Raskaaksi 2019

Tein nyt ihan vaan pois ton viimeisen one stepin tuolta, niin kyllä siihenkin ilmesty selkeämpi viiva kun aamulla. :happy:
Ehkä ei mun vaan kannata tehdä aamupissasta noita testejä kun viimeksikin oli illalla/päivällä viivat tummemmat kun aamulla. o_O

Ainiin kuvakin:hilarious:

Liitteet

• IMG_20191003_152245.jpg
    IMG_20191003_152245.jpg
    33.2 KB · Katsottu: 248
Oli nyt pakko tehdä pc testi ja kattoo tuleeko siihen mitään. No siihen tuli tällä en haalea (jos nyt näkyy täällä:hilarious:) mut taas kyllä väriä mun mielestä:nailbiting: uskaltaakohan näihin nyt sit enään luottaa vai onko muka oikeesti haamu, tai sit mul o tullu joku ihme juttu että saan vaa haamuja loppukierrosta mut sit kuitenkin menkat alkaao_O
Tää siis tehty päiväpissasta mikä oli vahvempaa kun aamunen josta tein sen one stepin.
No näkyy siinä jotain! Ja näin jo ekassa, vaik mul ei oo viivalaseista tietoakaan. Jaiks! Mikäs dpo nyt onkaan menossa?
Testaatko huomenna jo uusiks?

Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija! Olen lukenut läpi tämän ketjun (ja pari muutakin.. :rolleyes:) ja ajattelin nyt rohkaistua kirjoittamaan.

Ollaan miehen kanssa hieman alle 30 vuotiaita ja molempien ensimmäinen on toiveissa. Yrittäminen on aivan alussa mutta toive lapsesta on silti suuri :p
Kierto ollut aina aikalailla sekaisin, 30-35+ päivää enkä aiemmin ollutkaan pitänyt niistä mitään kirjaa. Nyt edelliset kuukaudet ollut Flo käytössä ja se antaa keskipituudeksi 35 päivää. Tänään kp30/35 ja koska olen malttamaton, niin kp 27 ja 29 tehty negatestit. Ovulaatiosta ei ole mitään tietoa, ensikierrossa olisi tarkoitus sitä tikutella.

Elämäntilanne on viimeaikoina ollut todella stressaava ja ajattelenkin ettei varmasti tässä kierrossa ole tärpännyt. Kaikenlaisia oireitahan sitä kyllä on itselle kuvitellut.. :oops: Tarkoitus on viikonloppuna vielä testata ja toivoa parasta.

ja AZ kyllä mun silmään siinä viiva näkyy !! :smiley-angelic003
Tervetuloa kuumeilemaan ja toivotaan pikaista tärppiä :)

Täällä flunssa pahenee ja olo aika kurja, ei jaksais millään sairastaa! Mut lapset ollu jo yli viikon flunssaisia, joten ei kai se tarttuminen ihme oo kun iholla ovat jatkuvasti.
Alamaha on ihan kosketusarka ja tuntuu ikävältä tärähtelyt ja kääntymiset, jotenkin erilainen on tää kierto. Maha ei oo kipuillu follien kasvuakaan läheskään niin paljon kuin aiemmissa kierroissa ja viime menkatkin oli ihan erilaiset kuin aiemmat. Toivottavasti tää meinais hyvää, etjotain on erilailla ja toivottavasti positiivisessa mielessä..
Toivottavasti jaksettais illalla vähän touhuta..
Ei tän yrityksen aikana olla kertaakaan peuhattu just ovispäivänä, kun koitettu tietoisesti suosia tyttömahdollisuuksia, mut nyt kun yk5 menossa niin toivoo vaan sitä plussaa jo :joyful:
Ja oli se viime öinenkin jo tän vrk puolella, mut ens yön muhittelut tekis varmasti hyvää jos munis ois liikkeellä! :grin

Juu huomenna uusiksi päivällä kun sit huomenna töistä tullessaan mies tuo äitinsä meille yöksi kun me lähdetään ikeaan miehen kanssa sit lauantaina aamupäivällä niin miehen äiti jää meille lasten kanssa siksi aikaa:hilarious:

Nyt täytyy vaan pitää kaikki raajat ristissä että ei kävis samanlailla kun viimeksi:smiley-angelic001

Oli nyt pakko tehdä pc testi ja kattoo tuleeko siihen mitään. No siihen tuli tällä en haalea (jos nyt näkyy täällä:hilarious:) mut taas kyllä väriä mun mielestä:nailbiting: uskaltaakohan näihin nyt sit enään luottaa vai onko muka oikeesti haamu, tai sit mul o tullu joku ihme juttu että saan vaa haamuja loppukierrosta mut sit kuitenkin menkat alkaao_O
Tää siis tehty päiväpissasta mikä oli vahvempaa kun aamunen josta tein sen one stepin.
Näkyy hyvin :woot:

• Tykkään
Reaktiot: AZ
Raskautuminen on ollut huomattavasti vaikeampaa kun olisin ikinä uskonut. Koulussa suurin piirtein peloteltiin, että se on yksi ehkäisemätön yhdyntä ja se on siinä. Toisin kävi.

Ensimmäistä yritettiin kolmatta vuotta, suurin osa asenteella tulee jos on tullakseen, koska ensimmäisen lapsen kohdalla kipuihin paljon sitä, miten sopeudun äidin rooliin, haluanko oikeasti lapsia, miten käy mun loppuelämän (työ, vapaa-aika, ystävät jnejne.) vasta kun reilu kahden vuoden yrityksen jälkeen raskauduin ekaa kertaa (nt:ssä todettu tuulimuna) hommasta tuli vakavaa. Siitä puolen vuoden jälkeen alkoi esikoisen raskaus. Kahden viikon noron jälkeen, jolloin stressasin aivan kamalasti päästäänkö lähtemään ulkomaille 30 vuotias syntymäpäiväni kunniaksi ostetulle reissulle, vai jäänkö kotiin oksentamaan.

Tämä toinen on ollut sitkeää yrittämistä alusta saakka, sillä historian perusteella osasin arvata, ettei tämäkään suju helposti. Vaikka tietenkin naiivina ajattelin kuuluvani siihen porukkaa, jolla se toinen viimeistään tulee kun itsestään. Tähän yritykseen liittyy myös nämä naurettavat väli- ja tiputteluvuoto, joilla ei lääketieteellisessä valossa pitäisi olla juurikaan merkitystä, mutta omaan mieleen ei mahdu, etteivätkö muka voisi vaikuttaa haittaavasti.

Voi smoothie, onpa hirveää taas joutua odottamaan tuollaisia aikoja! Naikkari? Meinaatteko kokeilla jotakin tässä odotusaikana vai koitatteko nyt vaan ottaa ihan "rennosti"?

Juu, naikkari. Missäs muuallakaan ois näi jäätäviä jonoja :hilarious: :banghead: en usko et kokeillaan mitään suurempaa.. Ovista aattelin silti tikuttaa ja lugeja käyttää tiputtelun ehkäisemiseksi ja ehkä jossai kierros syödä noi viimeset jäljelle jääneet letrot. Ja joku kierto vois jättää ne lugetki pois...Toisaalta kiva et nyt ei tarvii miettiä noita kiertopäiviä et mitä millonkin lääkettä ja gynekäyntiä ja et mille kplle ei saa ovisplussa osua jne. Rennosti haluaisin ottaa et odottaminen helpottuis mutta saa nähdä onnistunko ku aika vaikeeta kun nää jutut on jatkuvasti mielessä ja joka puolella raskaana olevia tuttuja ja tuntemattomia ja ruokin omaa päätä mm. tällä palstalla ja en haluis jättää tätä.. :shy: pitäs keksii kaikkee mielenkiintoista muuta nyt et sais vähä enemmän ajatuksia muuallekin mutta en oikee tiedä mitä se ois..

Mullakin tuntuu etten tahdo täältä hypätä pois. Vaikka mulla tuskin tänä vuonna vauvaa mahassa on

Hei kaikille. Ihan uutena kirjoittelen tänne.

Ehdin jonkin aikaa kirjoitella ensin tuonne Huhtikuisiin 2020 ja sitten LA:n vaihduttua Toukokuisiin 2020. Tein positiivisen raskaustestin 23.8. ja kävin varhaisultrassa 18.9., jossa sikiö oli melkein kaksi viikkoa odotettua pienempi. Silloin tosin näkyi syke ja oli mahdollista, että ovulaatio olis vaan tapahtunut myöhemmin.

Tänään kävin yksityisellä seurantaultrassa ja selvisi, että edellisen varhaisultran jälkeen sikiö oli kasvanut päivän, jonka jälkeen kasvu on keskeytynyt. Tänään olisi ollut kuukautisten mukaan 10+0, varhaisultran mukaan 8+2. Elämäni ensimmäinen keskenmeno ja tuntuu niin paljon pahemmalta kuin ajattelin. Huomenna mun pitäisi saada ens viikolle sairaalaan aika lääkkeelliseen tyhjennykseen. Olen ollut tänään ja olen huomisen sairauslomalla, en vaan pystyisi menemään nyt töihin.

Kotona on ennestään kaksi tyttöä, 6- ja 4-vuotiaat, sekä maailman ihanin aviomies, joka on tänäänkin ollut korvaamaton tuki. ❤ ollaan pitkään jahkailtu 3. lasta ja suru on tosi suuri, kun pitkän pohdinnan jälkeen kolmannesta yrityskierrosta tarttunut raskaus päättyi. Mutta kaikella on tarkoituksensa ja varmasti ehditään vielä 3. lapsi saada kun itse olen kuitenkin "vasta" viikon vajaa 30.

Eli kunhan saadaan tämä keskeytys hoidettua niin toiveena olisi raskautuminen mahdollisimman pian, ettei ikäerot kasva liian suuriksi

Tein nyt ihan vaan pois ton viimeisen one stepin tuolta, niin kyllä siihenkin ilmesty selkeämpi viiva kun aamulla. :happy:
Ehkä ei mun vaan kannata tehdä aamupissasta noita testejä kun viimeksikin oli illalla/päivällä viivat tummemmat kun aamulla. o_O

Ainiin kuvakin:hilarious:
Niin mulla on myös noin et näyttänyt aamusta negaa ja sit iltapäivällä plus. Toki nyt tuun sun jäljessä mut meil ny ollu melko samat kierrot. Nyt olis sun vuoro <3

Mulla nuo pms oireet kauhian voimakkaita ja juilinnat todella voimakkaat edelleen. Eilen olin kaksinkerroin kivusta mutta tänään selvästi lientynyt et varmaan mulla on pms. Sulla enteilee oireet kaikki kyl plussaa niin toivon et kohta leffaviivat

Nyt täytyy vaan pitää kaikki raajat ristissä että ei kävis samanlailla kun viimeksi:smiley-angelic001

Viivalle vahvistumista!! Voitko tehdä ovistestin (jos sul viel on) niin nähtäs onko seki tummunu :grin vooooi kumpa mullaki viimeistään ens viikon alussa ois jotain haamua :sad010 en nyt jaksais enää yhtään ku töissäki yks raskaana. :sick009 onneks mies testeihin parin vkon päästä.. Jos huono tulis ni luulis et julkinen ottais jo hoitaakseen..

Itkut itketty ja gynelle aika varattu. Jos jotain apua tuohon tiputteluun nyt sais. Ja ainakin pääsen vielä ammattilaisen kans käymään läpi sen kaikin tavoin pieleen menneen raskauden. Se olis nyt vähintään yhtä tärkeetä. Oon huomannu, että se vaivaa vieläkin, kun itse tiesi jonkun olevan pielessä, mutta aina vaan sanottiin, että kaikki kunnossa. Ja samalla vois keskustella, että missä vaiheessa vois tarkempia tutkimuksia miettiä.

Viivalle vahvistumista!! Voitko tehdä ovistestin (jos sul viel on) niin nähtäs onko seki tummunu :grin vooooi kumpa mullaki viimeistään ens viikon alussa ois jotain haamua :sad010 en nyt jaksais enää yhtään ku töissäki yks raskaana. :sick009 onneks mies testeihin parin vkon päästä.. Jos huono tulis ni luulis et julkinen ottais jo hoitaakseen..

Ei oo enään ovistestejä:sorry:

Toivottavasti sä plussaat esviikolla:happy:

Takaisin