StellaMom
Piirimestaruustason postaaja
Vatsa hellänä vielä, mutta en sitten tiedä koittaako se tyhjentää kohtua vaiko kasvaako kohtu siellä, kai se selviää parin viikon päästä viimeistään. En tiedä oikein kumpaa uskon, oireeton olen ollut jo kauan, väsymystä ja jomotuksia satunnaisesti mutta muuten. Toivotaan parasta!Mun viisaudenhammas lohkesi tänään. Mitä ihmettä? Kiva täällä mennä hammaslääkäriin ku kuullut kauhutarinoita et ne vaan repii pois. No toi ei kyl haittaa et repii kerta se oli noin heikko. Nyt vaan maistuu suussa enemmän metalli ja tosi tyly tunne. Koko ajan pitää viedä kieli sinne.
Kp ei mitään hajua, ilmeisesti ovis on menny tai tulossa ku ottanu selvää tosta tekstistä ku nyt en tiedä et oliko siel nyt corpus luteum vai tarkottiko kystaa... mut ei oo ku jumalaton väsy ja ne ihme limailut loppu nyt. Lämmöt on normit ja alkaa flunssakin poistua.
StellaMom mä kyl sanoin et oli julmettu kipu mut ne vaan totesi et vti aiheuttaa ja ku oli ihan klimpitön vuoto. Ilmeisesti se voi olla niinkin ku menee kesken. En oikein vielä ymmärrä et km. Ja et elämä nyt vaan jatkuu. Toivottavasti sulla harmitonta vuotoa.
Voi onneksi olkoon twisted! Ihana yllätys sielläOllaan reissussa Kolilla ja mies kosi mua En osannu odottaa vaikka tiesin sen sormuksen! Ääääk Me mennään naimisiin!