Raskaaksi 2019

Onko täällä joku rautakuurilla? Miten saatte mahan kestämään? Onko joku valmiste parempi kun toinen?

Mä oon nyt ottanut paria eri valmistetta, kaikki käy kunhan ottaa illalla just ennen nukkumaanmenoa. Jos aamulla tai päivällä ottaa niin saa kärsiä etovasta olosta koko päivän.

Okei, hyvä tietää, kiitos, pitää testailla. Tällaista epäsäännöllistä käyttöä on kestänyt hyvin, mut nyt käyttänyt säännöllisesti, ni on kyl pakki ihan sekaisin:bag:

Onko täällä joku rautakuurilla? Miten saatte mahan kestämään? Onko joku valmiste parempi kun toinen?

En just nyt oo rautakuurilla, mut mun maha on kestänyt parhaiten nestemmäisiä rautavalmisteita ja niillä myös noussut hb paremmin. Ne on kyllä vaan aika pahan makuasia :depressed: mut jotain mehua vaan päälle ni menee hyvin alas:joyful:

Tervetuloa uusille ja tsemppiä uusien kiertojen aloittajille ja kaikille muillekin tietty! :)

Täällä kp24 ja dpo5, ei oo kyllä mitään “oireita“ mihkään suuntaan :rolleyes: Vielä täytys ainakin loppuviikkoon odotella ennen ku viitti testailla. Ainut mitä oon vähän ihmetellyt niin on ollut ihmeen kuivaa dpo1 asti kun yleensä jatkuu vv aika pitkään ovulaation jälkeen ja vasta vähän ennen menkkoja tulee kuivempaa:wideyed:

Nyytti, rupesin tikuttamaan ovista ja pärähti niin selkee plus, et rupesin miettimään, et olikohan ne mun menkat "menkat", ku oli normaalista pienempi vuoto ja se jatku vaan tuhrutteluna :facepalm:

Soitin tänään neuvolaan ja sieltä en mitään selkeetä vastausta saanu, epäili vahvasti, et olen raskaana ja varasi 8vk neuvola ajan. Sit se kehotti yrittää tonne Helsingin naistentautienklinikalle ottaa yhteyttä 6vk jälkeen, jos tiputtelu jatkuu. Jos haluun ultraan niin joutuisin menee yksityiselle.
Et nyt sit jännitellään täällä, et onko kaikki hyvin :nailbiting:

Voisin täs nyt lopuks kertoo itestäni vähän, ku oon lukenu teistä niin paljon, mut ite ollu ihan hiljaa :happy:, elikkä oon 29 vuotias ja kolmas lapsi olisi nyt ehk tulossa?? Esikoinen synty 8.2017 ja keskimmäinen synty menehtyneenä laskettuna päivänä 3.2019, jonka jälkeen tyhjä syli on kaivannut pientä nyyttiä :sad001. Miehen kanssa ollaan oltu yhessä vasta 5 vuotta ja kihloissa noin 2 vuotta. Naimisiin meidän piti mennä kuopuksen kastejuhlissa, mut ei tullu niitä juhlia, ni ei menty sit vielä naimisiin :bag:

Nyytti, rupesin tikuttamaan ovista ja pärähti niin selkee plus, et rupesin miettimään, et olikohan ne mun menkat "menkat", ku oli normaalista pienempi vuoto ja se jatku vaan tuhrutteluna :facepalm:

Soitin tänään neuvolaan ja sieltä en mitään selkeetä vastausta saanu, epäili vahvasti, et olen raskaana ja varasi 8vk neuvola ajan. Sit se kehotti yrittää tonne Helsingin naistentautienklinikalle ottaa yhteyttä 6vk jälkeen, jos tiputtelu jatkuu. Jos haluun ultraan niin joutuisin menee yksityiselle.

Voisin täs nyt lopuks kertoo itestäni vähän, ku oon lukenu teistä niin paljon, mut ite ollu ihan hiljaa :happy:, elikkä oon 29 vuotias ja kolmas lapsi olisi nyt ehk tulossa?? Esikoinen synty 8.2017 ja keskimmäinen synty menehtyneenä laskettuna päivänä 3.2019, jonka jälkeen tyhjä syli on kaivannut pientä nyyttiä :sad001. Miehen kanssa ollaan oltu yhessä vasta 5 vuotta ja kihloissa noin 2 vuotta. Naimisiin meidän piti mennä kuopuksen kastejuhlissa, mut ei tullu niitä juhlia, ni ei menty sit vielä naimisiin :bag:
Halaus menetyksen johdosta. Kamalia asioita. Kerta kaikkiaan.
Kuulostele herkästi oloa. Jos vuotoa on kuitenkin tullu yhtään reilummin (monta pv vuotoa tuli? Käytätkö kuppia vai siteitä tms) nii kohdunulkoinen kannattaa pitäå kuitenkin mielessä. Jos tulee mitään poikkevaa, päänsärkyä ja Kipuja tms. Älä odota rv8 asti jos yhtään epäilyttää. Toivottavasti nyt asiat on hyvin ja pieni tulee syliin asti!! Valtavasti peukkuja!

Tervetuloa uusille ja tsemppiä uusien kiertojen aloittajille ja kaikille muillekin tietty! :)

Täällä kp24 ja dpo5, ei oo kyllä mitään “oireita“ mihkään suuntaan :rolleyes: Vielä täytys ainakin loppuviikkoon odotella ennen ku viitti testailla. Ainut mitä oon vähän ihmetellyt niin on ollut ihmeen kuivaa dpo1 asti kun yleensä jatkuu vv aika pitkään ovulaation jälkeen ja vasta vähän ennen menkkoja tulee kuivempaa:wideyed:

Jee melkein samois mennään. Mul dpo3. Luin kans et oviksen jälkeen muka aina pitäs olla kuivaa mut kyl mul jotain tulee.. Sul ehkä hyvä merkki toi kuivuus!! Vaik joillaki sit taas raskaana paljon vv.. Tiedä näistä. Plussataan kaikki!!! Just sain kuulla et työkaveri raskaana.. Saa nähä miltä musta tuntuu sit ku maha näkyy sillä jne.. Jos itel ei ala vauvaa kuulumaan. Kiva ois yhtä aikaa olla :)

• Tykkään
Reaktiot: AZ
Jee melkein samois mennään. Mul dpo3. Luin kans et oviksen jälkeen muka aina pitäs olla kuivaa mut kyl mul jotain tulee.. Sul ehkä hyvä merkki toi kuivuus!! Vaik joillaki sit taas raskaana paljon vv.. Tiedä näistä. Plussataan kaikki!!! Just sain kuulla et työkaveri raskaana.. Saa nähä miltä musta tuntuu sit ku maha näkyy sillä jne.. Jos itel ei ala vauvaa kuulumaan. Kiva ois yhtä aikaa olla :)

Olis kyllä jo niin meidän vuoro saada se plussa:Heartpink:smiley-angelic001
No nyt tänään näemmä tullut vähän vv, mut jotenki vaa oli hassua kun mulla mielestäni oviksesta yleensä ollu vielä monta päivää tosi kosteet, mut nyt oli kyl sit taas kauan ennen ovis plussaa jo kosteet ja ovislimstkin tosi runsaat ni jos sit vaa kuivahti sen takia muutamaksi päiväksi:hilarious:
On tää kyllä kans, ku kaikennäkösiä juttuja sitä taas huomaa miettivänsä:joyful::joyful:

Lämmin halaus menetyksestä. Silmät kostui ajatuksesta:Heartredsaako kysyä mitä tapahtui?

Tämähän tässä elämässä hirveää on, kun ei ikinä tiedä mitä käy. Aina saa vähän pelätä, eka ultria, sit et kaikki sujuu hyvin loppuun saakka, onnistuuko synnytys sit tietty kätkytkuolemat yms. Aina jotain:bag:

Toivottavasti nyt sujuu kaikki hyvin.

charmanderi, seurailen vuotoa.Normaaliin menkkoihin verrattuna vuoto on ollu vähäistä (vuodan normaalisti paljon) ja se on ollu semmosta on/off, lähinnä tota off. Aina ku otan siteen pois, ni sit tulee vv mukana vähän tuhrua. Kipuja ei oo ollu, ainoastaan tuikkimis kipua kohdussa , mut sehän kuuluu kasvu kipuihin :rolleyes:.

Nipanderi, Pikku prinsessani menehty napanuora komplikaatioon. edellisenä päivänä 39+6 oli neuvolla ja sydän äänet kuulu selkeesti, mut seuraavana päivänä, ku meni lapsivedet ja siit naistenklinikalla ei enää löytyny :smiley-angry017

Nyt on kiertopäivä 14, ja ovulaatiotesti on kyllä tummempi kuin eilen, mutta kaukana plussasta vielä. Toivottavasti tummuu ja ovulaatio tapahtuu tässäkin kuussa.

Tuntuvat kamalan pitkiltä nämä odotteluajat, ja tämä on vasta yk 2 (tai 3, mikäli ehdittiin aloittaa yritys ennen ovulaatiota) :laughing002

charmanderi, seurailen vuotoa.Normaaliin menkkoihin verrattuna vuoto on ollu vähäistä (vuodan normaalisti paljon) ja se on ollu semmosta on/off, lähinnä tota off. Aina ku otan siteen pois, ni sit tulee vv mukana vähän tuhrua. Kipuja ei oo ollu, ainoastaan tuikkimis kipua kohdussa , mut sehän kuuluu kasvu kipuihin :rolleyes:.

Nipanderi, Pikku prinsessani menehty napanuora komplikaatioon. edellisenä päivänä 39+6 oli neuvolla ja sydän äänet kuulu selkeesti, mut seuraavana päivänä, ku meni lapsivedet ja siit naistenklinikalla ei enää löytyny :smiley-angry017
Voi ei, lämmin osanotto ❤️
Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin

Persimon2 halaus ja osanotot :Heartred toivotaan, että nyt menee kaikki hyvin.

Täällä tosiaan alkaa yrityskerta 3, meinasin ostaa ovistikkuja ja alkaa bongailemaan ovulaatiota. mies ei vaan taida tykätä ideasta, koska muuten hänen mielestä se menee liian suorittamiseksi. Itse olen eri mieltä.. ja minullahan se kaikkein kovin vauvakuume on, miehen mielestä ei oo mitään hätää eikä kiirettä. :scratch

Hei! Ootko käynyt gynekologilla pitkään aikaan? Mulla on ollut munasarjoissa kysta joka poistettiin kun ei lähtenyt itse pois. Tunsin vasemmalla puolella painetta silloin. Havaittiin perus käynnillä. Onko sulla sellasta paineen tunnetta? Oireet ainakin vaikuttaa vähän samanmoisilta kun mulla sillon oli.

En ole tainnut toviin käydä ja on kieltämättä paineen tunnettakin. Pitää varmaan varailla gynelle aika ainakin jos jatkuu. Kiitos vastauksesta! Tuntuu että olen ihan pihalla omista ruumiin tuntemuksista pitkän ehkäisyn jälkeen.

Unohtui osallistua parisuhde keskusteluun. Me ollaan naimisissa. :)

Täällä tosiaan alkaa yrityskerta 3, meinasin ostaa ovistikkuja ja alkaa bongailemaan ovulaatiota. mies ei vaan taida tykätä ideasta, koska muuten hänen mielestä se menee liian suorittamiseksi. Itse olen eri mieltä.. ja minullahan se kaikkein kovin vauvakuume on, miehen mielestä ei oo mitään hätää eikä kiirettä. :scratch

Meillä on vähän sama, miestä tuntui mun menkkojen alkamisessa harmittavan eniten se, että omat siittiöt ei olleetkaan niin "voimasiittiöitä jotka hoitaisi homman kerralla kotiin". :hilarious:

Persimon2 voimia, toivottavasti nyt sujuu hyvin ja syli täyttyy <3

ON: on kumma holina koko ajan lotraa vv ja jos sun mitä jomotusta. Tissit todella arat alta, ei sivuilta ja on vaan hitsin kummallinen olo. Kai nää on pms oireita. Mulla siis hcg on laskenut jo. Muilla viikkoja pysyy km tm jälkeen ja mulla heti. Oon joku kummajainen

Voihan ovis! Ovistikkuun tuli testiajalla lähes (ei ihan) tasavahva viiva. Nyt kuivuttua näyttää kyllä sitten jo tasavahvalle. En nyt sitten tiedä laskeako tuo jo plussaksi vai testatako vielä uudelleen illalla tai huomenna. Ja että onko sillä väliäkään kun nyt ei saada talletella kuitenkaan..:arghh:
Aika heikoksi taitaa jäädä tämän kuukauden mahdollisuudet. Talleteltiin kyllä eilen, mutta seuraavat mahikset ovat keskiviikkona näytteen annon jälkeen. :bored:

Voi ei Aida. :sorry:

Tästä tuli mieleeni kysyä, että miten pitkälle te olette menneet varmistaaksenne sen, että tallettelut varmasti onnistuu? Mun toisella paikkakunnalla asuvat kaverit ehdotti tapaamista tietylle viikonlopulle, ja kieltäydyin sillä perusteella, että mulla saattaa olla ovis silloin enkä halua ottaa sitä riskiä, että olisin oviksen aikaan eri paikassa kuin mieheni. o_O Kaverit sanoivat ymmärtävänsä, mutta en tiedä miten paljon mielessään sitten päivittelivät syytä, kun kaikille sopivan tapaamisajan löytäminen oli muutenkin todella vaikeaa. :confused:

Takaisin