Raskaaksi 2019

Mun viisaudenhammas lohkesi tänään. Mitä ihmettä? Kiva täällä mennä hammaslääkäriin ku kuullut kauhutarinoita et ne vaan repii pois. No toi ei kyl haittaa et repii kerta se oli noin heikko. Nyt vaan maistuu suussa enemmän metalli ja tosi tyly tunne. Koko ajan pitää viedä kieli sinne.

Kp ei mitään hajua, ilmeisesti ovis on menny tai tulossa ku ottanu selvää tosta tekstistä ku nyt en tiedä et oliko siel nyt corpus luteum vai tarkottiko kystaa... mut ei oo ku jumalaton väsy ja ne ihme limailut loppu nyt. Lämmöt on normit ja alkaa flunssakin poistua.

StellaMom mä kyl sanoin et oli julmettu kipu mut ne vaan totesi et vti aiheuttaa ja ku oli ihan klimpitön vuoto. Ilmeisesti se voi olla niinkin ku menee kesken. En oikein vielä ymmärrä et km. Ja et elämä nyt vaan jatkuu. Toivottavasti sulla harmitonta vuotoa.
Vatsa hellänä vielä, mutta en sitten tiedä koittaako se tyhjentää kohtua vaiko kasvaako kohtu siellä, kai se selviää parin viikon päästä viimeistään. En tiedä oikein kumpaa uskon, oireeton olen ollut jo kauan, väsymystä ja jomotuksia satunnaisesti mutta muuten. Toivotaan parasta!
Ollaan reissussa Kolilla ja mies kosi mua :Heartred En osannu odottaa vaikka tiesin sen sormuksen! Ääääk :Heartred Me mennään naimisiin!
Voi onneksi olkoon twisted! Ihana yllätys siellä <3

Dpo11, kp 27/28-32. Negaa sekä pc että onestep. Yöllä oli kovia vatsakipuja, ei menkkamaisia ja nyt on molemmat rinnat
kipeet.

Mittasin taas huvikseni iltalämmön eilen ja se oli 35.44. Aamulämpö oli noussut 36.60een. Jännää, kun
mulla iltaisin on noin alhainen lämpö.

Jännäks menee:nailbiting:

Nyt kun näissä omissa lima/vuoto jutuissa ei ole mitään pohdittavaa, niin mites olis tällainen:p Ootteko kihloissa/naimisissa? Haluaisitteko?

Me ollaan oltu siis pian 11vuotta yhdessä, niistä kai pian 5 kihloissa. Ei mulla tosin oo ollut sormusta 2 vuoteen. Lihoin siitä ulos raskaana ja vaik oon nyt entiselläni, niin jotenkin se silti kiristää. Kyllä me varmaan joskus mennään naimisiin, juridisista syistä, muuten mulle on ihan sama. En oikeastaan oo koskaan haaveillut mistään häistä, eikä asia tuo suhteeseemme lisäarvoa, muuta kun hauskat (toivottavasti) juhlat:grin

Kihloissa olen :)

Jeee vihdoin pluuus!!:smiley-bounce013
Ja punkku avattu :cool14
Tein raskaustestinkin, nähdäkseni vaikuttaako ovulaatio siihen, ei kohdallani ainakaan. One step herkkä 10.
Saas nähdä kauanko tämä auvo kestää:angelic: Vielä ei oo mieskään ruvennu ottaa pannuun :hilarious:
Tosin pelkään, et reuma estää raskautumisen :/ tai aiheuttaa km. Tai nää kilppariarvot...:hungover:
Näillä mennään...

Liitteet

• 20190927_200615.jpg
    20190927_200615.jpg
    23.3 KB · Katsottu: 158

Tein raskaustestinkin, nähdäkseni vaikuttaako ovulaatio siihen, ei kohdallani ainakaan. One step herkkä 10.
Saas nähdä kauanko tämä auvo kestää:angelic: Vielä ei oo mieskään ruvennu ottaa pannuun :hilarious:
Tosin pelkään, et reuma estää raskautumisen :/ tai aiheuttaa km. Tai nää kilppariarvot...:hungover:
Näillä mennään...

Huippua, nyt vaan ahkerasti vaakamamboa niin toivottavasti kohta katsellaan erilaista plussaa:Heartred

Ja kyllä, olen tehnyt 6 testiä tänään, tai oikeastaan 8, koska yks digi meni väärin päin ja yks oli nega :hilarious:

Me ollaan oltu nelisen vuotta naimisissa. Sormessa tosin on vaan kihlasormus, kun vihkisormus ei ole mahtunu pojan syntymän jälkeen kunnolla sormeen, vaikka painoa on vähemmän ku häiden aikaan. Yhdessä me ollaan oltu noin 11v.

Muoks. Paitsi että mitä höpötän. Vihkisormus on sormessa ja kihla on jääny odottamaan, kun ei enää mahdu molemmat yhdessä.

Näillä mennään...
Mulla kilpirauhasen vajaatoimintaa eikä estänyt raskautumista, miehellä on reuma taas. Eli todennäköisyys oli meitä vastaan mutta ei se aina estä :) hoitamaton kilpirauhanen voi aiheuttaa toki ongelmia siihen.

Takaisin