Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis onks toi märkyys hyvä asia dpo2 vasta. Huome alotan terolutit ja sithä niit oireit alkaaki tulee.
No, muistaakseni kyllä raskauksissa on ollut, mutta mistä näistä tietää sen ainakin tiedän että Saharan päätteeksi on ollut negaa. Viimeisimmistä kierroista nyt ei voi edes mitään sanoa, kun niiden lugejen kanssa se on sellaista yhtä tuhraamista.
Hmm, mul muistaakseni aina enemmän tai vähemmän märkää.. Siis kuivaa harvemmin jos koskaan? Hitsi ku en muista keskenmenneestä miten oli. Eiks siinä kirjassa lukenut et yleensä kuivaa oviksen jälkeen?
Jotain sen suuntaista. Ja että jos eggiksiä tai sen tapaista useasti kierrossa, vois kertoa anovulatoorisesta kierrosta. Oon muuten tässä pohtinut, jospa kumminkin vaihtaisi tikut aamu lämpöön? Suosituksia, mikä sovellus?
Nii ja pcos ainaki voi näyttää tikuissa monta kertaa plussaa.
Flohon saa aamulämmöt, ulkonäöllisesti tykkäsin enemmän FF eli Fertility Friendistä, mut muuten Flosta, niin enää Flo käytössä, ei jaksa molempii kirjata. Aamulämmöstä saat sit vasta jälkikäteen tietää et oli ovis.
Kertoisitko, miksi Flo enemmän sun mieleen? Itsellä FF käytössä.
Ootellaan plussa-aaltoa!
Hengästynyt olo ja leposyke oli sitte ihan pilvissä. En jaksa huolestua ku väsyttää. Kohta olis kilpparijutut tsekattu sun muut. Et jos taas metformin kiertojen tasaamiseen.
Jotain sen suuntaista. Ja että jos eggiksiä tai sen tapaista useasti kierrossa, vois kertoa anovulatoorisesta kierrosta. Oon muuten tässä pohtinut, jospa kumminkin vaihtaisi tikut aamu lämpöön? Suosituksia, mikä sovellus?
Mun mielestä Fertility Friend on paras, mulla se ja Ovia käytössä. Mutta tikut ja lämpö ei mun käsittääkseni aja ihan samaa asiaa. Lämmöistä on vaikea ennustaa ovista etukäteen, ne vaan kertoo jälkikäteen että se on tapahtunut jossain vaiheessa kiertoa. LH-huipun aikaista dippiä ei tule kaikille, ja usein se on niin pieni että vastaavia dippejä voi tulla pitkin kiertoa miljoonasta muustakin syystä. Itse käytän molempia ja ainakin noissa mun käyttämissäni sovelluksissa on oma kohtansa myös ovistestituloksille.
Ei ollut mikään myyntipuhe ovistesteille vaikka siltä kuulosti. En saa senttiäkään provikkaa (pitäisikö kysyä..?).