Raskaaksi 2019

Onko muilla jäätävää päänsärkyä oviksen aikaan? Pää meinaa haljeta, eikä buranaa saisi ottaa. Luonto on hoitanut oikeaan aikaan halut ja limat, mutta mikä on tämä päänsärky. :hilarious:

Aida, jos ovis on just tuloillaan niin eilenhän oli ihan hyvä päivä, ei suinkaan hukkaan heitetty kierto! Mä raskauduin esikoisesta muistaakseni 5päivää ennen ovista tehdystä talletuksesta.
Ja jos jos tulehduskipulääkkeet siirtää ovista, niin voisko niillä koittaa sit jos siirtyiskin? Mut jos sait jo plussan, niin ehkä hitusen myöhäistä enää tässä vaiheessa :grin ja toi -2 tallettelu on hyvin ajotettu jo :)

Vausa, en mäkään ottais riskiä et oon oviksen aikaan poissa miehen luota, jos ei pakkoa ole. Riippuu toki minkä mittainen reissu. et jos saa talleteltua ennen lähtöä ja sen jälkeen, niin ihan fine.

Ovistestailuista ollut puhetta, tietää mies joo täälläkin. Sillon kun vasta kuumeiltiin yrityksen aloittamista niin googletteli testejäkin, yritti korjata mun entistä donnatestiä yms. Kerron siis kyllä koska ovis on, varsinkin kun ei olla joka yö yhdessä niin esim viime vkl sanoin et nyt ois sit hyvä olla seuraava viikko enempi maisemissa, et ovis varmaan puolen viikon maissa. Puhutaan hyvin suoraan asioista et ihan voin todeta et tarvis meisseliä än yy tee tänää :hilarious:

Jesbe, toivottavasti en nyt oo liian tungetteleva, mut pakko kysyä et ihanko aktiivisesti sä edelleen vauvaa nyt yrität vaikka suhde ihan tuore? Onko tää uus mies myös innolla mukana? Kauan te nyt ootte tapaillu?
Enkä millään pahalla, itselle vaan tosi nopeaa toimintaa jotenkin :)

AZ:lle tsemppiä piinailuun!

Täällä ois kp13 ja ovistestissä pientä tummenemista. Eilen/viime yönä alotettiin tallettelut ja mies lähti aamulla taas viereiseen kaupunkiin töihin. Jospa tulis taas huomenna :)
Alavatsan jomottelut alko eilen, välillä oli ihan tärähtelykipuakin kävellessä. Nyt ei mitään, mut eiköhän ne jomot tänäänkin tule.

Muokattu viimeksi:
Dpo 5 ja eilen illalla nukkumaan mennessä rinnat oli arat, ihmeen aikaisin alkoi. Tammikuun plussassa alkoi dpo 5 rintojen arkuus. Eli nyt vielä päivää aikaisemmin. Ja ei mitenkään vähän arat, vaan ihan kunnon juilintaa. Sinänsä outoa, kun ei ainakaan mitään raskausoireita voi vielä olla, mut voisko johtua jostain hormonista o_O

Täällä kp 15/28-30 ja testi taas tummunut eilisestä, vieläkään ei plussaa. Alavatsa kipuilee.

Talleteltu on kyllä joka päivä :grin

Mulla piti flon mukaan eilen alkaa menkat, ei näkynyt eikä ainakaan vielä. Mutta ihan normaaliaha se on että heittää parilla päivällä, ja nyt oon aivan varma kun kirjoitin tästä tänne niin kohta ne alkaa:grin testejä en siis oo nyt tehnyt. Tissit on kipeet ja naama kukkii, ei muuta.

Jos täällä käy raskaana olevia, niin kiinnostaa tietää, kellä ollut kuivaa ja kellä märkää oviksen jälkeen :rolleyes::hilarious:

Mulla oli ihan saharaa ja siks en ees uskonu, että vois tulla plussa tai olla oikee raskaus:grin Huomenna puoliväli jo, että oli se sittenkin oikee raskaus :) Toki jännättävänä vielä ens viikon rakenneultra.

En ookkaan ennen kuullut, et metformiinia käytetään myös kiertojen tasaamiseen. Mutta kyllähän googlettamalla tietoa löytyi. Hieno lääke niille, jotka sen kestää! :) Tsemppiä Jesbe!

En ookkaan ennen kuullut, et metformiinia käytetään myös kiertojen tasaamiseen. Mutta kyllähän googlettamalla tietoa löytyi. Hieno lääke niille, jotka sen kestää! :) Tsemppiä Jesbe!
Joo siis mul on Pco ja sillä saatiin eka normi kierto ja ovuloin jopa ainaki joka toinen kierto! Mutta valtavat oireet tuli ensi alkuun kyseisestä lääkkeestä et saa nähdä tuleeko se nyt tasaamaan

Meillä mies kyllä tietää ovistestien tilanteesta. En mä jatkuvasti sille kylläkään tikkuun pissailuistani raportoi. Viime kuussa se itse kyseli et onko ovis, kun halusin varmistaa etukäteen, että ehditään harrastaa seksiä. :grin Ja siitä kyllä sit puhuin myös kun ovisplussaa ei kuulunut, koska se mieltäni painoi.

Ennen yrityksen alkamista miestä jännitti tää vauvantekohomma todella paljon, mutta nyt se on ainakin vaikuttanut tosi lunkilta asian suhteen. Ei vaikuta ainakaan yhtään siltä et sillä olis suorituspaineita, vaikka tietäis oviksesta, ja lähinnä se on vaan ollut iloinen siitä et oon ollut aiempaa aloitteellisempi seksin suhteen. Joku vois kai pitää sitä negatiivisessakin mielessä tekemisen meininkinä, kun mä aina oon että "hei pitää ehtiä sit vielä seksiä harrastamaan" / "pannaan nyt ennen ku lähdetään" tms... Mut meille se on kyllä ollut pelkästään positiivinen asia. Ehkä mä oon ennen vähän liikaakin ollut sen perään, et pitäs olla oikea tunnelma ja fiilis, ja nyt oon löytänyt tästä sen puolen et kyllä se hauskaa on vaikka sit äkkiä ennen vierailulle lähtöä tms.

Mulla oli ihan saharaa ja siks en ees uskonu, että vois tulla plussa tai olla oikee raskaus:grin Huomenna puoliväli jo, että oli se sittenkin oikee raskaus :) Toki jännättävänä vielä ens viikon rakenneultra.

Toivotaan et mun märkyys ei automaattisesti meinaa negaa :bag:

Aida, jos ovis on just tuloillaan niin eilenhän oli ihan hyvä päivä, ei suinkaan hukkaan heitetty kierto! Mä raskauduin esikoisesta muistaakseni 5päivää ennen ovista tehdystä talletuksesta.
Ja jos jos tulehduskipulääkkeet siirtää ovista, niin voisko niillä koittaa sit jos siirtyiskin? Mut jos sait jo plussan, niin ehkä hitusen myöhäistä enää tässä vaiheessa :grin ja toi -2 tallettelu on hyvin ajotettu jo :)

Vausa, en mäkään ottais riskiä et oon oviksen aikaan poissa miehen luota, jos ei pakkoa ole. Riippuu toki minkä mittainen reissu. et jos saa talleteltua ennen lähtöä ja sen jälkeen, niin ihan fine.

Ovistestailuista ollut puhetta, tietää mies joo täälläkin. Sillon kun vasta kuumeiltiin yrityksen aloittamista niin googletteli testejäkin, yritti korjata mun entistä donnatestiä yms. Kerron siis kyllä koska ovis on, varsinkin kun ei olla joka yö yhdessä niin esim viime vkl sanoin et nyt ois sit hyvä olla seuraava viikko enempi maisemissa, et ovis varmaan puolen viikon maissa. Puhutaan hyvin suoraan asioista et ihan voin todeta et tarvis meisseliä än yy tee tänää :hilarious:

Jesbe, toivottavasti en nyt oo liian tungetteleva, mut pakko kysyä et ihanko aktiivisesti sä edelleen vauvaa nyt yrität vaikka suhde ihan tuore? Onko tää uus mies myös innolla mukana? Kauan te nyt ootte tapaillu?
Enkä millään pahalla, itselle vaan tosi nopeaa toimintaa jotenkin :)

AZ:lle tsemppiä piinailuun!

Täällä ois kp13 ja ovistestissä pientä tummenemista. Eilen/viime yönä alotettiin tallettelut ja mies lähti aamulla taas viereiseen kaupunkiin töihin. Jospa tulis taas huomenna :)
Alavatsan jomottelut alko eilen, välillä oli ihan tärähtelykipuakin kävellessä. Nyt ei mitään, mut eiköhän ne jomot tänäänkin tule.
Ei oo nyt yritys päällä, lähinnä haen nyt tasoitusta kiertoihin ja seuraan omaa kroppaa. Toki tjot ja mulla on mietinnän alla se et iha yksin tekis jopa josta mies on tietoinen eikä hänellä häiritse kun tietänyt alusta et olin raskaana ja nyt ku se ny ei ollut näin niin ei ole vastaan ideaa, mutta en yritä niin aktiivisesti kuin aiemmin. Täällä silti juttelen kun onhan se vauvakuume vaikka yritys raja-alalla kumminkin.

Menkkajomot vaivaa, tulis uus kierto ni pääsee kattoon arvot kaikki ja miettii et miten se perheenlisäys kun minä sen vauvan haluan ja tehnyt sen äärimmäisen selväksi. Mutta joo, ei tietenkään niin että kun on tunnettu pitempään mut nyt syventynyt suhde vasta et heti vauva. Mutta tjot. Ja en usko että se ihan niin helposti tulee..

Meillä mies meni iha jäihin kun viime kierrolla kerroin et tänään on ovilaatio (ei ollu tikkuja, vaan oma tunne). No sinä päivänä kyllä hommailtiin mut ei saatu uimareita sinne.. miehelle tuli niin kovat suorituspaineet. Joten pidän suun supussa tällä kierrolla :wink

Heips kaikille. Ajattelin palata tänne monen epätoivoisen raskaustestin jälkeen.

Ennen ekaa raskautta kirjoittelin täällä vuoden 2017 keväällä, silloin tulin raskaaksi heti ekasta kierrosta pillereiden jättämisen jälkeen.

Toisesta lapsesta alettiin haaveilemaan tänä keväänä ja toukokuussa jätin pillerit pois. Äsken tein negan ja huomenna pitäis alkaa menkat..

Painoa kertyi ekasta raskaudesta melkein 30kg ja jäljellä on vielä 20kg, lisäksi liikunta on aivan nollissa. Nuo jo saattavat olla osasyynä tähän.

Toukokuusta tähän päivään ei ole pitkä aika mutta silti miettii tuleeko enää koskaan raskaaksi.

Mikä kp ootte alkanu tikuttaa ovista?

Ei oo nyt yritys päällä, lähinnä haen nyt tasoitusta kiertoihin ja seuraan omaa kroppaa. Toki tjot ja mulla on mietinnän alla se et iha yksin tekis jopa josta mies on tietoinen eikä hänellä häiritse kun tietänyt alusta et olin raskaana ja nyt ku se ny ei ollut näin niin ei ole vastaan ideaa, mutta en yritä niin aktiivisesti kuin aiemmin. Täällä silti juttelen kun onhan se vauvakuume vaikka yritys raja-alalla kumminkin.

Menkkajomot vaivaa, tulis uus kierto ni pääsee kattoon arvot kaikki ja miettii et miten se perheenlisäys kun minä sen vauvan haluan ja tehnyt sen äärimmäisen selväksi. Mutta joo, ei tietenkään niin että kun on tunnettu pitempään mut nyt syventynyt suhde vasta et heti vauva. Mutta tjot. Ja en usko että se ihan niin helposti tulee..
No eipä se vauvauume tietenkään mihinkään katoa! <3 Kiva että oot tavannu miehen, joka ei säikähdä ajatusta et haluat vauvan, vaikka sitten yksinäsi. Toivottavasti sun kierrot nyt tasaantuis ja saat sen kaipaamasi vauvan tavalla tai toisella :)
Eri miehen kanssahan voi onnistau ihan eri lailla, kunhan nyt tovin tutustelette ensin, että on varmasti sitten sellainen ihminen, jonka haluat lapsesi isäksi, kun onhan tulevalla lapsellakin oikeus molempiin vanhempiinsa(toki eri asia jos esim klinikalla yksin tekee) <3

No eipä se vauvauume tietenkään mihinkään katoa! :Heartred Kiva että oot tavannu miehen, joka ei säikähdä ajatusta et haluat vauvan, vaikka sitten yksinäsi. Toivottavasti sun kierrot nyt tasaantuis ja saat sen kaipaamasi vauvan tavalla tai toisella :)
Eri miehen kanssahan voi onnistau ihan eri lailla, kunhan nyt tovin tutustelette ensin, että on varmasti sitten sellainen ihminen, jonka haluat lapsesi isäksi, kun onhan tulevalla lapsellakin oikeus molempiin vanhempiinsa(toki eri asia jos esim klinikalla yksin tekee) :Heartred
Näinpä. Ja olen haluni ilmaissut selkeästi enkä salaa sitä. Jos nyt kävisi et tuun niin oikeus on molempiin totta kai. Se ei ole ongelma millään tavalla minulle tai hänelle, mutta kiertojen tasaus ja sitte tjot. Nyt on tärkein et palaudun ja saan kierrot järjestykseen eikä niin että heti raskaaksi. Toki nyt ku ei tietoa millon ovis ja oliko kunnon yms niin pitää testi tehdä jos ei menkkoja kuulu ja jos nega niin sit kuuri et alkaa ne kierrot. Ei oo nyt käytössä mitään ku b vitamiinit ja helokki (muihin juttuihin kylläkin) myoinositolin jätin pois.

Heips kaikille. Ajattelin palata tänne monen epätoivoisen raskaustestin jälkeen.

Ennen ekaa raskautta kirjoittelin täällä vuoden 2017 keväällä, silloin tulin raskaaksi heti ekasta kierrosta pillereiden jättämisen jälkeen.

Toisesta lapsesta alettiin haaveilemaan tänä keväänä ja toukokuussa jätin pillerit pois. Äsken tein negan ja huomenna pitäis alkaa menkat..

Painoa kertyi ekasta raskaudesta melkein 30kg ja jäljellä on vielä 20kg, lisäksi liikunta on aivan nollissa. Nuo jo saattavat olla osasyynä tähän.

Toukokuusta tähän päivään ei ole pitkä aika mutta silti miettii tuleeko enää koskaan raskaaksi.

Mikä kp ootte alkanu tikuttaa ovista?
Mä alotin nyt kp12 aamusta testaamaan.
Viimeks ovis oli kp15 ja plussat tuli (kp13 illasta aika vahva) ja kp14 aamusta hyvin selkeä.
Mä oon täällä aiemminkin suositellu fatsecret sovellusta painon pudottamiseen, niin vinkkaan sullekkin jos ei ole jo tuttu :)
Tiputin viimeset raskauskilot nyt alkuvuodesta GoFatGon:n ja fatsecretin avulla, 4,5kk meni tuossa 8kg :)

Mä alotin nyt kp12 aamusta testaamaan.
Viimeks ovis oli kp15 ja plussat tuli (kp13 illasta aika vahva) ja kp14 aamusta hyvin selkeä.
Mä oon täällä aiemminkin suositellu fatsecret sovellusta painon pudottamiseen, niin vinkkaan sullekkin jos ei ole jo tuttu :)
Tiputin viimeset raskauskilot nyt alkuvuodesta GoFatGon:n ja fatsecretin avulla, 4,5kk meni tuossa 8kg :)

Fat secret käytössä nyt syksystä, toi GoFatGo olikin uus juttu, täytyy tutustua

Nyytti: Ihanaa toivon nostalgista, kiitos! Itse on heti ihan maansa myynyt jos ei kaikkia mahdollisia tärppipäiviä saa hyödynnettyä.:hilarious: Mutta tosiaan -2 taitaa olla ihan hyvä päivä niin ehtii uimarit valmiiksi asemiin.

Tein tänään vielä ovistestin varuiksi. Nyt oli vähän vaaleampi testiviiva kuin kontrolli, joten lasken että tänään on siis dpo0. Tosin testiviiva oli käytännössä yhtä tumma kuin eilen mutta kontrolli oli tänään tummempi. o_O Mutta ei kai niitä tikkuja toisiinsa kuulukaan verrata vaan sitä testiviivaa kontrolliin.

Huomenna sitten miehen testipäivä. Vähän jännää ja toisaalta ihan huippua kun vihdoin päästään alkuun tässä. :woot:

Tuntuu siltä, että oon nyt jossain ihmeen välitilassa, enkä itsekään tiedä mitä tehdä. Soitin sinne naistenpolille, jossa kkm lääkkeellisesti tyhjennettiin. Sieltä oltiin sitä mieltä, että tiputtelu ei johdu keskenmenosta ja sellaista nyt vaan välillä on. Kehoitettiin jatkamaan yritystä, kun keskenmenosta vielä vähän aikaa ja raskaus kerran kuitenkin alkanut. Alkuvuodesta voi sit hakeutua tarkempiin tutkimuksiin. Pistää nyt vähän ahdistamaan tää tilanne. :sour:

Tänään kp27 ja ehkä dpo12. Tiputtaa vähäsen, mutta ei menkkakipuja havaittavissa.

Minäpäs joudun tänne takaisin, eli tänään todettu kkm. En jaksa juuri nyt avata asiaa sen enemmän koska on niin tuore asia mutta se voi olla että mä lopetan nämä tikuttelut yms. hetkeksi ja keskityn muuhun. Kiitän etukäteen kaikkiin pahoitteluihin.

Minut voi siis poistaa plussanneista.

Minäpäs joudun tänne takaisin, eli tänään todettu kkm. En jaksa juuri nyt avata asiaa sen enemmän koska on niin tuore asia mutta se voi olla että mä lopetan nämä tikuttelut yms. hetkeksi ja keskityn muuhun. Kiitän etukäteen kaikkiin pahoitteluihin.

Minut voi siis poistaa plussanneista.

Eikä! Pahoittelut ja voimia surun keskelle :sad001 :Heartred

Takaisin