Hei kaikille. Ihan uutena kirjoittelen tänne.
Ehdin jonkin aikaa kirjoitella ensin tuonne Huhtikuisiin 2020 ja sitten LA:n vaihduttua Toukokuisiin 2020. Tein positiivisen raskaustestin 23.8. ja kävin varhaisultrassa 18.9., jossa sikiö oli melkein kaksi viikkoa odotettua pienempi. Silloin tosin näkyi syke ja oli mahdollista, että ovulaatio olis vaan tapahtunut myöhemmin.
Tänään kävin yksityisellä seurantaultrassa ja selvisi, että edellisen varhaisultran jälkeen sikiö oli kasvanut päivän, jonka jälkeen kasvu on keskeytynyt. Tänään olisi ollut kuukautisten mukaan 10+0, varhaisultran mukaan 8+2. Elämäni ensimmäinen keskenmeno ja tuntuu niin paljon pahemmalta kuin ajattelin. Huomenna mun pitäisi saada ens viikolle sairaalaan aika lääkkeelliseen tyhjennykseen. Olen ollut tänään ja olen huomisen sairauslomalla, en vaan pystyisi menemään nyt töihin.
Kotona on ennestään kaksi tyttöä, 6- ja 4-vuotiaat, sekä maailman ihanin aviomies, joka on tänäänkin ollut korvaamaton tuki. ❤ ollaan pitkään jahkailtu 3. lasta ja suru on tosi suuri, kun pitkän pohdinnan jälkeen kolmannesta yrityskierrosta tarttunut raskaus päättyi. Mutta kaikella on tarkoituksensa ja varmasti ehditään vielä 3. lapsi saada kun itse olen kuitenkin "vasta" viikon vajaa 30.
Eli kunhan saadaan tämä keskeytys hoidettua niin toiveena olisi raskautuminen mahdollisimman pian, ettei ikäerot kasva liian suuriksi