StellaMom, paljon voimia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minäpäs joudun tänne takaisin, eli tänään todettu kkm. En jaksa juuri nyt avata asiaa sen enemmän koska on niin tuore asia mutta se voi olla että mä lopetan nämä tikuttelut yms. hetkeksi ja keskityn muuhun. Kiitän etukäteen kaikkiin pahoitteluihin.
Minut voi siis poistaa plussanneista.
Pahin kai on se että tässä pitää vielä muutama päivä kärsiä kun kohdun pitää saada tyhjäksi. Siellä se köllöttelee kohdussani vielä vaikkei elossa olekaan... Tosi epäreilua. Toinen km joten yksi enää tutkimuksiin.
Minäpäs joudun tänne takaisin, eli tänään todettu kkm. En jaksa juuri nyt avata asiaa sen enemmän koska on niin tuore asia mutta se voi olla että mä lopetan nämä tikuttelut yms. hetkeksi ja keskityn muuhun. Kiitän etukäteen kaikkiin pahoitteluihin.
Pahoittelut Stellamomille. Minäkin liputan puhumisen puolesta - sitten kun sen jaksaa.
Käyn nyt tosiaan opeopintoja, tällä viikolla on intensiiviviikko ja tän päivän teemana oli tunteet. Ei oo todellakaan kenellekään koskaan hyväksi padota niitä tunteita sisälleen. Myös näin laajemmassa kontekstissa, mitä muistaakseni Smoothie viimeksi sanoitti hienosti, on se että nää asiat, lapsensaantivaikeudet, keskenmenot ja vastaavat, on oikeasti tosi yleisiä, mutta silti jonkinasteisia tabuja. Tekis koko yhteiskunnalle hyvää kun niistä pystyisi avoimemmin kertomaan.
Voi kurjuus Paljon voimia sinneMinäpäs joudun tänne takaisin, eli tänään todettu kkm. En jaksa juuri nyt avata asiaa sen enemmän koska on niin tuore asia mutta se voi olla että mä lopetan nämä tikuttelut yms. hetkeksi ja keskityn muuhun. Kiitän etukäteen kaikkiin pahoitteluihin.
Joo varmaan pitää keskustella asiasta kunhan tässä itse prosessoi sitä. Luulen että odotan siihen että pahin tyhjennyskipu ja vuoto on ohi. Sitten ehkä energia alkaa latautua taas. Kiitos vinkistä!Enkeleiden vanhempien salaisella puolella on aktiivista keskustelua, jos kaipaat tukea keskenmenoon tai vaikka vaan purkupaikkaa.
Yritin alussa olla kliininen ja kuunnella mitä lääkäri sanoi mutta sitten hän kysyi miten mä voin. Siihen sitten purskahdin itkuun :) että kai se pieni shokki siinä tuli samalla! Kannattaa keskustella. Kerroin jo miehelleni että olen vihainen, pettynyt ja syytän itseäni, eli kaikki normAlitunteet tässä tapauksessa. Hänkin itki ensimmäistä kertaa meidän suhteen aikana tänään. Ei itke helposti, oli odottanut että pääsis kertomaan kavereille ja vanhemmilleen varmasti. Nyt sitten on masennusaika meidän arjessa hetki, katsotaan miten kauan. Toivoisin että saisin uusi plussa nopeasti mutta samalla tiedän että tähänkin plussaan meni vuosi jo, eli todennäköisesti ei tule. Kyllä tämä tästä...StellaMom piti vielä sanoa et oon ihan sanaton. Itse patonut tunteita sisään enkä käsitellyt näitä mun km jne ja se alkaa vaikuttaa paljon enemmän kuin luulinkaan. Oon vaan muka reippaana täällä sit kirjoitellut ja analysoinut kaikkea muuta kuten ovista ja mahdollista kystaa ja uppouduin gynen papereihin yms mutta kai se vertaistuki olisi paras vaihtoehto kuitenkin. On se niin epäreilua. Niin moni meistä kokenut että en osaa ees sanoa miten epäreilua se on. Voimahalit