Raskaaksi 2019

Voihan ovis! Ovistikkuun tuli testiajalla lähes (ei ihan) tasavahva viiva. Nyt kuivuttua näyttää kyllä sitten jo tasavahvalle. En nyt sitten tiedä laskeako tuo jo plussaksi vai testatako vielä uudelleen illalla tai huomenna. Ja että onko sillä väliäkään kun nyt ei saada talletella kuitenkaan..:arghh:
Aika heikoksi taitaa jäädä tämän kuukauden mahdollisuudet. Talleteltiin kyllä eilen, mutta seuraavat mahikset ovat keskiviikkona näytteen annon jälkeen. :bored:

Jos tänään olisi ovisplussa, niin eikö eilinen olisi ihan hyvä talletuspäivä? Eikös ne parhaat tärppipäivät ole dpo-2, dpo-1 ja dpo0?

Persimon2 halaus ja osanotot :Heartred toivotaan, että nyt menee kaikki hyvin.

Täällä tosiaan alkaa yrityskerta 3, meinasin ostaa ovistikkuja ja alkaa bongailemaan ovulaatiota. mies ei vaan taida tykätä ideasta, koska muuten hänen mielestä se menee liian suorittamiseksi. Itse olen eri mieltä.. ja minullahan se kaikkein kovin vauvakuume on, miehen mielestä ei oo mitään hätää eikä kiirettä. :scratch

Tarviiko miehen tietää ovistikuista? :D
Mä en nimittäin ainakaan oo kertonut miehelle mitään ovistikuista, tai et ee teen niitä :D kyllähän se ne näkis kun vessankaapin vaan avais ja katsois, mutta ei sitä taida kiinnostaa asia :grin näin ollen ei tuu sille paineitakaan :)
Tietysti jos joskuis sattuis kysymään asiasta, niin kertoisin :D

Tästä tuli mieleeni kysyä, että miten pitkälle te olette menneet varmistaaksenne sen, että tallettelut varmasti onnistuu? Mun toisella paikkakunnalla asuvat kaverit ehdotti tapaamista tietylle viikonlopulle, ja kieltäydyin sillä perusteella, että mulla saattaa olla ovis silloin enkä halua ottaa sitä riskiä, että olisin oviksen aikaan eri paikassa kuin mieheni. o_O Kaverit sanoivat ymmärtävänsä, mutta en tiedä miten paljon mielessään sitten päivittelivät syytä, kun kaikille sopivan tapaamisajan löytäminen oli muutenkin todella vaikeaa. :confused:
Ei oo onneks tarvinnut menoja perua yrityksen takia, mutta mulla on ollut muutenkin niin epäsäännöllinen kierto, että ei oo pystynyt sanomaan etukäteen ees muutaman päivän tarkkuudella milloin ovis on. Ja kyllähän ne siittiöt kuitenkin muutaman päivän onneksi pärjää torvissa. :rolleyes:

Tervetuloa uusille ja tsemppiä uusien kiertojen aloittajille ja kaikille muillekin tietty! :)

Täällä kp24 ja dpo5, ei oo kyllä mitään “oireita“ mihkään suuntaan :rolleyes: Vielä täytys ainakin loppuviikkoon odotella ennen ku viitti testailla. Ainut mitä oon vähän ihmetellyt niin on ollut ihmeen kuivaa dpo1 asti kun yleensä jatkuu vv aika pitkään ovulaation jälkeen ja vasta vähän ennen menkkoja tulee kuivempaa:wideyed:

Täälä dpo 4 :)

Mulla taas on oviksesta asti normaalisti kuivaa ja ennen menkkoja tulee vv.
Nyt on ovisliman kaltaista (mutta huomattavasti vähemmän) tullut ovispäivästä asti joka päivä.

*korjasin oman dpo, kun meinasin mennä päivän edelle :hilarious::grin

Muokattu viimeksi:
  • Tykkään
Reaktiot: AZ
Lääkärissä siis mun hcg oli alle 3 kun kävin tossa ultrassa. Se mitattiin. Eli kummajainen. Eivät siis näin ollen nousseet liki lainkaan tuon "raskauden" aikana. Noh, nyt verenpaine oli 127/81 eli normaali. Pulssi 119. Mut heti pian se oli 100. Olin hitusen hengästynyt mutta ihmeen korkea syke. Mittaan vielä kotona kun loppuu juoksentelu. Siis sykkeen, ei verenpaine onnistu. Mut joo, tämä on hankala kierto. Nyt ne lämmöt hyyryää 37 tasan jo. Iltasin ne on ollu ihan samat ku noina aamuina nyt sit iltapäivällä nous korkeammalle ja al oli 35,5. Alin tässä kierrossa. Mitähän tossa nyt on tapahtunut.

Selkeästi mulla on nyt dpo jotain koska proge on läsnä. Vain ovilatorisissa kierroissa vv muuttuu hitusen kellertäväksi, sen oon pannut merkille. Kiva limajuttu taas mut ku kuivaa on ollu ja ei kuivaa ja taas kuivaa. Hmh

Ja sori spämmiminen mut tuntu ku vasen munis olis revitty riekaleiksi ja sitte kauhulimat pukkas ulos. Mikähän juttu se nyt oli.

Ei oo onneks tarvinnut menoja perua yrityksen takia, mutta mulla on ollut muutenkin niin epäsäännöllinen kierto, että ei oo pystynyt sanomaan etukäteen ees muutaman päivän tarkkuudella milloin ovis on. Ja kyllähän ne siittiöt kuitenkin muutaman päivän onneksi pärjää torvissa. :rolleyes:
Toi on just ku oli se joka toinen päivä joskus joka päivä Pisin tauko 3pv. Ni kyllähän siel aina jotaki oli mut mulla ei ollut niin ikävä tilanne et työajat olis menny ristiin rastiin

Niin ja lääkäri tänään määräsi B-Complexin. Siin on b1, b2, niasiini, b6, paba(?), inositol, foolihappo, b12 ja colina bitartrato. En osaa suomentaa mut ilmeisesti kaikki tarvittava Noi lähinnä korvaa jotaki puutoksia mitä autoimmuunisairauksiin kuuluu

Voi ei Aida. :sorry:

Tästä tuli mieleeni kysyä, että miten pitkälle te olette menneet varmistaaksenne sen, että tallettelut varmasti onnistuu? Mun toisella paikkakunnalla asuvat kaverit ehdotti tapaamista tietylle viikonlopulle, ja kieltäydyin sillä perusteella, että mulla saattaa olla ovis silloin enkä halua ottaa sitä riskiä, että olisin oviksen aikaan eri paikassa kuin mieheni. o_O Kaverit sanoivat ymmärtävänsä, mutta en tiedä miten paljon mielessään sitten päivittelivät syytä, kun kaikille sopivan tapaamisajan löytäminen oli muutenkin todella vaikeaa. :confused:

En ole alle vuorokauden menoja rajoittanut, mutta koko viikonlopun juttuja varmaan miettisin kyllä. :) Ei ole tosin muutamaan vuoteen ollut muutenkaan pelkoa viikonloppureissuista ilman perhettä.

En tiiä minkä väristä tää vv on mut märkää on :wideyed::rolleyes: mut niin mul kai aina oviksen jälkeen..

Onko kellään kierron loppupuolella/keskivaiheilla ikinä kohdun vihlontaa? Siltä se ainakin tuntuu. Tänään oli oikeen kunnon vihlasu ja samantapasta vihlontaa ollut joskus aikaisemmissa kierroissa. Ennen esikoista ei kyllä ollut mitään sellasta. Tänään varmaan dpo8

Onko kellään kierron loppupuolella/keskivaiheilla ikinä kohdun vihlontaa? Siltä se ainakin tuntuu. Tänään oli oikeen kunnon vihlasu ja samantapasta vihlontaa ollut joskus aikaisemmissa kierroissa. Ennen esikoista ei kyllä ollut mitään sellasta. Tänään varmaan dpo8
Joo siis mulla oli ihan helvettiä. Melkeen oisin voinu supistuksiin verrata. Menkat oli myöhässä tosin 6pv.. Luoja kiitos alkoi nyt vihdoin kun en raskaanakaan ollut.

Ei kyllä miehen tarviiskaa tietää ovistikuista, mut tänää kaupassa sitte semmosen heitin ostoskärryyn ja sanoin vaa että ”älä sano mitään nyt miun ostoksista..” :laughing002 huomas sit sen ja vähä naureskeli. Mut en aio mainostaa tuota tikuttelua :happy118
meinas vaan riita tulla ku menkat alko, ku itteeni ärsytti ja inhotti nii paljon, eikä mies vaikuttanu olevan moksiskaan. Kävin inttämään että etkö haluakaan vauvaa ym. Onneks saatiin juteltua asia selväks ja siis kyl mieskin haluaa lapsen mut hän on vaan vähä rennompi tässä asiassa ku minä ite, joka haluaisin heti vauvan. :Heartred

Jos menoja sattuis just oviksen aikaan ni kyl varmaan menisin, mutta pitäisin huolen että just ennen lähtöä sais tallettelut ja sit heti reissun jälkeen myös.

Uu jannn, mikäs dpo?:thumright

Ei ole yritys rajoittunut muulloin kun miehen työmatkojen aikaan. Harvemmin itse on enää lapsen myötä ollut päivää paria kauempaa pois kotoa. Jos siihen on sitten ovulaatio puskenut, niin hyödynnystä just ennen.

Kaikki mahatuntemukset on käyty läpi, joka ikinen kierto. Tosin ennen esikoista en edes ovista tuntenut. Niin se keho muuttuu, tai mieli, tai molemmat. Taidan olla myös hyvä kuvittelemaan itselleni oireita:dontknow

Ei kyllä miehen tarviiskaa tietää ovistikuista, mut tänää kaupassa sitte semmosen heitin ostoskärryyn ja sanoin vaa että ”älä sano mitään nyt miun ostoksista..” :laughing002 huomas sit sen ja vähä naureskeli. Mut en aio mainostaa tuota tikuttelua :happy118
meinas vaan riita tulla ku menkat alko, ku itteeni ärsytti ja inhotti nii paljon, eikä mies vaikuttanu olevan moksiskaan. Kävin inttämään että etkö haluakaan vauvaa ym. Onneks saatiin juteltua asia selväks ja siis kyl mieskin haluaa lapsen mut hän on vaan vähä rennompi tässä asiassa ku minä ite, joka haluaisin heti vauvan. :Heartred

Jos menoja sattuis just oviksen aikaan ni kyl varmaan menisin, mutta pitäisin huolen että just ennen lähtöä sais tallettelut ja sit heti reissun jälkeen myös.
En mäkään mitenkään mainostele silloin kun tikutan (nyt toinen kierto ilma) :headphone: lomareissulla jotain tiuskasin että vittu ota näistä nyt selvää mikä on plussa, kommentti oli jotain nii, aha, aijaa... mutta kyllä se välillä kysyy koska se päivä on! Tietää että on vielä jollain lailla mukana jän on enemmän sitä mieltä että testataan sitte vasta kun on oikeesti aihetta eli en lähtis sille mainostelee jos tekesin raskaustestin "etukäteen"

Uu jannn, mikäs dpo?:thumright

Ei ole yritys rajoittunut muulloin kun miehen työmatkojen aikaan. Harvemmin itse on enää lapsen myötä ollut päivää paria kauempaa pois kotoa. Jos siihen on sitten ovulaatio puskenut, niin hyödynnystä just ennen.

Kaikki mahatuntemukset on käyty läpi, joka ikinen kierto. Tosin ennen esikoista en edes ovista tuntenut. Niin se keho muuttuu, tai mieli, tai molemmat. Taidan olla myös hyvä kuvittelemaan itselleni oireita:dontknow

Siis onks toi märkyys hyvä asia :hilarious: dpo2 vasta. Huome alotan terolutit ja sithä niit oireit alkaaki tulee.

Minä kyllä mainostan jokaista tekemääni ovistestiä, ja mies jopa kyselee niistä itse :grin

Tänään aamulla testi oli tummempi kuin eilen, nyt jännitän miltä näyttää illalla, testaan ihan kohta :) Pelkään, että flunssa ja kuume estivät/estävät ovulaation kokonaan tässä kierrossa, inhottavan pitkiä nämä kuukaudet kun odottaa jotain näin kovasti :sour:

Takaisin