Raskaaksi 2019

Minäpäs joudun tänne takaisin, eli tänään todettu kkm. En jaksa juuri nyt avata asiaa sen enemmän koska on niin tuore asia mutta se voi olla että mä lopetan nämä tikuttelut yms. hetkeksi ja keskityn muuhun. Kiitän etukäteen kaikkiin pahoitteluihin.

Minut voi siis poistaa plussanneista.
Eikä, voimia :sad001:Heartred

Minäpäs joudun tänne takaisin, eli tänään todettu kkm. En jaksa juuri nyt avata asiaa sen enemmän koska on niin tuore asia mutta se voi olla että mä lopetan nämä tikuttelut yms. hetkeksi ja keskityn muuhun. Kiitän etukäteen kaikkiin pahoitteluihin.

Pahoitteluni <3

Ei ole sanoja. Pahoitteluni :Heartred

Voimia ja syvä osanotto menetykseenne! :Heartred Järkyttävää ja niin väärin, että jouduitte kokemaan kkm:n.

Aiheesta ovulaatio . Cb digitaalinen ovulaatiotesti näytti tyhjää ympyrää mut se tikku itsessään on tosi tumma se testi viiva, yhtä tumma ku kontrolli. Onko muillakin ollu? On niin kipee toi vasen munis et en tiedä mikä limat viittaa ovikseen mut ei näköjään ole. Eikä viitsi kauheen paljon tuhlata niitä niin monen aikaan ootte tehneet? Saako täyttöliuskoja mistään ku on niin kallis paketti?
Tässä ostin ens kiertoa varten mut päätin kokeilla sitä nyt ku niin juilii mut ilmeisesti näyttää vaan sen yhden päivän?
En nimittäin tiedä oonko edes ovuloinut kunnollisesti vai meinasiko se lääkäri et olin jo vai mitä. Huoh.

Eikä:sad001 pahoittelut ja halaus:Heartred

Oon tosi pahoillani. :Heartred

Täällä tänään kovin vihlonu kodunseudulta, ei siis mitenkään menkkamaisesti, vaan ennemminkin samalla tavalla kun oviksen aikoihin mutta ihan tossa keskellä häpyluun kohdilla. :nailbiting:
Yritän olla likaa innostumatta:shy: kun ei oo kyllä muuten mitenkään tärppifiilis ollut:rolleyes:

Aiheesta ovulaatio . Cb digitaalinen ovulaatiotesti näytti tyhjää ympyrää mut se tikku itsessään on tosi tumma se testi viiva, yhtä tumma ku kontrolli. Onko muillakin ollu? On niin kipee toi vasen munis et en tiedä mikä limat viittaa ovikseen mut ei näköjään ole. Eikä viitsi kauheen paljon tuhlata niitä niin monen aikaan ootte tehneet? Saako täyttöliuskoja mistään ku on niin kallis paketti?
Tässä ostin ens kiertoa varten mut päätin kokeilla sitä nyt ku niin juilii mut ilmeisesti näyttää vaan sen yhden päivän?
En nimittäin tiedä oonko edes ovuloinut kunnollisesti vai meinasiko se lääkäri et olin jo vai mitä. Huoh.

Ei saa täyttöliuskoja :(mullaki oli liuska yhtä tumma kaks kertaa mut vaan toisella digi näytti plussaa. Ehkä toisel pidin vähemmä aikaa digiä pissassa, tai sit digi tietää paremmin.

Täällä tänään kovin vihlonu kodunseudulta, ei siis mitenkään menkkamaisesti, vaan ennemminkin samalla tavalla kun oviksen aikoihin mutta ihan tossa keskellä häpyluun kohdilla. :nailbiting:
Yritän olla likaa innostumatta:shy: kun ei oo kyllä muuten mitenkään tärppifiilis ollut:rolleyes:

Oi kumpa mullaki. On niin nopeita vihlasuita ollut, et varmaan vaan suolistossa liikettä :hilarious: ainii sul jo dpo6? Mul vast dpo3. Koko ajan mietin onko oireita.. Mut nyt ku syön teroluteja niin ne varmaan tekee kohta oireet.. Onks sulla kuivaa viel?

Ei saa täyttöliuskoja :sad001mullaki oli liuska yhtä tumma kaks kertaa mut vaan toisella digi näytti plussaa. Ehkä toisel pidin vähemmä aikaa digiä pissassa, tai sit digi tietää paremmin.
Mä en ymmärrä ku limat on ku ovis mut kai mul oli jo ovis ja vasemmalle sattuu niin et ei pysty hengittää kohta. Onkohan joku mega kysta puhkeemassa

Voi ei Stella, paljon voimia asian käsittelyyn:Heartred ja iso halaus ja osanotot.

Mathilda, mee yksityiselle gynelle, eiköhän ne siellä kirjoita lugeja jos asia vaivaa. Itellä ei ollu mitään ongelmaa ainakaan. Toki pääsin sinne ihan tk lähettämänä kun mä vuodan ilman progetukea ovulaatiosta saakka:bag: pari kiertoa muulloinkin.

Oi kumpa mullaki. On niin nopeita vihlasuita ollut, et varmaan vaan suolistossa liikettä :hilarious: ainii sul jo dpo6? Mul vast dpo3. Koko ajan mietin onko oireita.. Mut nyt ku syön teroluteja niin ne varmaan tekee kohta oireet.. Onks sulla kuivaa viel?

Ei enään ihan niin kuivaa, sellasta normi vv tullu eilen ja tänään. Kyllä sitä taas itekkin ihan liikaa miettii kaikkia pieniäkin juttuja taas vaikka kuin yrittäny olla rennosti:hilarious:

Voimia StellaMom! :Heartred

Mathilda, mee yksityiselle gynelle, eiköhän ne siellä kirjoita lugeja jos asia vaivaa. Itellä ei ollu mitään ongelmaa ainakaan. Toki pääsin sinne ihan tk lähettämänä kun mä vuodan ilman progetukea ovulaatiosta saakka:bag: pari kiertoa muulloinkin.

Näin aattelin tehdä. Kokeilin vaan kepillä jäätä tuolta julkiselta puolelta, mutta sieltä oltiin vaan, että ei haittaa ja jatkakaa yritystä. Ei toki mun vuoto oo mitään kovin runsasta. Lähinnä pyyhkiessä vaan, mutta häiritsee silti.

Stellamom, voimia ihan älyttömästi:Heartred ei ole reilua tää elämä:banghead::banghead:
Pahin kai on se että tässä pitää vielä muutama päivä kärsiä kun kohdun pitää saada tyhjäksi. Siellä se köllöttelee kohdussani vielä vaikkei elossa olekaan... Tosi epäreilua. Toinen km joten yksi enää tutkimuksiin.

Takaisin