistänyt koko aaiaa kun on niin rauhallinen olo, kun viimeksi olin iha täpinöissä:hilarious: Tai sitten vaan ei uskalla vielä, mutta tosiaan rupee aika hyvälle näyttämää :happy::Heartred
Toi rauhallisuus varmasti hyvä merkki. Oon ootellu sun plussaa ihanaa.

Toi rauhallisuus varmasti hyvä merkki. Oon ootellu sun plussaa ihanaa.

Kiva kun joku muukin on sitä odottanut kun minä ja mies :joyful:
Mut tosissaan onhan se hienoa kun joku täällä kauan ollut plussaa:happy:

Onnea, AZ :woot:

Kuulin tänään kollegan raskaudesta. La maaliskuussa. Onnittelin tietysti, vaikka kirpaisi.

• Tykkään
Reaktiot: AZ
Meillä on töissä kans pari mamma lomalla, kyl kirpas sillon aikoinaan kun kertoivat, itellä oli sillon niiiin järkky vauvakuume eikä oltu alotettu ees yritystä.

Takaisin