Raskaaksi 2019

Pöh, ei ollut muuttunut miksikään aamuisesta. Muutamana päivänä on ollut hailakka, nyt ihan selkeä viiva, mutta ei vieläkään plussa.

Siis onks toi märkyys hyvä asia :hilarious: dpo2 vasta. Huome alotan terolutit ja sithä niit oireit alkaaki tulee.

No, muistaakseni kyllä raskauksissa on ollut, mutta mistä näistä tietää:hilarious: sen ainakin tiedän että Saharan päätteeksi on ollut negaa. Viimeisimmistä kierroista nyt ei voi edes mitään sanoa, kun niiden lugejen kanssa se on sellaista yhtä tuhraamista.

Meillä mies ei esikoisen aikaan halunnut tietää ovistesteistä mitään. Itseasiassa jopa pyysi, etten kertoisi milloin jätän ehkäisyn pois, ettei tule liikaa stressiä. Siihen en kyllä suostunut. Nyt on jo turtunut mun vauvakuumesekoiluihini. :grin

No, muistaakseni kyllä raskauksissa on ollut, mutta mistä näistä tietää:hilarious: sen ainakin tiedän että Saharan päätteeksi on ollut negaa. Viimeisimmistä kierroista nyt ei voi edes mitään sanoa, kun niiden lugejen kanssa se on sellaista yhtä tuhraamista.

Hmm, mul muistaakseni aina enemmän tai vähemmän märkää.. Siis kuivaa harvemmin jos koskaan? Hitsi ku en muista keskenmenneestä miten oli. Eiks siinä kirjassa lukenut et yleensä kuivaa oviksen jälkeen?

Hmm, mul muistaakseni aina enemmän tai vähemmän märkää.. Siis kuivaa harvemmin jos koskaan? Hitsi ku en muista keskenmenneestä miten oli. Eiks siinä kirjassa lukenut et yleensä kuivaa oviksen jälkeen?

Jotain sen suuntaista. Ja että jos eggiksiä tai sen tapaista useasti kierrossa, vois kertoa anovulatoorisesta kierrosta. Oon muuten tässä pohtinut, jospa kumminkin vaihtaisi tikut aamu lämpöön? Suosituksia, mikä sovellus?

Jotain sen suuntaista. Ja että jos eggiksiä tai sen tapaista useasti kierrossa, vois kertoa anovulatoorisesta kierrosta. Oon muuten tässä pohtinut, jospa kumminkin vaihtaisi tikut aamu lämpöön? Suosituksia, mikä sovellus?

Nii ja pcos ainaki voi näyttää tikuissa monta kertaa plussaa.
Flohon saa aamulämmöt, ulkonäöllisesti tykkäsin enemmän FF eli Fertility Friendistä, mut muuten Flosta, niin enää Flo käytössä, ei jaksa molempii kirjata. Aamulämmöstä saat sit vasta jälkikäteen tietää et oli ovis.

Jos täällä käy raskaana olevia, niin kiinnostaa tietää, kellä ollut kuivaa ja kellä märkää oviksen jälkeen :rolleyes::hilarious:

Nii ja pcos ainaki voi näyttää tikuissa monta kertaa plussaa.
Flohon saa aamulämmöt, ulkonäöllisesti tykkäsin enemmän FF eli Fertility Friendistä, mut muuten Flosta, niin enää Flo käytössä, ei jaksa molempii kirjata. Aamulämmöstä saat sit vasta jälkikäteen tietää et oli ovis.

Kertoisitko, miksi Flo enemmän sun mieleen? Itsellä FF käytössä.

Kertoisitko, miksi Flo enemmän sun mieleen? Itsellä FF käytössä.

FF oli ihana, ekan kuukauden. Ilmaisversiossa ei saa niin paljoa irti siitä, kun maksullisessa oli vaikka mitä (eka kk ilmainen herkkuineen) :/ ehkä olen vain tottunut käyttämään Flota enemmän. Flota siis käyttänyt vuoden, kun FF:ää vain pari kuukautta kesällä. Flossa tulee myös niitä jotain artikkeleita, joita luen silloin tällöin. Helpompi käyttää.

Päivittelen omaa tilannettani; eilen postasin kuvan rfsun raskaustestistä,jossa mun silmään selkee haamu, joka tosin ei näkynyt kuvissa ennenkuin oli säätänyt vähän valosuuksia jne.

En malttanut odottaa huomiseen, tein apteekin testin ja se oli nega. Samoin yhden rfsun, sekin nega. Eli rfsut jäävät tästälähin kaupan hyllylle. Ostin pregchekit kaupasta ja testasin nyt illalla, edelleen nega, mutta oon silti optimistinen, alavatsalla on erilaista tuntemusta kuin normaalisti menkkojen lähestyessä. Tänään ei menkkoja kuulunut, huomenna alkaa olla aika maksimipäivät mun normaalille kierrolle. Tosin voi olla, että flunssa voi vähän sekottaa koko pakkaa. Jännän äärellä siis ollaan edelleen.

Ootellaan plussa-aaltoa! <3

Hengästynyt olo ja leposyke oli sitte ihan pilvissä. En jaksa huolestua ku väsyttää. Kohta olis kilpparijutut tsekattu sun muut. Et jos taas metformin kiertojen tasaamiseen.

Ootellaan plussa-aaltoa! :Heartred

Hengästynyt olo ja leposyke oli sitte ihan pilvissä. En jaksa huolestua ku väsyttää. Kohta olis kilpparijutut tsekattu sun muut. Et jos taas metformin kiertojen tasaamiseen.

En ookkaan ennen kuullut, et metformiinia käytetään myös kiertojen tasaamiseen. Mutta kyllähän googlettamalla tietoa löytyi. Hieno lääke niille, jotka sen kestää! :) Tsemppiä Jesbe!

Täällä ei mies hirveesti välitä noista ovistesteistä, ihan sama näytänkö vai en :hilarious: hän menee enemmän ajatuksella että se lapsi tulee sit ku se tulee. Ehkä pitäs jättää ovistestailut väliin ja keskittyy vaa pupuilee joka toinen päivä.

Itekin käytin aluks Flota, mut sit siirryin pikkuhiljaa Ff. Nyt käytän pelkästään Ff.

Nyt menossa kp 3/27, yk 4 lähti käyntiin hyvin vauhdikkaasti.

Huolestuttaa, kun tuo ovistikku vieläkin, dpo3, on suht tumma. Eikö rakkula ole puhjennut? Luulisi et ois hyvä et menee edes lähes blancoksi..:arghh: Tänään aloitin terolutit. Ei oikein luottoa jälleen raskauteen. Ja nyt pitää joka päivä seurata töissä raskaana olevan vointia.

Kp vasta 9-10 (riippuen miten huomioi illalla alkaneet menkat), mutta testi lähes tasavahva, limat virtaa ja monitori sanoo highta. En tiedä mitä tästä nyt taas pitäisi ajatella. Kaikki raskaudet alkaneet pitkästä kierrosta kun ovis ollut luokkaa kp 20-21. Ei kovin lupaavalta tunnu, jos ovis kolkuttaa jo reilun viikon kohdalla. Ehkä ensi kiertoon jätän kaikki luontaistuotteet väliin, ainakin ennen ovista ja syln sitten vasta oviksen jälkeen niitä jotka pidentää luteaalivaihetta. Siinä luteaalivaiheessahan mulla ongelmia oli, en tajua miksi edes syön hormonitoimintaa ehkä sotkevia tabletteja tässä vaiheessa kiertoa. :shifty:

No, illalla tallettamaan ja katsotaan miten tässä käy.

Täällä vaivaa pahoinvointi aamusin.. Vaikka syön aamulla kunnolla, niin tuntuu, et verensokerit on silti matalat :hungover: inhottavaa kun yrittää salilla kyykätä ja pitää miettii et uskaltaako, vai lentääkö laatta..

Mun mielestä Fertility Friend on paras, mulla se ja Ovia käytössä. Mutta tikut ja lämpö ei mun käsittääkseni aja ihan samaa asiaa. Lämmöistä on vaikea ennustaa ovista etukäteen, ne vaan kertoo jälkikäteen että se on tapahtunut jossain vaiheessa kiertoa. LH-huipun aikaista dippiä ei tule kaikille, ja usein se on niin pieni että vastaavia dippejä voi tulla pitkin kiertoa miljoonasta muustakin syystä. Itse käytän molempia ja ainakin noissa mun käyttämissäni sovelluksissa on oma kohtansa myös ovistestituloksille.

Ei ollut mikään myyntipuhe ovistesteille vaikka siltä kuulosti. :woot: En saa senttiäkään provikkaa (pitäisikö kysyä..?).

Täällä tänään Kp25 ja dpo6, Kauheeta kun iskee taas kovat polttelu tehdä testi:nailbiting: vaikka ei kyllä oo mitään olojakaan, mut tuntuu vaan niin pitkältä ajalta tää odottaminen taas:bag: yritän nyt sinnitellä tonne viikonloppuun asti ennen ku testaan:hilarious:

Mun mielestä Fertility Friend on paras, mulla se ja Ovia käytössä. Mutta tikut ja lämpö ei mun käsittääkseni aja ihan samaa asiaa. Lämmöistä on vaikea ennustaa ovista etukäteen, ne vaan kertoo jälkikäteen että se on tapahtunut jossain vaiheessa kiertoa. LH-huipun aikaista dippiä ei tule kaikille, ja usein se on niin pieni että vastaavia dippejä voi tulla pitkin kiertoa miljoonasta muustakin syystä. Itse käytän molempia ja ainakin noissa mun käyttämissäni sovelluksissa on oma kohtansa myös ovistestituloksille.

Ei ollut mikään myyntipuhe ovistesteille vaikka siltä kuulosti. :woot: En saa senttiäkään provikkaa (pitäisikö kysyä..?).

Heh, kieltämättä:hilarious: mutta siis, kun uskon kyllä tunnistavani milloin on ovis, limat ei ole sellaiset kuin o+ päivänä ja noin normaalisti on säännöllinen seksi pari-kolme viikkoa siinä ympärillä. Ehkä lähinnä noissa lämmöissä kiinnostais just se muu data:hilarious:

Takaisin