Raskaaksi 2019

Nonni, tulihan se selvä plussa tänään :)
Tänään ahkeraa kuksimista siis tiedossa :dance008

Tuntiko vain oli väliä plussan ja viimeisimmän välillä?:grin

Ei ole luottoa plussaan. Terot taitaa taas tehdä pääkipua, tai niskajumi. Ja kyllä tällaista vv holvaamista on ennenkin ollut oviksen jälkeen.. Toiv ei ole mikään huono merkki, että estrogeenit koko ajan koholla jne ...

Mulla olis yks pikku kysymys. Vertailin mun aiempia ultrakuvia ei-raskaana ja tämä on ihan erilainen yhdestä kohtaa. Kuvaa kun katsoo niin näkee selvästi mustan "aukon" tuolla munasarjan ja kohdun välissä. Mikä se on? Järkevää vastrausta en ny saanut mut onko kenelläkään täällä hajua noista et mikä se voi olla. Pahoittelut spämmäyksestä, mutta missään ei tuollaista kyllä ole eli se on ihan itsekseen nyt siellä. Mahaa kramppaa tujuna ja vatsa sekaisin. En tosiaan tiedä onko se ovis nyt mennyt kun se lekuri oli ihan varma et 10 - 15 pv niin menkat tulee. Ja nyt ei voi enää soittaa ja kysyä.

En tiiä vastasko kukaan, luen vasta nyt. Toi kuva on ns sivuttain kohdusta, eli vasemmalla on kohdun pohja ja oikeella on kohdunkaula. Siellä näkyy vaan verta, joka tulee ulos niin siinä kuvassa.

Tuntiko vain oli väliä plussan ja viimeisimmän välillä?:grin

Ei ole luottoa plussaan. Terot taitaa taas tehdä pääkipua, tai niskajumi. Ja kyllä tällaista vv holvaamista on ennenkin ollut oviksen jälkeen.. Toiv ei ole mikään huono merkki, että estrogeenit koko ajan koholla jne ...
Aamun pc:hen lähinnä vertasin, välissä tein yhden kaappiin jääneen one stepin ja vahva tuli siihenkin :grin

Kyllä nyt tuntuu ihan pyhäinhäväistykseltä. :smiley-angry019

Ikinä en ole näin tasavahvoja viivoja saanut tikutettu oviksesta ja toki mies nyt reissussa. Laitoinki kuvan sille että nyt olis oikiat hetket ja missä siemenet Noh, tiesin toki että on pois, mutta kiinnosti tikutella että millon ovis on kkm jälkeen. Kierto ei näyttäis ainakaan kovin menneen sekaisin...

Sen ainaki huomaa, että ilmojen koostumuksesta aika täydellisesti itsellä ainaki oviksen ajankohdan tietää. Eilen oli sellaista venyvää ja mutta ei kirkasta ja tänään sit hyvinki valkuista(sori tarkemmat kuvailut) että periaatteessa ei tarttis tikutella...

Liitteet

• F42FC209-C7A3-43EB-A953-D4647F23B9D3.jpeg
    F42FC209-C7A3-43EB-A953-D4647F23B9D3.jpeg
    13.8 KB · Katsottu: 163
Minulla on nyt ihan kumma olo. Koko työpäivän lopun kiristeli ja vihloi muniksia ja häpyluun kohtaa ja sit ku aivasti, nauroi tai nousi seisomaan niin tunsin viiltelyy. En käsitä. Hirveän väsynyt ja huono olo, niskat jumissa ja päätä särkee. Muut menee huonon asennon ja unettomuuden piikkiin (pari yötä ollu kunnon illanvirkku) mut toi vihlonta ja röyhtäily ylhäältä ja alhaalta ei kyl mee ihan tohon kategoriaan. Joku supermegapms

Moi vaan taas kaikille! :hello

Olin tämän ketjun tasalla ehkäpä noin 200 viestiä sitten, joten ensi alkuun toivotan kaikille plussanneille hirmuisesti onnea, keskenmenon kokeneille sylin täydeltä sympatiaa ja lopuille yrittäjille tsemppiä ovulaatiomerkkien ja kiertopäivien seuraamisen tai mikä ikinä tässä kohtaa syksyä onkaan se asia, johon tsemppiä kaipaa. :Heartpink

Meillä menossa nyt yk 6 huhtikuisen keskenmenon (7+5) jälkeen. Helmikuussa ovulaatio kp 15 (RFSUn tikuilla, 25 mmol herkkyys), josta siis lopputuloksena tämä kesken mennyt raskaus. Keskenmenon jälkeen aiemmin päivälleen säännöllinen kierto vaihdellut niin, että joka toinen kierto minulle normi 28 päivää ja joka toinen 26 päivää. Nyt kp 1 tahdistui viimeisimmän lyhyen kierron mukaan sille viikonpäivälle alkavaksi, kuin ennen raskautta.

Olen tikutellut ovulaatioita viimeisen 4 kierron ajan, mutta positiivista tulosta en ole saanut. Käytössä ollut RFSUta 5 mmol herkempi ovulaatiotesti. Olo on jokseenkin epätoivoinen. Olen lukenut ovulaatiohäiriöiden syistä, enkä löydä itseäni niistä skenaarioista. Kellään samankaltaisia kokemuksia? :wtf

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille! Tämä tuntui eilen maailmanlopulta, tänään olen jo hieman hymyillyt, mieheni on varmaan syy siihen!

Sain eilenn noin15 aikaan jotain kohdunkaulaa pehmentävää tablettia ja noin 03.00 yöllä kivut alkoivat. Istuin kolmisen tuntia vessalla ja sieltä tuli ulos, jos ei kaikki niin melkein kaikki. Mies istui vierellä pitämässä kädestä kiinni suurin osa ajasta. Sitten kipu loppui mutta verta holahti välillä aina ja en saanut unta kun side oli täynnä siitä kokoajan ja juoksin vessaan vaihtaa sitä tai tyhjentämässä. Aikamoinen yö ja olin jotenkin valmistautunut että tämä tulisi vasta seuraavien lääkkeiden jälkeen (kohtua supistusta aiheuttavat). Kai se oli niin lähellä mennä kesken itsekseen että ei tarvinnut enempää apuja. Lääkkeitä otan huomenna kuitenkin ohjeiden mukaisesti jotta saan varmasti kaikki ulos.

Vaikkat tuntuu kipeältä vieläkin niin toivon ettei tämä olisi seuraavan yrityksen kohtalo. Kyllä mä haluan jatkaa yritystä, ja tämän yön kokemuksen perusteella tiedän että pystyn siihen. Kivuista viis, kyllä mä pystyn vaikka synnyttää lasta. Se tuo iloa sentään. Lääkärikokemukseni ei ollut onneksi mitään kauheaa, ihan ystävällinen ja empaattinen oli. Pahoitteli ettei voinut antaa hyviä uutisia. Mutta nyt taidan ottaa pari päivää ihan taukoa täältä ja olla mieheni kanssa lähekkäin. Prosessoidaan tämä yhdessä ja sitten katsotaan milloin jatketaan :)

Otan osaa teidän menetykseenne <3 Ihanaa, että olet surun keskellä löytänyt myös toivoa! Se auttaa selviytymisessä. Paljon tsemppiä!

Taisin sittenkin olla väärässä siitä että ovis olisi jo mennyt. Tänään päivänselvää eggistä ja tujua jomottelua. Kp 22, samat oireet samalla päivällä oli myös viime kierrossa. Että jos mulla sitten on tämmönen säännöllinen 40 päivän kierto :hilarious:

Ainakin päästään nyt hyödyntämään, ei olla kenenkään nurkissa.

AZ ja TiinuLiinu, onko uusia oireita? Onko kukaan muu dpo jotain -vaiheessa?

Eipä tainnut tulla ovulaatiota tässä kierrossa. Ensin oli kaikki oireet, mutta loppuivat liian aikaisin, eikä tullut hymynaamaa. Ei kyllä ihmekkään, kun on työstessiä aika rankasti. Nyt vaan odotellaan kolmen viikon päästä olevaa polikäyntiä.

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin. :)

Tänään ollut kans juilimista mut ehkä vähän vähemmän kun eilen ja tissit eilisestä illasta lähtien vähän arat ja "täyteläisen" oloiset. Nii ja vv vähän taas lisääntyny, aika jännää kun menee näin päin et eka oviksen jälkeen ihan kuivaa ja sit nyt on muutama päivä vähän lisääntyny vv (ei mitään suurta määrää) vaikka yleensä menee toisin päin et vähenee mitä lähemmäs mekkoja mennään ja sit loppuu paripäivää ennen yleensä kokonaan. :wideyed:

Ei oikeen sit muuta oo kyllä ollut:rolleyes: nii juu ja dpo7 olis tänään:nailbiting:

Onko sulla jotain uusia oireita?

Mul ois dpo13 mut tänään taas nega testattu. Pe-la pitäs olla sit kp1.

Mutta tsemppiä ja plussaonnea teille muille piinailijoille! :Heartred

StellaMom, suuret pahoittelut teille menetyksestä <3

Alkushokista kun pääsee alkaa taas aurinko paistaa. Ainakin itselleni huhtikuisen menetyksen jälkeen lohdutettiin että nainen on hedelmäisimmillään keskenmenon jälkeen ja minun kohdalla se ainakin piti kutinsa :) Tsemppiä kauheesti teille <3

Mä seurailen edelleen ketjua taustalla, tsemppiä kiertoihin ja toivotaan kaikille pikaista plussaa :)

Tänään ollut kans juilimista mut ehkä vähän vähemmän kun eilen ja tissit eilisestä illasta lähtien vähän arat ja "täyteläisen" oloiset. Nii ja vv vähän taas lisääntyny, aika jännää kun menee näin päin et eka oviksen jälkeen ihan kuivaa ja sit nyt on muutama päivä vähän lisääntyny vv (ei mitään suurta määrää) vaikka yleensä menee toisin päin et vähenee mitä lähemmäs mekkoja mennään ja sit loppuu paripäivää ennen yleensä kokonaan. :wideyed:

Ei oikeen sit muuta oo kyllä ollut:rolleyes: nii juu ja dpo7 olis tänään:nailbiting:

Onko sulla jotain uusia oireita?

Sulla kuulostaa hyvältä! Vaik kai nää viel voi mennä pms oireisiinkin. Ei oo mulla oikeestaan.. Mut kaikki voi olla teroluteista, ni ei kande liikaa olettaa oireista.. Oon kyl haukotellu paljon mut ei se välttämättä meinaa mitään :hilarious:

Muoks. Myös hengästyttänyt oviksen jälkeen, mutta sitäkin on ennenkin ollut. Mut eipä tuo viel ois kiinnittynytkään, katotaan vklop ja sen jälkeen onko jotain..

Muokattu viimeksi:
Mul ois dpo13 mut tänään taas nega testattu. Pe-la pitäs olla sit kp1.

Mutta tsemppiä ja plussaonnea teille muille piinailijoille! :Heartred

Pahoittelut taas negasta. Nää yksiviivaiset on niin masentavia:( Mites sulla hommat lähti etenemään? Ettekös jo siirtyneet julkiselle?

Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi
// ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

NewMoon // 31 //ya 12/2010 // 1.IVF 10/19

Jesbe // 29 // eka haaveissa //ya 2014 // 28-35

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

AZ // 29 // kolmas oma haaveissa(ensimmäinen yhteinen) // ya 9/2018 // kierto36-55p

jannn // 32 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32-39

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 26p

jeilei // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // kkm 1/2019, tm 6/2019 // kierto ~26

TiinuLiinu // 31 // toinen toiveissa // ya 04/2019 // km 2/2019 // kierto 28-30

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 34 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

elmi // 31 // ensimmäinen haaveissa, kkm 7+5 // ya 2/2019 // kierto 28pv

Sammie // 31 // esikoinen haaveissan // ya 2/2019 // kierto 33-39 pv

Azzeliini // 35 // toinen haaveissa // ya 3/2019 //kkm 6/2019 ja 8/2019 //kierto 29-32pv vaihteleva pituus

Alcyone // 43 // toinen haaveissa // ya 4/2019, kkm 8/2019 // kierto pitkä ja epäsäännöllinen

Mathilda // 37 // esikoinen haaveissa, kkm 5/2019 // ya 3/2019 // kierto 24-27 pv

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2019// kierto n. 28-30pv

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto epäsäännöllinen

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 29pv

Mirkkunen1 // 27 // esikoinen // ya 07/2019 // kierto n. 29-32pv

Ida_Maria_ // 22/ esikoinen// ya 07/2019// kierto
27-28 pv

Suklaapehmis // 28 // toinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto 28 pv

Taittaralla // 27 // esikoinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto ??

turotus // 21 // toinen haaveissa // tjot 7/2019

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

mangustimamma // 38 // kolmas haussa // ya 8/2019 // kierto n. 28-35 pv

Mirkki // 27 // toinen toiveissa // ya 8/2019 // kierto 23-30pvä

Sofia2016m // 25 // toinen haaveissa // ya 8/2019 // kierto epäsäännöllinen 25-35pvä

Mamimam// 24// toinen haaveissa //ya 8/2019//epäsäännöllinen 28-34pv

Lilja- // 29 // ensimmäinen // ya 8/2019 // kierto 28-30 pv

Edz // 31 // toinen toiveissa // ya 9/2019 // kierron keston keskiarvo 25 pvä

Vausa // 29 // ensimmäinen // ya 9/2019 // kierto 30–31 pv

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Earl // 33 // LA 16.2.2020, toinen tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa
Zumba2019 // 31 // LA 4/2020 // ensimmäinen
Amalfi // 36v // LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
Fantsu // 32 // LA 5/2020 // esikoinen
Ginger // 26 // LA 5/2020 // toinen tulossa
Pipana//26//LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
Koirankorva // 25 // LA 5/2020 // esikoinen
twisted // 31 // La 6/2020 // neljäs

//Seuraa katkeraa omanapaista paapatusta//

Nyt kun olen taas keräillyt itseäni...

Mä olen kesän jälkeen ottanut itseäni niskasta kiinni, poistanut ruokavaliosta kaikki ylimääräiset (prosessoidut ruoat, sokerit..) ja siis paino tippunut 5kg (jee). Muuten sit nähtävästi mitään kehuttavaa.

Kaks viimeisintä kiertoa lyhyempiä ja luteaali olematon.
Mulla oli viime viikon alussa ovis ja nyt on jo uus kierto hyvää vauhtia päällä ollut. :smiley-angry017
No täs lokakuussa ehtii sit vuotaa kahdesti kun just alkoi ennenku kuu vaihtui..
Mä ajattelin et jos joku muutos ni parempana mut :smiley-angry019

Sanoin just tänään miehelle, että mä en taida kestää jos koepaloissa jotain ja tää homma siirtyy. Enkä mä kestä miehen pettymystä. Se sais helposti naisen jolla ei ole jotain hiton syövän esiastetta estämässä ja siirtämässä hoitoja :arghh:
Ens viikolla koitan uskaltaa katsoa näkyykö ne tulokset jo :bag:

Siirryn odottamaan epätoivoisesti tuloksia. Kai nämä hiton hormonit taas pistää mielen matalaksi.

//Paapatus päättyy//

Kiitosta ja anteeksi.
Äärimmäisen hedelmällistä syksyä teille muille. Palailen kuulumisten kanssa, kun tiedän tulokset. :bookworm::brb:

Millos teillä sumuttelut alkaa? Eikös senkin pitänyt alkaa tässä lokakuussa? Sori utelut, isot sympatiat paskamaiseen tilanteeseen:Heartbigred en oikeen osaa sanoa paljon mitään, muuta kun että ehdottomasti pidän kaikkia raajoja sojossa hyvien uutisten puolelta. Tilanne on kaikin puolin raastava, mutta eiköhän se ukko olisi jo tässä vaiheessa juossut kirkuen karkuun, jos kaipaisi vaan syövätöntä vaginaa:nailbiting: :Heartred mä uskon isosti, että sulla on plussa tikussa jouluna:happy:

Takaisin