Raskaaksi 2019

Minäpäs joudun tänne takaisin, eli tänään todettu kkm. En jaksa juuri nyt avata asiaa sen enemmän koska on niin tuore asia mutta se voi olla että mä lopetan nämä tikuttelut yms. hetkeksi ja keskityn muuhun. Kiitän etukäteen kaikkiin pahoitteluihin.

Minut voi siis poistaa plussanneista.

Otan osaa :Heartred

Mä näin viime yönä unta, et tein unitöhvelössä ovistestin ja nappasin testin sijaan vahingossa topsipuikon. Ihmettelin kun pissa vaan häviää, et miten tää testi imee tän kaiken ja sit havahduin et aaa, täähän on topsipuikko! Mut ei se mitään, onneks viivat tulee siihenkin :p

kp14 ja aamulla aikalailla yhtä vahva viiva kuin eilen illalla, ei ehkä ihan plussa vielä. Tänään taidan testata useamman kerran. Maha kipeämpi kuin eilen ja viime kierrossa tosiaan kp15 oli ovispäivä. Jospa se plussa tänään vielä tulisi =)

Pahin kai on se että tässä pitää vielä muutama päivä kärsiä kun kohdun pitää saada tyhjäksi. Siellä se köllöttelee kohdussani vielä vaikkei elossa olekaan... Tosi epäreilua. Toinen km joten yksi enää tutkimuksiin.

StellaMom, kaikki sympatiani olevat puolellasi. Tiedän kokemuksesta, miten rankkaa tuon läpikäyminen on.. sekä fyysisesti että henkisesti. Anna itsellesi aikaa, ja jos vain pystyt, niin puhu, puhu ja puhu asiasta. Voimia ja halauksia!

StellaMom, olen valtavan pahoillani :sad010Lämmin osanotto :Heartred

Dimou, eilen testasin dpo11 toisen negan. Eiköhän tän kierron testailtu olleet sit tässä. Pidän peukkuja sinne ! :)

Onks kukaan nähny mun tätiä? o_O Kummallinen kierto tällä kertaa. Lauantaina ekat oireet uudesta kierrosta. Sunnuntaina jo tiputteli. Aiemmin tiputtelu lisääntyny päivä päivältä ja sit alkanu menkat. Nyt se näyttääkin vähenevän. Pitääkö tässä nyt se nega testata, jotta ne menkat tulee? Tänään kp28 ja dpo13 luultavasti.

Mulla nyt kp 30/28, ei siis oo viel menkat alkanu. Mut oon päättäny etten testaa ennen loppuviikkoa, kun aika varma oon että ne sieltä alkaa vielä :grin

Onks kukaan nähny mun tätiä? o_O Kummallinen kierto tällä kertaa. Lauantaina ekat oireet uudesta kierrosta. Sunnuntaina jo tiputteli. Aiemmin tiputtelu lisääntyny päivä päivältä ja sit alkanu menkat. Nyt se näyttääkin vähenevän. Pitääkö tässä nyt se nega testata, jotta ne menkat tulee? Tänään kp28 ja dpo13 luultavasti.
No pitää! Ties vaik sielt tuliskin ylläri!

Mathilda ja Jukkapalmu miten te maltatte olla testaamatta. :p

Samaa mieltä Aidan kanssa!

Täällä ihme tuntemukset, ihan ku ovista muka tulis koko ajan mut tosiaan vv tosi runsas vaihtelevasti et päivän mittaan lisääntyy huomattavasti ja on kaiken maailman juttuja, kipuja ja semmosta ja eilen illalla päädyin sivustolle relaksiini hormonista lukee ku noi mun kipuilu ja eilinen pikku insidentti intiimihetkenä johti kaikki siihen. Ihan miesystäväni kans googlailtiin ja mitä tahansa yritettiin niin relaksiini. Ota tästä enää selkoa. O-testi nega ei hymyile mut viivat tummaa. R-testiin negaa. Toki jos olis käyny nii et oliski ni eihän se edes näkyisi mut lämmöt o niin alhaalla ettei mitään toivoa. Tosin kyllä iltapäivällä lämmöt nousee yli asteella aamusta. Vaikka sillä tuskin paljon merkitystä..

Mathilda ja Jukkapalmu, i feel you!

Oon ihan hermorauniona. Menkat on myöhässä jo ja ennätyspitkää kiertoa mennään, silti testeihin ei piirry mitään..ainakaan jos joltain muulta kysytään. Itte voi minuuttitolkulla tihrustaa testejä ja olla näkevinäni jotain. Oli miten oli, jotain on nyt tuolla alavatsalla meneillään, niin on tuntunu erilaiselta jo muutaman päivän.

Kuinka kauan plussa voi odotella itseään? Muistaakseni esikoisesta myös kesti, että tikkuun piirtyi viiva, mutta en muista kuinka kauan. Käy kalliiks tää testien jatkuva hamstraaminen :D

Olin päättäny, että testaan lauantaina tai sunnuntaina, kun maanantaina pitäis mennä röntgenkuvaan. Meinasin testata vaikka menkat tuliskin, koska ei ne mitään meinannu siinä keskenmenneessäkään. Raskaana olin vaikka menkat tuli. Mutta taitaa olla pakko tehdä se nega tänään töiden jälkeen, jos siihen mennessä ei oo mitään tapahtunu. Pääsette jännityksestä. :grin

Olin päättäny, että testaan lauantaina tai sunnuntaina, kun maanantaina pitäis mennä röntgenkuvaan. Meinasin testata vaikka menkat tuliskin, koska ei ne mitään meinannu siinä keskenmenneessäkään. Raskaana olin vaikka menkat tuli. Mutta taitaa olla pakko tehdä se nega tänään töiden jälkeen, jos siihen mennessä ei oo mitään tapahtunu. Pääsette jännityksestä. :grin
Tai plussa

Kiitos kaikille! Tämä tuntui eilen maailmanlopulta, tänään olen jo hieman hymyillyt, mieheni on varmaan syy siihen!

Sain eilenn noin15 aikaan jotain kohdunkaulaa pehmentävää tablettia ja noin 03.00 yöllä kivut alkoivat. Istuin kolmisen tuntia vessalla ja sieltä tuli ulos, jos ei kaikki niin melkein kaikki. Mies istui vierellä pitämässä kädestä kiinni suurin osa ajasta. Sitten kipu loppui mutta verta holahti välillä aina ja en saanut unta kun side oli täynnä siitä kokoajan ja juoksin vessaan vaihtaa sitä tai tyhjentämässä. Aikamoinen yö ja olin jotenkin valmistautunut että tämä tulisi vasta seuraavien lääkkeiden jälkeen (kohtua supistusta aiheuttavat). Kai se oli niin lähellä mennä kesken itsekseen että ei tarvinnut enempää apuja. Lääkkeitä otan huomenna kuitenkin ohjeiden mukaisesti jotta saan varmasti kaikki ulos.

Vaikkat tuntuu kipeältä vieläkin niin toivon ettei tämä olisi seuraavan yrityksen kohtalo. Kyllä mä haluan jatkaa yritystä, ja tämän yön kokemuksen perusteella tiedän että pystyn siihen. Kivuista viis, kyllä mä pystyn vaikka synnyttää lasta. Se tuo iloa sentään. Lääkärikokemukseni ei ollut onneksi mitään kauheaa, ihan ystävällinen ja empaattinen oli. Pahoitteli ettei voinut antaa hyviä uutisia. Mutta nyt taidan ottaa pari päivää ihan taukoa täältä ja olla mieheni kanssa lähekkäin. Prosessoidaan tämä yhdessä ja sitten katsotaan milloin jatketaan :)

Nonni, tulihan se selvä plussa tänään :)
Tänään ahkeraa kuksimista siis tiedossa :dance008

Liitteet

• IMG_20191002_122612.jpg
    IMG_20191002_122612.jpg
    29.4 KB · Katsottu: 158
No niin. Nega testattu. Ovistestinkin tein ja sekin ihan yksiviivainen. Tätiä siis odotellessa. Kaipa se huomenna viimeistään tulee.

Tänään taas lähes tasavahva luiska ja monitori sanoo korkeaa hedelmällisyyttä. Saapi nähdä miten tässä käy, tuleeko huippu kuitenkin vasta myöhemmin. Enää kaksi monitoritikkua jäljellä. Pitäisiköhän manata itselleen ovisplussa ja raskaustestiplussa tilaamalla viidenkympin paketti monitorin tikkuja? Esikoisen kohdalla toimi tuon monitorin osto, jäi käyttämättä kun ehdin plussata.

Takaisin