Az näkyy viiva selvästi, vahvistumisia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi kk kamalaa pasketta kun noin monta peräkkäin. Iso halaus!
AZ, nyt mäkin näin jonkun, toivottavasti siitä vahvistuu:)
Jannn, mikä dpo? Koska testaat?
Mathilda, pahoittelut. Mutta hyvä kun varasit gyneajan
Smoothie, no joo, tietty. On kyl ärsyttävää toi että taas pitää jonottaa ja odottaa, vaikka johan tässä on odotettu ei se kyllä ole helppoa työntää näitä ajatuksia syrjään, vaikka kaikki lääkerumba olisikin tauolla, niin iso ja tärkeä asia kuitenkin munkin pitää täällä joka päivä käydä katsomassa mitä ihmisille kuuluu, vaikka mulla ei ole edes mitään pienintäkään mahdollisuutta raskauteen tässä kuussa.
Nopea kysymys. Jos tänään ovisplussa ja seksiä eilen (myöhään yöllä)niin mitkä mahikset on? Mies lähti aamulla työmatkalle...:arghh:
Palaan tänne sitten kun jaksan. Tuulimuna taas.
Kuulemma kiinnittymisen aikaan lasi punaviiniä vois auttaa. Sit kissa kehrää mahan päälle on yks :D mitä näitä nyt on :DDpo2, tylsää aikaa. Onko mitään mitä voisin tehdä auttaakseni toivottavasti hedelmöittynyttä munasoluja kiinnittymään? Syön foolihappoa ja perus monivitamiinia.
Voi Koirankorva, oon tosi pahoillani tuulimunasta joku toinenkin täällä, jolla kkm epäreilua, niin epäreilua. oliko sulla mones tuulimuna?
Mä oon pahoillani. tiedän tunteen ja toivon et oikeesti meillä pysyvä pysyvä kaikkiaan syliin asti pysyvä plus seuraavaksi. Epäreilua kk, ei oo sanoja, voimahalitTammikuussa oli eka, sit oli keskenmeno huhtikuussa ja nyt sit tuulimuna.
Tammikuussa oli eka, sit oli keskenmeno huhtikuussa ja nyt sit tuulimuna.
Tammikuussa oli eka, sit oli keskenmeno huhtikuussa ja nyt sit tuulimuna.
Mulla ei mitään muita ihmeellistä oireita oo kun edelleen nipistelee kodunseudulta ja nyt on ruvennut vetämään tonne nivusiinkin kipuilua. Ja sit noi tissi on entistä kipeemmät ja turvonneet.
Kauheesti nyt illalla ruvennut pelkäämään ettei viiva taaskaan vahvistu
Jos nyt ei vahvistu niin enskierrossa en testaa ennen ku dpo on vähintään se12.
Ihan loistavaa. Pitää kokeilla näitä kun aika on Oon nyt kaks viikkoa ollut reissussa. Onneks noi kuukautiset ajoittui tähän väliin niin päästään yrittämään oikein kunnolla. Nyt varsinkin on hyvä kun ollaan molemmat oltu pariviikkoa selibaatissa Tilasin raskauskeijulta noita ovulaatio tikkuja. Enpä ole ikinä kokeillut niitä joten varmaan huutelen täällä mikä viiva meinaa mitäkin.Kuulemma kiinnittymisen aikaan lasi punaviiniä vois auttaa. Sit kissa kehrää mahan päälle on yks :D mitä näitä nyt on :D